PSV is in april waarschijnlijk toch al uitgechakeld voor de titel, gezien de huidige selectie waarin men de oude man Cocu als held terughaalde...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:44 schreef Eilanden het volgende:
Lekkere laatste weken van de competitie heeft Vitesse overigens
Als die 2 ook nog komen zou dat echt fantastisch zijn. Dan hebben we Knopper, Yakabu, Myamoto, Vreven en vdSchaaf die toch een aardig kunnen voetballen.quote:"Vitesse haalt Van der Schaaf en Vreven'
Remco van der Schaaf en Stijn Vreven spelen komend seizoen zo goed als zeker voor Vitesse. De middenvelder komt op huurbasis over van PSV, zo meldt Omroep Gelderland en nu de Belgische rechtsback verlost is van 1. FC Kaiserslautern, staat niets een terugkeer naar Nederland meer in de weg.
Vitesse ondernam al twee keer eerder een poging Van der Schaaf terug te halen naar het Gelredome. Een te groot gat tussen vraag en aanbod stond een rentree in de weg. Maar nu PSV zich soepeler opstelt, lijkt een definitief akkoord een formaliteit.
Vreven staat eveneens op het punt om bij Vitesse te tekenen nadat hij met 1. FC Kaiserslautern een ontbinding van zijn nog twee jaar lopende contract overeenkwam.
Vrevens fysieke toestand - hij kampt met een knieblessure - is geen probleem. De voormalige terriër van FC Utrecht doorstond maandag al de medische keuring bij de Arnhemmers en bindt zich naar verluidt voor drie seizoenen aan Vitesse.
Zijn verblijf in Duitsland bleef daarmee beperkt tot één seizoen. Bij Kaiserslautern kwam hij nauwelijks aan spelen toe, waardoor de club meewerkte aan een voortijdige scheiding.
Niet verwonderlijk: Nec.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:37 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ben benieuwd wat jouw club is.
Het wordt tijd dat Arnhem weer een woordje meespreekt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vanwaar deze speciale interesse in Vitesse, sjun? Of zit ik mis?
Dat ben ik helemaal met je eens. Aalbers is de man met de connecties en heeft vaak nieuwe bruisende ideeën.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:20 schreef sjun het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Arnhem weer een woordje meespreekt.
verder ben ik in de vorige draad uitgedaagd om wat onrust te komen stoken
Goed dat er nu al wat voetballend vermogen richting Vitas komt. Er blijft echter één gemis:
Toen Karel Aalbers halverwege de jaren tachtig bij Vitesse kwam was de club op sterven na dood…
[afbeelding]
''Zestien jaar lang heb ik iets laten zien. Ik heb commerciële feeling en een enorm netwerk van bedrijven. Ik ben niet teleurgesteld, ik ben zo strijdvaardig als de pest. Ik kom terug bij Vitesse en de club weer terug bij de supporters.''
Wat mij betreft dit seizoen en met of zonder miljoen De man heeft een enorm netwerk aan kennissen en brengt in ieder geval weer wat leven en extra mogelijkheden voor de club.
Die man had al lang tot erevoorzitter moeten worden benoemd
Het pad voor de wederkomst van Keizer Karel wort geplaveid. Alles werkt mede ten goede voor hem die gelooft.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:15 schreef DarkShine het volgende:
En over een paar weekjes de handjes weer ophouden bij de gemeente
Was die toen maar wat langer blijven zitten, dan waren jullie er al een tijdje niet meer geweest...quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:17 schreef sjun het volgende:
[..]
Het pad voor de wederkomst van Keizer Karel wort geplaveid. Alles werkt mede ten goede voor hem die gelooft.![]()
Nee ajax en sinds ik in zwolle woon support ik die club ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk: Nec.
Ik had gedacht dat ze ongeveer nu wel failliet zouden zijnquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:15 schreef DarkShine het volgende:
En over een paar weekjes de handjes weer ophouden bij de gemeente
De provincie Gelderland steunt Vitesse ook en die hebben nog een goedgevulde bankrekening. Voordat die ook leeg is kan je nog wel even wachten.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:43 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ze ongeveer nu wel failliet zouden zijn
Jawel hoor, dure spelers halen. Maar jullie geloven dat die gasten voor een appel & ei komen spelen...quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:51 schreef Positive_Thinking het volgende:
maar nee natuurlijk doen we bij Vitesse niks?
Goed hoor al die reorganisaties...quote:[b]Op woensdag 28 juli 2004 09:51 schreef Positive_Thinking het volgende:[/]
En nu dus weer een reorganisatie.
Zodat men tenminste kan zeggen 'kijk wij reorganiseren'.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:04 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goed hoor al die reorganisaties...
Chapeau...
Maar waarom ene kant besparen en aan de andere kant van dat soort spelers halen die echt niet voor een bos selderij komen spelen.
De vader is de wens van de gedachte....quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:51 schreef Positive_Thinking het volgende:
En toen werden ze stil.
Hij zal vast niet zo welkom meer zijn bij de supporters.quote:Vitesse in onderhandeling met Ajax omtrent Sikora.
Vitesse is met Ajax in onderhandeling om Victor Sikora terug te halen naar Arnhem. De oud-Vitessenaar vertrok twee seizoenen geleden samen met Ronald Koeman naar de landskampioen, maar kon nimmer de hooggespannen verwachtigingen waarmaken. Vitesse wil de kleine linksbuiten graag het komende seizoen huren van de Amsterdammers. Ajax is er alles aan gelegen om Sikora te verkopen aan een andere club. De Deventenaar is verteld dat hij geen toekomst meer heeft in Amsterdam. De 26-jarige Victor Sikora speelde in het verleden al drie seizoenen voor Vitesse, waarin hij twintig keer het net wist te vinden voor de Arnhemmers.
Nee die hebben natuurlijk ook door dat voor de rest bijna elke prof graag naar Arnhem komtquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hij zal vast niet zo welkom meer zijn bij de supporters.
Ja, zie ook mijn uitgebreidere toelichting in het eindstandtopic.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Als straks Myamoto ook defenitief erbij zit, dan krijgt Methodmich straks nog gelijk met z'n voorspelling van 4de of 5de plek.
ik hoop dat ie weer terugkomt en de club dan definitief naar de klote helpt....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Aalbers is de man met de connecties en heeft vaak nieuwe bruisende ideeën.
Ik hoop dat ie weer terugkomt en de club dan weer naar de (sub)top brengt....quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:42 schreef manny het volgende:
[..]
ik hoop dat ie weer terugkomt en de club dan definitief naar de klote helpt....
betalen jullie nu nog steeds 50 euro per jaar?quote:De Graafschap wordt gekoesterd door Doetinchem. In 1998 kreeg de club voor 1 gulden het stadion van de gemeente kado, die er ook nog een “bruidsschat” - voor onderhoud en verbouwingen - van 1,5 miljoen euro bij deed. De provincie lapte 1,3 miljoen euro voor de bouw van extra business seats. Voor het gebruik van de grond betaalt de Graafschap een bescheiden 50 euro per jaar. Vorig jaar stelde Doetinchem zich garant voor leningen van de club ter waarde van 4,5 miljoen euro.
de Graafschap mag dat.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:17 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zij de graafschapper die denkt dat ze niks met de gemeente te maken hebben gehad?
uit een mooie rapportage van 2002..
[..]
betalen jullie nu nog steeds 50 euro per jaar?
Nee verstandig, minder in de jeugd investerenquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:51 schreef Positive_Thinking het volgende:
nee we doen niks bij Vitesse aan kostenbesparing?
En toen werden ze stil.
Dat de C2 weg is bij Vitesse.
Dat een buitenlandse scout van Vitesse weg is.
Dat er trainers zijn ontslagen bij jeugdelftallen
De reorganisatie die Mommers heeft doorgevoerd?
En nu dus weer een reorganisatie.
Ik ben benieuwd hoeveel er van de C2 doorstromen door de jeugd naar het eerste? Ik vind zeker dat een goede jeugd belangrijk is, maar of een C2 zoveel toegevoegde waarde heeft aan het eindresultaat?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nee verstandig, minder in de jeugd investeren![]()
maar als je ook het aantal jeugdtrainers vermindert...., daarnaast is de C2 nog handig om een definitieve selectie te maken.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:30 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel er van de C2 doorstromen door de jeugd naar het eerste? Ik vind zeker dat een goede jeugd belangrijk is, maar of een C2 zoveel toegevoegde waarde heeft aan het eindresultaat?
Ik bedoelde eigenlijk een definitieve selectie van de jeugd die doostroomt. Maar de kans op een selectiespeler zal idd klein zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:44 schreef Positive_Thinking het volgende:
Het kan zeker helpen bij een selectie maken, maar dan blijf ik me afvragen hoeveel er werkelijk doorstromen naar het eerste.
tja, het is een beetje korte termijn visie, maar het zal wel nodig zijn. Ik heb de balans niet mogen inzienquote:Voor Vitesse is het ook op dit moment hard bezuinigen en het moet ergens gebeuren. Alleen op de hoofdmacht werkt ook niet, omdat het podruct wat geleverd moet worden voetbal is. Ik kan er persoonlijk nu wel mee leven, maar als de tijden weer beter zijn moet je de jeugd zeker op kracht houden en weer gaan versterken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |