Bod genoteerd, het kan zeker verstuurd worden, ik heb genoeg bubbeltjesplastic liggen hierquote:Op zondag 2 juli 2006 14:54 schreef Daywalk3r het volgende:
¤ 75,- voor kind 1 geboden.
Kan het verstuurd worden?
Hoho ze zijn puur voor gebruik hè, niet om te verminken ofzoquote:Op zondag 2 juli 2006 14:55 schreef Lo-gisch het volgende:
Jammer dat ze van het mannelijke geslacht zijn. Of kan daar nog iets aan gedaan worden?
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:57 schreef Faat het volgende:
[..]
Hoho ze zijn puur voor gebruik hè, niet om te verminken ofzo![]()
Ik loop iets op de zaken vooruit, hij is 16, maar word 29 juli 17, maakt dat nog iets uit?quote:
Nee hoor, daar voel je niets van.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:58 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik loop iets op de zaken vooruit, hij is 16, maar word 29 juli 17, maakt dat nog iets uit?
Het is inclusief brommer, maar daaronder hangt wel een lekke uitlaat die vervangen moet worden.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:57 schreef MouseOver het volgende:
Zit er garantie op? Ik ben gek op kinderen, zolang ze niet van mezelf zijn.
Krijg ik z'n brommer erbij?
Dat hoeft ook niet aangezien het handelen in mensen al bij wet verboden isquote:Op zondag 2 juli 2006 14:50 schreef Faat het volgende:
Nu las ik net de V&A FAQ even door om eens na te lezen wat er hier wel en niet te koop mag worden
aangeboden. Tot mijn grote vreugde staat er tussen alle verboden niet dat er geen kinderen te koop
mogen worden gezet.
Komt er nou een slotje op dan?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet aangezien het handelen in mensen al bij wet verboden is
Wat??? Wat een belachelijke wetgeving ook in Nederland.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben toch geen mod hierquote:
Nee helaas zijn er hier alleen mannelijke zaadjes verschotenquote:Op zondag 2 juli 2006 15:00 schreef Xebber het volgende:
Heb je geen jonge meisjes?
Waarschijnlijk de garantie dat het binnen een maand weer stuk isquote:Op zondag 2 juli 2006 15:04 schreef SterkStaaltje het volgende:
Krijg je bij die van 13 ook garantie op de klusjes?
Shitquote:Op zondag 2 juli 2006 15:02 schreef Godlike02 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |