Je hebt er zin in, blijkbaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:02 schreef Levitation het volgende:
Nog maar 25 uur
![]()
sorry, kon het niet echt laten
Inderdaad! Het was vorige keer erg gezellig, plus dat de workshop me echt leuk lijkt!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Je hebt er zin in, blijkbaar![]()
Have fun morgen.
Vanavond en morgen avond werken ( ja geld verdienen)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad! Het was vorige keer erg gezellig, plus dat de workshop me echt leuk lijkt!![]()
Misschien dat jij een volgende keer ook mee kunt... is echt leuk!![]()
Ga je nog iets leuks doen dit weekend, of ga je bijkomen van alle gebeurtenissen?
Dat moet vast lukkenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:08 schreef Fannetje het volgende:
Leviation --- voorin de trein in Tilburg dus. Ik draag waarschijnlijk een rood shirt en een witte broek. En rood/gele teva's (aan het inlopen voor de vakantie), maat 40
Eh, we zitten in Utrecht alweer in een andere trein dan waar we in het hoge Noorden mee begonnenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:15 schreef Pandorah het volgende:
Voorin de trein... is dat ook voorin als ie in Utrecht komt? Of gaat ie dan weer terug? Dus wij moeten achterin kijken?![]()
En jouw nummer ook genoteerd, ook bedanktquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:38 schreef teigan het volgende:
ik heb je gemailed Faat
tenminste, met een telnummer dan, voor de rest weet ik ook alleen maar in welke trein ik moet stappen..
Ik ben er weerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:45 schreef Fannetje het volgende:
Ehm... tja... nu weet ik dus eik nog niet of we nog langs die parkeerplaats moeten...
Ah, dan kunnen we samen terug treinen. En dan ga ik dus op de fiets naar het stationquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:41 schreef Faat het volgende:
11:58 treinstation haarlem
spoor 3a treinstation centrum
schiedam
spoor 3 12:43 sneltrein ns
richting breda
Appeltje eitje![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:24 schreef Pandorah het volgende:
Even voor de Utrechtgangers: waar spreken af voordat we naar de trein gaan? 11.35 bij de blauwe borden? En waar zien we Isa en teigan in de trein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |