Goed argumentquote:Op zondag 2 juli 2006 04:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
/
Welke danquote:Op zondag 2 juli 2006 04:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
SpiceP? Je bent toch eigenlijk geen lid van een bepaald studentenclubje he?
je punt 25 keer proberen te maken begint ietwat te vervelen maar je mag hoor, ieder zijn mening, denk dat wel zal blijken dat de jouwe wat afwijkt van de algemene mening alhier, je zal ook veel vrienden hebben die je hilarisch vindenquote:Op zondag 2 juli 2006 04:26 schreef SpiceP het volgende:
He jammer, hier gaan we het weer verder hebben over de paupers
Ik kom echt niet meer bij![]()
![]()
2 paupertjes die hier aandacht zoeken op fok met een paar foto's uit de privé collectie, en zichzelf professioneel fotograaf noemen omdat ie met een roodfilter werkt ik ben nu zeer onder de indruk, roodfilter, oeh wat klinkt dat professioneel en duur! En dan zo'n attentionwhore die denkt echt dat ze het helemaal heeft, maar als blijkt dat mensen haar niets vinden ben je een rukkertje
Ach, jij gaat toch de discussie aan met je roodfilter en je foto's? Dat is ook erg slaapverwekkend eigenlijk. En je zei zelf dat je de discussie 'op dit niveau' wilde. En nu krabbel je terugquote:Op zondag 2 juli 2006 04:29 schreef Re het volgende:
[..]
je punt 25 keer proberen te maken begint ietwat te vervelen maar je mag hoor, ieder zijn mening, denk dat wel zal blijken dat de jouwe wat afwijkt van de algemene mening alhier, je zal ook veel vrienden hebben die je hilarisch vinden
owww ik begon niet over paupers en mongolen
quote:Op zondag 2 juli 2006 04:30 schreef SpiceP het volgende:
Jammer van de TT trouwens. Het moet zijn: geyle libelle/margriet/hema modellen
Hoezo stond je erin?quote:Op zondag 2 juli 2006 04:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je leest duidelijk nooit de Libelle/Margriet/Hema...
"De foto is erg rood" Ja, dan reageer je met: "Dat is een roodfilter"quote:Op zondag 2 juli 2006 04:31 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ach, jij gaat toch de discussie aan met je roodfilter en je foto's? Dat is ook erg slaapverwekkend eigenlijk. En je zei zelf dat je de discussie 'op dit niveau' wilde. En nu krabbel je terug
Maar denk je dat je heel erg bijzonder bent dan? Je bent gewoon doorsnee, en eigenlijk heb je geen uitstraling.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je leest duidelijk nooit de Libelle/Margriet/Hema...
Ha droogkloot, doe hier of een een kloon bent van MissBliss topic!quote:Op zondag 2 juli 2006 04:34 schreef Messenga het volgende:
Welke modellen?
Neuh, maar als je die blaadjes zou lezen, zou je weten wat het verschil isquote:
Ik snap hem nietquote:Op zondag 2 juli 2006 04:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ha droogkloot, doe hier of een een kloon bent van MissBliss topic!![]()
Er is een verschil tussen rood en rood, na een paar uur je mening te hebben verkondigd snap je het nu nog niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:36 schreef Re het volgende:
[..]
"De foto is erg rood" Ja, dan reageer je met: "Dat is een roodfilter"!!!
De foto is donker, bewust mede door het filter dus dan gebruik je levels en curves om die na de zw/w conversie wat op te lichten, de orginele discussie ging over het fotofucken van de foto met blurren etc. dat was wat er volgens mij mis mee was toch, nou dat was dus niet zo, dat de foto een beperkte DoF heeft is mijn keuze omdat die haarscherpe trustfotootjes niets overlaten om met het visuele te kunnen spelen... niveau mag je krijgen hoor, op dat van pauper en mongolen niveau als je dat prefereert
Verschil is alleen leeftijd bij jou.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neuh, maar als je die blaadjes zou lezen, zou je weten wat het verschil is![]()
Ja, en als ik daar dan comentaar op heb is de reactie ook een beetje slapjes. SpiceP kan teminste nog snel iets verzinnen over jullie toekomstige kinderen. Neem een voorbeeld aan hem.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:36 schreef Re het volgende:
[..]
(...)de orginele discussie ging over het fotofucken van de foto met blurren etc. dat was wat er volgens mij mis mee was toch, nou dat was dus niet zo, dat de foto een beperkte DoF heeft is mijn keuze omdat die haarscherpe trustfotootjes niets overlaten om met het visuele te kunnen spelen...
quote:Op zondag 2 juli 2006 04:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, als je net doet of je een kloon van haar bent gaat ze foto's uppen en hier neer zetten!![]()
Ik heb nergens beweerd dat ik heel bijzonder benquote:Op zondag 2 juli 2006 04:36 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Maar denk je dat je heel erg bijzonder bent dan? Je bent gewoon doorsnee, en eigenlijk heb je geen uitstraling.Gewoon een girl nextdoor type, met het verschil dat je een uitstraling hebt van een wandelende vrieskist. Arrogante blik in je ogen (wat dan geil moet over komen ofzo op die foto's
). Kortom, je hoeft het eigenlijk nergens te proberen. Het is zoals dat altijd gaat met mensen van jouw soort; 'hee Big Brother! Leuk joh, ik ga me opgeven! Attentionwhore I am, here I come!'. En voor je het weet schijt en kotst heel Nederland over je. Ga je dan 15 miljoen foto's opvragen?
Ik ben je geen foto verschuldigd.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat ik heel bijzonder benIk zou me nooit opgeven voor BB en ik vraag me heel erg af wat 'mijn soort' inhoudt...
En ja.. Na al jouw commentaar ben ik heel beniuwd naar jouw sprankelende verschijning, waar is jouw foto?
Mwa, met een roodfilter worden alle foto's even rood...quote:Op zondag 2 juli 2006 04:39 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen rood en rood, na een paar uur je mening te hebben verkondigd snap je het nu nog niet.
Nou, niks bijzonders... Jij (of Odyseus) vond de foto's heel donker en die zijn dus lichter gemaakt met PS... That's it... Whooohooooo big dealquote:En dat fucken met foto's en blurren, nou wauw! Ook photoshop weten te vinden?Wat is daar nou zo bijzonder aan dan? Elk kind van 8 met een beetje kennis van zaken kan dit. Een pic op cu2.nl of sugababes ziet er onderscheidender uit dan die pauperfoto van je, met je roodfilter
![]()
quote:
iik denk dat iemand zich een beetje voor lul zet hier en probeert via het gebruik van pauper en mongolen kletspraat wat knuppels te gooien naar fata morgana's....quote:Op zondag 2 juli 2006 04:34 schreef Messenga het volgende:
Welke modellen?
Zo, en nu? Wat wil je eigenlijk bereiken met je gezever over je kutfoto's? Want ze blijven kut, dat staat als een paal boven water. Je leeft compleet in je eigen wereld met je geblurr en roodfiltertje. Dat wat jij als mooi ervaart hoeft een ander nog niet te vinden. En dat is nou je probleem, zolang je niet openstaat voor kritiek en gelijk begint te zeuren om een foto van degene die er commentaar op heeft blijf je gewoon arrogant en een discussie niet waardig.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mwa, met een roodfilter worden alle foto's even rood...
[..]
Nou, niks bijzonders... Jij (of Odyseus) vond de foto's heel donker en die zijn dus lichter gemaakt met PS... That's it... Whooohooooo big deal
Nee ik vind Nee, die kunstmatige waas ligt er gewoon veel te dik op. En dat heeft niks met verstand van fotografie te maken.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:47 schreef MissBliss het volgende:
Nou, niks bijzonders... Jij (of Odyseus) vond de foto's heel donker en die zijn dus lichter gemaakt met PS... That's it... Whooohooooo big deal
Nou, ik denk dat jij je al aardig voor lul hebt gezet in deeltje #840.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:49 schreef Re het volgende:
[..]
iik denk dat iemand zich een beetje voor lul zet hier en probeert via het gebruik van pauper en mongolen kletspraat wat knuppels te gooien naar fata morgana's....
je praat best veel onzin zo op de late avond, vooral omdat een rood filter nou eenmaal rood is en niet geel of blauw... of groen... en ik blur niet he, dus inderdaad niet bijzonder... owww in herhaling vallen met gepauper staat je goed, beperkte woordenschat is zoooo lieffffffquote:Op zondag 2 juli 2006 04:39 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen rood en rood, na een paar uur je mening te hebben verkondigd snap je het nu nog niet.
En dat fucken met foto's en blurren, nou wauw! Ook photoshop weten te vinden?Wat is daar nou zo bijzonder aan dan? Elk kind van 8 met een beetje kennis van zaken kan dit. Een pic op cu2.nl of sugababes ziet er onderscheidender uit dan die pauperfoto van je, met je roodfilter
![]()
owwww vertel, geef eens een quote waar ik voor lul sta .... stoere vent van mequote:Op zondag 2 juli 2006 04:51 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat jij je al aardig voor lul hebt gezet in deeltje #840.![]()
Ach laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken joh. Ze denken echt wat voor te stellen met dat gepruts. Als een leek, zoals jij jezelf noemt (je bent gewoon iemand die iets waarneemt net zoals ik) al ziet dat het er te dik opligt, dan zegt dat wel genoeg. Laat je niet overdonderen door krachttermen als roodfilter, blurr en weet ik wat nog meer technische termen. Het blijven gewoon paupers (niets mis met dat woordquote:Op zondag 2 juli 2006 04:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee ik vind Nee, die kunstmatige waas ligt er gewoon veel te dik op. En dat heeft niks met verstand van fotografie te maken.![]()
Stel je voor ik was een leek, dan is het toch wel overduidelijk dat er iets mis is met die foto's!![]()
Ik ga niet eens die moeite voor je nemen knul. De rest kan het wel zelf terug lezen in #840.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:53 schreef Re het volgende:
[..]
owwww vertel, geef eens een quote waar ik voor lul sta .... stoere vent van me
Wat?quote:Op zondag 2 juli 2006 04:51 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Zo, en nu? Wat wil je eigenlijk bereiken met je gezever over je kutfoto's? Want ze blijven kut, dat staat als een paal boven water.
Er is niks geblurredquote:Je leeft compleet in je eigen wereld met je geblurr en roodfiltertje.
Als jij goede, opbouwende kritiek geeft, sta ik er open voor, maar niet: 'Al die foto's zijn niks..' Kom dan maar met goede argumenten... En daarbij... IK ben het model, IK vind ze mooi, voor echte kritiek moet je bij de fotograaf zijnquote:Dat wat jij als mooi ervaart hoeft een ander nog niet te vinden. En dat is nou je probleem, zolang je niet openstaat voor kritiek en gelijk begint te zeuren om een foto van degene die er commentaar op heeft blijf je gewoon arrogant en een discussie niet waardig.
Kijk dan de origineel die ik net gepost heb... Wat is nu het verschil tussen die 2? Behalve de zw/w conversie is er vrij weinig aan veranderd.... Echte foto dusquote:Op zondag 2 juli 2006 04:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee ik vind Nee, die kunstmatige waas ligt er gewoon veel te dik op. En dat heeft niks met verstand van fotografie te maken.![]()
Stel je voor ik was een leek, dan is het toch wel overduidelijk dat er iets mis is met die foto's!![]()
dooddoener, ook prima, meestal gebruikt door mensen die uitgeluld zijnquote:Op zondag 2 juli 2006 04:56 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ik ga niet eens die moeite voor je nemen knul. De rest kan het wel zelf terug lezen in #840.
nee dat is jouw mening, dat is wat andersquote:Op zondag 2 juli 2006 04:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik begon er ook niet over, maar was jij niet degene die over kritiek viel?quote:Op zondag 2 juli 2006 04:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat?IK begon niet te zeiken over die foto's... sterker nog.. ik begon niet eens met ze te plaatsen... Kijk eens in het vorige deel wat er gezegd werd over die foto's
[..]
Er is niks geblurred
[..]
Als jij goede, opbouwende kritiek geeft, sta ik er open voor, maar niet: 'Al die foto's zijn niks..' Kom dan maar met goede argumenten... En daarbij... IK ben het model, IK vind ze mooi, voor echte kritiek moet je bij de fotograaf zijn
[..]
Kijk dan de origineel die ik net gepost heb... Wat is nu het verschil tussen die 2? Behalve de zw/w conversie is er vrij weinig aan veranderd.... Echte foto dus
Nha, gaan zeggen dat ik geen verstand heb van waar ik over praat, als reactie? Wees blij dat ik iets zeg met mijn maagdelijke blik.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:59 schreef MissBliss het volgende:
(...) kritiek geeft, sta ik er open voor, maar niet: 'Al die foto's zijn niks..' Kom dan maar met goede argumenten... En daarbij... IK ben het model, IK vind ze mooi, voor echte kritiek moet je bij de fotograaf zijn
[..]
Ja, de aandacht een beetje verleggen naar een foto waar ik het helemaal niet over heb gehad.quote:Kijk dan de origineel die ik net gepost heb... Wat is nu het verschil tussen die 2? Behalve de zw/w conversie is er vrij weinig aan veranderd.... Echte foto dus
Odyseuzzz kan zijn kritiek nog enigszins verwoorden, jij vervalt al snel in gepauper taal, je mag best genieten van je eigen beperkingen hoor, niets mis meequote:Op zondag 2 juli 2006 04:55 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ach laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken joh. Ze denken echt wat voor te stellen met dat gepruts. Als een leek, zoals jij jezelf noemt (je bent gewoon iemand die iets waarneemt net zoals ik) al ziet dat het er te dik opligt, dan zegt dat wel genoeg. Laat je niet overdonderen door krachttermen als roodfilter, blurr en weet ik wat nog meer technische termen. Het blijven gewoon paupers (niets mis met dat woord) die denken superieur te zijn met dat gestuntel en niet tegen kritiek kunnen. Vervolgens gaan ze dan om je foto vragen
![]()
![]()
Zoals ik al eerder zei: dus als je ergens in een blad komt te staan, of ergens openbaar ga je dus aan al die mensen die er kritiek op hebben om een foto vragen?![]()
Ik heb echt genoten vannacht.![]()
Dit is helemaal dom geratel.quote:Op zondag 2 juli 2006 05:05 schreef Re het volgende:
[..]
Odyseuzzz kan zijn kritiek nog enigszins verwoorden, jij vervalt al snel in gepauper taal, je mag best genieten van je eigen beperkingen hoor, niets mis mee
Denk dat MB niet de pretentie heeft in een blad te willen staan, dat is ook helemaal niet nodig, dit is maar een forumpje waar mensen elkaar foto's laten zien en met elkaar delen, goed beargumenteerde kritiek is altijd welkom, zelfs van leken. Iemand p uiterlijkheden aanvallen zonder jezelf te tonen werd als een argument gebruikt en door jezelf opgeblazen omdat je gewoon niets anders had om op te reageren, dat mag, ik hoef echt geen foto van jou te zien hoor
owwww het is niet zijn mening maar een feit?,quote:Op zondag 2 juli 2006 05:01 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ook zo'n dooddoener, dat is meestal als mensen uitgeluld zijn
Ahhh, ik voel me nu buitengeslotenquote:Op zondag 2 juli 2006 05:05 schreef Re het volgende:
[..]
Odyseuzzz kan zijn kritiek nog enigszins verwoorden, jij vervalt al snel in gepauper taal, je mag best genieten van je eigen beperkingen hoor, niets mis mee
Wohahahaha!!!quote:Denk dat MB niet de pretentie heeft in een blad te willen staan, dat is ook helemaal niet nodig,
Oeh, nou ik heb niemand ergens op uiterlijkheden aangevalt. Ik had het over uitstraling, dat is iets anders dan uiterlijkheden. Weet je het verschil wel? Van Dale in de buurt iemand?quote:dit is maar een forumpje waar mensen elkaar foto's laten zien en met elkaar delen, goed beargumenteerde kritiek is altijd welkom, zelfs van leken. Iemand p uiterlijkheden aanvallen zonder jezelf te tonen werd als een argument gebruikt en door jezelf opgeblazen omdat je gewoon niets anders had om op te reageren, dat mag, ik hoef echt geen foto van jou te zien hoor
Jaquote:Op zondag 2 juli 2006 05:01 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ik begon er ook niet over, maar was jij niet degene die over kritiek viel?
Als je zegt dat er veel geblurred is... Ja, er IS NIKS GEBLURRED, dus zeik nietquote:Op zondag 2 juli 2006 05:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, gaan zeggen dat ik geen verstand heb van waar ik over praat, als reactie? Wees blij dat ik iets zeg met mijn maagdelijke blik.![]()
En echt: die kunstmatig wazigheid tekend jullie, stelletje kloons.![]()
Uuuuuhm... Het gezeik begon over die foto hoor... Over die andere foto heb ik niks anders gehoord dan ' De randen bij het gezicht zijn wazig'... Nou aan die foto is er helemaal niks gefotoshopt, dus je hebt het toch echt foutquote:Ja, de aandacht een beetje verleggen naar een foto waar ik het helemaal niet over heb gehad.O, kijk een vliegtuig!!!
![]()
owwwww, hoe noem je iets dan wat heel veel mensen zo vinden, een mening? Wat maakt het een feit dan? Wie kan daar over oordelen? Jij? En dan noem je jezelf nog objectief?quote:Op zondag 2 juli 2006 05:06 schreef Re het volgende:
[..]
owwww het is niet zijn mening maar een feit?,
gebruik van argumentatie is niet je sterkste punt heb ik wel gezien dus ja.... ik gebruik dooddoeners en cliché's op de juiste momenten, nu jij nog
uhmm je vriendje noemt je leek hoor, ik nietquote:Op zondag 2 juli 2006 05:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Dat ik een leek zou zijn is natuurlijk een zwaktebod.![]()
Dat ik werkelijk geen idee heb van waar ik allemaal verstand van heb is namelijk een totaal andere zaak.![]()
Jaaaaa, neuken, doeiquote:Op zondag 2 juli 2006 05:11 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ahhh, ik voel me nu buitengesloten![]()
[..]
Wohahahaha!!!![]()
!!! De arrogantie
OMFG
![]()
Hou op !!
Alsof iemand daar op zit te wachten! Je hebt wel een hele hoge dunk van jezelf ofniet?
[..]
Oeh, nou ik heb niemand ergens op uiterlijkheden aangevalt. Ik had het over uitstraling, dat is iets anders dan uiterlijkheden. Weet je het verschil wel? Van Dale in de buurt iemand?Bovendien, als je model bent moet je dit soort kritiek kunnen verdragen. Je bent al de hele nacht bezig om je te verdedigen hiertegen, te mooi om waar te zijn.
Als je echt een professionele instelling hebt ging je hier niet eens op in, maar je arrogantie maakt dat je overkomt als een pauper (héérlijk woord
), denkt heel wat voor te stellen, gaat lopen janken als er kritiek komt terwijl je zelf nog zegt dat mensen kritiek mogen geven. Zit je aan de waterpijp daar ofzo
Ik zou mijn hond nog van je aftrappen. Maar ik gok zo dat je vriendje een roodfiltertje aanzet (en nu maar hopen dat ie niet kleurenblind is).quote:Op zondag 2 juli 2006 05:12 schreef MissBliss het volgende:
En nu ga ik slapen neuken, dus adios amigos![]()
uhmmm je staat alleen in je kritiek, en schijten ach, zelfs met een PhD lukt dat aardig hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 05:13 schreef SpiceP het volgende:
[..]
owwwww, hoe noem je iets dan wat heel veel mensen zo vinden, een mening? Wat maakt het een feit dan? Wie kan daar over oordelen? Jij? En dan noem je jezelf nog objectief?
je bent echt te dom om te schijten gast.
en jij mag doodquote:Op zondag 2 juli 2006 05:14 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond nog van je aftrappen. Maar ik gok zo dat je vriendje een roodfiltertje aanzet (en nu maar hopen dat ie niet kleurenblind is).
Het is duidelijk dat je aan de waterpijp zit.quote:Op zondag 2 juli 2006 05:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
uhmmm je staat alleen in je kritiek, en schijten ach, zelfs met een PhD lukt dat aardig hoor
Aha, daar ging het dus al mis! Nee, ik blijf erbij jullie zijn opzettelijk over een hele andere foto blijven doorzeuren.quote:Op zondag 2 juli 2006 05:12 schreef MissBliss het volgende:
Als je zegt dat er veel geblurred is... Ja, er IS NIKS GEBLURRED, dus zeik niet
En ook niks kunstmatigs wazigs aan, zie het origineel dat ik gepost heb... Oh daar heb ik niks over gehoord verder, behalve: Goh, wat rood...
[..]
Uuuuuhm... Het gezeik begon over die foto hoor... Over die andere foto heb ik niks anders gehoord dan ' De randen bij het gezicht zijn wazig'... Nou aan die foto is er helemaal niks gefotoshopt, dus je hebt het toch echt fout
Ja, maar oppassen he! We moeten hier niet nog meer kloons hebben!! Jullie zijn samen wel genoeg.quote:En nu ga ik slapen neuken, dus adios amigos![]()
Krijg je zometeen foto's met een blauw en groenfilterquote:Op zondag 2 juli 2006 05:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ja, maar oppassen he! We moeten hier niet nog meer kloons hebben!! Jullie zijn samen wel genoeg.![]()
Je bedoelt mensen die zomaarquote:Op zondag 2 juli 2006 03:42 schreef SpiceP het volgende:
[..]
(over overdreven aandacht gesproken, mensen die graag aandacht willen lopen toch zo te koop met wie ze zijn? )
[..]
Maar jij bent dan ook een stomme poep homo!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was wel een interessante middernacht-rel. Heerlijk om terug te lezen.
Voor wat het waard is, ik sta aan MB/Re's kant![]()
Beter dan een kutkloonquote:Op zondag 2 juli 2006 11:39 schreef Odysseuzzzz het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een stomme poep homo!![]()
Kloon van wie?!quote:
Weet ik veel. Je bent gewoon zo'n farce dat je wel een kloon moet zijn van iemand.quote:
Ik ben in ieder geval niet zo'n attention whore als jullie van ShowChat allemaal zijn!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik veel. Je bent gewoon zo'n farce dat je wel een kloon moet zijn van iemand.
Hallo, babette.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:42 schreef babette21 het volgende:
300 posts over één foto.... wat een kút-rel
goeiemorgen allemaal
G'morning!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:42 schreef babette21 het volgende:
goeiemorgen allemaal
Niet? Wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 2 juli 2006 11:43 schreef Odysseuzzzz het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet zo'n attention whore als jullie van ShowChat allemaal zijn!![]()
Dan tief je toch lekker opquote:Op zondag 2 juli 2006 11:43 schreef Odysseuzzzz het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet zo'n attention whore als jullie van ShowChat allemaal zijn!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Schatjequote:Op zondag 2 juli 2006 11:42 schreef babette21 het volgende:
goeiemorgen allemaal
Het gaat wel goed hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
poepie
hoe is 't met je...? ik las laatst tussen de bedrijven door over die crematie...
quote:Op zondag 2 juli 2006 05:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
Even voor de mensen die ook geen idee hebben over welke foto we het eigenlijk hebben:
[afbeelding]
MB is een kloon dat is iig duidelijk.
een tjah??quote:Op zondag 2 juli 2006 11:47 schreef Dizer het volgende:
Het gaat wel goed hoor.
Die crematie...Wat een tjah..
![]()
quote:En ik heb mijn voet gekenusd gister met voetbal op het strand![]()
met mij ook goed. zuslief is vrijdag getrouwd en dat was helemaal super:quote:EN met jou?![]()
Je weet wel. Zelfmoord. Wat een geval. Zichzelf ppgehangenquote:
dat zijn geen leuke dingen nee...quote:Op zondag 2 juli 2006 11:54 schreef Dizer het volgende:
Je weet wel. Zelfmoord. Wat een geval. Zichzelf ppgehangen. Ik mis die eikel! Dat ie zo iets doet, ik snap het niet! Is niks voor hem.
ik had je er graag naast gehadquote:Oeh... de bruiloft... ik had er graag bij willen zijn![]()
Extreme MakeOver? Vertel...quote:Op zondag 2 juli 2006 11:56 schreef babette21 het volgende:
ik had je er graag naast gehad
men was toch al in shock na mijn Extreme MakeOver, dus een Irakees ernaast had ook nog wel gekund
Lachen om sneue types als jij!quote:
Ik bén Paltos niet, mongool!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh... opeens vind ik Paltos niet meer zo lief
Zeg, als je zo gaat doen, dan mag je helemaal optiefen.quote:
Nee, jullie doen aardig hierquote:Op zondag 2 juli 2006 12:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, als je zo gaat doen, dan mag je helemaal optiefen.
Die foto was niet tof, en daarmee lukt het je niet om geliefd te worden hier. Misschien ander taktiek!quote:
ik heb (nog) geen foto's, waarschijnlijk pas als m'n zus terug is van huwelijksreis (4 weken).quote:Op zondag 2 juli 2006 11:58 schreef Dizer het volgende:
Extreme MakeOver? Vertel...
Better: FOTO's in mijn mailbox graag
Oehquote:Op zondag 2 juli 2006 12:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb (nog) geen foto's, waarschijnlijk pas als m'n zus terug is van huwelijksreis (4 weken).
mja ik was nogal gestyled enzo, en da's men niet zo van mij gewend
maar ik kreeg tig keer te horen dat ik er vaker zo bij mag lopen, dus kennelijk werd 't goedgekeurd
Wrijf het er nog maar even in biatchquote:Op zondag 2 juli 2006 12:06 schreef Airelle het volgende:
Moeten jullie niet in de zon zitten ofzo?
quote:
Dat is een donderdagquote:Op zondag 2 juli 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
zeg, even wat anders... ik heb even gecheckt en ik kan 20/7 in A'dam blijven tukken!
misschien kunnen we dan even gezellig een terrasje pakken en foto's kijken enzo?!![]()
Ik ben verbrand, maar ik ga zo. Wij hebben de zon in ons tuin van 's ochtends tot een uur of 5 a 6 in de middagquote:Op zondag 2 juli 2006 12:06 schreef Airelle het volgende:
Ik ga zo naar het strand, wat is jouw excuus?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:06 schreef Airelle het volgende:
MB's foto's afkraken was inderdaad een goede zet om hier vriendschappelijk behandeld te wordenquote:
mja ik heb net bedacht dat ik zo wel even LOPEND - jaja, ik word nog 's sportiefquote:Op zondag 2 juli 2006 12:06 schreef Airelle het volgende:
Dat heb ik heel niet gedaan!quote:Op zondag 2 juli 2006 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
MB's foto's afkraken was inderdaad een goede zet om hier vriendschappelijk behandeld te worden.
is goedquote:Op zondag 2 juli 2006 12:09 schreef Dizer het volgende:
Dat is een donderdag
Ik kan je morgen antwoord geven. Want soms moet ik de koopavond draaien
Pff, het is mij te warm in de zon. In huis ook, dus eigenlijk zit ik een soort dilemma nu.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:06 schreef Airelle het volgende:
Voor de mensen die de zzzz tjes aan het einde van Odysseuzzzz(Zhendar) zijn naar niet tellen. Ik zet mijn computer net aan.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:43 schreef Odysseuzzzz het volgende:
[..]
Ja, dat wat de hele nacht niet duidelijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:44 schreef Dizer het volgende:
Om welke foto gaat het eigenlijk?
Wat is dat voor vreemde zin?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Voor de mensen die de zzzz tjes aan het einde van Odysseuzzzz(Zhendar) zijn naar niet tellen. Ik zet mijn computer net aan.![]()
Whud?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:42 schreef babette21 het volgende:
goeiemorgen allemaal
Erger nog... te lui om FF op te startenquote:Op zondag 2 juli 2006 16:25 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, ben je te lui om even uit en in te loggen ofzo?
Als je dat te vaak doet dan bestaat de kans dat je helemaal geen letters meer post voor een tijdjequote:
Verkapt-zie-mij-eens-een-FOK!ker-als-vriendje-hebben!quote:
Whehe.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkapt-zie-mij-eens-een-FOK!ker-als-vriendje-hebben!![]()
:R!1111
ne!!:r11! : Re!!!!
Ach ja. Komt dat door Zhendar.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je dat te vaak doet dan bestaat de kans dat je helemaal geen letters meer post voor een tijdje.
De kleur is ook best mooiquote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Re het volgende:
Ik vind de letters niet zo irritant trouwens.
ZO DAN???!!quote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkapt-zie-mij-eens-een-FOK!ker-als-vriendje-hebben!![]()
:R!1111
ne!!:r11! : Re!!!!
Nog niet, maar dat worden ze natuurlijk wel als Z nog vaker onder zijn Ody profiel gaat posten.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Re het volgende:
Ik vind de letters niet zo irritant trouwens.
t'is wel erg roze hè?, filtertje gebruiktquote:Op zondag 2 juli 2006 16:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat worden ze natuurlijk wel als Z nog vaker onder zijn Ody profiel gaat posten.![]()
Vergeet niet dat minstens de helft van de ShowChatters mod powers hebbenquote:Op zondag 2 juli 2006 16:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat worden ze natuurlijk wel als Z nog vaker onder zijn Ody profiel gaat posten.![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:08 schreef Dizer het volgende:
Vergeet niet dat minstens de helft van de ShowChatters mod powers hebben heeft![]()
![]()
I'm a horny male model.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:30 schreef liefie_ het volgende:
waar zijn de geile modellen trouwens?
daar kwam ik eigenlijk even voor langs
hier ben ik alquote:Op zondag 2 juli 2006 17:30 schreef liefie_ het volgende:
waar zijn de geile modellen trouwens?
daar kwam ik eigenlijk even voor langs
quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
Babette en ik zijn de Angelina Jen en Brad van de Lage Landen.
Daarom ben ik ook diegene van de twee die het meest op Angelina lijkt.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:39 schreef liefie_ het volgende:
hmz brad vind maar niks hoor als ik eerlijk ben...
oeh sexyquote:Op zondag 2 juli 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook diegene van de twee die het meest op Angelina lijkt.
Wow! Die zet ik op mijn wc-tegeltje.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:39 schreef babette21 het volgende:
paraderen is voor paardjes, niet voor paartjes![]()
Dus je bent een vrouwquote:Op zondag 2 juli 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook diegene van de twee die het meest op Angelina lijkt.
Ik heb er 13 minuten over na kunnen denken.quote:
Daar heb ik schijt aan. Letterlijk zelfs.quote:
Vergeet ook niet dat ik me dan wel heel kwetsbaar lijk op te stellen door Zhenar mijn lot in handen te geven. Mocht het zover komen.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat minstens de helft van de ShowChatters mod powers hebben![]()
![]()
Nou, schiet het al wat opquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
Tegen die tijd woon ik al bijna in Argentinië.
Nahquote:Op zondag 2 juli 2006 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/17702/Jump60.gif]afbeelding][/url]
Vette avatar!
Tief op met je kut-PI!quote:
Ja, best wel.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik vind deze altijd zo ziekelijk.
[afbeelding]![]()
Tof, hè?quote:
Ik ben naar het zwembad geweest vanmiddag, heerlijkquote:Op zondag 2 juli 2006 12:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga zo naar het strand, wat is jouw excuus?
Wat bén jij überhaupt?!quote:
Zo'n gast belde ook op met dat antwoord op de vraag: "wat vind je in een hotel?"quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo'n gast belde ook op met dat antwoord op de vraag: "wat vind je in een hotel?"
"Hopelijk jou!!! *hijg* *hijg*"
Nee, toen was de vraag:"wat vindt je op je slaapkamer."quote:Op zondag 2 juli 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo'n gast belde ook op met dat antwoord op de vraag: "wat vind je in een hotel?"
"Hopelijk jou!!! *hijg* *hijg*"
Nee, toen was de vraag: "Wat vind je op je slaapkamer?"quote:Op zondag 2 juli 2006 20:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, toen was de vraag:"wat vindt je op je slaapkamer."![]()
![]()
Nee. Daar bij die spellen is het meestal: vindt.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, toen was de vraag: "Wat vind je op je slaapkamer?"![]()
![]()
Heb ik ook zo vaak gedaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:34 schreef BVO het volgende:
[..]. Ik kon steeds maar niet slapen afgelopen week, dus ik de tv aan, Wytske kijken, voor ik het wist had ik 1,5 uur naar een belspel liggen kijken
![]()
.
Dude, je maakt een grapje hequote:
Wat heeft dat ermee te maken? Ik vraag het wel aan jou.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:37 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Who cares, vraag ook niet aan jou wie of wat jij bent, of wel?
Deze keer nietquote:Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee. Daar bij die spellen is het meestal: vindt.[/url]
Neuh.quote:
Da's fijn dan, of je een antwoord krijgt is een 2equote:Op zondag 2 juli 2006 20:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Ik vraag het wel aan jou.
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh.
Kerel, jij mag blij zijn als je later zo'n mooie vrouw krijgt van haar leeftijd!
Vind jij maar een mooiere vrouw van 52!quote:
quote:
Dat je Kristin Davis mooi vindt kan ik begrijpen, maar het wordt nu wel erg moeilijk om je serieus te nemenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh.
Kerel, jij mag blij zijn als je later zo'n mooie vrouw krijgt van haar leeftijd!
Je hebt dezelfde stijl als Odysseuzzz, zo met die kleine lettertjes op het eindquote:Op zondag 2 juli 2006 20:43 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Da's fijn dan, of je een antwoord krijgt is een 2e(kijk gewoon in mijn profiel, luie varken)
nou zelfs voor haar leeftijd vind ik haar eigenlijk niet zo mooi...quote:Op zondag 2 juli 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind jij maar een mooiere vrouw van 52!
Mijn mamaquote:Op zondag 2 juli 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind jij maar een mooiere vrouw van 52!
Nee, jij trekt volle zalen.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou zelfs voor haar leeftijd vind ik haar eigenlijk niet zo mooi...
Ja joh, wie weet ben ik wel een kloon van Ody, Ody is weer een kloon van Ody , en die ody is weer een kloon van ovidius. Balletje is rond, jij bent goeeeeeeed!quote:Op zondag 2 juli 2006 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde stijl als Odysseuzzz, zo met die kleine lettertjes op het eind![]()
Oud en verlept wijf.quote:
Weet ik, maar ik geef er een draai aan.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: haal die link maar snel weg, want op dat filmpje hebben ze het góéd gedaan:
[afbeelding]
Ik ben dan ook helemaal niet serieus, hihi.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je Kristin Davis mooi vindt kan ik begrijpen, maar het wordt nu wel erg moeilijk om je serieus te nemen![]()
.
Met zo'n strakke tijgerprint-legging?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oud en verlept wijf.
Gister heb ik er overigens genoeg gezien in de Arena. Van die zonnebank bruine vrouwen van in de 40, die denken dat ze nog "jong" zijn.
Nou, hilarisch, hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik geef er een draai aan.![]()
Iets wat ik jou nog nooit heb zien doen.!!
dat heb ik dan ook nooit beweerdquote:Op zondag 2 juli 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen.
Je mag blij zijn als jij er later zó uitziet!
Nee, ik denk dat Odysseuzzz wel "echt" is. En jij bent zijn kloon.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:45 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ja joh, wie weet ben ik wel een kloon van Ody, Ody is weer een kloon van Ody , en die ody is weer een kloon van ovidius. Balletje is rond, jij bent goeeeeeeed!
Ik ook niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat heb ik dan ook nooit beweerd![]()
toch vind ik haar niet mooi
Klopt.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Odysseuzzz wel "echt" is. En jij bent zijn kloon.
Was dat degene met die gangbang van 30 mannen?quote:
Spice is eerder aangemeld. Dus volgens die redenatie zou ik een kloon van Spice zijn.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Odysseuzzz wel "echt" is. En jij bent zijn kloon.
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga mij dus écht niet tussen dat gepeupel begeven met hun inhoudsloze VMBO geleuter. [afbeelding]
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Was dat degene met die gangbang van 30 mannen?
Ik ga nu nóg meer denken dat jij een afzichtelijke nerd bent!quote:
Nou weet ik niet meer wat je meentquote:Op zondag 2 juli 2006 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben dan ook helemaal niet serieus, hihi.
Natuurlijk vind ik die oude graftak niet lekker!
Kloptquote:Op zondag 2 juli 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga nu nóg meer denken dat jij een afzichtelijke nerd bent!![]()
![]()
!
Een beetje afgeven op MissBliss en liefie_, terwijl je zelf geen foto's durft te plaatsen onder het mom van: "Waaaah, dat hoeft toch ook niet? Ik vraag het toch ook niet van jou?"
Nee, maar zelf wel met je computertje klaarzitten om mooie vrouwen die je nooit van je leven zal krijgen vast te leggen middels caps en die op FOK! en Mokkels.nl ten toon te spreiden.
En zo hoort het ook.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou weet ik niet meer wat je meent.
Watquote:Op zondag 2 juli 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga nu nóg meer denken dat jij een afzichtelijke nerd bent!![]()
![]()
!
Een beetje afgeven op MissBliss en liefie_, terwijl je zelf geen foto's durft te plaatsen onder het mom van: "Waaaah, dat hoeft toch ook niet? Ik vraag het toch ook niet van jou?"
Nee, maar zelf wel met je computertje klaarzitten om mooie vrouwen die je nooit van je leven zal krijgen vast te leggen middels caps en die op FOK! en Mokkels.nl ten toon te spreiden.
Ga dan doodquote:Op zondag 2 juli 2006 20:55 schreef SpiceP het volgende:
[..]
KloptIk ben ook een zielige nerd met een afgrijselijke kop, hele dag lurken op caps, caps maken en ik ruk me er op af
![]()
Opzich heb ik wel medelijden met mezelf, dat je zo met jezelf kan leven. Erg laf, beneden alle peil, ontendieus, kwetsend en geenstijl gewoon.![]()
Ik wil niemand een trauma bezorgen namelijk.
quote:
quote:
"Laat ik mezelf quasi-sarcastisch een slachtofferrol aanmeten, aangezien ik eigenlijk niet met normale argumenten kan aankomen waarom ik het volste recht heb om MissBliss en liefie_ af te zeiken!quote:Op zondag 2 juli 2006 20:55 schreef SpiceP het volgende:
[..]
KloptIk ben ook een zielige nerd met een afgrijselijke kop, hele dag lurken op caps, caps maken en ik ruk me er op af
![]()
Opzich heb ik wel medelijden met mezelf, dat je zo met jezelf kan leven. Erg laf, beneden alle peil, ontendieus, kwetsend en geenstijl gewoon.![]()
Ik wil niemand een trauma bezorgen namelijk.
geduldquote:
Ik heb jou nog nooit gezien en je praat al over mij. Doe het dan een beetje slim.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:45 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ja joh, wie weet ben ik wel een kloon van Ody, Ody is weer een kloon van Ody , en die ody is weer een kloon van ovidius. Balletje is rond, jij bent goeeeeeeed!
Jij. Met het afzeiken van users op hun uiterlijk.quote:
Dat was geen doodsverwensingquote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef SpiceP het volgende:
[..]
geduldIk ga wel een keertje dood, net als iedereen. overigens is een doodsverwensing toch iets als om een ban vragen? Wie verlaagt zijn niveau nou werkelijk?
Toch niet in ShowChat, man!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef SpiceP het volgende:
overigens is een doodsverwensing toch iets als om een ban vragen? Wie verlaagt zijn niveau nou werkelijk?
quote:Op zondag 2 juli 2006 01:56 schreef SpiceP het volgende:
Wel heel ironisch trouwens, op een ander forum kloonde Odyzeuzzz wat af en nu wordt ie hier uitgemaakt voor kloon
(sorry Ody, dit is best wel komisch)
Dat rijmt niet met elkaarquote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien en je praat al over mij. Doe het dan een beetje slim.![]()
Oke, ik zal straks netjes foto's van mezelf plaatsen in het fotoboek. Mijn masker afzetten, en uit mijn slachtofferrol kruipen, het GS woordenboek er nog eens op naslaan wat het nou werkelijk moet zijn (voordat ik wederom door de mand val), zodat je lekker je gang kan gaan, eindelijk mij kunt bewonderen en eindelijk je zin krijgt om volledig los te gaan om mijn domme achterlijke kop zodat je bewijst dat je geen haar beter bent dan mij, omdat je dan exact hetzelfde gaat doen als wat ik reeds heb gedaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Laat ik mezelf quasi-sarcastisch een slachtofferrol aanmeten, aangezien ik eigenlijk niet met normale argumenten kan aankomen waarom ik het volste recht heb om MissBliss en liefie_ af te zeiken!"
Dat is echt zó 1843.
En oh, als je dan toch zo grappig wilt zijn met je GS-taal, doe het dan goed. Het is 'tendentieus' en niet 'ontendieus'.
Ik heb je altijd al een arrogante lul gevonden.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die een doodsverwensing op FOK! serieus nemen mogen wat mij betreft dood vallen.
Ik vind dat je hele leuke foto's in je fobo hebt en dat je een lief koppie hebtquote:Op zondag 2 juli 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
nou nou de dramas om een foto
het was idd niet aardig (en dienog minder)
maar het is toch een verdomd mooie foto al zeg ik t zelf en jullie mogen blij zijn er naar te mogen staren![]()
normaal ben ik niet zo vol van mezelf hoor maar het leek me hier wel even gepast![]()
ow en wat ie over miss bliss gezegd heeft weet ik natuurlijk niet trouwens
Context.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef SpiceP het volgende:
overigens is een doodsverwensing toch iets als om een ban vragen? Wie verlaagt zijn niveau nou werkelijk?
Ja, ik had comentaar op een foto en toen gingen MB en Re het allemaal over andere foto's hebben.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
nou nou de dramas om een foto
het was idd niet aardig (en dienog minder)
maar het is toch een verdomd mooie foto al zeg ik t zelf en jullie mogen blij zijn er naar te mogen staren![]()
Trouwens, stoere vent, waar zijn jouw foto's dan?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dat je hele leuke foto's in je fobo hebt en dat je een lief koppie hebt![]()
Achter in de rij aansluiten, gaarne.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ik heb je altijd al een arrogante lul gevonden.
dankuquote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dat je hele leuke foto's in je fobo hebt en dat je een lief koppie hebt![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:05 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Oke, ik zal straks netjes foto's van mezelf plaatsen in het fotoboek. Mijn masker afzetten, en uit mijn slachtofferrol kruipen, het GS woordenboek er nog eens op naslaan wat het nou werkelijk moet zijn (voordat ik wederom door de mand val), zodat je lekker je gang kan gaan, eindelijk mij kunt bewonderen en eindelijk je zin krijgt om volledig los te gaan om mijn domme achterlijke kop zodat je bewijst dat je geen haar beter bent dan mij, omdat je dan exact hetzelfde gaat doen als wat ik reeds heb gedaan.![]()
![]()
maar daar was ik niet bij.... dus daar ga ik me ook niet mee bemoeienquote:Op zondag 2 juli 2006 21:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik had comentaar op een foto en toen gingen MB en Re het allemaal over andere foto's hebben.![]()
![]()
Net zoals jij netjes je foto's neer hebt gezet maar wel een grote bek hebt hier, heldquote:Op zondag 2 juli 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Als jij foto's plaatst, zal ik je niet afzeiken om je kop, hoor. Mijn vermoedens worden hoogstens bevestigd.
Daar gaat je theorietje al.
Ooit in mijn foboquote:Op zondag 2 juli 2006 21:08 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Trouwens, stoere vent, waar zijn jouw foto's dan?
Dankjequote:Op zondag 2 juli 2006 21:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
danku
ik wou iets liefs terug zeggen maar je hebt geen fotos
nou je hebt een mooi vraagteken
quote:
Heb je helemaal gelijk in, het is ook flauw. Maar je zet zelf die foto's in je fotoboek. Dan moet je ook niet gaan zeuren als je dat flauw vindt.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
het boeit toch niet wie wel of geen fotos plaatst?
dat is je eigen keus
het is alleen flauw om zelf niet te durven/willen laten zien wie je bent en dan wel andere mensen proberen neer te halen met hun uiterlijk
zoals het sowieso flauw is te proberen mensen neer te halen op een forum
ook niet nuttig
zo nu ben ik wijs genoeg geweest vind ik zelf
Ik volg je zo nauwlettend dat ik een van je weinige typefouten heb weten vast te leggenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zo hoort het ook.
Alleen de mensen die me nauwlettend volgen op FOK! weten wat ik wel en wat ik niet meen.
Zo probeer ik de domme, ongeïnteresseerde users eruit te filteren.
Dude, bijna iedereen in ShowChat heeft al eens foto's van mij en Bupa gezien.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:12 schreef SpiceP het volgende:
Wel grappig weer dit. Bupatih (klinkt als een enge geslachtsziekte) en meneertje Zehnar hebben beiden een grote muil over dat ik geen foto's in mijn fotoboek heb maar zelf hebben ze er geen één instaan![]()
Pff, jongens, hou op![]()
![]()
![]()
maja, wie ben jij?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
het boeit toch niet wie wel of geen fotos plaatst?
dat is je eigen keus
het is alleen flauw om zelf niet te durven/willen laten zien wie je bent en dan wel andere mensen proberen neer te halen met hun uiterlijk
zoals het sowieso flauw is te proberen mensen neer te halen op een forum
ook niet nuttig
zo nu ben ik wijs genoeg geweest vind ik zelf
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:09 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Net zoals jij netjes je foto's neer hebt gezet maar wel een grote bek hebt hier, held
Klopt. Ik heb ze neergezet, ja. In een ver verleden.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:12 schreef SpiceP het volgende:
Wel grappig weer dit. Bupatih (klinkt als een enge geslachtsziekte) en meneertje Zehnar hebben beiden een grote muil over dat ik geen foto's in mijn fotoboek heb maar zelf hebben ze er geen één instaan![]()
Pff, jongens, hou op![]()
![]()
![]()
Ik heb nog geen foto's van jullie gezien... hoe ik ze verkrijgen? En zijn dat dan gesigneerde foto's met een leuke tekst voor de fans?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, bijna iedereen in ShowChat heeft al eens foto's van mij en Bupa gezien.
Maar je moet het natuurlijk wel waard zijn.![]()
Oh, als je even alle vorige 840 topics doorspit, kom je vanzelf wel een foto van mij tegen.
Oeh, schelden!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:10 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Neuh, dat ben je niet eens waard kneusje
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:13 schreef Ovidius het volgende:
SpiceP, kutkloon, tief gewoon op.
Dude, ik had het zó snel veranderd, dat er niet zo'n kleine, irritante tekst onder kwam te staan!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik volg je zo nauwlettend dat ik een van je weinige typefouten heb weten vast te leggen. Dus je bent gewoon gemeen bezig
.
Alsof ik geinteresseerd ben in die rotkop van jouquote:Op zondag 2 juli 2006 21:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, bijna iedereen in ShowChat heeft al eens foto's van mij en Bupa gezien.
Maar je moet het natuurlijk wel waard zijn.![]()
Oh, als je even alle vorige 840 topics doorspit, kom je vanzelf wel een foto van mij tegen.
Eerst moet je jezelf oraal bewijzenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's van jullie gezien... hoe ik ze verkrijgen? En zijn dat dan gesigneerde foto's met een leuke tekst voor de fans?
En tóch heb ik het gezienquote:Op zondag 2 juli 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, ik had het zó snel veranderd, dat er niet zo'n kleine, irritante tekst onder kwam te staan!
Waarom noem je jezelf dan niet gewoon naar wat je bent, SpiceGirl?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:15 schreef SpiceP het volgende:
[..]![]()
en ik ben trouwens ook weer een kloon van spiceP op mokkels.
Waarom zeg je dan twee keer dat hij zijn mond moet houden, omdat hij geen foto's in zijn fotoboek heeft staan?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:17 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Alsof ik geinteresseerd ben in die rotkop van jou![]()
Ik weet sowieso wel hoe je ongeveer eruit moet zien.
Oehh stoerrrrrrquote:Op zondag 2 juli 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Ik heb ze neergezet, ja. In een ver verleden.![]()
Nou, da's mooi toch? Met andere woorden, ik heb dat wel. Maar dat heb ik toch al toegegeven?quote:En daarbij weten de mensen, van wie ik wil dat ze het weten, hoe ik eruit zie en heb ik -voor zover ik weet- niks om me voor te schamen.
Maar natuurlijk, wat jij zegtquote:De opmerkingen over mijn foto's waren van dien aard dat ik niet te maken had met kritiek of andersoortige opmerkingen en dat ik mezelf dus ook niet genoodzaakt zag om de foto's eraf te halen.
Ah, maar natuurlijk. Ik geloof je direct.quote:Waarom de foto's er nu dan niet meer staan? Omdat ik enigszins was uitgekeken op de foto's en omdat ik privé en FOK! gescheiden probeer te houden.
Tof!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:17 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Alsof ik geinteresseerd ben in die rotkop van jou![]()
Ik weet sowieso wel hoe je ongeveer eruit moet zien.
Foto's? Jij bent toch dit:quote:Op zondag 2 juli 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Ik heb ze neergezet, ja. In een ver verleden.En daarbij weten de mensen, van wie ik wil dat ze het weten, hoe ik eruit zie en heb ik -voor zover ik weet- niks om me voor te schamen.
De opmerkingen over mijn foto's waren van dien aard dat ik niet te maken had met kritiek of andersoortige opmerkingen en dat ik mezelf dus ook niet genoodzaakt zag om de foto's eraf te halen.
Waarom de foto's er nu dan niet meer staan? Omdat ik enigszins was uitgekeken op de foto's en omdat ik privé en FOK! gescheiden probeer te houden.
Hoi.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef SpiceP het volgende:
[..]
geduldIk ga wel een keertje dood, net als iedereen. overigens is een doodsverwensing toch iets als om een ban vragen? Wie verlaagt zijn niveau nou werkelijk?
Omdat je wel die kritiek op mij hebt, maar als ik vervolgens kijk in je boek staat er niets. Aansluitend een heel lulverhaal, maar ze staan er nog steeds niet hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan twee keer dat hij zijn mond moet houden, omdat hij geen foto's in zijn fotoboek heeft staan?![]()
Zal ik doenquote:Houd jij je nou maar gewoon aan je woord en zet een foto van je hoofd in je fotoboek.
Geen woorden, maar daden.
of jij kunt er als een normaal mens respectvol mee om gaanquote:Op zondag 2 juli 2006 21:14 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, het is ook flauw. Maar je zet zelf die foto's in je fotoboek. Dan moet je ook niet gaan zeuren als je dat flauw vindt.
De toegeef-tactiek is ook al érg gedateerd. Het wordt tegenwoordig alleen nog maar gebruikt op de crèche en bij ruziënde Tokkie-families die te dom zijn om normaal een discussie te kunnen voeren.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:19 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Oehh stoerrrrrr
[..]
Nou, da's mooi toch? Met andere woorden, ik heb dat wel. Maar dat heb ik toch al toegegeven?
[..]
Maar natuurlijk, wat jij zegtIk geloof je op je blauwe ogen.....
[..]
Ah, maar natuurlijk. Ik geloof je direct.
Ja, wat doe ik tochquote:Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De toegeef-tactiek is ook al érg gedateerd. Het wordt tegenwoordig alleen nog maar gebruikt op de crèche en bij ruziënde Tokkie-families die te dom zijn om normaal een discussie te kunnen voeren.
Je laat jezelf nu wel erg kennen. Kom op, je kan toch wel beter dan dit?
En oh, ik heb bruine ogen. Mooie, bruine ogen.![]()
Nee, omdat jij het niet waard bent om ze aan te laten zien.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:21 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Omdat je wel die kritiek op mij hebt, maar als ik vervolgens kijk in je boek staat er niets. Aansluitend een heel lulverhaal, maar ze staan er nog steeds niet hoor.
[..]
Zal ik doen
expres geprobeerd dat stopwoordje/zinnetje niet te gebruiken om mn geweldige speech niet te ontkrachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |