Junker vindt zichzelf meer een nummer 10 en wat ik van hem heb gezien is het ook niet de echte killer maar meer de technicusquote:Op maandag 10 juli 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is dan niet eerder Lazovic de aangever en Junker de afmaker, gezien de doelpuntenstaatjes van beide heren?
Ja potverdorie, straks gaan ze de hele tijd hakballetjes naar elkaar spelenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
Dat heeft hij nog niet echt getoond in zijn loopbaan. Bij Feyenoord vond ik het ook meer een "voetballende" spits dan een afmaker eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja potverdorie, straks gaan ze de hele tijd hakballetjes naar elkaar spelen.
moet jij eerst verkocht wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Paauwe weg bij Feyenoord, nu zullen jullie "dikke Theo" wel kwijt zijn.
quote:Van den Berg spoedig naar Qatar
11 juli 2006, 09:46
Door: Jelmer Geerds
Peter van den Berg speelt naar alle waarschijnlijkheid komend seizoen in Qatar. De 34-jarige verdediger reist volgende week naar de Oliestaat voor contractbesprekingen met de voetbalbond, zo meldt het AD.
Van den Berg kon bij zijn oude club Vitesse geen nieuw contract verwachten. De centrale verdediger zette daarop zijn zinnen op een carrièreafsluiting in het lucratieve Qatar.
Inmiddels lijkt Van den Berg's voorkeur te zijn gehoord en wacht volgende week een gesprek met de voetbalbond. Daarna zal worden bepaald voor welke club de routinier zal gaan spelen. Tot die tijd traint Van den Berg waarschijnlijk bij verschillende clubs mee.
Zak patat, Vitesse als enige niet genoemd. Niet dat we een volksclub zijn, maar tochquote:Ik ben blij dat ik via ADO de kans krijg om mijn carrière op een hoog niveau in de Eredivisie te kunnen afsluiten', zegt Vreven op de website van ADO. 'Bovendien ben ik ervan overtuigd dat deze club bij mij past. ADO is een echte volksclub die past in het rijtje KV Mechelen, AA Gent, FC Utrecht en 1. FC Kaiserslautern dat op mijn cv staat. Stuk voor stuk clubs waar supporters – zoals het hoort – nog altijd het belangrijkste zijn.'
Die is nu de lachende derde met z'n megabod!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een gezeik weer met stadion verkoop. Straks komt Aalbers weer langs
.
quote:Vitesse speelt eerste wedstrijden in azzuri blauw!!
Vitesse speelt de eerste wedstrijden van de voorbereiding niet in het traditionele geelzwart, maar in het Italiaanse Azzurro blauw.
Zoals eerder bekend gemaakt, verzorgt het Italiaanse sportmerk Legea de komende vijf seizoenen de sportkleding en tenues van de Arnhemse club. Reden voor de tijdelijke kleurverandering is het behaalde wereldkampioenschap van Italië in combinatie met de eerste introductie van het sportmerk in Nederland. Legea wil het Nederlandse publiek via Vitesse kennis laten maken met het sportmerk en de veelzijdigheid die het Italiaanse merk kan bieden.
Vanaf dinsdag 25 juli, wanneer Vitesse in België aantreedt tegen Beveren, is de selectie van hoofdtrainer/coach Aad de Mos weer in het vertrouwde geelzwart te zien.
Bron: Vitesse
Ik heb de catalogus doorgenomen en ik vind het best nog wel redelijke shirtjes in hun assortiment. Ik vind wel dat ze te veel kopieren van andere merken.quote:
Yep, me! Je herkent me aan mn Vitesse-shirtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan er nog Vitesse supporters maandag avond naar GVA Doornenburg - VItesse? Dat is namelijk mijn amateurclub!
Haha, ik speelde vorig seizoen in de A1. Toen ging ik dit seizoen eerst naar het 2e elftal, en daarna na het 3e elftal omdat ik niet zo vaak kon trainen. Maar toen heb ik in de winterstop gezegt dat ik liever meer voor het plezier ging voetballen, dus nu speel ik in het 4e! Meer 3e helft voetbal dus. Bij welke club voetbal jij dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef da_rippah het volgende:
Daar heb ik wel eens tegen gespeeldWelk team speel je?
Jullie hebben toch zo'n pik zwarte keeper in het 1e staan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:57 schreef da_rippah het volgende:
ESCA () Dat zit op valkenhuizen, naast Vitesse 1892. Vorig jaar tijdje in het 2e team gespeeld, maar het is een grote bende bij die club. Ben toen terug gegaan naar de A1 (die verder ook niets voorstelt) en volgend seizoen speel ik in een vriendenteam daar
Speel er al meer dan 11 jaar dus kan het ook niet over mn hart verkrijgen naar een andere club te vertrekken
Ik was er ook, Swerts en Blondelle en Due en Hersi moeten omgedraaid worden natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
ooow de opstellingen
begonnen met..
Wapenaar
Blondelle-Knol-Sansoni-Swerts
Due-Janssen-v.d. Schaaf-Hersi
Lazovic-Junker
laatste half uur met..
Esajas-Benson-Royer
De Meersman- Kaya-Knopper
Suart-Frankel- Sprockel-Verhaegh
Veldhuis
Als ik de supporters van Vitesse mag geloven![]()
Geen lelijk shirt!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
klopt helemaal , laaste half uur waren er zoveel wissels dus dat valt niet meer bij te houden al d8 ik wel dat de 1-4 van lazovic was maar die was dus van mads , dan mag danko nog zijn eerste maken
maar een foto'tje van het blauwe shirt
[afbeelding]
maar dat van ons vloekt nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
dan zeggen ze dat jiba er groot opstaat bij jullie buren jezus
hehehe...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
dan zeggen ze dat jiba er groot opstaat bij jullie buren jezus
Nee da's t trommelvak met pubers... Noord was harde kern, maar die worden daar nu systematisch geweigerd, dus nu is het vak 123 op Oost dacht ik. Maar het is vooral overal en nergens, gewoon groepjes dus.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ik me afvraag he, wat is de gemiddelde leeftijd van jullie hardekern? Ik heb vorig seizoen een keer op zuid gezeten, maar ik zag bijna alleen maar jonge pubers van 16 jaar op de tribune zitten.... Zuid is toch jullie hardekern vak?
Vooral schreeuwende homotjes omver duwen als ze Amoah uitfluiten en stoeltjes kapot schoppen als we ontrecht verliezen in de 90e min isie goed inquote:Op zondag 16 juli 2006 17:51 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nee da's t trommelvak met pubers... Noord was harde kern, maar die worden daar nu systematisch geweigerd, dus nu is het vak 123 op Oost dacht ik. Maar het is vooral overal en nergens, gewoon groepjes dus.
Volgens mij is De_Vinger nog wel een stiekeme rellert
de echte harde kern zit daar niet meer het is meer het fantatieke vak (tribune) met de trommels , de echte harde kern is nadat ze verjaagt zijn van noord 227 aankomend seizoen in een andere vak te vinden , als alles doorgaatquote:Op zondag 16 juli 2006 17:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ik me afvraag he, wat is de gemiddelde leeftijd van jullie hardekern? Ik heb vorig seizoen een keer op zuid gezeten, maar ik zag bijna alleen maar jonge pubers van 16 jaar op de tribune zitten.... Zuid is toch jullie hardekern vak?
idd het nieuwe vak zal 123 worden , maar ik ben bang voor die gasten dat meneertje van de kraan dit tegenhoudtquote:Op zondag 16 juli 2006 17:51 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nee da's t trommelvak met pubers... Noord was harde kern, maar die worden daar nu systematisch geweigerd, dus nu is het vak 123 op Oost dacht ik. Maar het is vooral overal en nergens, gewoon groepjes dus.
Haha, ja ik dacht echt van is het vandaag kamaraadjesdag (zo heet dat bij ons, dan zitten er veel ouders met kinderen in het stadion).quote:Op zondag 16 juli 2006 17:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
de echte harde kern zit daar niet meer het is meer het fantatieke vak (tribune) met de trommels , de echte harde kern is nadat ze verjaagt zijn van noord 227 aankomend seizoen in een andere vak te vinden , als alles doorgaat
het is idd iets te veel pubers , blagen op zuid hopelijk is het komend seizoen iets minder , of ze moeten meedoen en niet dingen gaan vernielen.
Als je onder rellen van een afstand toekijken en erover lezen bedoeldquote:Op zondag 16 juli 2006 17:51 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Amoah uitfluiten was echt belachelijkquote:Op zondag 16 juli 2006 17:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vooral schreeuwende homotjes omver duwen als ze Amoah uitfluiten en stoeltjes kapot schoppen als we ontrecht verliezen in de 90e min isie goed in.
bij ons moeten ze nog een kindervak makenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Haha, ja ik dacht echt van is het vandaag kamaraadjesdag (zo heet dat bij ons, dan zitten er veel ouders met kinderen in het stadion).
Dat is bij Vitesse op Oost dacht ik...quote:Op zondag 16 juli 2006 18:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja bij feyenoord heb je zo'n gezinsvak waar je korting krijgt onder de leeftijd van 14 dacht ik.
is er toch een aanwezig bij onsquote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat is bij Vitesse op Oost dacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |