Ik moet em nog bestellenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:20 schreef Tha_Mars het volgende:
ochjee, leegloop op zuid, maar waar ga je zitten WF, pas ik het ff aan
Dan ga ik op westquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:26 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Kijk maar uit, straks zit het vol!
Op de AFAB-West tribunequote:
We worden weer als subtopper gezienquote:Jongeling naar het Vitesse van Turkije
1/7/2006 13:13
Hulusi Bulut stort zich in een Turks profavontuur. De zeventienjarige speler, die het afgelopen seizoen nog uitkwam voor de amateurs van zondagderdeklasser Erica'76, kan een contract tekenen bij Konyaspor.
'Ik heb begrepen dat er een driejarig contract voor mij in het verschiet ligt. Ongelooflijk', zegt Bulut in De Gelderlander.
De jongeling kwam eerder ook uit voor De Graafschap, maar kwam in Doetinchem niet in aanmerking voor een contract. Konyaspor kwam hem op het spoor tijdens een testwedstrijd die de Turkse club belegde in Groningen. 'De Nederlandse jeugdopleiding staat hoog aangeschreven in Turkije', verklaart Bulut. 'Turken die in Nederland zijn geschoold, hebben een grote kans van slagen in hun thuisland.'
'Konyaspor is een subtopper, zeg maar het Vitesse van Turkije. Ik heb altijd profvoetballer willen worden. Ik begin in het tweede en moet me bewijzen. Als het niet lukt, heb ik pech en keer ik terug naar Nederland.'
bij een beetje oefeningen zijn alle partijen betrokken die relevant zijn, het gasbedrijf zou dus gemakkelijk bij de oefening zijn geweest.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er bij jullie stadion aan de hand? Ik was net met mijn vriendin een milkshake aan het halen bij de Mac, en opeens 2 brandweerwagens komen eraan scheuren. Een minuut of 5 later gaan rond heel het stadion allemaal waarschuwingssignalen of, en een vrouwen stem die in Nederlands, Duits, Engels en Frans zegt dat iedereen het stadion moet verlaten. Daarna komt er nog een ladderwagen aan en een klein autootje. Ze stonden een tijd buiten want ze konden niet naar binnen toe. Na een kwartier waren ze toch binnen en toen viel er niets meer te zien. Er kwam nog wel een auto van een gas bedrijf aan rijden.
Iemand een idee wat er aan de hand is? Bij een oefening lijkt me niet dat er een wagen van het gasbedrijf langs komt.
Duiveltje!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef GSbrder het volgende:
hup enniesee
[kijken wat de reacties worden ^^]
Oude tijden herlevenquote:Vitesse-vlag weer op lijnbussen
Oude tijden herleven in Arnhem. In het verleden werden de Arnhemse lijnbussen voorzien van een geel zwart vlaggetje tijdens de wedstrijddagen van ons Vitesse, dit zal het aankomende seizoen ook weer het geval zijn. Vitesse, Connexxion en de gemeente Arnhem zijn van mening dat Arnhem en Vitesse een gezamelijke uitstraling moet krijgen. Deze partijen zullen de mogelijkheden gaan bekijken om Arnhem op meerdere plaatsen geel en zwart te kleuren.
Bron: Vak113.nl
1,5 miljoen in dubbeltjesquote:Op maandag 3 juli 2006 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
kost dat zo lazovic ?
Godverdomme, als dit toch eens rond komtquote:Lazovic op weg naar Vitesse
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 3 juli om 20:48
Danko Lazovic lijkt komende zomer te gaan vertrekken bij Feyenoord. De Servische spits heeft geen toekomst meer in Rotterdam-Zuid en gaat vrijwel zeker de overstap maken naar Vitesse. Hij kan er een vierjarig contract ondertekenen.
Tegenover Omroep Gelderland liet Vitesse-manager Jan Streuer weten dat het er goed uitziet wat betreft een transfer van Lazovic naar de Arnhemse club. "We willen een langjarig contract. Het is immers een investering in de toekomst en hij is pas 23 jaar. Maar het is nog niet definitief rond."
Ook Lazovic zelf ziet een overgang naar Vitesse wel zitten. De aanvaller praat dinsdag met de Gelderse club. Hij moet in het Gelredome een aanvalsduo gaan vormen met Mads Junker. De eerder aangetrokken Anders Due moet beide spitsen van de aanvoer gaan voorzien.
Voor Lazovic betekent de transfer naar Vitesse een afsluiting van een zeer matige periode bij Feyenoord. De aanvaller kwam enkele seizoenen geleden als een grote belofte over van Partizan Belgrado, maar kon de hoge verwachtingen nooit inlossen. Verhuurperiodes bij ADO Den Haag en Bayer Leverkusen liepen eveneens op niets uit.
nou wat heb die nou bewezenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:13 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Godverdomme, als dit toch eens rond komt![]()
Woon jij op de Coolsingel dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:
Wonen jullie allemaal op een brug?
Met Pi-air, Kuijt en Kalou voor jequote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:
Wonen jullie allemaal op een brug?
Bij Feyenoord misschien niet bewezen, maar wel bij de nationale jeugdselecties en in eigen landquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:45 schreef Tha_Mars het volgende:
OP moet veranderd worden, het is ons stadion niet, het is een showtheater!
Lazovic heeft misschien niet veel bewezen, maar voor Vitesse is het een leuke aanvulling op de selectie, en Aadje heeft woord gehouden dat er nog wat spelers bij zouden komen.
omg, wat wil je dan dat ik laat zien. een rij huizen waarvan je nieteens zou weten dat die in arnhem zou staan? Ik vind dat dit één van de mooiste herkenningspunten van de stad Arnhem is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:10 schreef DeVinger het volgende:
[..]
maar idd, een plaatje van onze stad en dan alleen een brug laten zien![]()
Pijnlijk he als je eigen OP wordt aangevallenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:14 schreef Domenica het volgende:
[..]
omg, wat wil je dan dat ik laat zien. een rij huizen waarvan je nieteens zou weten dat die in arnhem zou staan? Ik vind dat dit één van de mooiste herkenningspunten van de stad Arnhem is.
![]()
![]()
Ik heb gehoord dat die kerel een keihard schot in zijn poten heeft. Heeft hij daar nog wat van laten zien?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:31 schreef LosMillonarios het volgende:
Vanmorgen ff naar training gekeken, was vrij druk volgens mij. Die Sansoni maakte trouwens best wel een goede indruk in het trainingspotje.![]()
Sansoni liet bij een afwerkings oefening wel harde schoten zien, al kon ik dat deel van het veld niet echt goed zien omdat ik half achter een boom stondquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die kerel een keihard schot in zijn poten heeft. Heeft hij daar nog wat van laten zien?
Jammer dat ik vandaag moet werken, had het graag gezien. Hoe was Due trouwens?
Ik kan echt niet wachten op het nieuwe seizoenquote:Een paar weken geleden liet Theo Janssen geen onduidelijkheid bestaan over wat hij in de toekomst wil. De middenvelder wil zo snel mogelijk overstappen naar een Nederlandse topclub of naar het buitenland. Maar inmiddels heeft hij zich neergelegd bij nog een seizoen in Arnhem en zal hij zich volledig in zetten voor de club.
“Ik heb tijdens de vakantieperiode vrij veel getraind. Ik ben dan ook veelvuldig op de club geweest. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen. Als ploeg moeten wij groeien en als ik naar mezelf kijk wil ik belangrijker worden voor het elftal," aldus Janssen op de website van zijn club.
"Met Aad de Mos als onze nieuwe trainer zie ik dat wel zitten. Hij is een trainer die anders tegen het voetbal aan kijkt en dat is voor mij persoonlijk een verbetering.”
Doe maar niet...quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord moet hem gewoon betrekken in de deal met Lazovic
Na dit seizoen kan Feyenoord hem niet eens meer betalenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord moet hem gewoon betrekken in de deal met Lazovic
Dream on!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dikke Theo = Dikke Theo niet meerIk zat net TV Gelderland te kijken, en hij is serieus afgevallen zeg! Die komt dus naar Feyenoord.
And again, dream onquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In een ruil met Lazovic + bijbetaling van jullie kant![]()
We hebben vorig jaar winst gemaakt en we hebben 4 spelers aan kunnen trekken. Misschien zelfs nog een linksback mocht Jansen niet fit zijn. En we konden de gemeente zelfs betalenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie hebben geen geld man, elk bod voor jullie is er een om te accepteren![]()
als je wat rijke suikeroompjes hebt kun je best spelers halen! En Vitesse heeft wat rijke vrienden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie hebben geen geld man, elk bod voor jullie is er een om te accepteren![]()
Betekent dit dat ik nooit meer mijn seizoenkaart kan uitlenenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Proef met gezichtsscan in stadions
volgensmij is het het laatstequote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik nooit meer mijn seizoenkaart kan uitlenen? Of is dit enkel om te kijken of je in een database staat waarin relschoppers staan?
quote:Lazovic zet carrière voort bij Vitesse
Vitesse neemt per onmiddelijke ingang Danko Lazovic over van Feyenoord. Het contract van de 23-jarige spits wordt voor een nochtans onbekend bedrag afgekocht.
Lazovic maakte in 2003 de overstap van het Servische Partizan Belgrado naar Feyenoord. In Rotterdam wilde het echter niet helemaal vlotten, waardoor hij onder andere werd verhuurd aan Bayer Leverkusen en zijn oude club Partizan. In totaal kwam de spits 51 keer uit voor Feyenoord.
Vrijdagochtend zal Lazovic voor het eerst in Arhemse dienst trainen onder zijn nieuwe coach Aad de Mos. Vervolgens zal hij in de middag gepresenteerd worden. bron:voetbalzone.nl
![]()
indd... vitesse zou DE club van gelderland moeten wordenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je wat rijke suikeroompjes hebt kun je best spelers halen! En Vitesse heeft wat rijke vrienden.
Kortzichtig en incorrect, ga je eerst eens in de achtergronden verdiepen voordat je uitspraken gaat doen. Vitesse teveel geld?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
indd... vitesse zou DE club van gelderland moeten worden
de provincie heeft daar allemaal geld in gepompt
ook nijmegenaren betaalden dus... wat de onderlinge verstandhouding niet ten goede kwam
het blijft gewoon zo dat vitesse te veel geld heeft voor de qualiteit van de club
Wereldkampioen Beach Soccer met o.a. Eric Cantonaquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Sansoni was toch strandvoetballer geweest? Dan geniet hij wel van dit weer.
Benieuwd of Lazovic het kan waarmaken in Arnhem!
Kijk ff mijn reactie op pagina één over mijn avondtuur in Duitsland, had ff een vraagjequote:Op donderdag 6 juli 2006 19:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wereldkampioen Beach Soccer met o.a. Eric Cantona![]()
Wat mag dit grapje allemaal niet kosten voor Vitessequote:Met biometrisch kanon schieten op muggen bij stadion
De KNVB neemt in 2007 een proef met 'biometrische toegangscontrole' bij stadions. Scans van vingerafdrukken als nieuw wapen in de strijd tegen hooligans. Of: schieten met een biometrisch kanon op een amper bestaand doel. Supporters van Ajax, Feyenoord en Vitesse kunnen zich er alvast op voorbereiden. Ergens in de tweede helft van het komende seizoen wordt bij hun clubs geexperimenteerd met biometrische toegangscontrole. Was eerst sprake van zogenoemde irisscans of gezichtscans, om allerlei praktische redenen heeft de KNVB gekozen om vingerafdrukken voor het experiment te gebruiken.
Doel is te kijken of supporters met een stadionverbod uit de voetbaltempels kunnen worden geweerd. Daartoe moeten eerst de vingerafdrukken van die hooligans worden opgenomen in een databank. Supporters die een wedstrijd willen bezoeken, worden geacht allemaal hun vingerafdruk even te laten scannen als zij het stadion betreden. Komt hun vingerafdtuk niet in de databank voor, dan kunnen ze doorlopen. Komt hun afdruk wel voor in de 'hooligan-vingerafdrukbestanden', dan wordt hen de toegang ontzegd.
Het lijkt een mooi systeem, maar het is tegelijk de oplossing voor een probleem dat niet of in ieder geval nauwelijks bestaat. Neem Vitesse. Die club trekt gemiddeld zo'n 20.000 bezoekers per thuisduel. Momenteel heeft de club welgeteld 21 fans met een stadionverbod en dat is ook zo'n beetje het gemiddelde in Arnhem. Om te voorkomen dat die 21 ongewenste gasten binnenkomen, zouden iedere wedstrijd opnieuw 20.000 mensen hun vingerafdruk moeten laten nemen.
Het lijkt schieten met een kanon op een mug, temeer daar het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme enkele jaren geleden al aankondigde dat fans met een stadionverbod vrijwel niet in het stadion te vinden zijn. Die nemen geen risico en blijven buiten, waar tegenwoordig tenslotte heel wat meer te matten valt dan binnen.
Daar komt bij dat de KNVB gisteren toegaf dat het foutpercentage bij de scans momenteel op zo'n 4 procent ligt. Met andere woorden; 800 Vitessefans worden bij de poort in eerste instantie als potentiele hooligan aangemerkt en moeten dan met bijvoorbeeld een paspoort aantonen dat zij niet degene zijn met een stadionverbod.
Ah, je vroeg in GC toch om een editie van het Brabants Dagblad, omdat je daarop stondquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef WebForce het volgende:
En ik ga verkassen naar Oost... Heb het wel gehad met het sfeertje op zuid, is niet meer okay, nu lekker rustig op oost ouwehoeren en bier drinken
Jos hoe kwam je nou aan die informatie?
zou de knvb wel weer betalen , want anders hadden ze geeneens meegedaan denk ik , maar willen wij eens iets van hun ......nee dan zijn ze niet thuisquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:30 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Wat mag dit grapje allemaal niet kosten voor VitesseHet is niet eens foutloos te noemen....
quote:Emile Mbamba speelt komend seizoen wellicht voor het Zenit Sint Petersburg van Dick Advocaat. De trainer van de Russische ploeg ziet in de oud-spits van Vitesse de broodnodige versterking in de aanval.
De 23-jarige Mbamba speelde vijf seizoenen in het shirt van Vitesse. In 86 wedstrijden kwam hij dertien keer tot scoren. Het afgelopen seizoen kwam hij uit voor het Israëlische Maccabi Tel Aviv.
Jaja, 4e clubquote:Lazovic vindt Vitesse de vierde club
De nieuwe Vitesse-spits Danko Lazovic heeft hoge verwachtingen van het komende seizoen. "Vitesse is na de top drie voor mij de vierde club van Nederland. Ik ben echt heel blij dat ik hier kan spelen. Eerst een jaar gehuurd en dan een driejarig contract, dat is voor mij op dit moment de beste oplossing", vindt Lazovic. De 23-jarige Serviër weet dat Vitesse een Joegoslavische traditie. "Servische spelers doen het hier altijd goed. Kijk naar Rankovic en Jevric. Uit Servië komen ook veel goede spelers. Ik ben nu nog alleen, misschien komt er nog wel een Servische speler bij."
Dat vond Theo niks volgens mij.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:19 schreef DeVinger het volgende:
We kregen toch van die Italiaanse gevallen?
ja ik hoorde namelijk ook dat het uitshirt die lazio kleur kreeg, vandaar dat ik benieuwd was.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:40 schreef Yozzz het volgende:
Ik zag een foto van Theo in de Gelderlander, en dat zag er wel aardig afgetraind uit. Uitshirt werd Lazio-blauw toch? Ik heb het thuisshirt ook nog niet gezien. Iemand een plaatje ervan toevallig?
Ken je Paul de Jong of Frank Wienen? Die zaten/zitten ook op AVW'66 in mijn middelbare schooltijdquote:Op zondag 9 juli 2006 13:45 schreef Vogel87 het volgende:
Mooie OP, alleen bij het programma hoort misschien ook op 15 augustus de wedstrijd tegen amateurclub AVW '66, waar ikzelf ook speelHelaas hervatten we hier pas begin augustus de training, dus een grote bedreiging voor Vitesse zullen we niet zijn... maar leuk is het wel natuurlijk!
Hehe toevallig ken ik die beide heel goed! Vooral Frank is een goeie vriend van mij, maar ook Paul zie ik nog regelmatig, ook al woont 'ie hier niet meer in de buurtquote:Op zondag 9 juli 2006 16:26 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ken je Paul de Jong of Frank Wienen? Die zaten/zitten ook op AVW'66 in mijn middelbare schooltijd
Op papier is het in ieder geval een heerlijke driehoek: Due achter Junker en Lazovic. Hoop op veel doelpunten van dit nieuwe trio!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat ik mij net bedacht, we hebben nu op papier een superduo in de spits. Zullen we de tijden van Curuvic (de aangever)/Machlas (de afmaker) Junker (de aangever, vooral met hak/Lazovic (de afmaker) weer krijgen
?
Is dan niet eerder Lazovic de aangever en Junker de afmaker, gezien de doelpuntenstaatjes van beide heren?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat ik mij net bedacht, we hebben nu op papier een superduo in de spits. Zullen we de tijden van Curuvic (de aangever)/Machlas (de afmaker) Junker (de aangever, vooral met hak/Lazovic (de afmaker) weer krijgen
?
Junker vindt zichzelf meer een nummer 10 en wat ik van hem heb gezien is het ook niet de echte killer maar meer de technicusquote:Op maandag 10 juli 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is dan niet eerder Lazovic de aangever en Junker de afmaker, gezien de doelpuntenstaatjes van beide heren?
Ja potverdorie, straks gaan ze de hele tijd hakballetjes naar elkaar spelenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
Dat heeft hij nog niet echt getoond in zijn loopbaan. Bij Feyenoord vond ik het ook meer een "voetballende" spits dan een afmaker eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja potverdorie, straks gaan ze de hele tijd hakballetjes naar elkaar spelen.
moet jij eerst verkocht wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Paauwe weg bij Feyenoord, nu zullen jullie "dikke Theo" wel kwijt zijn.
quote:Van den Berg spoedig naar Qatar
11 juli 2006, 09:46
Door: Jelmer Geerds
Peter van den Berg speelt naar alle waarschijnlijkheid komend seizoen in Qatar. De 34-jarige verdediger reist volgende week naar de Oliestaat voor contractbesprekingen met de voetbalbond, zo meldt het AD.
Van den Berg kon bij zijn oude club Vitesse geen nieuw contract verwachten. De centrale verdediger zette daarop zijn zinnen op een carrièreafsluiting in het lucratieve Qatar.
Inmiddels lijkt Van den Berg's voorkeur te zijn gehoord en wacht volgende week een gesprek met de voetbalbond. Daarna zal worden bepaald voor welke club de routinier zal gaan spelen. Tot die tijd traint Van den Berg waarschijnlijk bij verschillende clubs mee.
Zak patat, Vitesse als enige niet genoemd. Niet dat we een volksclub zijn, maar tochquote:Ik ben blij dat ik via ADO de kans krijg om mijn carrière op een hoog niveau in de Eredivisie te kunnen afsluiten', zegt Vreven op de website van ADO. 'Bovendien ben ik ervan overtuigd dat deze club bij mij past. ADO is een echte volksclub die past in het rijtje KV Mechelen, AA Gent, FC Utrecht en 1. FC Kaiserslautern dat op mijn cv staat. Stuk voor stuk clubs waar supporters – zoals het hoort – nog altijd het belangrijkste zijn.'
Die is nu de lachende derde met z'n megabod!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een gezeik weer met stadion verkoop. Straks komt Aalbers weer langs
.
quote:Vitesse speelt eerste wedstrijden in azzuri blauw!!
Vitesse speelt de eerste wedstrijden van de voorbereiding niet in het traditionele geelzwart, maar in het Italiaanse Azzurro blauw.
Zoals eerder bekend gemaakt, verzorgt het Italiaanse sportmerk Legea de komende vijf seizoenen de sportkleding en tenues van de Arnhemse club. Reden voor de tijdelijke kleurverandering is het behaalde wereldkampioenschap van Italië in combinatie met de eerste introductie van het sportmerk in Nederland. Legea wil het Nederlandse publiek via Vitesse kennis laten maken met het sportmerk en de veelzijdigheid die het Italiaanse merk kan bieden.
Vanaf dinsdag 25 juli, wanneer Vitesse in België aantreedt tegen Beveren, is de selectie van hoofdtrainer/coach Aad de Mos weer in het vertrouwde geelzwart te zien.
Bron: Vitesse
Ik heb de catalogus doorgenomen en ik vind het best nog wel redelijke shirtjes in hun assortiment. Ik vind wel dat ze te veel kopieren van andere merken.quote:
Yep, me! Je herkent me aan mn Vitesse-shirtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan er nog Vitesse supporters maandag avond naar GVA Doornenburg - VItesse? Dat is namelijk mijn amateurclub!
Haha, ik speelde vorig seizoen in de A1. Toen ging ik dit seizoen eerst naar het 2e elftal, en daarna na het 3e elftal omdat ik niet zo vaak kon trainen. Maar toen heb ik in de winterstop gezegt dat ik liever meer voor het plezier ging voetballen, dus nu speel ik in het 4e! Meer 3e helft voetbal dus. Bij welke club voetbal jij dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef da_rippah het volgende:
Daar heb ik wel eens tegen gespeeldWelk team speel je?
Jullie hebben toch zo'n pik zwarte keeper in het 1e staan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:57 schreef da_rippah het volgende:
ESCA () Dat zit op valkenhuizen, naast Vitesse 1892. Vorig jaar tijdje in het 2e team gespeeld, maar het is een grote bende bij die club. Ben toen terug gegaan naar de A1 (die verder ook niets voorstelt) en volgend seizoen speel ik in een vriendenteam daar
Speel er al meer dan 11 jaar dus kan het ook niet over mn hart verkrijgen naar een andere club te vertrekken
Ik was er ook, Swerts en Blondelle en Due en Hersi moeten omgedraaid worden natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
ooow de opstellingen
begonnen met..
Wapenaar
Blondelle-Knol-Sansoni-Swerts
Due-Janssen-v.d. Schaaf-Hersi
Lazovic-Junker
laatste half uur met..
Esajas-Benson-Royer
De Meersman- Kaya-Knopper
Suart-Frankel- Sprockel-Verhaegh
Veldhuis
Als ik de supporters van Vitesse mag geloven![]()
Geen lelijk shirt!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
klopt helemaal , laaste half uur waren er zoveel wissels dus dat valt niet meer bij te houden al d8 ik wel dat de 1-4 van lazovic was maar die was dus van mads , dan mag danko nog zijn eerste maken
maar een foto'tje van het blauwe shirt
[afbeelding]
maar dat van ons vloekt nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
dan zeggen ze dat jiba er groot opstaat bij jullie buren jezus
hehehe...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
dan zeggen ze dat jiba er groot opstaat bij jullie buren jezus
Nee da's t trommelvak met pubers... Noord was harde kern, maar die worden daar nu systematisch geweigerd, dus nu is het vak 123 op Oost dacht ik. Maar het is vooral overal en nergens, gewoon groepjes dus.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ik me afvraag he, wat is de gemiddelde leeftijd van jullie hardekern? Ik heb vorig seizoen een keer op zuid gezeten, maar ik zag bijna alleen maar jonge pubers van 16 jaar op de tribune zitten.... Zuid is toch jullie hardekern vak?
Vooral schreeuwende homotjes omver duwen als ze Amoah uitfluiten en stoeltjes kapot schoppen als we ontrecht verliezen in de 90e min isie goed inquote:Op zondag 16 juli 2006 17:51 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nee da's t trommelvak met pubers... Noord was harde kern, maar die worden daar nu systematisch geweigerd, dus nu is het vak 123 op Oost dacht ik. Maar het is vooral overal en nergens, gewoon groepjes dus.
Volgens mij is De_Vinger nog wel een stiekeme rellert
de echte harde kern zit daar niet meer het is meer het fantatieke vak (tribune) met de trommels , de echte harde kern is nadat ze verjaagt zijn van noord 227 aankomend seizoen in een andere vak te vinden , als alles doorgaatquote:Op zondag 16 juli 2006 17:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ik me afvraag he, wat is de gemiddelde leeftijd van jullie hardekern? Ik heb vorig seizoen een keer op zuid gezeten, maar ik zag bijna alleen maar jonge pubers van 16 jaar op de tribune zitten.... Zuid is toch jullie hardekern vak?
idd het nieuwe vak zal 123 worden , maar ik ben bang voor die gasten dat meneertje van de kraan dit tegenhoudtquote:Op zondag 16 juli 2006 17:51 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nee da's t trommelvak met pubers... Noord was harde kern, maar die worden daar nu systematisch geweigerd, dus nu is het vak 123 op Oost dacht ik. Maar het is vooral overal en nergens, gewoon groepjes dus.
Haha, ja ik dacht echt van is het vandaag kamaraadjesdag (zo heet dat bij ons, dan zitten er veel ouders met kinderen in het stadion).quote:Op zondag 16 juli 2006 17:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
de echte harde kern zit daar niet meer het is meer het fantatieke vak (tribune) met de trommels , de echte harde kern is nadat ze verjaagt zijn van noord 227 aankomend seizoen in een andere vak te vinden , als alles doorgaat
het is idd iets te veel pubers , blagen op zuid hopelijk is het komend seizoen iets minder , of ze moeten meedoen en niet dingen gaan vernielen.
Als je onder rellen van een afstand toekijken en erover lezen bedoeldquote:Op zondag 16 juli 2006 17:51 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Amoah uitfluiten was echt belachelijkquote:Op zondag 16 juli 2006 17:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vooral schreeuwende homotjes omver duwen als ze Amoah uitfluiten en stoeltjes kapot schoppen als we ontrecht verliezen in de 90e min isie goed in.
bij ons moeten ze nog een kindervak makenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Haha, ja ik dacht echt van is het vandaag kamaraadjesdag (zo heet dat bij ons, dan zitten er veel ouders met kinderen in het stadion).
Dat is bij Vitesse op Oost dacht ik...quote:Op zondag 16 juli 2006 18:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja bij feyenoord heb je zo'n gezinsvak waar je korting krijgt onder de leeftijd van 14 dacht ik.
is er toch een aanwezig bij onsquote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat is bij Vitesse op Oost dacht ik...
tegen?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik sla deze wedstrijd over , iedergeval veel plezier
ik denk wel dat ze met een b - elftal beginnen omdat morgen een veel serieuzere wedstrijd is.
18 juli Genclerbirligi-Vitessequote:
zekers en de eerste treffer van dankoquote:Op maandag 17 juli 2006 19:53 schreef DeVinger het volgende:
Lekker
2e Helft met:quote:Op maandag 17 juli 2006 20:23 schreef Elvislives het volgende:
Jammer dat Verhaegh zijn basisplek van vorig seizoen kwijt lijkt te zijn, zeker als hij die verliest aan Blondelle, want die vond ik verdedigend toch zwaar tekort komen vorig jaar, die paar wedstrijden dat hij speelde...
...maar natuurlijk laat ik me gráág positief verassen door onze Sieb!
0-11 Prijorquote:Op maandag 17 juli 2006 20:42 schreef Elvislives het volgende:
0-8 Prijor
0-9 Meulens
0-10 Esajas
De 10 is gehaald
dan zou ik swerts op links zetten en verheagh op rechtsquote:Op maandag 17 juli 2006 21:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik denk dat hij Swerts en Verhaegh als rechtsbacks ziet. Dus ja, wie kies jij dan?
die mag van mij lekker rustig aan gaan doen om fit te worden want dan heb je straks zeker 4 man voor de linkerkantquote:Op maandag 17 juli 2006 21:38 schreef DeVinger het volgende:
En Jansen in het centrum
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een kut supporters hebben jullie zeg! Gewoon de deur van de besteurskamer ingetrapt om een vitesse shirt met handtekeningen te stelen die bedoel was voor de winnaar van de loterij. Gelukkig hebben 2 mensen allebei het kenteken genoteerd!
Dikke Theoquote:Op maandag 17 juli 2006 22:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
maar dit noem ik eigenlijk geen supporters , maar wat vindt je van theo janssen
![]()
verder wel een leuk potje voetbal gezien de eerste helft
en nog genoten van danko![]()
dat zijn jouw woorden , dik is ie niet meer , en een jood zeker niet het gaat helemaal goed komen met hem komend seizoenquote:
mischien frustratie dat er geen middevelder naar feyenoord komt , en kuyt mischien nog weggaatquote:Op maandag 17 juli 2006 22:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord hem niet kan betalen? Logische verklaring!
zal wel over een spandoek van GVA gaan , mischien dat Dirk-Kuijt het weet .quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:02 schreef Yozzz het volgende:
Wat was er nou met een spandoek? Ik las op het .org forum er iets over in het wedstrijdtopic, maar verder...?
Hoe vond je als neutrale (in ieder geval niet Vitesse) toeschouwer, het nivo van Vitesse?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Spandoek wie wat waar?
er zou een gek langs de lijn hebben gestaan die zou hebben gescholden toen er tegen een doek aan werd geschoten maar het zal wel goed zijn , ze zijn nu weer een half uurtje bezigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Spandoek wie wat waar?
Ik heb meer van de verrijdbare Grolsch kar gezien dan van de wedstrijdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:53 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoe vond je als neutrale (in ieder geval niet Vitesse) toeschouwer, het nivo van Vitesse?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb meer van de verrijdbare Grolsch kar gezien dan van de wedstrijd![]()
Die turken hadden nog met 6-0 van keulen gewonnen als ik .org forum moet geloven. Niet slecht danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Zo hoort het bij (oefen)wedstrijden.
Vitesse met 2-0 gewonnen van de Turken, door goals van Prijor en Benson. Ze schenen erg goed gespeeld te hebben, op Knoppertje na...
en ajax verloren en onze buren 1-1 tegen telstarquote:Vitesse wint van Genclerbirligi 2-0
De eerste serieuze test voor onze geel-zwarten in de voorbereiding seizoen 2006-2007.
Vitesse-Genclerbirligi 2-0 (0-0)
1-0 Pryor
2-0 Benson
Basisopstelling Vitesse: Wapenaar, Swerts, Knol, Sansoni, Blondelle, Hersi, v/ Schaaf, Janssen, Due, Rojer en Lazovic.
Opstelling 2e helft: van Driel, van Mourik, Sprockel, Blondelle, Frankel, Meulens, Kaya, de Meersman, Esajas, Prijor en Benson
Bijzonderheid: Vooral het optreden van aanvaller Anduele Prijor was indrukwekkend te noemen in de verzwengende hitte
van gelderland wel weerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef DeVinger het volgende:
Kampioen dus
dan liever maar wel wat anders mischien een bekertjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:59 schreef Lionheaad het volgende:
Beter iets dan niets....
Ik hoop op Spakenburg. Leuk maar vreemd dorpje waar Vitesse de laatste tijd wel vaker tegen moetquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dan liever maar wel wat anders mischien een bekertje( morgen de loting )
ik sla ze liever over ( al zijn wij natuurlijk wel beter dan ajax en winnen we er wel gewoon net zoals de vorige keer in de bekerquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:57 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik hoop op Spakenburg. Leuk maar vreemd dorpje waar Vitesse de laatste tijd wel vaker tegen moet![]()
En dat is... RKHVV?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ben weer terug van vakantie. Morgen tegen Jonge Kracht uit mijn woonplaats Huissen. Maar ik ben een blauwe en geen rooie dus Vitesse mag wel winnen.
jonge kracht staat erbijquote:
Ik had het inderdaad over rood/blauwquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
jonge kracht staat erbij, of bedoel je die kleuren ( ik heb het warm
)
RKHVV >>> blauw
Jonge kracht >>> rood
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:11 schreef hayder het volgende:
jullie hebben het goed voor elkaar..stijn vreven terug.
maar vreven is niet bij ons terug die is naar ado den haag toequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:13 schreef hayder het volgende:
[..]
daar is niks mis mee hoor.
sterke verdidiger
we hebben geen tegentreffer gehad dus dan staat alles goed lijkt mequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Begreep dat we dit keer 433 hebben gespeeld? En dat stond goed?
het gaat helemaal goed komen met vitessequote:'Verzuurde taktiek' De Mos werkt
Vitesse-trainer Aad de Mos was tevreden over de wijze waarop Vitesse speelde tegen de amateurs van Jonge Kracht.
"We hebben donderdagochtend bewust keihard getraind. Ze zaten flink in de verzuring", aldus De Mos. "Met dat gevoel moesten ze de wedstrijd in. Dan moet je slim zijn en de bal goed laten lopen. Dat hebben ze goed uitgevoerd. Er zat veel variatie in het spel."
De Mos wilde met deze 'verzuurde tactiek' een situatie simuleren als in de slotfase van een wedstrijd. "Dan ben je moe, maar je moet wel je taak uitvoeren en geen goals incasseren."
A-speler krijgt kans bij Vitesse
Een opmerkelijk gezicht in de selectie van Vitesse is Rihairo Meulens. Deze aanvaller is pas 18 jaar en krijgt een kans in de voorbereiding.
"Ik had dit niet verwacht. Ik had gerekend op de A1 en hoopte op Jong Vitesse. Toen Aad de Mos trainer werd, bleek ik er opeens bij te zitten. Ik ben er natuurlijk heel blij mee. Dit smaakt naar meer, ik hoop dat ik erbij mag blijven."
Meulens krijgt zijn kans op het middenveld. "Ik ben eigenlijk een rechtsbuiten en heb scorend vermogen. Ik kom uit Apeldoorn, speelde bij WSV. Sinds de C-jeugd zit ik bij Vitesse."
TV Gelderland
Leuke opponenten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:44 schreef Domenica het volgende:
Onze tegenstander voor de Amstel Cup gaat komen uit de wedstrijd Harkemase Boys - Argon.
las het ook , theo nogmaals gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:10 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ach Theo was afwezig he vandaar maar 3-0
Theo Janssen is vader geworden!! vandaar zijn afwezigheid.
quote:Yakubu: ‘Nog twee maanden nodig’
Vitesse- speler Abubakari Yakubu zegt nog twee maanden nodig te hebben voordat hij weer inzetbaar is. De middenvelder uit Ghana is teruggekeerd uit zijn moederland, waar hij is begonnen met revalideren na zijn knieoperatie in mei. Bij die ingreep werd ook kraakbeen schoongemaakt. Yakubu werkt in Arnhem verder aan zijn herstel onder begeleiding van de medische staf van Vitesse. „ Ik heb nog twee maanden nodig”, zegt Yakubu, die de beginfase van het seizoen dus zal missen.
quote:Meniscusoperatie voor Piet Velthuizen
Piet Velthuizen moet worden geopereerd aan zijn linkerknie. De tweede doelman van Vitesse heeft last van zijn buitenmeniscus. Hij zal in Zutphen worden geopereerd door de clubarts van Vitesse, dokter Frejlach. Voor het herstel staan zes tot acht weken. Raymond van Driel wordt daardoor tijdelijk tweede doelman.
Een echo wees uit dat Paul Verhaegh geen zware blessure heeft aan de lies of buikwand. Er is alleen sprake van overbelasting. "Er was niks te zien op die echo",aldus de opgeluchte Verhaegh. "Ik heb nog wel last, maar ik kan nu in ieder geval weer voorzichtig beginnen."
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:47 schreef methodmich het volgende:
Hoe heet de kleine?
Barclay??
Kayleigh??
mischien iets met ires kofie dan heb je wel iets engels , maar effe serieus over rink , ik vind het geen miskoop hij is toen gehaald omdat we op het hoogste niveau moesten blijven en dat is gelukt.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:20 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel een schattige naam.
Bij Theo verwacht je toch eerder iets Engels.
Trouwens, n.a.v. dit topic [Tournament] Grootste miskoop allertijden - Nominatieronde .... Vinden jullie Paulo Rink een miskoop?
iets van 6 miel ( in euro's ) , waarom haalt die koeman hem niet naar psvquote:Op zondag 23 juli 2006 20:55 schreef Klingon het volgende:
Peeters ja, hoeveel heeft Vitesse dat wel niet gekost?
http://www.vitesseplanet.com/index.php?page=20 pagina over alle miskopen van vitesse kan bijgevuld worden maar ik weet niet hoe snel die webmaster is en of die zijn site nog bijhoudt , dit staat er over peeters.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
18 miljoen gulden dacht ik...
nu voetbalt die bij RC Genk , of zit ie inmiddels bij Lierse die intresse had ( omdat ie niet mocht vertrekken bij genk ofzoiets was er )quote:Bob Peeters
Peeters werd in augustus 2000 gehaald door Ronald Koeman om het vertrek van Pierre van Hooijdonk op te vangen. Hij werd voor maar liefst 14 miljoen gulden (ruim 6,35 miljoen euro!) aangetrokken van Roda JC waar hij net de beker had gewonnen. Peeters kon ondanks een goed begin in zijn eerste wedstrijd nooit overtuigen. Zijn eerste seizoen scoorde hij acht keer en dat was meteen zijn beste prestatie. Dat is zeer mager mag je concluderen, zeker omdat hij dat jaar ervoor bij Roda JC vijftien keer het net wist te vinden.
Je kon Peeters nooit betrappen op een gebrek aan werklust, maar hij viel erg op door zijn zeer zwakke timing. Ook zag zijn spel er vaak houterig uit. Daarnaast was Peeters erg vaak geblesseerd, met name zijn middenvoetsbeentje en scheenbeen hielden hem lange tijd aan de kant.
Peeters werd na de wedstrijd Vitese - Ajax (de eerste wedstrijd van het seizoen 2003/2004) verkocht aan Millwall omdat Vitesse financiële ruimte nodig had. Hij speelde in dat seizoen nog 20 keer bij de Londonse club waarin hij 3 keer scoorde. Ook hier had hij veel last van blessures daardoor speelde hij dit seizoen niet en stopt hij hoogstwaarschijnlijk met voetbal. Tegenwoordig is Peeters ook vaak te zien als commentator bij voetbalwedstrijden op de Belgische TV.
bij sporza met CL wedstrijden,quote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
http://www.vitesseplanet.com/index.php?page=20 pagina over alle miskopen van vitesse kan bijgevuld worden maar ik weet niet hoe snel die webmaster is en of die zijn site nog bijhoudt , dit staat er over peeters.
[..]
nu voetbalt die bij RC Genk , of zit ie inmiddels bij Lierse die intresse had ( omdat ie niet mocht vertrekken bij genk ofzoiets was er )
weet dat je voor Feyenoord bent dan kan ik me dat wel voorstellen , ach als ze in Eindhoven en Amsterdam maar punten voor nederland halen in de CL. geldt overgens ook voor alle andere clubs die europees spelen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
en thuiswedstrijden van Brugge en Anderlecht
Leuker dan nederlandse CL wedstrijden
zal theo nog weggaan bij vitesse ?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
weet dat je voor Feyenoord bent dan kan ik me dat wel voorstellen , ach als ze in Eindhoven en Amsterdam maar punten voor nederland halen in de CL. geldt overgens ook voor alle andere clubs die europees spelen.
ligt natuurlijk ook aan de tegenstander![]()
Nee die zit nu lekker bij vitesse , of feyenoord moet nog veel geld vangen voor kuyt en dat ze hem hard nodig hebben dat ze met veel geld over de brug komen maar dat senario zie ik niet gebeuren dus gewoon nog een jaartje vitesse voor Theo.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal theo nog weggaan bij vitesse ?
als die haalbaar is ben benieuwd en anders kunnen ze het nog over de waal proberenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:08 schreef DeVinger het volgende:
Feyenoord gaat voor een oekrainer, dus Theo blijft lekker in Arnhem
dan is het juist nu de tijd om te gaan, over een paar jaar zou dat juist moeilijker zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 17:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
als die haalbaar is ben benieuwd en anders kunnen ze het nog over de waal proberen![]()
na net wat gelezen te hebben denk ik dat ie toch wel komt die Tymoschuk , dan blijft theo zeker bij vitesse , denk ook dat ie voorlopig niet naar het buiteland gaat nu die net een kind heeft.
eerst nog een jaartje vlammen bij vitesse en zich in oranje zien terug te werken (spelen)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is het juist nu de tijd om te gaan, over een paar jaar zou dat juist moeilijker zijn
een type sturing ja het is wel de enigste arnhemmer in het team , weet niet of hij echt een clubmens is , maar dit seizoen maak ik me nog geen zorgen dat ie vertrekt , dus we kunnen nog wel genieten van zijn vrije trappenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:40 schreef DeVinger het volgende:
Lijkt me leuk als het een uitgestorven clubman wordt
idd , hij deed vandaag weer mee in de basis als ik het goed las , en het lijkt er ook op dat toch blondelle de kans krijgt dit seizoen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:46 schreef DeVinger het volgende:
Als hij loskomt zal hij inderdaad niet te behouden zijn, daar bezit hij dan weer net teveel kwaliteiten voor, met de toevoeging: voor een club als vitesse
Men kan ik dit topic dan wel zeggen dat ze Lazovic liever kwijt dan rijk zijn (feyenoorders), en dat hij nog niets heeft gepresteerd, maar ik vind het nog steeds mooi om te zien dat hij bij Vitesse speelt. Hij is getalenteerd, dé man voor -21 in eigen land en ook al caps voor het grote werk, en verder is het gewoon helemaal niet gek dat je het niet red met Kuijt, Kalou en Pi-air voor je. Dan raak je in een negatieve spiraal, en moet je inderdaad een stap terug doen. Voor Vitesse is dit echt een topaankoop, ik ben dan ook heel benieuwd. Het manco van vitesse is de laatste jaren toch wel geweest dat we geen goalgetter hadden. Met alle respect voor Amoah en zijn 61goals voor Vitesse, daar gingen dan ook wel een hoop seizoenen overheen. Junker is dat vorig jaar ook niet gebleken (wat niets afdoet aan zijn kwaliteiten), en daarom is het uitstekend dat we een échte nummer 9 erbij hebben. Daarin kan Junker ook beter gaan presteren!quote:Lazovic: 'Ik voelde in R'dam nooit vertrouwen'
25/7/2006 23:25
'Ik ben ontzettend gelukkig', vertelt Danko Lazovic in de nieuwe Voetbal International. De Servische spits is aan een nieuw seizoen begonnen bij Vitesse, na teleurstellende avonturen bij Feyenoord en Bayer Leverkusen.
'De mensen hier geloven in me en geven me vertrouwen. En dan heb ik het echt over iedereen: van de hoofdtrainer tot de mensen in de kantine en mijn nieuwe medespelers. Uiteindelijk is dát het allerbelangrijkste. Ja, en een heel andere situatie dan in Rotterdam, waar ik dat goede gevoel eigenlijk geen moment heb gehad.'
Bij Feyenoord zegt Lazovic vooral het vertrouwen te hebben gevoeld van Het Legioen en niet van de trainers. Volgens hem is het ook geen toeval dat juist spelers als hij, Hossam Ghaly, Shinji Ono en Karim Saidi allemaal weer weg zijn na een teleurstellend verblijf in Rotterdam.
'Misschien kunnen ze in Rotterdam niet zo goed omgaan met jongens die anders zijn, uit een andere cultuur. Kijk naar Ghaly, een briljante voetballer, die speelt nu toch niet voor niets bij Tottenham Hotspur? En dan heb ik het nog niet eens over Robin van Persie. Waarom functioneert hij bij een wereldtopclub als Arsenal wel en konden ze hem in Rotterdam niet begeleiden?'
In de nieuwe Voetbal International vindt je een uitgebreid interview met Danko Lazovic.
Tegen Beveren kreeg hij anders de kans om als diepe spits te functioneren en werd Lazovic gewisseld. En daar was de Mos best tevreden overquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:39 schreef DeVinger het volgende:
Als er iemand vervangen wordt, dan is het Junker wel
Kortom de niet besliste posities zijn:quote:De Mos erkende dat de rechterkant goed staat. Met Hersi en rechtsback Gill Swerts, die zich volledig op deze en zijn favoriete plek mag richten. „ Het centrum staat ook goed, met Sansoni en Knol achterin en Van der Schaaf en Janssen daarvoor”, aldus De Mos.
Die dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Die Prijor, wat is dat voor kerel? Die duikt uit het niets op in de voorbereiding??
Lange spits, las ik.
Bij mij werkt het plaatje welquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik zie alleen geen plaatje ?
over die schermen stonden ze nog op de grond of hingen ze al ?
hopelijk heb je nog wel een beetje goed zicht want het kan een leuk seizoen worden.
Iets aangepast nu, nu is je naam niet te langquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mijn naam is te lang. Puike OP
.
Even een goede verzekering afsluiten ivm die grote schermen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:43 schreef sjun het volgende:
Hier verder in vervolg op [Centraal] Vitesse #5
[...]
zie nog steeds een groot grijs vlak met een klein kruisjequote:Op donderdag 27 juli 2006 15:47 schreef WebForce het volgende:
[..]
Bij mij werkt het plaatje wel
Schermen stonden nog op de grond, moest alleen nog de hoogte in gehesen worden (zaten al vast aan kabels etc...)
Zicht is zeker goed, dat heb ik zelf kunnen checken vanochtend! Best wel een service eigenlijk én typisch als je helemaal alleen door het stadion loopt...
rojer is ook vader geworden dus die er nog ff bij , nog een paar ideenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
Vitesse Arnhem #24: Een strandheld die telt!
Vitesse Arnhem #24: Theo is pa!
Vitesse Arnhem #24: Onder De Mos gaat Danko los!
dat zouden ook mijn woorden kunnen zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
"Op naar een top 5 zal" de mijne worden. Ik bluf graag
.
dus ik hou me ff inquote:ARNHEM - Vitesse-trainer Aad de Mos liet bij zijn komst weten dat hij ging zaaien en een ander mocht oogsten. Hij is van mening veranderd: "Ik voel me zodanig thuis in de groep en bij de club, dat ik ook wil gaan oogsten."
"Ik laat me niet vastpinnen op doelstellingen. Op internet las ik in het begin dat we 9e moesten worden. Na zeges op die Turken en Beveren denken ze nu al dat we 4e kunnen worden."
De Mos is wel positief gestemd:"In deze groep zit teamspirit. Daar ben ik heel blij mee, dat kun je niet kopen. Het is nu zaak die spirit vast te houden. Ook als we een keer op ons gezicht gaan."
Doe mij maar vak 213, en verder hoeven die vorige topics toch ook niet in de OP, geen hond die dat nog terug gaat lezen. Voor de rest mooi plaatje!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:17 schreef WebForce het volgende:
Als OP hoeft er alleen maar dit in te staan:
-edit: ik heb de OP in de FOK!wiki gezet... Gelieve de OP daaruit te halen dus!
Dit is de VitesseOP in de FOK!wiki
Zo komt die eruit te zien:
[afbeelding]Eerdere topics:
#01, #02, #03, #04, #05, #06, #07, #08, #09, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23.
De OP in de FOK!wiki
-----
Is die zo goed? Namen met strepen werd zo onduidelijk...
Ik vind het wel geinig om het af en toe terug te lezen... In elk topic gebeurt wel iets merkwaardigsquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef Domenica het volgende:
[..]
Doe mij maar vak 213, en verder hoeven die vorige topics toch ook niet in de OP, geen hond die dat nog terug gaat lezen. Voor de rest mooi plaatje!![]()
Ik heb ook wat jaartjes op noord gezeten. Ik vind het soort mensen niet verschillen met zuid, alleen ik vind het op zuid wat fijner omdat je er gewoon met een groepje kan staan, en geen vaste plekken hebt. Terwijl op noord steeds iedereen voor je langs loopt omdat ze na hun plek moeten. OP zuid heb je dat gezeik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:40 schreef DeVinger het volgende:
Ja OOST vind ik idd een zeurtribune
ZUID is mi wat overdreven
WEST is oersaai
NOORD is gezellig
Wat zijn de nieuwe shirts dan? Die blauwe is neem ik aan nog steeds als 'ode'quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
dat is mischien het enige voordeel ja , maar die blagen![]()
zat net ff tv gelderland nieuws te kijken en daar lieten ze nog een stukje zien van de persdag , met de nieuwe shirts![]()
ze lieten op tv alleen maar de thuisshirts zien , en het keepershirt is ook niet zo erg volgensmij , dit keer is het rood voor wapenaar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat zijn de nieuwe shirts dan? Die blauwe is neem ik aan nog steeds als 'ode'aan de azzuri? 't Lijkt er niet eens op btw
. Ik kan mij zo'n Lazio tenue herinneren als uit tenue.
ik moet ook zeggen dat ik bij die laaste ook even twijfdelde maar het moet van driel zijn. ,ben benieuwd naar de volgende puzzelquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:47 schreef WebForce het volgende:
Die laatste kende ik niet en hij lijkt verdacht veel op Due. Ik zal kijken of ik er nog één kan maken met oldies
als ik het goed heb is ie gehaald voor jong vitesse en krijgt ie nu in de voorberreiding de kans zoals veel meer spelers van jong vitesse , binnenkort zal die wel bekend maken wie weer terugkan naar jong vitessequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Heeft Bram van Polen zijn haar laten groeien??
Krijgt hij trouwens nu echt een kans bij het eerste of is hij puur voor Jong Vitesse gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |