tegen?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik sla deze wedstrijd over , iedergeval veel plezier
ik denk wel dat ze met een b - elftal beginnen omdat morgen een veel serieuzere wedstrijd is.
18 juli Genclerbirligi-Vitessequote:
zekers en de eerste treffer van dankoquote:Op maandag 17 juli 2006 19:53 schreef DeVinger het volgende:
Lekker
2e Helft met:quote:Op maandag 17 juli 2006 20:23 schreef Elvislives het volgende:
Jammer dat Verhaegh zijn basisplek van vorig seizoen kwijt lijkt te zijn, zeker als hij die verliest aan Blondelle, want die vond ik verdedigend toch zwaar tekort komen vorig jaar, die paar wedstrijden dat hij speelde...
...maar natuurlijk laat ik me gráág positief verassen door onze Sieb!
0-11 Prijorquote:Op maandag 17 juli 2006 20:42 schreef Elvislives het volgende:
0-8 Prijor
0-9 Meulens
0-10 Esajas
De 10 is gehaald
dan zou ik swerts op links zetten en verheagh op rechtsquote:Op maandag 17 juli 2006 21:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik denk dat hij Swerts en Verhaegh als rechtsbacks ziet. Dus ja, wie kies jij dan?
die mag van mij lekker rustig aan gaan doen om fit te worden want dan heb je straks zeker 4 man voor de linkerkantquote:Op maandag 17 juli 2006 21:38 schreef DeVinger het volgende:
En Jansen in het centrum
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een kut supporters hebben jullie zeg! Gewoon de deur van de besteurskamer ingetrapt om een vitesse shirt met handtekeningen te stelen die bedoel was voor de winnaar van de loterij. Gelukkig hebben 2 mensen allebei het kenteken genoteerd!
Dikke Theoquote:Op maandag 17 juli 2006 22:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
maar dit noem ik eigenlijk geen supporters , maar wat vindt je van theo janssen
![]()
verder wel een leuk potje voetbal gezien de eerste helft
en nog genoten van danko![]()
dat zijn jouw woorden , dik is ie niet meer , en een jood zeker niet het gaat helemaal goed komen met hem komend seizoenquote:
mischien frustratie dat er geen middevelder naar feyenoord komt , en kuyt mischien nog weggaatquote:Op maandag 17 juli 2006 22:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord hem niet kan betalen? Logische verklaring!
zal wel over een spandoek van GVA gaan , mischien dat Dirk-Kuijt het weet .quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:02 schreef Yozzz het volgende:
Wat was er nou met een spandoek? Ik las op het .org forum er iets over in het wedstrijdtopic, maar verder...?
Hoe vond je als neutrale (in ieder geval niet Vitesse) toeschouwer, het nivo van Vitesse?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Spandoek wie wat waar?
er zou een gek langs de lijn hebben gestaan die zou hebben gescholden toen er tegen een doek aan werd geschoten maar het zal wel goed zijn , ze zijn nu weer een half uurtje bezigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Spandoek wie wat waar?
Ik heb meer van de verrijdbare Grolsch kar gezien dan van de wedstrijdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:53 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoe vond je als neutrale (in ieder geval niet Vitesse) toeschouwer, het nivo van Vitesse?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb meer van de verrijdbare Grolsch kar gezien dan van de wedstrijd![]()
Die turken hadden nog met 6-0 van keulen gewonnen als ik .org forum moet geloven. Niet slecht danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Zo hoort het bij (oefen)wedstrijden.
Vitesse met 2-0 gewonnen van de Turken, door goals van Prijor en Benson. Ze schenen erg goed gespeeld te hebben, op Knoppertje na...
en ajax verloren en onze buren 1-1 tegen telstarquote:Vitesse wint van Genclerbirligi 2-0
De eerste serieuze test voor onze geel-zwarten in de voorbereiding seizoen 2006-2007.
Vitesse-Genclerbirligi 2-0 (0-0)
1-0 Pryor
2-0 Benson
Basisopstelling Vitesse: Wapenaar, Swerts, Knol, Sansoni, Blondelle, Hersi, v/ Schaaf, Janssen, Due, Rojer en Lazovic.
Opstelling 2e helft: van Driel, van Mourik, Sprockel, Blondelle, Frankel, Meulens, Kaya, de Meersman, Esajas, Prijor en Benson
Bijzonderheid: Vooral het optreden van aanvaller Anduele Prijor was indrukwekkend te noemen in de verzwengende hitte
van gelderland wel weerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef DeVinger het volgende:
Kampioen dus
dan liever maar wel wat anders mischien een bekertjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:59 schreef Lionheaad het volgende:
Beter iets dan niets....
Ik hoop op Spakenburg. Leuk maar vreemd dorpje waar Vitesse de laatste tijd wel vaker tegen moetquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dan liever maar wel wat anders mischien een bekertje( morgen de loting )
ik sla ze liever over ( al zijn wij natuurlijk wel beter dan ajax en winnen we er wel gewoon net zoals de vorige keer in de bekerquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:57 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik hoop op Spakenburg. Leuk maar vreemd dorpje waar Vitesse de laatste tijd wel vaker tegen moet![]()
En dat is... RKHVV?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ben weer terug van vakantie. Morgen tegen Jonge Kracht uit mijn woonplaats Huissen. Maar ik ben een blauwe en geen rooie dus Vitesse mag wel winnen.
jonge kracht staat erbijquote:
Ik had het inderdaad over rood/blauwquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
jonge kracht staat erbij, of bedoel je die kleuren ( ik heb het warm
)
RKHVV >>> blauw
Jonge kracht >>> rood
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:11 schreef hayder het volgende:
jullie hebben het goed voor elkaar..stijn vreven terug.
maar vreven is niet bij ons terug die is naar ado den haag toequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:13 schreef hayder het volgende:
[..]
daar is niks mis mee hoor.
sterke verdidiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |