En samen heen natuurlijk!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:41 schreef teigan het volgende:
zou wel gezellig zijn Isabeau, kunnen we samen reizen terug naar het hoge noorden
Jeempie Rewimo, ik loop weer eens zwaar achter de feiten aan. Net bijgelezen wat er met je vaderquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:51 schreef Rewimo het volgende:
De reservering is rond. Ik ga er voorlopig vanuit dat ik gewoon meega (zie dieettopic)
Een absolute must voor mij. Ik heb een nogal hardnekkige reputatie met het áltijd te laat komenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb vandaag even gekeken waar het nou precies ligt en ik weet nu goed hoe ik jullie daarheen kan loodsen
kuchquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:24 schreef Faat het volgende:
[..]
Een absolute must voor mij. Ik heb een nogal hardnekkige reputatie met het áltijd te laat komen
op meetings en het áltijd verdwalen. Elke keer wil ik er weer voor zorgen dat ik met een schone
lei verder kan en keurig op tijd verschijn, maar helaas is me dat tot nu toe nog nooit gelukt![]()
je was er keurig op tijd de vorige keer!quote:
NS en weder dienendequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:44 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb net even de treinplanner ingevuld en kom precies om 13.00 aan op het station
Dan ga ik gewoon gezellig met de trein mee hoor. Treinen is ook best leuk op zijn tijd. En vanaf Ijsselstein pak ik zo de sneltram richting Utrecht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef Pandorah het volgende:
miss_d: ik reis inderdaad vanaf Utrecht en het is een goed idee om elkaar daar te treffen om samen te reizen.
Ik was zelf van plan om een keer met de trein te gaan Troel. Maar als er meer mensen met de auto willen, ga ik wel met de auto. Ik ga wel na het eten weer terug... want jullie weten vast hoe mannen zijn als ze zielig voelen...
![]()
Grrr, iemand zei tegen mij dat dat op 30 juni wasquote:Op zondag 25 juni 2006 10:44 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, voetbalfans: als Nederland doorgaat na vanavond dan spelen ze dus op 1 juli om 17:00 hè![]()
Dat meen je nietquote:Op zondag 25 juni 2006 10:44 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, voetbalfans: als Nederland doorgaat na vanavond dan spelen ze dus op 1 juli om 17:00 hè![]()
Ik begrijp dat ik dus de enige ben die het dus echt geen ruk kan schelen?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Troel!
Nope, teigan maakt het ook niet zoveel uit, staat op de vorige paginaquote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik dus de enige ben die het dus echt geen ruk kan schelen?
We spreken in ieder geval niet voor die doorheensjeesende intercity afquote:Op maandag 26 juni 2006 10:03 schreef Levitation het volgende:
3. Ik vind het prima om te verzamelen op 't station. Ik zie jullie daar wel... spreken we nog op een bepaalde plek af? Onderaan een trap, bij een winkeltje, iets anders herkenbaars daar? Ik ken 't station eigenlijk alleen van er met de intercity doorheen sjeesen...![]()
Niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
We spreken in ieder geval niet voor die doorheensjeesende intercity af![]()
Je kan ook gewoon bij mij blijven slapenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef Levitation het volgende:
Ik heb ook een voordeelurenkaart... nog iemand die op het traject Eindhoven-Tilburg-Breda-Rotterdam en Rotterdam-Schiedam reist? Die kan dan met korting mee.
11:39 Eindhoven Intercity
12:02 Tilburg
12:16 Breda
12:35 Dordrecht
12:48 Rotterdam Centraal
12:56 Rotterdam Centraal Sprinter
13:00 Schiedam Centrum
Heb er echt zin in!![]()
Je hoeft geen "via" aan te geven, je wordt gewoon door de NS geacht de snelste route te nemen en als de reisplanner je via Rotterdam stuurt is dat dus gewoon goed.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou moeten we natuurlijk een weekendretour Hoogeveen (c.q Groningen) - Delft kopen via Rotterdam Centraal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |