quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:50 schreef teigan het volgende:
hoe deed Troel dat ook alweer zo goed bij de zeeleeuwen?
die luisterden toen wel....
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:42 schreef Troel het volgende:
Ik weet al niet eens meer wie er naast me stond![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:52 schreef Troel het volgende:
Ja, maar ik denk verder niemand, want dan had ik het vast niet gedurfd
ik zie de foto niet...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
vooral deze meneer was onder de indruk
[afbeelding]
Ik heb je ook gehoord en stond niet naast jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:52 schreef Troel het volgende:
Ja, maar ik denk verder niemand, want dan had ik het vast niet gedurfd
Je linkt niet naar een jpg...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:45 schreef octopussy het volgende:
ik ook niet en ik snap niet waarom...heb hem gewoon gelinkt naar mijn homepage![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Hierna ga ik trouwens weer lijnen. Heus!
Ik denk ook dat as zaterdag typisch zo'n dag is waarvan je absoluut niet wilt uitrekenen hoeveel kcal je binnenkrijgt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, want nu met een dieet beginnen gaat niet werken. Dan is het zaterdag absoluut voor mijn gevoel weer 'verprutst'En 1 juli werkt ook niet, nou dan maar 3 juli.
Yeah rightquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:50 schreef octopussy het volgende:
Ik denk echt dat er geen kilo's chocola per persoon doorheen zullen gaan.
quote:Wat houdt de workshop in?
Na ontvangst met koffie of thee en chocolade volgt een korte uitleg over de verwerking van boon tot cacao. Daarna gaat u zelf aan het werk. Onder leiding van een chocolatier en een assistente maakt u bonbons, truffels en een chocolade-schaaltje. Kilo's chocolade worden verwerkt tot handzame bonbons in de meest uiteenlopende vormen. Als kers op het gebakje leert u hoe u versieringen op moet spuiten.
De eindresultaten gaan prachtig verpakt mee naar huis en om zo lang mogelijk na te kunnen genieten, zijn de recepten gebundeld.
quote:Wat houdt de workshop in?
Na ontvangst met koffie of thee en chocolade volgt een korte uitleg over de verwerking van boon tot cacao. Daarna gaat u zelf aan het werk. Onder leiding van een chocolatier en een assistente maakt u bonbons, truffels en een chocolade-schaaltje. Kilo's chocolade worden verwerkt tot handzame bonbons in de meest uiteenlopende vormen. Als kers op het gebakje leert u hoe u versieringen op moet spuiten.
De eindresultaten gaan prachtig verpakt mee naar huis en om zo lang mogelijk na te kunnen genieten, zijn de recepten gebundeld.
Chocoladeijsquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:15 schreef octopussy het volgende:
![]()
ok laat maar.
ik denk dat ik mijn kilo's chocolade die ik ongeschonden mee naar huis krijg voor een groot gedeelte in de vriezer doe. Dan kan ik ze niet direct eten als ik een craving heb.
Ik ook, u is gewaarschuwdquote:
Hihi, dat ben ik ook... kluns eerste klas. Fijn dat er meer prutsers aanwezig zijn, kan ik mooi op de gevoelige plaat vastleggenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Fannetje het volgende:
Wie gaan er nu nog met de auto?
Ik ben overigens zéér onhandig, heb een slechte fijne motoriek. Dat wordt nog leuk, dus![]()
Euhquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:11 schreef Fannetje het volgende:
Oke, dus we moeten nog wel naar de auto-verzamelplek. Toch?Of parkeert Faat de auto ergens anders?
Ik zal ook eens kijken of ik mijn camera meeneemquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hihi, dat ben ik ook... kluns eerste klas. Fijn dat er meer prutsers aanwezig zijn, kan ik mooi op de gevoelige plaat vastleggen![]()
![]()
Nog maar negen nachtjes slapenquote:Zie trouwens dat je al bijna op vakantie gaat, gaaf! Het is daar zo mooi! Hebben we in de trein mooi iets om over te kletsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |