quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:10 schreef Bupatih het volgende:
België!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:31 schreef Stuart het volgende:
Toch vond ik Argentinië niet heel goed vandaag![]()
quote:
En zo gááát het maar door...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat nog moeiiljk worden voor Argentinië als ze zo blijven spelen
Straks jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:
Dromenland!
En maar blijven volhouden dat 't 'm niet uitmaakt hoeveel posts hij heeftquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
[..]
En zo gááát het maar door...!
Hoe oud is hij? Altijd als ik zijn posts lees zie ik zo'n 13-jarig jochie voor me.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik luister nu Backstreet Boys.
Ken je de cover door Weird Al?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik luister nu Backstreet Boys.
Het was 'The Call' omdat die tof isquote:
Die komen ook regelmatig langsquote:
Which Backsteet Boy is gay?quote:
Nee, Ebay!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:14 schreef MissBliss het volgende:
Which Backsteet Boy is gay?![]()
Oh, het meest geniale Weird Al-nummer is trouwens 'Albuquerque' ben ik laatst achtergekomen![]()
Ebay?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Ebay!
Albuquerque is trouwens een van de beste nummers ja! Hoe hij gewoon 11 minuten weet te vullen met een onsamenhangend verhaal!
Hoe kom je daar ineens bij?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:18 schreef MissBliss het volgende:
I HATE SAUERKRAUT!!!
quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:14 schreef MissBliss het volgende:
Oh, het meest geniale Weird Al-nummer is trouwens 'Albuquerque' ben ik laatst achtergekomen![]()
Ooooh.quote:
Nee. Ik vind het nog best lekker ook.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ooooh.
Vond het al zo vreemd dat je nu zuurkool aan het eten was..
Way back when I was just a little bitty boy living in a box under the stairs in the corner of the basement half a block down the street from Jerry's Bait shopquote:
Mooi nummerquote:I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone
I walk this empty street
On the boulevard of broken dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a
My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone
I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the borderline of the edge
And where I walk alone
Read between the lines of what's
Fucked up and everything's alright
Check my vital signs to know I'm still alive
And I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a
Til then I walk alone
I walk alone
I walk a
I walk this empty street
On the boulevard of broken dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a
Til then I walk alone
quote:
O, vidius. Nobody cares.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:39 schreef Ovidius het volgende:
Ja, dat vind ik ook.
quote:
quote:
Ha, fijn.quote:
Casper.quote:
Dat begint om middernacht.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:00 schreef MissBliss het volgende:
Spookuur?
Oh.. Elke nacht?quote:
Volgens mij wel.quote:
Spannendquote:
Ja, ik had geen wit laken meer, zat een brandgat in toen ik het uit de machine trok.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spannend
Maar het is dus al voorbij. Geen spook gezien
Dat had je juist kunnen gebruiken als ooggatquote:Op zondag 25 juni 2006 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik had geen wit laken meer, zat een brandgat in toen ik het uit de machine trok.
Verdomme, zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat had je juist kunnen gebruiken als ooggat
Spookuur gemist omdat jij niet logisch na kan denkenquote:Op zondag 25 juni 2006 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verdomme, zo had ik er nog niet over nagedacht.
Casper was er toch nog in de laatste minuut.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spookuur gemist omdat jij niet logisch na kan denken
Het is al 16 over 1quote:Op zondag 25 juni 2006 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Casper was er toch nog in de laatste minuut.
TOEN TOCH NOG NIET!?quote:
WANNEER IS TOEN NOU WEER??quote:
Ahquote:
Nee, mijn fout is gewoon onvergeeflijkquote:
Ok, ik zal je niet vergeven dan.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, mijn fout is gewoon onvergeeflijk. Daarom verontschuldig ik me ook niet langer
.
Tof, hebben we dat ook geregeld.quote:
quote:
Ik paf ook niet. Al zou ik de ruil best aan willen gaan ale een leuke vrouw tegen me zegt:'tiet fur een pafke'.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook, heb mijn pafke niet gehad, maar ik paf ook niet dus dat boeit me niet.
quote:Op zondag 25 juni 2006 01:53 schreef Airelle het volgende:
Feest!
Dat is toch een soort schimmelkaas?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik houd voornamelijk van blauwe kaas, of is dat ook oud?
Mooi.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je wat mij betreft een goede kaassmaak!![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Houd je gore mond dichtEn ik heb vanochtend op video gekeken.
Bob van Op....Jullie moeten ruzie zoeken met mij.
![]()
Oe, ze weet al bijna je hele naamquote:
Portugal-fanquote:Op zondag 25 juni 2006 09:10 schreef PeRi het volgende:
Vanavond feest.
Gadverredammequote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:29 schreef BVO het volgende:
http://www.voetbalvanoranje.nl/download.htm
Jack van Gelder MP3tjes.
Omdat je jarig bent geweest, pberends. Niet dat je denkt dat ik het topic echt heb gelezen.quote:
Ze opende in mei een topic dat ze werd beschuldigd van bbq jaten door studenten, en gister kickte degene die haar dat had zien jatten het topic. En ze blijft ontkennen. Nu is het een Vivi bashtopic.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:21 schreef Bupatih het volgende:
DaMart, kun je mij dat hele Vivi-verhaal eens kort en bondig vertellen? Ik heb geen zin om me in te lezen.
Oh.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze opende in mei een topic dat ze werd beschuldigd van bbq jaten door studenten, en gister kickte degene die haar dat had zien jatten het topic. En ze blijft ontkennen. Nu is het een Vivi bashtopic.
Ik heb me even ingelezen, en wat ik eruit afleid is:quote:Op zondag 25 juni 2006 16:21 schreef Bupatih het volgende:
DaMart, kun je mij dat hele Vivi-verhaal eens kort en bondig vertellen? Ik heb geen zin om me in te lezen.
Jij hebt een stuk minder woorden nodig dan ik!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze opende in mei een topic dat ze werd beschuldigd van bbq jaten door studenten, en gister kickte degene die haar dat had zien jatten het topic. En ze blijft ontkennen. Nu is het een Vivi bashtopic.
Ik was luiquote:Op zondag 25 juni 2006 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt een stuk minder woorden nodig dan ik!
Is het al afgelopenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef Ovidius het volgende:
Nederland 1 - Portugal 2
Nee johquote:
Dan moet Ovidius gewoon zijn bek houdenquote:
Ze weet hem helemaal, vanuit ShowChat gezienquote:
Zat je al te huilenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet Ovidius gewoon zijn bek houden.
Nou, het scheelde niet veelquote:
Want als ze vanavond verliezen liggen ze er uit toch?quote:
Tyfus, man! Als ik zeg 1-2, dan is het gewoon 1-2.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet Ovidius gewoon zijn bek houden.
FC ShowChat (met wachtwoord) - 1 spelersquote:
Ja, vanaf nu is het een knock-out systeem.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:00 schreef rena het volgende:
[..]
Want als ze vanavond verliezen liggen ze er uit toch?Ik volg het niet echt.
![]()
Alleen als Nederland uit mag spelen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:00 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Tyfus, man! Als ik zeg 1-2, dan is het gewoon 1-2.![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:59 schreef Puckzzz het volgende:ik kan die Duiveltja foto's nergens meer vinden. heb ze ooit ge-backupped op CD maar ik weet nog dat ik ze per ongeluk in een verkeerde map heb opgeslagen dus ga maar eens 18 CD's doorspitten met honderden foto's per CD
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, vanaf nu is het een knock-out systeem.
En dat zou je moeten weten als Oranjefan.
3 idioten verdenken me van diefstal :')quote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef Airelle het volgende:
Waar is dat topic over die bbq?
Whihi.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:13 schreef rena het volgende:
[..]
3 idioten verdenken me van diefstal :')![]()
En het vervolg het beschamen van vertrouwen en leedvermaak
Nee, Engeland gaat met 3-1 winnen! Hoe kunnen ze anders in de finale komen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:05 schreef Svensational het volgende:
Engeland - Ecuador - 1 - 2
Portugal - Nederland - 1 - 2
Haal die dan ook wegquote:
quote:
Talpaquote:
Bupatih!quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:41 schreef Svensational het volgende:
babette!
Wat heb je toch een toffe voorspellingen!
Hai!
quote:
Wat lach jequote:
Niks!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:42 schreef rena het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan vandaag, schattebout
?
quote:
Dat klinkt tof.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks!![]()
Grapje.
Ik heb vandaag een hele toffe én boeiende documentaire overAndy Kaufman
gekeken.
Ik heb een beetje tegen een bal lopen trappen.
En ik heb in de tuin gelegen.
Is het ook.quote:
Alsof jij dat al niet wist.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
. Uit: [S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [14]
Dus Duiveltja is echt een vrouw!
Ik heb niks gedaanquote:Op zondag 25 juni 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is het ook.
En jij?
Wat heb jij gedaan, rena?
Ik twijfelde nog, maar ik wist niet dat er ook foto's van je warenquote:
Om de tofheid van jouw berichtquote:
Nou ja, ik moet normaal ook al niet om je lachen, dus dat doe ik nu ook maar niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:54 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaanEcht niks. Want ik ben gehandicapt en zielig, omdat in mijn stomme klunzigheid ik gister op mijn bek ben gedaan door toedoen van mijn hond
En nu heb ik pijn
![]()
Je zal je nu wel helemaal lam lachen. Maar voor 1 keer mag het van mij
![]()
Dan is het goed.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Om de tofheid van jouw bericht!
Kijk, hiermee kan ik het eens zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Middag, het moet óf heel hard gaan onweren, óf gewoon lekker weer, niet van dat druilerige half-half.
En het is ook niet een losse "Hallo" post, ik dacht aan je, Sven.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk, hiermee kan ik het eens zijn!
Jawel. Want dit is lekker voetbalweer.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Middag, het moet óf heel hard gaan onweren, óf gewoon lekker weer, niet van dat druilerige half-half.
Het bloeden is nu wel gestoptquote:Op zondag 25 juni 2006 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet normaal ook al niet om je lachen, dus dat doe ik nu ook maar niet.Maar wat is er precies aan de hand? Of eigenlijk aan je gezicht? Ligt je hele gezicht open? Hangen de vellen er nog net aan? Bloed je bijna dood?
Wat fideel van je.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het is ook niet een losse "Hallo" post, ik dacht aan je, Sven.
Zie ik eruit alsof ik ga voetballen?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel. Want dit is lekker voetbalweer.
Ik was druk met slapen tot kwart over twee.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef babette21 het volgende:
wat zijn jullie allemaal lui geweest vandaag
ik heb vanmorgen grote schoonmaak gehouden![]()
![]()
[maar dat was ook wel héél hard nodig]
Whehehequote:Op zondag 25 juni 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik ga voetballen?
Nee, ik schat jou ook niet in als een voetbaltype.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik ga voetballen?
Oh, het valt dus allemaal wel mee!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef rena het volgende:
[..]
Het bloeden is nu wel gestoptEn gelukkig liggen alleen mijn ellebogen, knieen en vingers open
![]()
![]()
Dus je lacht me niet uit als je de kans krijgtNu volg ik je even niet
![]()
![]()
Eerder balletquote:Op zondag 25 juni 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik schat jou ook niet in als een voetbaltype.
wow wat goed!!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:59 schreef Svensational het volgende:
Ik was druk met slapen tot kwart over twee..
quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, het valt dus allemaal wel mee!Ik had op zijn minst een gebroken kaak, een uitgevallen oog, drie losgeslagen tanden en een bloedend stompje neus verwacht.
Het was ook best moeilijk, want het was net een sauna in mijn kamer rond 11-en. Maar toen heb ik de balkondeur opengezet en toen ging het wel weer.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow wat goed!!!!
ik kan dat niet meer, écht uitslapen... terwijl ik er altijd zo goed in was
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ja, ik ben net een stervende zwaan ja.
God dacht:"Waarom haar nog harder straffen! Haar misvormen door een nog hardere val, valt niet eens meer op."quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, het valt dus allemaal wel mee!Ik had op zijn minst een gebroken kaak, een uitgevallen oog, drie losgeslagen tanden en een bloedend stompje neus verwacht.
Nee. Te makkelijk enzo.
Er zaten opeens allemaal naakte mannen en vrouwen rond je bed?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was ook best moeilijk, want het was net een sauna in mijn kamer rond 11-en. Maar toen heb ik de balkondeur opengezet en toen ging het wel weer.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
God dacht:"Waarom haar nog harder straffen! Haar misvormen door een nog hardere val, valt niet eens meer op."
Grapje.![]()
Ja.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zaten opeens allemaal naakte mannen en vrouwen rond je bed?
Hardop? Of zo stiekem in je knuistje?quote:
Zou hij zijn banner al gezien hebbenquote:
Ik denk het niet. Een man met zó veel humor als hij komt toch niet in het kwalitatief slechte ONZ?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zou hij zijn banner al gezien hebben?
Uhuh!quote:
Nee, dat doe ik wel als hij teruggereageerd heeft.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geef 'm dan meteen die link naar de banner.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:17 schreef Svensational het volgende:
teruggereageerd
Mijn opmerking was ook wel één van de betere in dat topic, nooit erkenning voor gekregenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh!
Ik wilde er toen nog wat van zeggen hier, maar ik was het vergeten.Maar top!
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou d'r serieus nemen.
Whehehequote:Op zondag 25 juni 2006 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn opmerking was ook wel één van de betere in dat topic, nooit erkenning voor gekregen
Hoe zou jij beatrix willen nemen?
[..]
Nou, bij dezen.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn opmerking was ook wel één van de betere in dat topic, nooit erkenning voor gekregen
Hoe zou jij beatrix willen nemen?
[..]
Wat lach ikquote:
Sven niet. Ik wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zijn tof vandaag.
-edit-
Of toch niet?
Welquote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zijn tof vandaag.
-edit-
Of toch niet?
Mwoah, ik blijf het op 2-1 houden.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik voorspel onweer.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, ik blijf het op 2-1 houden.
Ik was de huillach vergetenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
! Mên! Zó matig dat het gewoon grappig was.
Lui? Ik heb mijn huis schoongemaakt, een was gedraaid, eten gekookt, een afwas van 4 dagen weggewerkt, en een nieuwe afwas gemaakt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef babette21 het volgende:
![]()
Lui? Ik heb een nieuw huis gemaakt, eten gedraaid, een huis van 4 dagen weggewerkt en een was gekookt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef babette21 het volgende:
![]()
kijk zo mag ik 't horen... herkenbaar trouwens, vooral datt afwasverhaal...quote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef DaMart het volgende:
Lui? Ik heb mijn huis schoongemaakt, een was gedraaid, eten gekookt, een afwas van 4 dagen weggewerkt, en een nieuwe afwas gemaakt.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lui? Ik heb een nieuw huis gemaakt, eten gedraaid, een huis van 4 dagen weggewerkt en een was gekookt.
je raakt 't kwijt buup....quote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef Bupatih het volgende:
Lui? Ik heb een nieuw huis gemaakt, eten gedraaid, een huis van 4 dagen weggewerkt en een was gekookt.
Wát raak ik kwijt?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
je raakt 't kwijt buup....[afbeelding]
Ha!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
je humor misschien niet, maar je gevoel ervoor wel......
Hehequote:Op zondag 25 juni 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
je humor misschien niet, maar je gevoel ervoor wel......
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha!Laat me toch niet lachen!
Zoals je hierboven ziet, was er toch nog iemand die er om moest lachen.
Tel daarbij mezelf op, aangezien ik mijn grapjes altijd grappig vind, en dan heb je twee fucking personen die er om moesten lachen!Dat zie ik bij jouw grapjes nog niet gebeuren!
ik maak nooit grapjesquote:Op zondag 25 juni 2006 18:38 schreef Bupatih het volgende:
Dat zie ik bij jouw grapjes nog niet gebeuren!
Een schoenmaker hoort immers bij zijn leest te blijven.quote:
noem jij mij een schoenmaker???quote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Een schoenmaker hoort immers bij zijn leest te blijven.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
schoonmaker zou gepaster zijn geweest!
Ik wou dat ik een afwasmachine hadquote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk zo mag ik 't horen... herkenbaar trouwens, vooral datt afwasverhaal...
hoe sneu zijn wij
Die staat nu bij mijn fobo-quotes.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
Als ik Bupatih niet zou zijn, zou ik hem aanbidden.
Met een t ja!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:09 schreef bimtob het volgende:
[..]
hehe, eindelijk iemand die reageerd
Hoi evelien
ben ik ooit goed geweest in nederlands?quote:
quote:In de auto van de week
zag ik een wolk die op arafat leek
Ik zal je zeggen dat ik van je houd
Nee, dat blijktquote:Op zondag 25 juni 2006 19:10 schreef bimtob het volgende:
[..]
ben ik ooit goed geweest in nederlands?
met mij is alles goedmet jou ook? Wanneer gaan we trouwen
Ja maar ik wil weer trouwen met jouquote:Op zondag 25 juni 2006 19:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt.
We zijn al drie keer getrouwd men!
Ik heb nooit van anderen gehouden! Enkel van jouquote:Op zondag 25 juni 2006 19:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nu weer wel zeker.
Is het uit met je vriendin ofzo
Whaha.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef bimtob het volgende:
[..]
Ik heb nooit van anderen gehouden! Enkel van jou
Spinvis is best leuk toch?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:17 schreef bimtob het volgende:
[..]
met zijn stomme stem en quasi-intelligente gewauwel
Jaaa?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:18 schreef Airelle het volgende:
Oh bob, je broer heeft toffe muziek vanochtend.
Giantstep enzo...
Het was toch andersom?quote:
Rollen zijn omgedraaid, lieve schat.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was toch andersom?Dat jij míjn bitch bent?
Eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:19 schreef bimtob het volgende:
[..]
Tja, een paar van zijn nummers zijn wel leuk maar ik hoef hem niet altijd aan te horen
Kun je dan meteen de wc-rollen vervangen, want die zijn op en ik ben aan het schijten!quote:
Misbruik me naam ns niet zoquote:Op zondag 25 juni 2006 19:18 schreef Airelle het volgende:
Oh bob, je broer heeft toffe muziek vanochtend.
Giantstep enzo...
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
FC ShowChat (met wachtwoord) - 1 spelers
quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:39 schreef oowmaah het volgende:
zoals jack toen met wk het winnende doelpunt vna bergkamp tegen argentinie, wat een organisme kreeg ik toen zeg
bvoalsmodquote:Op zondag 25 juni 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
Geef dat wachtwoord dan.
En Stuart probeert me te dissen.
[1/8ste finale] Engeland - Ecuador 25 juni #3
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
Geef dat wachtwoord dan.
En Stuart probeert me te dissen.
[1/8ste finale] Engeland - Ecuador 25 juni #3
Ben ik nou dom of is dat Rotterdams?quote:Daar heb je wel vaker een houtje van he
Ik weet enkel dat het een normale uitdrukking isquote:Op zondag 25 juni 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ben ik nou dom of is dat Rotterdams?
Yeah right.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet enkel dat het een normale uitdrukking is.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22een+houtje+van%22&meta=
Het is toch "ergens een handje van hebben"?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet enkel dat het een normale uitdrukking is.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22een+houtje+van%22&meta=
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22een+handje+van%22&meta= Tja... hier zeggen ze dat alleen nooitquote:Op zondag 25 juni 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is toch "ergens een handje van hebben"?
Kan beidenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
En bij de resultaten staat vaak ook nog eens 'er een houtje van kunnen' in plaats van 'er een houtje van hebben'.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is toch "ergens een handje van hebben"?
Tsja, in Rotterdam kan sowieso alles qua taal.quote:
Net als in Brabant.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, in Rotterdam kan sowieso alles qua taal.
Houd je gore mond dichtquote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook zo mijn twijfels had bij die BVO'iaanse zin.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Houd je gore mond dichtEen houtje van is een veelgebruikte uitdrukking.
Heno..........Jullie moeten ruzie zoeken met mij.
Noobquote:
Hoe ze daar onder dan ook weer totaal vriendelijk "juist nietquote:Op zondag 25 juni 2006 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Noob.
Das een Truusiaanse uitspraak.
Villa BvD # 4 Met Frits, Henk, Jan én Melvin en kutgasten
Noobquote:Op zondag 25 juni 2006 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Noob.
Das een Truusiaanse uitspraak.
Villa BvD # 4 Met Frits, Henk, Jan én Melvin en kutgasten
Ja, maar nu leek het net alsof ik die stomme opmerking maaktequote:Op zondag 25 juni 2006 19:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Noob.
Das een BVO'iaanse manier van reageren.
ShowChat #832: Libië!
Volgens mij heeft Telfort nog zijn eigen netwerk.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:49 schreef Airelle het volgende:
Weet iemand hier of Telfort zelfde netwerk heeft als KPN/Hi ???
quote:
Heb ik iets gemist ofzo?!quote:
Erikquote:
quote:
Je hebt trouwens wel een relletje gemist, volgens mijquote:
Hij start in de basis hoor!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:51 schreef BVO het volgende:
Even eenvoor de man die vanavond door z'n ontbreken ervoor zorgt dat Nederland naar huis kan:
.
[afbeelding]
Ik zie het nuquote:
ZHENAR GEEF DAN ANTWOORD, WE WACHTEN IN SPANNING!!quote:
"We"quote:Op zondag 25 juni 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ZHENAR GEEF DAN ANTWOORD, WE WACHTEN IN SPANNING!!.
Wij spreken onszelf wel vaker in meervoud aan.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef rena het volgende:
[..]
"We"Ga voor iemand anders antwoorden, slet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |