Kortom de niet besliste posities zijn:quote:De Mos erkende dat de rechterkant goed staat. Met Hersi en rechtsback Gill Swerts, die zich volledig op deze en zijn favoriete plek mag richten. „ Het centrum staat ook goed, met Sansoni en Knol achterin en Van der Schaaf en Janssen daarvoor”, aldus De Mos.
Die dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Die Prijor, wat is dat voor kerel? Die duikt uit het niets op in de voorbereiding??
Lange spits, las ik.
Bij mij werkt het plaatje welquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik zie alleen geen plaatje ?
over die schermen stonden ze nog op de grond of hingen ze al ?
hopelijk heb je nog wel een beetje goed zicht want het kan een leuk seizoen worden.
Iets aangepast nu, nu is je naam niet te langquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mijn naam is te lang. Puike OP
.
Even een goede verzekering afsluiten ivm die grote schermen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:43 schreef sjun het volgende:
Hier verder in vervolg op [Centraal] Vitesse #5
[...]
zie nog steeds een groot grijs vlak met een klein kruisjequote:Op donderdag 27 juli 2006 15:47 schreef WebForce het volgende:
[..]
Bij mij werkt het plaatje wel
Schermen stonden nog op de grond, moest alleen nog de hoogte in gehesen worden (zaten al vast aan kabels etc...)
Zicht is zeker goed, dat heb ik zelf kunnen checken vanochtend! Best wel een service eigenlijk én typisch als je helemaal alleen door het stadion loopt...
rojer is ook vader geworden dus die er nog ff bij , nog een paar ideenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
Vitesse Arnhem #24: Een strandheld die telt!
Vitesse Arnhem #24: Theo is pa!
Vitesse Arnhem #24: Onder De Mos gaat Danko los!
dat zouden ook mijn woorden kunnen zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
"Op naar een top 5 zal" de mijne worden. Ik bluf graag
.
dus ik hou me ff inquote:ARNHEM - Vitesse-trainer Aad de Mos liet bij zijn komst weten dat hij ging zaaien en een ander mocht oogsten. Hij is van mening veranderd: "Ik voel me zodanig thuis in de groep en bij de club, dat ik ook wil gaan oogsten."
"Ik laat me niet vastpinnen op doelstellingen. Op internet las ik in het begin dat we 9e moesten worden. Na zeges op die Turken en Beveren denken ze nu al dat we 4e kunnen worden."
De Mos is wel positief gestemd:"In deze groep zit teamspirit. Daar ben ik heel blij mee, dat kun je niet kopen. Het is nu zaak die spirit vast te houden. Ook als we een keer op ons gezicht gaan."
Doe mij maar vak 213, en verder hoeven die vorige topics toch ook niet in de OP, geen hond die dat nog terug gaat lezen. Voor de rest mooi plaatje!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:17 schreef WebForce het volgende:
Als OP hoeft er alleen maar dit in te staan:
-edit: ik heb de OP in de FOK!wiki gezet... Gelieve de OP daaruit te halen dus!
Dit is de VitesseOP in de FOK!wiki
Zo komt die eruit te zien:
[afbeelding]Eerdere topics:
#01, #02, #03, #04, #05, #06, #07, #08, #09, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23.
De OP in de FOK!wiki
-----
Is die zo goed? Namen met strepen werd zo onduidelijk...
Ik vind het wel geinig om het af en toe terug te lezen... In elk topic gebeurt wel iets merkwaardigsquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef Domenica het volgende:
[..]
Doe mij maar vak 213, en verder hoeven die vorige topics toch ook niet in de OP, geen hond die dat nog terug gaat lezen. Voor de rest mooi plaatje!![]()
Ik heb ook wat jaartjes op noord gezeten. Ik vind het soort mensen niet verschillen met zuid, alleen ik vind het op zuid wat fijner omdat je er gewoon met een groepje kan staan, en geen vaste plekken hebt. Terwijl op noord steeds iedereen voor je langs loopt omdat ze na hun plek moeten. OP zuid heb je dat gezeik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:40 schreef DeVinger het volgende:
Ja OOST vind ik idd een zeurtribune
ZUID is mi wat overdreven
WEST is oersaai
NOORD is gezellig
Wat zijn de nieuwe shirts dan? Die blauwe is neem ik aan nog steeds als 'ode'quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
dat is mischien het enige voordeel ja , maar die blagen![]()
zat net ff tv gelderland nieuws te kijken en daar lieten ze nog een stukje zien van de persdag , met de nieuwe shirts![]()
ze lieten op tv alleen maar de thuisshirts zien , en het keepershirt is ook niet zo erg volgensmij , dit keer is het rood voor wapenaar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat zijn de nieuwe shirts dan? Die blauwe is neem ik aan nog steeds als 'ode'aan de azzuri? 't Lijkt er niet eens op btw
. Ik kan mij zo'n Lazio tenue herinneren als uit tenue.
ik moet ook zeggen dat ik bij die laaste ook even twijfdelde maar het moet van driel zijn. ,ben benieuwd naar de volgende puzzelquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:47 schreef WebForce het volgende:
Die laatste kende ik niet en hij lijkt verdacht veel op Due. Ik zal kijken of ik er nog één kan maken met oldies
als ik het goed heb is ie gehaald voor jong vitesse en krijgt ie nu in de voorberreiding de kans zoals veel meer spelers van jong vitesse , binnenkort zal die wel bekend maken wie weer terugkan naar jong vitessequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Heeft Bram van Polen zijn haar laten groeien??
Krijgt hij trouwens nu echt een kans bij het eerste of is hij puur voor Jong Vitesse gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |