Ik heb ook wat jaartjes op noord gezeten. Ik vind het soort mensen niet verschillen met zuid, alleen ik vind het op zuid wat fijner omdat je er gewoon met een groepje kan staan, en geen vaste plekken hebt. Terwijl op noord steeds iedereen voor je langs loopt omdat ze na hun plek moeten. OP zuid heb je dat gezeik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:40 schreef DeVinger het volgende:
Ja OOST vind ik idd een zeurtribune
ZUID is mi wat overdreven
WEST is oersaai
NOORD is gezellig
Wat zijn de nieuwe shirts dan? Die blauwe is neem ik aan nog steeds als 'ode'quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
dat is mischien het enige voordeel ja , maar die blagen![]()
zat net ff tv gelderland nieuws te kijken en daar lieten ze nog een stukje zien van de persdag , met de nieuwe shirts![]()
ze lieten op tv alleen maar de thuisshirts zien , en het keepershirt is ook niet zo erg volgensmij , dit keer is het rood voor wapenaar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat zijn de nieuwe shirts dan? Die blauwe is neem ik aan nog steeds als 'ode'aan de azzuri? 't Lijkt er niet eens op btw
. Ik kan mij zo'n Lazio tenue herinneren als uit tenue.
ik moet ook zeggen dat ik bij die laaste ook even twijfdelde maar het moet van driel zijn. ,ben benieuwd naar de volgende puzzelquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:47 schreef WebForce het volgende:
Die laatste kende ik niet en hij lijkt verdacht veel op Due. Ik zal kijken of ik er nog één kan maken met oldies
als ik het goed heb is ie gehaald voor jong vitesse en krijgt ie nu in de voorberreiding de kans zoals veel meer spelers van jong vitesse , binnenkort zal die wel bekend maken wie weer terugkan naar jong vitessequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Heeft Bram van Polen zijn haar laten groeien??
Krijgt hij trouwens nu echt een kans bij het eerste of is hij puur voor Jong Vitesse gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |