Ik denk dat links noch rechts nog voor de 'democraten' zal kiezen in de toekomst.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Stel dat D66 nog ooit in een kabinet komt (niet waarschijnlijk, maar toch), verzin hier hoe ze dat kabinet opblazen. Ik zat te denken aan:
- Minister Pechtold van Bestuurlijke vernieling stapt op omdat er geen meerderheid is voor de gekozen deirigent van de Jostiband.
quote:
Boris Dittrich zal er misschien wel veel voor voelen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef NordicBlue het volgende:
...het rijksmuseum word een ontmoetingsplaats voor homo's die ipv bij dat ene meer nu orgi's houden voor het rijskmuseum
D66 gaat liever met de orgi meedoen dan regeren = weg kabinet
Ik denk dat iedereen op Fok! wel op die lijn ligt. Of zijn er nog fervente D66-aanhangers hier?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:58 schreef LXIV het volgende:
Zeg pberends, volgens mij liggen wij qua D66 wel op één lijn!![]()
D66, de enige partij met nog een échte mening!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:19 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen op Fok! wel op die lijn ligt. Of zijn er nog fervente D66-aanhangers hier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |