'quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:03 schreef octopussy het volgende:
Het maakt mij ook niet uit, zolang het geen Chinees is.
Hmmm... misschien moet ik mijn vriend dan maar sturen ipv dat ik zelf ga... hij is gek op Chinees èn chocolade.quote:
Hij zou zich zeker vermaken!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:20 schreef Rewimo het volgende:
Zal ie best leuk vinden, met zoveel dames op stap
Wacht maar, over een tijdje heb je ineens geen studiefinanciering meer in de vakantie en kan je dus niet meequote:Op woensdag 14 juni 2006 17:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij zou zich zeker vermaken!![]()
Zoveel mooie vrouwen om hem heen...
Haha, mocht ie willen... ik ga lekker zelf!![]()
![]()
Niemand komt tussen mij en mijn choco-meet... al zou er een bom op mijn huis vallen! (waar heb ik dat eerder gehoord?)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:22 schreef Levitation het volgende:
Niemand komt tussen mij en mijn choco-meet... al zou er een bom op mijn huis vallen! (waar heb ik dat eerder gehoord?)
Ok, vandaar de verwarringquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Er werd ook door niemand gezegd dat het een tapas-restaurant was hoorIk zag alleen op de startpagina van dat restaurant het woord 'tapas' staan
![]()
Nog een pannenkoek dan maar?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:12 schreef Troel het volgende:
I'm in, 17:30 is ok.
En ik zal nu elke keer goed kijken met wat ik zeg als de ober komt.
Jaaaaa, zo ik ben bijgelezen. Sorry, ik liep blijkbaar 4 pagina's achterquote:
Nietquote:
Shitquote:
Ik las toch net ergens dat we met zijn 12-en zijn? Wie eet er niet van ons?quote:Op zondag 18 juni 2006 10:03 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb voor 11 personen gereserveerdKrijg binnen 24 uur een bevestiging als het goed is.
Och, ik werk tegenwoordig niet meer op zaterdag dus ik heb de tijdquote:Op zondag 18 juni 2006 10:09 schreef teigan het volgende:
......Als je heel Schiedam afgaat met voorstellen ben je ook nog wel even bezig Faat
quote:Op zondag 18 juni 2006 10:04 schreef Faat het volgende:
[..]
Shit![]()
Weet je wat, ik stel me gewoon aan elke willekeurige voorbijgangster met een beetje overgewicht
voor en geef die een paar zoenen
Hallo, ik ben Faat en ik zoek de dames uit het dieettopic om chocolade te maken en op te eten![]()
Ik!quote:Op zondag 18 juni 2006 10:07 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik las toch net ergens dat we met zijn 12-en zijn? Wie eet er niet van ons?![]()
Er is toch niemand aan de lijn ofzo?![]()
Inderdaad, dat weet ik nog, maar volgens mij is dat alweer minstens 5 jaar geleden ofzoquote:Op zondag 18 juni 2006 10:17 schreef Fannetje het volgende:
Je herkent mij heel misschien nog, volgens mij heb ik jou wel eens gezien op een Eiland meet, héél lang geledenKan dat kloppen?
Naast wie ik zat weet ik echt niet meer, maar dat net verliefd kan best kloppen, dan is het idd bijna 5 jaar geledenquote:Op zondag 18 juni 2006 10:23 schreef Faat het volgende:
[..]
Inderdaad, dat weet ik nog, maar volgens mij is dat alweer minstens 5 jaar geleden ofzo
Je was toen volgens mij net verliefd en zat stralend naast........euh.......weet ik niet meer........was
iemand met een grappige nick volgens mij. Ik weet niet of ik je nog ga herkennen dus Fannetje![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:56 schreef teigan het volgende:
ik heb daar verder geen kennissen in de buurt, dus ik zal wel terug moeten reizen...
en dus op tijd wegmoeten, want ik moet minimaal 3 uurtjes treinen....![]()
mocht iemand een slaapplaats over hebben, dan hou ik me natuurlijk aanbevolen...
Gezellig! Ik kan natuurlijk ook Stefan wegsturenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik denk dat Dennis het leuker vindt als ik bij jou slaapAnders slaap ik bij Martijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |