quote:Op maandag 26 juni 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
09:38 Groningen 3b Zwolle Intercity
09:43 Haren
09:57 Assen
10:06 Beilen
10:15 Hoogeveen
10:28 Meppel
10:48 Zwolle
11:24 Amersfoort overstappen
--------------------------------------------------------------------------------
11:27 Amersfoort 6 Utrecht Centraal Intercity
11:49 Utrecht Centraal
12:17 Rotterdam Alexander
12:26 Rotterdam Centraal overstappen
--------------------------------------------------------------------------------
12:34 Rotterdam Centraal 8 Den Haag HS Stoptrein
12:38 Schiedam Centrum 5
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef Levitation het volgende:
Ik heb ook een voordeelurenkaart... nog iemand die op het traject Eindhoven-Tilburg-Breda-Rotterdam en Rotterdam-Schiedam reist? Die kan dan met korting mee.
11:39 Eindhoven Intercity
12:02 Tilburg
12:16 Breda
12:35 Dordrecht
12:48 Rotterdam Centraal
12:56 Rotterdam Centraal Sprinter
13:00 Schiedam Centrum
Heb er echt zin in!![]()
Ik toch ook mutsie, dat weet je tochquote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef Troel het volgende:
Kijk, dat scheelt! Ga ik gewoon met jou mee terugen Heen
Lekker 8)quote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef Levitation het volgende:
Alweer een nieuw topic!
We hadden het over de fantastische weersvoorspelling voor zaterdag, 27C... een prima temperatuur voor het maken van chocoladepasta.
Teigan ik ga bijna dagelijks met OVquote:Op maandag 26 juni 2006 19:38 schreef teigan het volgende:
Faat, octopussy gaat niet zo vaak met het OV, maar omdat Isabeau en ik bij haar slapen na afloop gaat ze dus wel... Ik denk dat ze daarom een strippenkaart nodig heeft...
o ja, en octopussy woont dus in Delft, vandaar..
Klopt!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:46 schreef Pandorah het volgende:
Volgens mij gaat Liejannuh op de fiets naar Schiedam als ik het goed heb gelezen in het vorige topic. Van Kleintje hebben we niets meer vernomen dus die zal niet meegaan (of ze heeft zelf gereserveerd).
De 29e toch? Staat in vorige topic.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben nog een spareribvraagteken trouwensHangt van de datum af.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:51 schreef Pandorah het volgende:
Het "Heey Heey, ga je meey naar Broadweey?" wordt 29 juli, dan kunnen de meeste mensen!
Wie gaan er mee de 29e?Pandorah ![]()
Troel ![]()
teigan (mits schoonoma geen roet in het eten gooit)
miss_dynastie ![]()
YPPY Isabeau ![]()
octopussy ![]()
Cutie ![]()
freecell
Ik ga maar eens snel op jacht in mijn zooi naar waar ik die puzzeltocht gelaten heb. Gelukkig heb ik Flylady dus hoop ik het op tijd te hebben gevonden
.
Mbt 1 juli: het restaurantje moet uiteraard wel chocoladetaart hebben he?![]()
![]()
Eventjes denken, wat spreekt makkelijk af? Helemaal voorin de trein? Of halen we dan in Rtdam de overstap niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:24 schreef YPPY het volgende:
Ik ga nu toch wel twijfelen over de trein. Zo te zien ben ik de enige per auto. Maar ja, als de trein tegenzit, ben ik op de terugweg wel lang onderweg. Maar per trein is wel gezelliger, kan ik in Dordt instappen. *zucht* Ik wordt er niet besluitvaardiger op.
Fannetje en Levitation, willen jullie nog wel even posten waar jullie ergens afspreken in de trein? Als ik per trein ga, stap ik in Dordt in. Ik herken jullie allebei wel, maar dat is een beetje laat als jullie in Tilbabwe al in dezelfde trein zitten.
Ik heb minstens een week geleden gepost dat ik ook mee uit eten gaquote:
En ook ergens gezegd dat ik met de auto komquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:24 schreef YPPY het volgende:
Ik ga nu toch wel twijfelen over de trein. Zo te zien ben ik de enige per auto........
Ik vind het (wederom) prima, als het maar gezellig is vind ik alles best (ok, behalve de Chinees dan).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:05 schreef Liejannuh het volgende:
Even voor de eters van zaterdag, volgens mijn collega (die om de hoek woont van de Bonte Koe en haar koelkast wel ter beschikking wil stellen voor de opslag van chocolade, maar daarbij dan niet kon/wilde beloven dat alles onaangetast zou blijven) is Havanna een tent waar afgelopen zondag mannen huilend vandaan gingen vanwege het voetbalverlies. Volgens haar wil je daar eigenlijk niet eten.
Wat ze wel aanraadde was Perrito Caliente (tapas) of Sjiek (eetcafe).
Jij weet zeker hoe groot Zwelgje kan worden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef Pandorah het volgende:
Faat, ik denk dat dat een lijstje is die uit het andere topic is gecopieerd en geplakt en die dan niet is bijgewerkt. Niet boos worden hoor![]()
.
Helemaal voorin de trein vind ik wel een goed idee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eventjes denken, wat spreekt makkelijk af? Helemaal voorin de trein? Of halen we dan in Rtdam de overstap niet?
Moet ik nog een wuppie op mijn hoofd plakken ofzo? Of iets anders herkenbaars? Ik ben nu vooral herkenbaar aan donker haar, bruine ogen en 25kg overgewicht.![]()
![]()
Dat weet ik waarschijnlijk pas op het moment dat ik de deur uit loop...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Helemaal voorin de trein vind ik wel een goed idee.
YPPY herken ik overigens gemakkelijk, al zal die buik nu wel wat dikker zijn dan in maart
Maar Leviation ken ik dus helemaal niet... wat ga je die dag aantrekken?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:50 schreef teigan het volgende:
hoe deed Troel dat ook alweer zo goed bij de zeeleeuwen?
die luisterden toen wel....
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:42 schreef Troel het volgende:
Ik weet al niet eens meer wie er naast me stond![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:52 schreef Troel het volgende:
Ja, maar ik denk verder niemand, want dan had ik het vast niet gedurfd
ik zie de foto niet...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
vooral deze meneer was onder de indruk
[afbeelding]
Ik heb je ook gehoord en stond niet naast jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:52 schreef Troel het volgende:
Ja, maar ik denk verder niemand, want dan had ik het vast niet gedurfd
Je linkt niet naar een jpg...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:45 schreef octopussy het volgende:
ik ook niet en ik snap niet waarom...heb hem gewoon gelinkt naar mijn homepage![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Hierna ga ik trouwens weer lijnen. Heus!
Ik denk ook dat as zaterdag typisch zo'n dag is waarvan je absoluut niet wilt uitrekenen hoeveel kcal je binnenkrijgt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, want nu met een dieet beginnen gaat niet werken. Dan is het zaterdag absoluut voor mijn gevoel weer 'verprutst'En 1 juli werkt ook niet, nou dan maar 3 juli.
Yeah rightquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:50 schreef octopussy het volgende:
Ik denk echt dat er geen kilo's chocola per persoon doorheen zullen gaan.
quote:Wat houdt de workshop in?
Na ontvangst met koffie of thee en chocolade volgt een korte uitleg over de verwerking van boon tot cacao. Daarna gaat u zelf aan het werk. Onder leiding van een chocolatier en een assistente maakt u bonbons, truffels en een chocolade-schaaltje. Kilo's chocolade worden verwerkt tot handzame bonbons in de meest uiteenlopende vormen. Als kers op het gebakje leert u hoe u versieringen op moet spuiten.
De eindresultaten gaan prachtig verpakt mee naar huis en om zo lang mogelijk na te kunnen genieten, zijn de recepten gebundeld.
quote:Wat houdt de workshop in?
Na ontvangst met koffie of thee en chocolade volgt een korte uitleg over de verwerking van boon tot cacao. Daarna gaat u zelf aan het werk. Onder leiding van een chocolatier en een assistente maakt u bonbons, truffels en een chocolade-schaaltje. Kilo's chocolade worden verwerkt tot handzame bonbons in de meest uiteenlopende vormen. Als kers op het gebakje leert u hoe u versieringen op moet spuiten.
De eindresultaten gaan prachtig verpakt mee naar huis en om zo lang mogelijk na te kunnen genieten, zijn de recepten gebundeld.
Chocoladeijsquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:15 schreef octopussy het volgende:
![]()
ok laat maar.
ik denk dat ik mijn kilo's chocolade die ik ongeschonden mee naar huis krijg voor een groot gedeelte in de vriezer doe. Dan kan ik ze niet direct eten als ik een craving heb.
Ik ook, u is gewaarschuwdquote:
Hihi, dat ben ik ook... kluns eerste klas. Fijn dat er meer prutsers aanwezig zijn, kan ik mooi op de gevoelige plaat vastleggenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Fannetje het volgende:
Wie gaan er nu nog met de auto?
Ik ben overigens zéér onhandig, heb een slechte fijne motoriek. Dat wordt nog leuk, dus![]()
Euhquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:11 schreef Fannetje het volgende:
Oke, dus we moeten nog wel naar de auto-verzamelplek. Toch?Of parkeert Faat de auto ergens anders?
Ik zal ook eens kijken of ik mijn camera meeneemquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hihi, dat ben ik ook... kluns eerste klas. Fijn dat er meer prutsers aanwezig zijn, kan ik mooi op de gevoelige plaat vastleggen![]()
![]()
Nog maar negen nachtjes slapenquote:Zie trouwens dat je al bijna op vakantie gaat, gaaf! Het is daar zo mooi! Hebben we in de trein mooi iets om over te kletsen
Hebben we straks alleen maar foto's van fotograverende mensenquote:
Dacht het wel als je zo'n maffe muts op hebtquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:36 schreef teigan het volgende:
ik neem geen camera mee, ik heb geen fototoestel nl...
Dit betekend trouwens NIET dat ik mezelf nu heel veel gefotografeerd wil zien...
![]()
Heb je nog gebeld, Isabeau?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Zullen we beginnen met Sjiek te bellen? Eetcafé's hebben meestal schappelijke prijzen, alleen niet altijd genoeg plek voor 12 vrouw. Dan bel ik morgen, het is nu al 23:00 geweest.
Ik ga ook niet terug hoor, dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:12 schreef Levitation het volgende:
Fannetje: ik ga zaterdag niet terug met de trein naar Braboland.
Kreeg net een sms-je van een vriend of ik zaterdagavond op z'n verjaardag kom in Zoetermeer. Vriend pikt me na het eten op in Schiedam en dan rijden we door.
Heen ga ik nog wel gewoon met de trein.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet het niet, Isabeau vertikit het om antwoord te geven![]()
Ik geloof niet dat ik daar mee zitquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:12 schreef octopussy het volgende:
Chocolade dessert:
Chocomousse, een taartje van chocolade en een bol ijs![]()
das wel heel ernstig na een chocoladeworkshop he?![]()
Dat is ernstig prettig jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:12 schreef octopussy het volgende:
Chocolade dessert:
Chocomousse, een taartje van chocolade en een bol ijs![]()
das wel heel ernstig na een chocoladeworkshop he?![]()
Huhquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Dat was een andere meeting, Rewimo(op dezelfde dag)
Dit Rewimoquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:18 schreef YPPY het volgende:
Ik ga vrijwel zeker niet met dezelfde trein als jullie, maar wat eerder, hebben we een korte travel meet van tevoren. Misschien dat ik rechtstreeks naar de bonte koe ga als dat uitloopt, maar dat sms ik dan nog wel.
Hmm, da's waar. Gewoon maar voorzichtig aan doen morgen danquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Je darmen waren toch al van slag, dus ik weet niet of je wel verschil merkt![]()
Ik weet van geen travelmeetquote:
Dit is ook een verborgen travelmeetquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
Geld is overgemaakt!
Appeltaart vooraf anders?
quote:
Enz. enz.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:10 schreef octopussy het volgende:
Ik kom natuurlijk met de motor![]()
Waar gaan we vooraf appeltaart eten eigenlijk?
Ja, maar is dat nou juist niet die geheime TRV-meet?quote:
Potje Olvarit meequote:Op donderdag 29 juni 2006 21:45 schreef Troel het volgende:
Ja, op station Utrecht ofzo
Ikg a denk ik gewoon voor een fruithapje
ehm ja van de travel meeters was een e-mailtje gekomen dat er appeltaart gegeten zou worden op 1 juli. Maar dat is denk ik maar naar een beperkt aantal mensen gegaan, en ik weet al helemaal niet wie nu echt naar de travel meet gaan. Ik ga denk ik niet.quote:
Je hebt er zin in, blijkbaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:02 schreef Levitation het volgende:
Nog maar 25 uur
![]()
sorry, kon het niet echt laten
Inderdaad! Het was vorige keer erg gezellig, plus dat de workshop me echt leuk lijkt!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Je hebt er zin in, blijkbaar![]()
Have fun morgen.
Vanavond en morgen avond werken ( ja geld verdienen)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad! Het was vorige keer erg gezellig, plus dat de workshop me echt leuk lijkt!![]()
Misschien dat jij een volgende keer ook mee kunt... is echt leuk!![]()
Ga je nog iets leuks doen dit weekend, of ga je bijkomen van alle gebeurtenissen?
Dat moet vast lukkenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:08 schreef Fannetje het volgende:
Leviation --- voorin de trein in Tilburg dus. Ik draag waarschijnlijk een rood shirt en een witte broek. En rood/gele teva's (aan het inlopen voor de vakantie), maat 40
Eh, we zitten in Utrecht alweer in een andere trein dan waar we in het hoge Noorden mee begonnenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:15 schreef Pandorah het volgende:
Voorin de trein... is dat ook voorin als ie in Utrecht komt? Of gaat ie dan weer terug? Dus wij moeten achterin kijken?![]()
En jouw nummer ook genoteerd, ook bedanktquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:38 schreef teigan het volgende:
ik heb je gemailed Faat
tenminste, met een telnummer dan, voor de rest weet ik ook alleen maar in welke trein ik moet stappen..
Ik ben er weerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:45 schreef Fannetje het volgende:
Ehm... tja... nu weet ik dus eik nog niet of we nog langs die parkeerplaats moeten...
Ah, dan kunnen we samen terug treinen. En dan ga ik dus op de fiets naar het stationquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:41 schreef Faat het volgende:
11:58 treinstation haarlem
spoor 3a treinstation centrum
schiedam
spoor 3 12:43 sneltrein ns
richting breda
Appeltje eitje![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:24 schreef Pandorah het volgende:
Even voor de Utrechtgangers: waar spreken af voordat we naar de trein gaan? 11.35 bij de blauwe borden? En waar zien we Isa en teigan in de trein?
Dan zijn we rond acht uur wel klaar met eten, toch? Ik moet nog door naar een verjaardag in Zoetermeer... m'n vriend komt me bij 't station ophalen. Dat zal toch wel lukken zonder ons te haasten, denk ik zo?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb tegen het eetcafe gezegd tussen 5 en half 6, Levitation
Ja, maar da's natuurlijk niet gezellig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:03 schreef Pandorah het volgende:
Ah, dus toch eerder afgesproken dan ik in mijn hoofd heb.
Levitation> Ik heb geen flauw idee hoe snel ze daar zijn met bedienen en / of dat station in de buurt is. Anders ga je toch gewoon eerder van tafel weg?
Ik zat er later aan te denken dat ik jou natuurlijk nog even op de hoogte moest stellen, maar gelukkigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Ah, dan kunnen we samen terug treinen. En dan ga ik dus op de fiets naar het station![]()
Wanneer ga jij nu eens mee? Veels te lang geleden dat ik je heb gesproken.quote:
Ik ga zo weg, heb een witte rok aan en een turqoise kleurig shirtje aan en witte schoentjes. Bruin haar en ik lach naar iedereen die de coupe binnenkomt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:15 schreef Fannetje het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ook wakker, ik pak de trein van 11.39 naar Tilburg, stap dan over in de trein naar R'dam en dan nog naar Schiedam![]()
Levitation, tot straks, de rest (wie dit nog leest) tot nog iets later
Aaaah wat zondequote:Op zondag 2 juli 2006 11:07 schreef YPPY het volgende:
..... Op het station van Schiedam scheurde namelijk mijn papieren tasje open waardoor alles op de grond viel. Ook het bakje.Dat is nu helemaal kapot.
......
Bedankt voor de tip, ik ga er vanavond eens even verder mee, lukt nu niet echt. Alhoewel misschienquote:Op zondag 2 juli 2006 13:47 schreef octopussy het volgende:
Faat je kan bijvoorbeeld een programmaatje als Webalbum generator gebruiken. Je moet dan wel een website hebben natuurlijk
Ik maak een pagina met ACDSee. En die zet ik dan op onze server. Maar er zijn ook gratis albums op internet te verkrijgen hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 12:52 schreef Faat het volgende:
Ik heb iets geprobeerd met Windows en dan Map weergeven op het net, maar dat lukt niet
Als Rewimo terug is van haar kattenavontuur in Limburg zal ik eens vragen hoe zij dat album
heeft gemaakt. Foto's houden jullie allemaal absoluut tegoed. Ik kan ze ook zippen anders en
mailen en/of online gooien, maar dan moeten ze allemaal vanuit de directory geopend worden
en zo'n album is toch leuker. Dus even geduld allemaal nog, ik probeer nog iets anders uit te
zoeken (of eigenlijk doet vriendlief dat) en roep ik steeds: "Ben je er al uit?!"
Er staan een paar geweldige foto's van je opquote:Op zondag 2 juli 2006 20:02 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt wel zien dat we veel gelachen hebbenErg flatteuze foto ook van mij
Hmmm... ik dacht de enige te zijn met dat probleem.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:30 schreef Fannetje het volgende:
Heel leuk LevitationAlleen heb ik elke keer problemen met jouw fotoboeken... ik krijg constant foto's op herhaling of in vreemde proporties...
Neequote:
Ze zijn leukquote:Op maandag 3 juli 2006 19:41 schreef Levitation het volgende:
De foto's op mijn webje:
http://vanacht.tweakdsl.nl/FokMeeting/page_01.htm
Ik heb er ook maar een stuk of 6 op hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Dat meen je niet!Mijn schaaltje is nog heel en ik heb denk ik in totaal 6 bonbons op.
Secondenlijmquote:Op maandag 17 juli 2006 18:20 schreef Troel het volgende:
Ik heb trouwens een reactie terug van Broadway, dat ze gaan proberen om ons naast de katten te zetten, maar dat die beesten natuurlijk niet vastzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |