Hebben we straks alleen maar foto's van fotograverende mensenquote:
Dacht het wel als je zo'n maffe muts op hebtquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:36 schreef teigan het volgende:
ik neem geen camera mee, ik heb geen fototoestel nl...
Dit betekend trouwens NIET dat ik mezelf nu heel veel gefotografeerd wil zien...
![]()
Heb je nog gebeld, Isabeau?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Zullen we beginnen met Sjiek te bellen? Eetcafé's hebben meestal schappelijke prijzen, alleen niet altijd genoeg plek voor 12 vrouw. Dan bel ik morgen, het is nu al 23:00 geweest.
Ik ga ook niet terug hoor, dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:12 schreef Levitation het volgende:
Fannetje: ik ga zaterdag niet terug met de trein naar Braboland.
Kreeg net een sms-je van een vriend of ik zaterdagavond op z'n verjaardag kom in Zoetermeer. Vriend pikt me na het eten op in Schiedam en dan rijden we door.
Heen ga ik nog wel gewoon met de trein.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet het niet, Isabeau vertikit het om antwoord te geven![]()
Ik geloof niet dat ik daar mee zitquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:12 schreef octopussy het volgende:
Chocolade dessert:
Chocomousse, een taartje van chocolade en een bol ijs![]()
das wel heel ernstig na een chocoladeworkshop he?![]()
Dat is ernstig prettig jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:12 schreef octopussy het volgende:
Chocolade dessert:
Chocomousse, een taartje van chocolade en een bol ijs![]()
das wel heel ernstig na een chocoladeworkshop he?![]()
Huhquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Dat was een andere meeting, Rewimo(op dezelfde dag)
Dit Rewimoquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:18 schreef YPPY het volgende:
Ik ga vrijwel zeker niet met dezelfde trein als jullie, maar wat eerder, hebben we een korte travel meet van tevoren. Misschien dat ik rechtstreeks naar de bonte koe ga als dat uitloopt, maar dat sms ik dan nog wel.
Hmm, da's waar. Gewoon maar voorzichtig aan doen morgen danquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Je darmen waren toch al van slag, dus ik weet niet of je wel verschil merkt![]()
Ik weet van geen travelmeetquote:
Dit is ook een verborgen travelmeetquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
Geld is overgemaakt!
Appeltaart vooraf anders?
quote:
Enz. enz.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:10 schreef octopussy het volgende:
Ik kom natuurlijk met de motor![]()
Waar gaan we vooraf appeltaart eten eigenlijk?
Ja, maar is dat nou juist niet die geheime TRV-meet?quote:
Potje Olvarit meequote:Op donderdag 29 juni 2006 21:45 schreef Troel het volgende:
Ja, op station Utrecht ofzo
Ikg a denk ik gewoon voor een fruithapje
ehm ja van de travel meeters was een e-mailtje gekomen dat er appeltaart gegeten zou worden op 1 juli. Maar dat is denk ik maar naar een beperkt aantal mensen gegaan, en ik weet al helemaal niet wie nu echt naar de travel meet gaan. Ik ga denk ik niet.quote:
Je hebt er zin in, blijkbaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:02 schreef Levitation het volgende:
Nog maar 25 uur
![]()
sorry, kon het niet echt laten
Inderdaad! Het was vorige keer erg gezellig, plus dat de workshop me echt leuk lijkt!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Je hebt er zin in, blijkbaar![]()
Have fun morgen.
Vanavond en morgen avond werken ( ja geld verdienen)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad! Het was vorige keer erg gezellig, plus dat de workshop me echt leuk lijkt!![]()
Misschien dat jij een volgende keer ook mee kunt... is echt leuk!![]()
Ga je nog iets leuks doen dit weekend, of ga je bijkomen van alle gebeurtenissen?
Dat moet vast lukkenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:08 schreef Fannetje het volgende:
Leviation --- voorin de trein in Tilburg dus. Ik draag waarschijnlijk een rood shirt en een witte broek. En rood/gele teva's (aan het inlopen voor de vakantie), maat 40
Eh, we zitten in Utrecht alweer in een andere trein dan waar we in het hoge Noorden mee begonnenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:15 schreef Pandorah het volgende:
Voorin de trein... is dat ook voorin als ie in Utrecht komt? Of gaat ie dan weer terug? Dus wij moeten achterin kijken?![]()
En jouw nummer ook genoteerd, ook bedanktquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:38 schreef teigan het volgende:
ik heb je gemailed Faat
tenminste, met een telnummer dan, voor de rest weet ik ook alleen maar in welke trein ik moet stappen..
Ik ben er weerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:45 schreef Fannetje het volgende:
Ehm... tja... nu weet ik dus eik nog niet of we nog langs die parkeerplaats moeten...
Ah, dan kunnen we samen terug treinen. En dan ga ik dus op de fiets naar het stationquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:41 schreef Faat het volgende:
11:58 treinstation haarlem
spoor 3a treinstation centrum
schiedam
spoor 3 12:43 sneltrein ns
richting breda
Appeltje eitje![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:24 schreef Pandorah het volgende:
Even voor de Utrechtgangers: waar spreken af voordat we naar de trein gaan? 11.35 bij de blauwe borden? En waar zien we Isa en teigan in de trein?
Dan zijn we rond acht uur wel klaar met eten, toch? Ik moet nog door naar een verjaardag in Zoetermeer... m'n vriend komt me bij 't station ophalen. Dat zal toch wel lukken zonder ons te haasten, denk ik zo?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb tegen het eetcafe gezegd tussen 5 en half 6, Levitation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |