M(?)ILFquote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef Vivi het volgende:
op mijn 31e
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:53 schreef MUUS het volgende:
Aha, dus ze trokken te snel hun conclusies?
Nou ja blijkbaar, ik snap niet hoe ze erbij komen, blijkbaar weer via iemand anders maar ze wilden niet zeggen wanneer en wie me dan zg gezien had. Maar goed, beetje vreemd is het wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:53 schreef MUUS het volgende:
Aha, dus ze trokken te snel hun conclusies?
Dat het mijn goed recht was om niemand binnen te laten en dat ze heel erg lui waren en er wrs toch niets mee zouden doen mochten ze komen om aangifte te doen ofzoquote:Op maandag 22 mei 2006 21:53 schreef Palau het volgende:
Wat zei de politie dan? 'We moeten ook die kakkers niet?'
Misschien was het Q.?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar, ik snap niet hoe ze erbij komen, blijkbaar weer via iemand anders maar ze wilden niet zeggen wanneer en wie me dan zg gezien had. Maar goed, beetje vreemd is het wel.
Niks nieuws dus.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat het mijn goed recht was om niemand binnen te laten en dat ze heel erg lui waren en er wrs toch niets mee zouden doen mochten ze komen.
Ja maar ik zit wel te trillen van woede hierquote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hahaha kansloos, Ze hebben geen enkel recht om in jouw berging te mogen kijken. Laten ze de politie maar bellen word het nog smakelijk lachen ook
![]()
Alleen in Amerika.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef Vivi het volgende:
Ik vraag me nu af of ik een aanklacht wegens smaad kan indienen
Niet leuk Xen.quote:
Misschien kun je je vriendje vragen hun weblog te wissen?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet leuk Xen.
Maar goed, wat vind jij nu van zoiets???![]()
Denk om je hart met die leeftijd.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja maar ik zit wel te trillen van woede hier
Geen aandacht aan besteden, het bewijst maar weer hoe kansloos sommige tokkie figuren zijn!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja maar ik zit wel te trillen van woede hier
Niet zeker weten, te snel conclusies trekken, grote mond én met de politie dreigen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar, ik snap niet hoe ze erbij komen, blijkbaar weer via iemand anders maar ze wilden niet zeggen wanneer en wie me dan zg gezien had. Maar goed, beetje vreemd is het wel.
Jaja, je bent weer heel snedig. Maar een serieuze reactie is teveel gevraagd begrijp ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien kun je je vriendje vragen hun weblog te wissen?
Ik denk niet dat ze zich bedreigd en angstig voelden door het gemis van hun BBQ hoor Muus.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niet zeker weten, te snel conclusies trekken, grote mond én met de politie dreigen.
Nou jaaaaaaa, waar halen ze het lef vandaan!
Nou ja, je kan maar trek hebben hè.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:59 schreef Palau het volgende:
Wie komt er op op het idee om in de regen een bbq te jatten bij iemand anders?
Dat vraag ik me ook af ja. En blijkbaar heeft die muts hem dus in de tuin laten staan ofzo, ik vroeg al aan d'r "Zie je me al lopen met een BBQ onder mijn arm??" maar het was een klein bbq-tje ofzo. Nou en, dan koop je toch een nieuwe bij de Xenos.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:59 schreef Palau het volgende:
Wie komt er op op het idee om in de regen een bbq te jatten bij iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |