er zou een gek langs de lijn hebben gestaan die zou hebben gescholden toen er tegen een doek aan werd geschoten maar het zal wel goed zijn , ze zijn nu weer een half uurtje bezigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Spandoek wie wat waar?
Ik heb meer van de verrijdbare Grolsch kar gezien dan van de wedstrijdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:53 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoe vond je als neutrale (in ieder geval niet Vitesse) toeschouwer, het nivo van Vitesse?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb meer van de verrijdbare Grolsch kar gezien dan van de wedstrijd![]()
Die turken hadden nog met 6-0 van keulen gewonnen als ik .org forum moet geloven. Niet slecht danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Zo hoort het bij (oefen)wedstrijden.
Vitesse met 2-0 gewonnen van de Turken, door goals van Prijor en Benson. Ze schenen erg goed gespeeld te hebben, op Knoppertje na...
en ajax verloren en onze buren 1-1 tegen telstarquote:Vitesse wint van Genclerbirligi 2-0
De eerste serieuze test voor onze geel-zwarten in de voorbereiding seizoen 2006-2007.
Vitesse-Genclerbirligi 2-0 (0-0)
1-0 Pryor
2-0 Benson
Basisopstelling Vitesse: Wapenaar, Swerts, Knol, Sansoni, Blondelle, Hersi, v/ Schaaf, Janssen, Due, Rojer en Lazovic.
Opstelling 2e helft: van Driel, van Mourik, Sprockel, Blondelle, Frankel, Meulens, Kaya, de Meersman, Esajas, Prijor en Benson
Bijzonderheid: Vooral het optreden van aanvaller Anduele Prijor was indrukwekkend te noemen in de verzwengende hitte
van gelderland wel weerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef DeVinger het volgende:
Kampioen dus
dan liever maar wel wat anders mischien een bekertjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:59 schreef Lionheaad het volgende:
Beter iets dan niets....
Ik hoop op Spakenburg. Leuk maar vreemd dorpje waar Vitesse de laatste tijd wel vaker tegen moetquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dan liever maar wel wat anders mischien een bekertje( morgen de loting )
ik sla ze liever over ( al zijn wij natuurlijk wel beter dan ajax en winnen we er wel gewoon net zoals de vorige keer in de bekerquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:57 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik hoop op Spakenburg. Leuk maar vreemd dorpje waar Vitesse de laatste tijd wel vaker tegen moet![]()
En dat is... RKHVV?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ben weer terug van vakantie. Morgen tegen Jonge Kracht uit mijn woonplaats Huissen. Maar ik ben een blauwe en geen rooie dus Vitesse mag wel winnen.
jonge kracht staat erbijquote:
Ik had het inderdaad over rood/blauwquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
jonge kracht staat erbij, of bedoel je die kleuren ( ik heb het warm
)
RKHVV >>> blauw
Jonge kracht >>> rood
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:11 schreef hayder het volgende:
jullie hebben het goed voor elkaar..stijn vreven terug.
maar vreven is niet bij ons terug die is naar ado den haag toequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:13 schreef hayder het volgende:
[..]
daar is niks mis mee hoor.
sterke verdidiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |