Dan zijn we rond acht uur wel klaar met eten, toch? Ik moet nog door naar een verjaardag in Zoetermeer... m'n vriend komt me bij 't station ophalen. Dat zal toch wel lukken zonder ons te haasten, denk ik zo?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb tegen het eetcafe gezegd tussen 5 en half 6, Levitation
Ja, maar da's natuurlijk niet gezellig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:03 schreef Pandorah het volgende:
Ah, dus toch eerder afgesproken dan ik in mijn hoofd heb.
Levitation> Ik heb geen flauw idee hoe snel ze daar zijn met bedienen en / of dat station in de buurt is. Anders ga je toch gewoon eerder van tafel weg?
Ik zat er later aan te denken dat ik jou natuurlijk nog even op de hoogte moest stellen, maar gelukkigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Ah, dan kunnen we samen terug treinen. En dan ga ik dus op de fiets naar het station![]()
Wanneer ga jij nu eens mee? Veels te lang geleden dat ik je heb gesproken.quote:
Ik ga zo weg, heb een witte rok aan en een turqoise kleurig shirtje aan en witte schoentjes. Bruin haar en ik lach naar iedereen die de coupe binnenkomt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:15 schreef Fannetje het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ook wakker, ik pak de trein van 11.39 naar Tilburg, stap dan over in de trein naar R'dam en dan nog naar Schiedam![]()
Levitation, tot straks, de rest (wie dit nog leest) tot nog iets later
Aaaah wat zondequote:Op zondag 2 juli 2006 11:07 schreef YPPY het volgende:
..... Op het station van Schiedam scheurde namelijk mijn papieren tasje open waardoor alles op de grond viel. Ook het bakje.Dat is nu helemaal kapot.
......
Bedankt voor de tip, ik ga er vanavond eens even verder mee, lukt nu niet echt. Alhoewel misschienquote:Op zondag 2 juli 2006 13:47 schreef octopussy het volgende:
Faat je kan bijvoorbeeld een programmaatje als Webalbum generator gebruiken. Je moet dan wel een website hebben natuurlijk
Ik maak een pagina met ACDSee. En die zet ik dan op onze server. Maar er zijn ook gratis albums op internet te verkrijgen hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 12:52 schreef Faat het volgende:
Ik heb iets geprobeerd met Windows en dan Map weergeven op het net, maar dat lukt niet
Als Rewimo terug is van haar kattenavontuur in Limburg zal ik eens vragen hoe zij dat album
heeft gemaakt. Foto's houden jullie allemaal absoluut tegoed. Ik kan ze ook zippen anders en
mailen en/of online gooien, maar dan moeten ze allemaal vanuit de directory geopend worden
en zo'n album is toch leuker. Dus even geduld allemaal nog, ik probeer nog iets anders uit te
zoeken (of eigenlijk doet vriendlief dat) en roep ik steeds: "Ben je er al uit?!"
Er staan een paar geweldige foto's van je opquote:Op zondag 2 juli 2006 20:02 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt wel zien dat we veel gelachen hebbenErg flatteuze foto ook van mij
Hmmm... ik dacht de enige te zijn met dat probleem.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:30 schreef Fannetje het volgende:
Heel leuk LevitationAlleen heb ik elke keer problemen met jouw fotoboeken... ik krijg constant foto's op herhaling of in vreemde proporties...
Neequote:
Ze zijn leukquote:Op maandag 3 juli 2006 19:41 schreef Levitation het volgende:
De foto's op mijn webje:
http://vanacht.tweakdsl.nl/FokMeeting/page_01.htm
Ik heb er ook maar een stuk of 6 op hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Dat meen je niet!Mijn schaaltje is nog heel en ik heb denk ik in totaal 6 bonbons op.
Secondenlijmquote:Op maandag 17 juli 2006 18:20 schreef Troel het volgende:
Ik heb trouwens een reactie terug van Broadway, dat ze gaan proberen om ons naast de katten te zetten, maar dat die beesten natuurlijk niet vastzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |