we hebben geen tegentreffer gehad dus dan staat alles goed lijkt mequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Begreep dat we dit keer 433 hebben gespeeld? En dat stond goed?
het gaat helemaal goed komen met vitessequote:'Verzuurde taktiek' De Mos werkt
Vitesse-trainer Aad de Mos was tevreden over de wijze waarop Vitesse speelde tegen de amateurs van Jonge Kracht.
"We hebben donderdagochtend bewust keihard getraind. Ze zaten flink in de verzuring", aldus De Mos. "Met dat gevoel moesten ze de wedstrijd in. Dan moet je slim zijn en de bal goed laten lopen. Dat hebben ze goed uitgevoerd. Er zat veel variatie in het spel."
De Mos wilde met deze 'verzuurde tactiek' een situatie simuleren als in de slotfase van een wedstrijd. "Dan ben je moe, maar je moet wel je taak uitvoeren en geen goals incasseren."
A-speler krijgt kans bij Vitesse
Een opmerkelijk gezicht in de selectie van Vitesse is Rihairo Meulens. Deze aanvaller is pas 18 jaar en krijgt een kans in de voorbereiding.
"Ik had dit niet verwacht. Ik had gerekend op de A1 en hoopte op Jong Vitesse. Toen Aad de Mos trainer werd, bleek ik er opeens bij te zitten. Ik ben er natuurlijk heel blij mee. Dit smaakt naar meer, ik hoop dat ik erbij mag blijven."
Meulens krijgt zijn kans op het middenveld. "Ik ben eigenlijk een rechtsbuiten en heb scorend vermogen. Ik kom uit Apeldoorn, speelde bij WSV. Sinds de C-jeugd zit ik bij Vitesse."
TV Gelderland
Leuke opponenten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:44 schreef Domenica het volgende:
Onze tegenstander voor de Amstel Cup gaat komen uit de wedstrijd Harkemase Boys - Argon.
las het ook , theo nogmaals gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:10 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ach Theo was afwezig he vandaar maar 3-0
Theo Janssen is vader geworden!! vandaar zijn afwezigheid.
quote:Yakubu: ‘Nog twee maanden nodig’
Vitesse- speler Abubakari Yakubu zegt nog twee maanden nodig te hebben voordat hij weer inzetbaar is. De middenvelder uit Ghana is teruggekeerd uit zijn moederland, waar hij is begonnen met revalideren na zijn knieoperatie in mei. Bij die ingreep werd ook kraakbeen schoongemaakt. Yakubu werkt in Arnhem verder aan zijn herstel onder begeleiding van de medische staf van Vitesse. „ Ik heb nog twee maanden nodig”, zegt Yakubu, die de beginfase van het seizoen dus zal missen.
quote:Meniscusoperatie voor Piet Velthuizen
Piet Velthuizen moet worden geopereerd aan zijn linkerknie. De tweede doelman van Vitesse heeft last van zijn buitenmeniscus. Hij zal in Zutphen worden geopereerd door de clubarts van Vitesse, dokter Frejlach. Voor het herstel staan zes tot acht weken. Raymond van Driel wordt daardoor tijdelijk tweede doelman.
Een echo wees uit dat Paul Verhaegh geen zware blessure heeft aan de lies of buikwand. Er is alleen sprake van overbelasting. "Er was niks te zien op die echo",aldus de opgeluchte Verhaegh. "Ik heb nog wel last, maar ik kan nu in ieder geval weer voorzichtig beginnen."
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:47 schreef methodmich het volgende:
Hoe heet de kleine?
Barclay??
Kayleigh??
mischien iets met ires kofie dan heb je wel iets engels , maar effe serieus over rink , ik vind het geen miskoop hij is toen gehaald omdat we op het hoogste niveau moesten blijven en dat is gelukt.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:20 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel een schattige naam.
Bij Theo verwacht je toch eerder iets Engels.
Trouwens, n.a.v. dit topic [Tournament] Grootste miskoop allertijden - Nominatieronde .... Vinden jullie Paulo Rink een miskoop?
iets van 6 miel ( in euro's ) , waarom haalt die koeman hem niet naar psvquote:Op zondag 23 juli 2006 20:55 schreef Klingon het volgende:
Peeters ja, hoeveel heeft Vitesse dat wel niet gekost?
http://www.vitesseplanet.com/index.php?page=20 pagina over alle miskopen van vitesse kan bijgevuld worden maar ik weet niet hoe snel die webmaster is en of die zijn site nog bijhoudt , dit staat er over peeters.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
18 miljoen gulden dacht ik...
nu voetbalt die bij RC Genk , of zit ie inmiddels bij Lierse die intresse had ( omdat ie niet mocht vertrekken bij genk ofzoiets was er )quote:Bob Peeters
Peeters werd in augustus 2000 gehaald door Ronald Koeman om het vertrek van Pierre van Hooijdonk op te vangen. Hij werd voor maar liefst 14 miljoen gulden (ruim 6,35 miljoen euro!) aangetrokken van Roda JC waar hij net de beker had gewonnen. Peeters kon ondanks een goed begin in zijn eerste wedstrijd nooit overtuigen. Zijn eerste seizoen scoorde hij acht keer en dat was meteen zijn beste prestatie. Dat is zeer mager mag je concluderen, zeker omdat hij dat jaar ervoor bij Roda JC vijftien keer het net wist te vinden.
Je kon Peeters nooit betrappen op een gebrek aan werklust, maar hij viel erg op door zijn zeer zwakke timing. Ook zag zijn spel er vaak houterig uit. Daarnaast was Peeters erg vaak geblesseerd, met name zijn middenvoetsbeentje en scheenbeen hielden hem lange tijd aan de kant.
Peeters werd na de wedstrijd Vitese - Ajax (de eerste wedstrijd van het seizoen 2003/2004) verkocht aan Millwall omdat Vitesse financiële ruimte nodig had. Hij speelde in dat seizoen nog 20 keer bij de Londonse club waarin hij 3 keer scoorde. Ook hier had hij veel last van blessures daardoor speelde hij dit seizoen niet en stopt hij hoogstwaarschijnlijk met voetbal. Tegenwoordig is Peeters ook vaak te zien als commentator bij voetbalwedstrijden op de Belgische TV.
bij sporza met CL wedstrijden,quote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
http://www.vitesseplanet.com/index.php?page=20 pagina over alle miskopen van vitesse kan bijgevuld worden maar ik weet niet hoe snel die webmaster is en of die zijn site nog bijhoudt , dit staat er over peeters.
[..]
nu voetbalt die bij RC Genk , of zit ie inmiddels bij Lierse die intresse had ( omdat ie niet mocht vertrekken bij genk ofzoiets was er )
weet dat je voor Feyenoord bent dan kan ik me dat wel voorstellen , ach als ze in Eindhoven en Amsterdam maar punten voor nederland halen in de CL. geldt overgens ook voor alle andere clubs die europees spelen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
en thuiswedstrijden van Brugge en Anderlecht
Leuker dan nederlandse CL wedstrijden
zal theo nog weggaan bij vitesse ?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
weet dat je voor Feyenoord bent dan kan ik me dat wel voorstellen , ach als ze in Eindhoven en Amsterdam maar punten voor nederland halen in de CL. geldt overgens ook voor alle andere clubs die europees spelen.
ligt natuurlijk ook aan de tegenstander![]()
Nee die zit nu lekker bij vitesse , of feyenoord moet nog veel geld vangen voor kuyt en dat ze hem hard nodig hebben dat ze met veel geld over de brug komen maar dat senario zie ik niet gebeuren dus gewoon nog een jaartje vitesse voor Theo.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal theo nog weggaan bij vitesse ?
als die haalbaar is ben benieuwd en anders kunnen ze het nog over de waal proberenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:08 schreef DeVinger het volgende:
Feyenoord gaat voor een oekrainer, dus Theo blijft lekker in Arnhem
dan is het juist nu de tijd om te gaan, over een paar jaar zou dat juist moeilijker zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 17:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
als die haalbaar is ben benieuwd en anders kunnen ze het nog over de waal proberen![]()
na net wat gelezen te hebben denk ik dat ie toch wel komt die Tymoschuk , dan blijft theo zeker bij vitesse , denk ook dat ie voorlopig niet naar het buiteland gaat nu die net een kind heeft.
eerst nog een jaartje vlammen bij vitesse en zich in oranje zien terug te werken (spelen)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is het juist nu de tijd om te gaan, over een paar jaar zou dat juist moeilijker zijn
een type sturing ja het is wel de enigste arnhemmer in het team , weet niet of hij echt een clubmens is , maar dit seizoen maak ik me nog geen zorgen dat ie vertrekt , dus we kunnen nog wel genieten van zijn vrije trappenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:40 schreef DeVinger het volgende:
Lijkt me leuk als het een uitgestorven clubman wordt
idd , hij deed vandaag weer mee in de basis als ik het goed las , en het lijkt er ook op dat toch blondelle de kans krijgt dit seizoen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:46 schreef DeVinger het volgende:
Als hij loskomt zal hij inderdaad niet te behouden zijn, daar bezit hij dan weer net teveel kwaliteiten voor, met de toevoeging: voor een club als vitesse
Men kan ik dit topic dan wel zeggen dat ze Lazovic liever kwijt dan rijk zijn (feyenoorders), en dat hij nog niets heeft gepresteerd, maar ik vind het nog steeds mooi om te zien dat hij bij Vitesse speelt. Hij is getalenteerd, dé man voor -21 in eigen land en ook al caps voor het grote werk, en verder is het gewoon helemaal niet gek dat je het niet red met Kuijt, Kalou en Pi-air voor je. Dan raak je in een negatieve spiraal, en moet je inderdaad een stap terug doen. Voor Vitesse is dit echt een topaankoop, ik ben dan ook heel benieuwd. Het manco van vitesse is de laatste jaren toch wel geweest dat we geen goalgetter hadden. Met alle respect voor Amoah en zijn 61goals voor Vitesse, daar gingen dan ook wel een hoop seizoenen overheen. Junker is dat vorig jaar ook niet gebleken (wat niets afdoet aan zijn kwaliteiten), en daarom is het uitstekend dat we een échte nummer 9 erbij hebben. Daarin kan Junker ook beter gaan presteren!quote:Lazovic: 'Ik voelde in R'dam nooit vertrouwen'
25/7/2006 23:25
'Ik ben ontzettend gelukkig', vertelt Danko Lazovic in de nieuwe Voetbal International. De Servische spits is aan een nieuw seizoen begonnen bij Vitesse, na teleurstellende avonturen bij Feyenoord en Bayer Leverkusen.
'De mensen hier geloven in me en geven me vertrouwen. En dan heb ik het echt over iedereen: van de hoofdtrainer tot de mensen in de kantine en mijn nieuwe medespelers. Uiteindelijk is dát het allerbelangrijkste. Ja, en een heel andere situatie dan in Rotterdam, waar ik dat goede gevoel eigenlijk geen moment heb gehad.'
Bij Feyenoord zegt Lazovic vooral het vertrouwen te hebben gevoeld van Het Legioen en niet van de trainers. Volgens hem is het ook geen toeval dat juist spelers als hij, Hossam Ghaly, Shinji Ono en Karim Saidi allemaal weer weg zijn na een teleurstellend verblijf in Rotterdam.
'Misschien kunnen ze in Rotterdam niet zo goed omgaan met jongens die anders zijn, uit een andere cultuur. Kijk naar Ghaly, een briljante voetballer, die speelt nu toch niet voor niets bij Tottenham Hotspur? En dan heb ik het nog niet eens over Robin van Persie. Waarom functioneert hij bij een wereldtopclub als Arsenal wel en konden ze hem in Rotterdam niet begeleiden?'
In de nieuwe Voetbal International vindt je een uitgebreid interview met Danko Lazovic.
Tegen Beveren kreeg hij anders de kans om als diepe spits te functioneren en werd Lazovic gewisseld. En daar was de Mos best tevreden overquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:39 schreef DeVinger het volgende:
Als er iemand vervangen wordt, dan is het Junker wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |