quote:Op maandag 26 juni 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
09:38 Groningen 3b Zwolle Intercity
09:43 Haren
09:57 Assen
10:06 Beilen
10:15 Hoogeveen
10:28 Meppel
10:48 Zwolle
11:24 Amersfoort overstappen
--------------------------------------------------------------------------------
11:27 Amersfoort 6 Utrecht Centraal Intercity
11:49 Utrecht Centraal
12:17 Rotterdam Alexander
12:26 Rotterdam Centraal overstappen
--------------------------------------------------------------------------------
12:34 Rotterdam Centraal 8 Den Haag HS Stoptrein
12:38 Schiedam Centrum 5
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef Levitation het volgende:
Ik heb ook een voordeelurenkaart... nog iemand die op het traject Eindhoven-Tilburg-Breda-Rotterdam en Rotterdam-Schiedam reist? Die kan dan met korting mee.
11:39 Eindhoven Intercity
12:02 Tilburg
12:16 Breda
12:35 Dordrecht
12:48 Rotterdam Centraal
12:56 Rotterdam Centraal Sprinter
13:00 Schiedam Centrum
Heb er echt zin in!![]()
Ik toch ook mutsie, dat weet je tochquote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef Troel het volgende:
Kijk, dat scheelt! Ga ik gewoon met jou mee terugen Heen
Lekker 8)quote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef Levitation het volgende:
Alweer een nieuw topic!
We hadden het over de fantastische weersvoorspelling voor zaterdag, 27C... een prima temperatuur voor het maken van chocoladepasta.
Teigan ik ga bijna dagelijks met OVquote:Op maandag 26 juni 2006 19:38 schreef teigan het volgende:
Faat, octopussy gaat niet zo vaak met het OV, maar omdat Isabeau en ik bij haar slapen na afloop gaat ze dus wel... Ik denk dat ze daarom een strippenkaart nodig heeft...
o ja, en octopussy woont dus in Delft, vandaar..
Klopt!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:46 schreef Pandorah het volgende:
Volgens mij gaat Liejannuh op de fiets naar Schiedam als ik het goed heb gelezen in het vorige topic. Van Kleintje hebben we niets meer vernomen dus die zal niet meegaan (of ze heeft zelf gereserveerd).
De 29e toch? Staat in vorige topic.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben nog een spareribvraagteken trouwensHangt van de datum af.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:51 schreef Pandorah het volgende:
Het "Heey Heey, ga je meey naar Broadweey?" wordt 29 juli, dan kunnen de meeste mensen!
Wie gaan er mee de 29e?Pandorah ![]()
Troel ![]()
teigan (mits schoonoma geen roet in het eten gooit)
miss_dynastie ![]()
YPPY Isabeau ![]()
octopussy ![]()
Cutie ![]()
freecell
Ik ga maar eens snel op jacht in mijn zooi naar waar ik die puzzeltocht gelaten heb. Gelukkig heb ik Flylady dus hoop ik het op tijd te hebben gevonden
.
Mbt 1 juli: het restaurantje moet uiteraard wel chocoladetaart hebben he?![]()
![]()
Eventjes denken, wat spreekt makkelijk af? Helemaal voorin de trein? Of halen we dan in Rtdam de overstap niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:24 schreef YPPY het volgende:
Ik ga nu toch wel twijfelen over de trein. Zo te zien ben ik de enige per auto. Maar ja, als de trein tegenzit, ben ik op de terugweg wel lang onderweg. Maar per trein is wel gezelliger, kan ik in Dordt instappen. *zucht* Ik wordt er niet besluitvaardiger op.
Fannetje en Levitation, willen jullie nog wel even posten waar jullie ergens afspreken in de trein? Als ik per trein ga, stap ik in Dordt in. Ik herken jullie allebei wel, maar dat is een beetje laat als jullie in Tilbabwe al in dezelfde trein zitten.
Ik heb minstens een week geleden gepost dat ik ook mee uit eten gaquote:
En ook ergens gezegd dat ik met de auto komquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:24 schreef YPPY het volgende:
Ik ga nu toch wel twijfelen over de trein. Zo te zien ben ik de enige per auto........
Ik vind het (wederom) prima, als het maar gezellig is vind ik alles best (ok, behalve de Chinees dan).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:05 schreef Liejannuh het volgende:
Even voor de eters van zaterdag, volgens mijn collega (die om de hoek woont van de Bonte Koe en haar koelkast wel ter beschikking wil stellen voor de opslag van chocolade, maar daarbij dan niet kon/wilde beloven dat alles onaangetast zou blijven) is Havanna een tent waar afgelopen zondag mannen huilend vandaan gingen vanwege het voetbalverlies. Volgens haar wil je daar eigenlijk niet eten.
Wat ze wel aanraadde was Perrito Caliente (tapas) of Sjiek (eetcafe).
Jij weet zeker hoe groot Zwelgje kan worden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef Pandorah het volgende:
Faat, ik denk dat dat een lijstje is die uit het andere topic is gecopieerd en geplakt en die dan niet is bijgewerkt. Niet boos worden hoor![]()
.
Helemaal voorin de trein vind ik wel een goed idee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eventjes denken, wat spreekt makkelijk af? Helemaal voorin de trein? Of halen we dan in Rtdam de overstap niet?
Moet ik nog een wuppie op mijn hoofd plakken ofzo? Of iets anders herkenbaars? Ik ben nu vooral herkenbaar aan donker haar, bruine ogen en 25kg overgewicht.![]()
![]()
Dat weet ik waarschijnlijk pas op het moment dat ik de deur uit loop...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Helemaal voorin de trein vind ik wel een goed idee.
YPPY herken ik overigens gemakkelijk, al zal die buik nu wel wat dikker zijn dan in maart
Maar Leviation ken ik dus helemaal niet... wat ga je die dag aantrekken?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:50 schreef teigan het volgende:
hoe deed Troel dat ook alweer zo goed bij de zeeleeuwen?
die luisterden toen wel....
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:42 schreef Troel het volgende:
Ik weet al niet eens meer wie er naast me stond![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:52 schreef Troel het volgende:
Ja, maar ik denk verder niemand, want dan had ik het vast niet gedurfd
ik zie de foto niet...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
vooral deze meneer was onder de indruk
[afbeelding]
Ik heb je ook gehoord en stond niet naast jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:52 schreef Troel het volgende:
Ja, maar ik denk verder niemand, want dan had ik het vast niet gedurfd
Je linkt niet naar een jpg...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:45 schreef octopussy het volgende:
ik ook niet en ik snap niet waarom...heb hem gewoon gelinkt naar mijn homepage![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Hierna ga ik trouwens weer lijnen. Heus!
Ik denk ook dat as zaterdag typisch zo'n dag is waarvan je absoluut niet wilt uitrekenen hoeveel kcal je binnenkrijgt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, want nu met een dieet beginnen gaat niet werken. Dan is het zaterdag absoluut voor mijn gevoel weer 'verprutst'En 1 juli werkt ook niet, nou dan maar 3 juli.
Yeah rightquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:50 schreef octopussy het volgende:
Ik denk echt dat er geen kilo's chocola per persoon doorheen zullen gaan.
quote:Wat houdt de workshop in?
Na ontvangst met koffie of thee en chocolade volgt een korte uitleg over de verwerking van boon tot cacao. Daarna gaat u zelf aan het werk. Onder leiding van een chocolatier en een assistente maakt u bonbons, truffels en een chocolade-schaaltje. Kilo's chocolade worden verwerkt tot handzame bonbons in de meest uiteenlopende vormen. Als kers op het gebakje leert u hoe u versieringen op moet spuiten.
De eindresultaten gaan prachtig verpakt mee naar huis en om zo lang mogelijk na te kunnen genieten, zijn de recepten gebundeld.
quote:Wat houdt de workshop in?
Na ontvangst met koffie of thee en chocolade volgt een korte uitleg over de verwerking van boon tot cacao. Daarna gaat u zelf aan het werk. Onder leiding van een chocolatier en een assistente maakt u bonbons, truffels en een chocolade-schaaltje. Kilo's chocolade worden verwerkt tot handzame bonbons in de meest uiteenlopende vormen. Als kers op het gebakje leert u hoe u versieringen op moet spuiten.
De eindresultaten gaan prachtig verpakt mee naar huis en om zo lang mogelijk na te kunnen genieten, zijn de recepten gebundeld.
Chocoladeijsquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:15 schreef octopussy het volgende:
![]()
ok laat maar.
ik denk dat ik mijn kilo's chocolade die ik ongeschonden mee naar huis krijg voor een groot gedeelte in de vriezer doe. Dan kan ik ze niet direct eten als ik een craving heb.
Ik ook, u is gewaarschuwdquote:
Hihi, dat ben ik ook... kluns eerste klas. Fijn dat er meer prutsers aanwezig zijn, kan ik mooi op de gevoelige plaat vastleggenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Fannetje het volgende:
Wie gaan er nu nog met de auto?
Ik ben overigens zéér onhandig, heb een slechte fijne motoriek. Dat wordt nog leuk, dus![]()
Euhquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:11 schreef Fannetje het volgende:
Oke, dus we moeten nog wel naar de auto-verzamelplek. Toch?Of parkeert Faat de auto ergens anders?
Ik zal ook eens kijken of ik mijn camera meeneemquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hihi, dat ben ik ook... kluns eerste klas. Fijn dat er meer prutsers aanwezig zijn, kan ik mooi op de gevoelige plaat vastleggen![]()
![]()
Nog maar negen nachtjes slapenquote:Zie trouwens dat je al bijna op vakantie gaat, gaaf! Het is daar zo mooi! Hebben we in de trein mooi iets om over te kletsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |