Huh, is dat radiocommentaar eronder gezet? Wel ideaal gedaanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:02 schreef Steve.Porter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Srt8Q11NWsI&search=ajax%201995 hier hoor je jack bij de winnende goal van Kluivert
Omhelzingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:07 schreef RemcoW85 het volgende:
LOOOLL.
Die kerel naast Jack van Gelder "Jackie, Jackie !!!". En die Jack maar doorschreeuwen op de achtergrond
En dan nog discussies die over zijn voorliefde van AFC gaan afkappen...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:02 schreef Steve.Porter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Srt8Q11NWsI&search=ajax%201995 hier hoor je jack bij de winnende goal van Kluivert
als je via ZDF kijkt is dat verschil vrijwel helemaal verdwenen (en je hebt nog breedbeeld ook)quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef nightfall het volgende:
ik vind het teveel gelul bij het beeld wat ik al heb,. plus dat radio altijd wat eerder is,. dat loopt ook iri a-synchroon..
hoe kun je nou positief zijn over dit nederlandquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:35 schreef teamlead het volgende:
ik vind hem dit tournooi eigenlijk behoorlijk negatief.. dat ben ik niet van hem gewend
tot nu toe hebben ze nog geen wedstrijd verlorenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoe kun je nou positief zijn over dit nederland
Keep up the good work! Moge er nog vele leuke audiofragmenten volgen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:00 schreef Net_Loony het volgende:
Haha, ik zie dat jullie mijn site goed promoten hier.
In de statistieken zag ik dat er regelmatig vanuit dit topic naar mijn downloads gegaan werd. En aangezien ik ook een regelmatig bezoeker van Fok ben vond ik dat wel grappig.
Groet,
webmaster
www.voetbalvanoranje.nl
Dat maakte deze saaie pot nog enigszins de moeite waardquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een zaadcommentaar zeg, alsof ze de finale speelde....
Het is zo jammer dat het 2 seconden voorloopt, dat verpest alles.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat maakte deze saaie pot nog enigszins de moeite waard.
Ik luister er graag naar, vanavond weer Y.
Wat voor organisme kreeg je toen?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:39 schreef oowmaah het volgende:
zoals jack toen met wk het winnende doelpunt vna bergkamp tegen argentinie, wat een organisme kreeg ik toen zeg
Nee mên, zorgt er juist voor dat ik met een gerust hart kan kijken zonder zenuwinzakkingen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat het 2 seconden voorloopt, dat verpest alles.
Die bezorgt Van Gelder je wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee mên, zorgt er juist voor dat ik met een gerust hart kan kijken zonder zenuwinzakkingen.
Vanavond wel jaquote:
Dat was tot voor kort eigenlijk nooit.. . Iemand een idee hoe dit komt?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef Autodidact het volgende:
De radio is dan nog wel iets eerder dan de Duitse tv. Je hoort dan bijvoorbeeld bij vrije trappen al dat het mis of raak is, voordat je het ziet. Dat haalt wel iets van de spanning weg.
Bij aanvallen van de tegenstander vind ik dat wel prettigquote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef Autodidact het volgende:
De radio is dan nog wel iets eerder dan de Duitse tv. Je hoort dan bijvoorbeeld bij vrije trappen al dat het mis of raak is, voordat je het ziet. Dat haalt wel iets van de spanning weg.
Het klopte ook. Als het spel niet continu stil had gelegen, was er echt wel een doelpunt gevallen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Die andere gast ook
"Hij gaat vallen, hij gaat vallen, dat kan niet anders. Hij gaat elk moment vallen."
Of hij had het over Figo dat kan ook
Da's idd een goeie, dak daar nie aan gedacht hep..quote:Op maandag 26 juni 2006 00:22 schreef Labrador1974 het volgende:
jack op de radio en duitse TV die sneller is dan de nederlandse TV..... geweldige combinatie..... al mocht het allemaal niet baten........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |