Wereldkampioen Beach Soccer met o.a. Eric Cantonaquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Sansoni was toch strandvoetballer geweest? Dan geniet hij wel van dit weer.
Benieuwd of Lazovic het kan waarmaken in Arnhem!
Kijk ff mijn reactie op pagina één over mijn avondtuur in Duitsland, had ff een vraagjequote:Op donderdag 6 juli 2006 19:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wereldkampioen Beach Soccer met o.a. Eric Cantona![]()
Wat mag dit grapje allemaal niet kosten voor Vitessequote:Met biometrisch kanon schieten op muggen bij stadion
De KNVB neemt in 2007 een proef met 'biometrische toegangscontrole' bij stadions. Scans van vingerafdrukken als nieuw wapen in de strijd tegen hooligans. Of: schieten met een biometrisch kanon op een amper bestaand doel. Supporters van Ajax, Feyenoord en Vitesse kunnen zich er alvast op voorbereiden. Ergens in de tweede helft van het komende seizoen wordt bij hun clubs geexperimenteerd met biometrische toegangscontrole. Was eerst sprake van zogenoemde irisscans of gezichtscans, om allerlei praktische redenen heeft de KNVB gekozen om vingerafdrukken voor het experiment te gebruiken.
Doel is te kijken of supporters met een stadionverbod uit de voetbaltempels kunnen worden geweerd. Daartoe moeten eerst de vingerafdrukken van die hooligans worden opgenomen in een databank. Supporters die een wedstrijd willen bezoeken, worden geacht allemaal hun vingerafdruk even te laten scannen als zij het stadion betreden. Komt hun vingerafdtuk niet in de databank voor, dan kunnen ze doorlopen. Komt hun afdruk wel voor in de 'hooligan-vingerafdrukbestanden', dan wordt hen de toegang ontzegd.
Het lijkt een mooi systeem, maar het is tegelijk de oplossing voor een probleem dat niet of in ieder geval nauwelijks bestaat. Neem Vitesse. Die club trekt gemiddeld zo'n 20.000 bezoekers per thuisduel. Momenteel heeft de club welgeteld 21 fans met een stadionverbod en dat is ook zo'n beetje het gemiddelde in Arnhem. Om te voorkomen dat die 21 ongewenste gasten binnenkomen, zouden iedere wedstrijd opnieuw 20.000 mensen hun vingerafdruk moeten laten nemen.
Het lijkt schieten met een kanon op een mug, temeer daar het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme enkele jaren geleden al aankondigde dat fans met een stadionverbod vrijwel niet in het stadion te vinden zijn. Die nemen geen risico en blijven buiten, waar tegenwoordig tenslotte heel wat meer te matten valt dan binnen.
Daar komt bij dat de KNVB gisteren toegaf dat het foutpercentage bij de scans momenteel op zo'n 4 procent ligt. Met andere woorden; 800 Vitessefans worden bij de poort in eerste instantie als potentiele hooligan aangemerkt en moeten dan met bijvoorbeeld een paspoort aantonen dat zij niet degene zijn met een stadionverbod.
Ah, je vroeg in GC toch om een editie van het Brabants Dagblad, omdat je daarop stondquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef WebForce het volgende:
En ik ga verkassen naar Oost... Heb het wel gehad met het sfeertje op zuid, is niet meer okay, nu lekker rustig op oost ouwehoeren en bier drinken
Jos hoe kwam je nou aan die informatie?
zou de knvb wel weer betalen , want anders hadden ze geeneens meegedaan denk ik , maar willen wij eens iets van hun ......nee dan zijn ze niet thuisquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:30 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Wat mag dit grapje allemaal niet kosten voor VitesseHet is niet eens foutloos te noemen....
quote:Emile Mbamba speelt komend seizoen wellicht voor het Zenit Sint Petersburg van Dick Advocaat. De trainer van de Russische ploeg ziet in de oud-spits van Vitesse de broodnodige versterking in de aanval.
De 23-jarige Mbamba speelde vijf seizoenen in het shirt van Vitesse. In 86 wedstrijden kwam hij dertien keer tot scoren. Het afgelopen seizoen kwam hij uit voor het Israëlische Maccabi Tel Aviv.
Jaja, 4e clubquote:Lazovic vindt Vitesse de vierde club
De nieuwe Vitesse-spits Danko Lazovic heeft hoge verwachtingen van het komende seizoen. "Vitesse is na de top drie voor mij de vierde club van Nederland. Ik ben echt heel blij dat ik hier kan spelen. Eerst een jaar gehuurd en dan een driejarig contract, dat is voor mij op dit moment de beste oplossing", vindt Lazovic. De 23-jarige Serviër weet dat Vitesse een Joegoslavische traditie. "Servische spelers doen het hier altijd goed. Kijk naar Rankovic en Jevric. Uit Servië komen ook veel goede spelers. Ik ben nu nog alleen, misschien komt er nog wel een Servische speler bij."
Dat vond Theo niks volgens mij.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:19 schreef DeVinger het volgende:
We kregen toch van die Italiaanse gevallen?
ja ik hoorde namelijk ook dat het uitshirt die lazio kleur kreeg, vandaar dat ik benieuwd was.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:40 schreef Yozzz het volgende:
Ik zag een foto van Theo in de Gelderlander, en dat zag er wel aardig afgetraind uit. Uitshirt werd Lazio-blauw toch? Ik heb het thuisshirt ook nog niet gezien. Iemand een plaatje ervan toevallig?
Ken je Paul de Jong of Frank Wienen? Die zaten/zitten ook op AVW'66 in mijn middelbare schooltijdquote:Op zondag 9 juli 2006 13:45 schreef Vogel87 het volgende:
Mooie OP, alleen bij het programma hoort misschien ook op 15 augustus de wedstrijd tegen amateurclub AVW '66, waar ikzelf ook speelHelaas hervatten we hier pas begin augustus de training, dus een grote bedreiging voor Vitesse zullen we niet zijn... maar leuk is het wel natuurlijk!
Hehe toevallig ken ik die beide heel goed! Vooral Frank is een goeie vriend van mij, maar ook Paul zie ik nog regelmatig, ook al woont 'ie hier niet meer in de buurtquote:Op zondag 9 juli 2006 16:26 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ken je Paul de Jong of Frank Wienen? Die zaten/zitten ook op AVW'66 in mijn middelbare schooltijd
Op papier is het in ieder geval een heerlijke driehoek: Due achter Junker en Lazovic. Hoop op veel doelpunten van dit nieuwe trio!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat ik mij net bedacht, we hebben nu op papier een superduo in de spits. Zullen we de tijden van Curuvic (de aangever)/Machlas (de afmaker) Junker (de aangever, vooral met hak/Lazovic (de afmaker) weer krijgen
?
Is dan niet eerder Lazovic de aangever en Junker de afmaker, gezien de doelpuntenstaatjes van beide heren?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat ik mij net bedacht, we hebben nu op papier een superduo in de spits. Zullen we de tijden van Curuvic (de aangever)/Machlas (de afmaker) Junker (de aangever, vooral met hak/Lazovic (de afmaker) weer krijgen
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |