abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:55:14 #76
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_39582075
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Sansoni was toch strandvoetballer geweest? Dan geniet hij wel van dit weer.

Benieuwd of Lazovic het kan waarmaken in Arnhem!
Wereldkampioen Beach Soccer met o.a. Eric Cantona
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:03:54 #77
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_39586714
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:55 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Wereldkampioen Beach Soccer met o.a. Eric Cantona
Kijk ff mijn reactie op pagina één over mijn avondtuur in Duitsland, had ff een vraagje
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:30:01 #78
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_39598209
quote:
Met biometrisch kanon schieten op muggen bij stadion

De KNVB neemt in 2007 een proef met 'biometrische toegangscontrole' bij stadions. Scans van vingerafdrukken als nieuw wapen in de strijd tegen hooligans. Of: schieten met een biometrisch kanon op een amper bestaand doel. Supporters van Ajax, Feyenoord en Vitesse kunnen zich er alvast op voorbereiden. Ergens in de tweede helft van het komende seizoen wordt bij hun clubs geexperimenteerd met biometrische toegangscontrole. Was eerst sprake van zogenoemde irisscans of gezichtscans, om allerlei praktische redenen heeft de KNVB gekozen om vingerafdrukken voor het experiment te gebruiken.
Doel is te kijken of supporters met een stadionverbod uit de voetbaltempels kunnen worden geweerd. Daartoe moeten eerst de vingerafdrukken van die hooligans worden opgenomen in een databank. Supporters die een wedstrijd willen bezoeken, worden geacht allemaal hun vingerafdruk even te laten scannen als zij het stadion betreden. Komt hun vingerafdtuk niet in de databank voor, dan kunnen ze doorlopen. Komt hun afdruk wel voor in de 'hooligan-vingerafdrukbestanden', dan wordt hen de toegang ontzegd.

Het lijkt een mooi systeem, maar het is tegelijk de oplossing voor een probleem dat niet of in ieder geval nauwelijks bestaat. Neem Vitesse. Die club trekt gemiddeld zo'n 20.000 bezoekers per thuisduel. Momenteel heeft de club welgeteld 21 fans met een stadionverbod en dat is ook zo'n beetje het gemiddelde in Arnhem. Om te voorkomen dat die 21 ongewenste gasten binnenkomen, zouden iedere wedstrijd opnieuw 20.000 mensen hun vingerafdruk moeten laten nemen.

Het lijkt schieten met een kanon op een mug, temeer daar het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme enkele jaren geleden al aankondigde dat fans met een stadionverbod vrijwel niet in het stadion te vinden zijn. Die nemen geen risico en blijven buiten, waar tegenwoordig tenslotte heel wat meer te matten valt dan binnen.

Daar komt bij dat de KNVB gisteren toegaf dat het foutpercentage bij de scans momenteel op zo'n 4 procent ligt. Met andere woorden; 800 Vitessefans worden bij de poort in eerste instantie als potentiele hooligan aangemerkt en moeten dan met bijvoorbeeld een paspoort aantonen dat zij niet degene zijn met een stadionverbod.
Wat mag dit grapje allemaal niet kosten voor Vitesse Het is niet eens foutloos te noemen....
Bridge over troubled water
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:36:00 #79
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_39598391
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef WebForce het volgende:
En ik ga verkassen naar Oost... Heb het wel gehad met het sfeertje op zuid, is niet meer okay , nu lekker rustig op oost ouwehoeren en bier drinken

Jos hoe kwam je nou aan die informatie?
Ah, je vroeg in GC toch om een editie van het Brabants Dagblad, omdat je daarop stond
pi_39598488
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:30 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]

Wat mag dit grapje allemaal niet kosten voor Vitesse Het is niet eens foutloos te noemen....
zou de knvb wel weer betalen , want anders hadden ze geeneens meegedaan denk ik , maar willen wij eens iets van hun ......nee dan zijn ze niet thuis
pi_39629551
quote:
Emile Mbamba speelt komend seizoen wellicht voor het Zenit Sint Petersburg van Dick Advocaat. De trainer van de Russische ploeg ziet in de oud-spits van Vitesse de broodnodige versterking in de aanval.

De 23-jarige Mbamba speelde vijf seizoenen in het shirt van Vitesse. In 86 wedstrijden kwam hij dertien keer tot scoren. Het afgelopen seizoen kwam hij uit voor het Israëlische Maccabi Tel Aviv.
quote:
Lazovic vindt Vitesse de vierde club

De nieuwe Vitesse-spits Danko Lazovic heeft hoge verwachtingen van het komende seizoen. "Vitesse is na de top drie voor mij de vierde club van Nederland. Ik ben echt heel blij dat ik hier kan spelen. Eerst een jaar gehuurd en dan een driejarig contract, dat is voor mij op dit moment de beste oplossing", vindt Lazovic. De 23-jarige Serviër weet dat Vitesse een Joegoslavische traditie. "Servische spelers doen het hier altijd goed. Kijk naar Rankovic en Jevric. Uit Servië komen ook veel goede spelers. Ik ben nu nog alleen, misschien komt er nog wel een Servische speler bij."
Jaja, 4e club

AZ en Heerenveen zijn wel een stapje verder (momenteel). Dat zijn top-subtoppers. Daarna is er een grote groep met ploegen die we de échte subtop noemen, waar je zonder de play-offs niets aan gehad zou hebben, maar nu wel. Daar bevindt Vitesse zich nu, maar als Lazovic zijn voeten laten spreken en de rest van het team het op de heupen krijgt kunnen we bij iig Heerenveen aansluiten, AZ is natuurlijk een maatje te groot.

Ik heb ontzettend veel zin in het nieuwe seizoen, maar ik probeer mijn enthousiasme wel te temperen. Ik zie het al voor me, eerste wedstrijd van het seizoen weggetitkt door Sparta. Zou zo Vitesse zijn

Al hoop ik natuurlijk op 2x Lazovic, 1x Junker, veel assists van Due. een vrije trap van Janssen en één blunder van Wapenaar (die moet nog weg ).

[ Bericht 60% gewijzigd door DeVinger op 08-07-2006 12:21:11 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 juli 2006 @ 13:08:48 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39630681
Danko is een man met humor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_39630820
We zijn iig wel beter dan NEC
pi_39632291
* Heeft zijn seizoenskaart binnen voor vak 114 (en wil nu ook op het plaatje )
huup huup
barbatruuk
pi_39634627
heb hem ook binnen
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:20:18 #86
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_39634726
Yep me too
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_39637453
Ik heb hem ook vandaag gekregen.

Iemand al een plaatje van het nieuwe uitshirt?
pi_39637886
We kregen toch van die Italiaanse gevallen?
pi_39637919
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:19 schreef DeVinger het volgende:
We kregen toch van die Italiaanse gevallen?
Dat vond Theo niks volgens mij.
pi_39637932
Hij liet weten in de vakantie flink doorgetraind te hebben, dus misschien is hij van gedachten veranderd
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:40:13 #91
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_39638266
Ik zag een foto van Theo in de Gelderlander, en dat zag er wel aardig afgetraind uit. Uitshirt werd Lazio-blauw toch? Ik heb het thuisshirt ook nog niet gezien. Iemand een plaatje ervan toevallig?
pi_39639648
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:40 schreef Yozzz het volgende:
Ik zag een foto van Theo in de Gelderlander, en dat zag er wel aardig afgetraind uit. Uitshirt werd Lazio-blauw toch? Ik heb het thuisshirt ook nog niet gezien. Iemand een plaatje ervan toevallig?
ja ik hoorde namelijk ook dat het uitshirt die lazio kleur kreeg, vandaar dat ik benieuwd was.
pi_39657290
Mooie OP, alleen bij het programma hoort misschien ook op 15 augustus de wedstrijd tegen amateurclub AVW '66, waar ikzelf ook speel Helaas hervatten we hier pas begin augustus de training, dus een grote bedreiging voor Vitesse zullen we niet zijn... maar leuk is het wel natuurlijk!
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
  zondag 9 juli 2006 @ 14:31:11 #94
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_39658470
KNVB-beker: Vitesse in 2e ronde beschemde status

Vitesse geniet in de tweede ronde KNVB beker 2006-2007 bescherming. Men kan in die ronde niet loten tegen een team dat deelneemt aan Europees voetbal: PSV, Ajax, FC Groningen, AZ, Feyenoord, sc Heerenveen en FC Twente.
Bron: KNVB 09-07-2006
  zondag 9 juli 2006 @ 16:26:44 #95
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_39661670
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:45 schreef Vogel87 het volgende:
Mooie OP, alleen bij het programma hoort misschien ook op 15 augustus de wedstrijd tegen amateurclub AVW '66, waar ikzelf ook speel Helaas hervatten we hier pas begin augustus de training, dus een grote bedreiging voor Vitesse zullen we niet zijn... maar leuk is het wel natuurlijk!
Ken je Paul de Jong of Frank Wienen? Die zaten/zitten ook op AVW'66 in mijn middelbare schooltijd
pi_39662308
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:26 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ken je Paul de Jong of Frank Wienen? Die zaten/zitten ook op AVW'66 in mijn middelbare schooltijd
Hehe toevallig ken ik die beide heel goed! Vooral Frank is een goeie vriend van mij, maar ook Paul zie ik nog regelmatig, ook al woont 'ie hier niet meer in de buurt

Hm, niet echt ontopic hè, nou ja, toch een beetje: ze zitten allebei dus allang niet meer bij AVW en zullen dus ook niet tegen Vitesse spelen
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_39686192
Wat ik mij net bedacht, we hebben nu op papier een superduo in de spits. Zullen we de tijden van Curuvic (de aangever)/Machlas (de afmaker) Junker (de aangever, vooral met hak /Lazovic (de afmaker) weer krijgen ?
  maandag 10 juli 2006 @ 12:25:38 #98
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39686490
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat ik mij net bedacht, we hebben nu op papier een superduo in de spits. Zullen we de tijden van Curuvic (de aangever)/Machlas (de afmaker) Junker (de aangever, vooral met hak /Lazovic (de afmaker) weer krijgen ?
Op papier is het in ieder geval een heerlijke driehoek: Due achter Junker en Lazovic. Hoop op veel doelpunten van dit nieuwe trio!
pi_39686514
Hehe, wie weet

Nee, dat zie ik niet gebeuren. Niet op korte termijn iig. Naast dat ik Machlas en Curovic hoger inschat waren ze ook geweldig op elkaar ingespeeld.

Maar beter dan vorig seizoen zal het zeker worden
huup huup
barbatruuk
pi_39693825
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is dan niet eerder Lazovic de aangever en Junker de afmaker, gezien de doelpuntenstaatjes van beide heren?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')