quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:45 schreef __Saviour__ het volgende:
The deadline is in 2 weeks. We'll never make it.
Let's go bowling.
Hahaha ja of een auto slopen of honkballen of weet ik veel watquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:45 schreef __Saviour__ het volgende:
The deadline is in 2 weeks. We'll never make it.
Let's go bowling.
"That is what America is all about"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:31 schreef Lister het volgende:
"This is what America is all about" - bij de onthulling van de 9/11 brandweer bike. Daar kan ik wel mee inkomen
"This is what America is all about" - bij de onthulling van de NASA bike. Daar kan ik ook nog wel mee inkomen.
"This is what America is all about" - bij de onthulling van de bike van een of andere bekende Amerikaanse sportheld. Ok, nu wordt het een beetje oubollig.
"This is what America is all about" - bij de barbeque met de hele familie. Moet dat allemaal zo sentimenteel?
"This is what America is all about" - bij de plaatselijke "zeepkarren" wedstrijd waar ze een custom kar voor hebben gemaakt. Overdrijven we nu niet een beetje?
"This is what America is all about" - bij het helpen met de bingo van plaatselijke bejaardensoos. WTF????
Ik ben geen Amerika hater of zo, maar ik vind dat dat patriottisme bij OCC af en toe toch iets overdreven word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |