3 idioten verdenken me van diefstal :')quote:Op zondag 25 juni 2006 15:14 schreef EvilWasp het volgende:
Linkje?
Ik voorspel dat over twee posts de eerste user 'hoi Vivi' post.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:16 schreef kanaiken het volgende:
TVP, ik verwacht hier leuke reacties.
Je voorspelt angstaanjagend goed. Wat is mijn toekomst?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:17 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik voorspel dat over twee posts de eerste user 'hoi Vivi' post.
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoi Vivi
Nogsteeds.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:25 schreef ChiaraRoma het volgende:
wat valt er in godsnaam niet te snappen aan mijn topic.
het is toch duidelijk, jullie respecteren iemand die zijn verhaal al eeuwen geleden heeft gedaan niet, door er achteraf steeds op terug te komen.
Verder, ach wilde ik zeggen, dat als jullie er van genoten hebben, zitten jullie misschien zelf wel zo dom in elkaar als dat jullie altijd maar iemand veroordelen.
Ik begrijp er niks van, had toch op zijn minst wat meer integere reacties verwacht.
Ik heb bij Vivi niet de indruk dat zij niet op jullie serieus ingaat, terwijl ze toch steeds wordt neergezet op een bepaalde manier.
Mijn opmerking betreft dus dat iemand vertrouwen beschaamd wordt en codes niet bestaan.
althans niet hier op FOK.
Dus toen dacht je, kom laat ik me eens registreren bij dat gezellige clubje.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:13 schreef ChiaraRoma het volgende:
jullie
jullie
jullie
Jullie
Ik heb er geen greintje respect voor.
Jullie
Inderdaad, jullie, jullie, jullie.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus toen dacht je, kom laat ik me eens registreren bij dat gezellige clubje.
Apart.
Vertrouwen? Op een openbaar forum? Ja hoor, wij houden het met tienduizend man allemaal geheim.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:25 schreef ChiaraRoma het volgende:
wat valt er in godsnaam niet te snappen aan mijn topic.
het is toch duidelijk, jullie respecteren iemand die zijn verhaal al eeuwen geleden heeft gedaan niet, door er achteraf steeds op terug te komen.
Verder, ach wilde ik zeggen, dat als jullie er van genoten hebben, zitten jullie misschien zelf wel zo dom in elkaar als dat jullie altijd maar iemand veroordelen.
Ik begrijp er niks van, had toch op zijn minst wat meer integere reacties verwacht.
Ik heb bij Vivi niet de indruk dat zij niet op jullie serieus ingaat, terwijl ze toch steeds wordt neergezet op een bepaalde manier.
Mijn opmerking betreft dus dat iemand vertrouwen beschaamd wordt en codes niet bestaan.
En het paradijs voor jou is anoniem over anderen zeiken die over anderen hebben zitten zeiken?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:28 schreef ChiaraRoma het volgende:
Dan moet dit wel het paradijs voor je zijn, toch?
lekker zelf zo anoniem te kunnen zeiken over anderen?
Kloon probeert het eens op een andere manier.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Samenvatting, iemand?
Niet lullig doen, Biancavia, alleen meeknikken.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En het paradijs voor jou is anoniem over anderen zeiken die over anderen hebben zitten zeiken?
Hai Viev, of moeder van...quote:Op zondag 25 juni 2006 15:13 schreef ChiaraRoma het volgende:
Ik wilde even reageren op de BBQ topic.
Ik vind het werkelijk te genant voor woorden!
Ik heb zo eens een beetje alle topics gelezen en ik vind dat jullie smullen van Vivi's verhalen, maar er dan op deze manier mee af te rekenen, terwijl ze zwanger is en al genoeg aan haar hoofd heeft, sorry, maar dat vind ik onmenselijk gedrag.
Fok is er om je verhalen aan kwijt te kunnen en wie geeft jullie het recht iemand met naam en foto's neer te maaien op dit medium.wanneer jullie even door een bepaald iemand beïnvloed worden.
Jullie lijken wel hyena's, terwijl dat toch eigenlijk geen kuddedieren zijn.
Ik heb er geen greintje respect voor.
Jullie zijn gewoon sensatie bakken, en nog asociaal ook, want dit is echt onder de gordel.
Hou je aan een code, bijvoorbeeld, je hebt het nog altijd over mensen.
Niet waar.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:31 schreef ChiaraRoma het volgende:
even 4 the record, ik sta al een jaar lang geregistreerd hoor.
Doei.quote:Het sarcasme viert weer hoogtij, ik vermaak me liever met echte mensen.
Tof dat je een deel 2 geopend hebt voordat je weggaat. Zaten we net op te wachten.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:31 schreef ChiaraRoma het volgende:
Maar ik kan niet veel boeiende dingen ontdekken aan dit clubje.
Ik ben ook niet zo ongezond dat mijn sociale leven zich non-stop achter een pc afspeelt.
Maar idd, had nu even tijd en dacht s kijken of er progressie is.
Had ik beter niet kunnen doen uiteraard.
Het sarcasme viert weer hoogtij, ik vermaak me liever met echte mensen.
Geregistreerd op: donderdag 30 maart 2006 @ 11:07quote:Op zondag 25 juni 2006 15:31 schreef ChiaraRoma het volgende:
Ik vertrouw niemand.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niet lullig doen, Biancavia, alleen meeknikken.
Je wilt toch niet het vertrouwen schaden hè?.
die andere accounts bedoelt zequote:Op zondag 25 juni 2006 15:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Amper 3 maanden.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:31 schreef ChiaraRoma het volgende:
Dat kan aan het feit liggen dat je het als één clubje probeert te zien.quote:Maar ik kan niet veel boeiende dingen ontdekken aan dit clubje.
Dankje voor de informatie.quote:Ik ben ook niet zo ongezond dat mijn sociale leven zich non-stop achter een pc afspeelt.
Het forum is niet exact zoals jij jouw ideale forum ziet?quote:Maar idd, had nu even tijd en dacht s kijken of er progressie is.
Het feit dat je het toch doet maakt je er ook niet intelligenter op.quote:Had ik beter niet kunnen doen uiteraard.
Inderdaad, wij zijn allemaal door een puisterige ICT-er geprogrammeerde nep-users...quote:Het sarcasme viert weer hoogtij, ik vermaak me liever met echte mensen.
Wat vind je ervan dat Vivi bij voorbeeld op internet neerplempt, dat Henk geen stijve kan krijgen?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:31 schreef ChiaraRoma het volgende:
Maar ik kan niet veel boeiende dingen ontdekken aan dit clubje.
Ik ben ook niet zo ongezond dat mijn sociale leven zich non-stop achter een pc afspeelt.
Maar idd, had nu even tijd en dacht s kijken of er progressie is.
Had ik beter niet kunnen doen uiteraard.
Het sarcasme viert weer hoogtij, ik vermaak me liever met echte mensen.
Vivi rookt ook en die vind je toch zielig?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:39 schreef ChiaraRoma het volgende:
Tof dat je een deel 2 geopend hebt voordat je weggaat. Zaten we net op te wachten
blijf jij nou maar lekker roken MUUS, waarom steek je niet meteen een heel pak peuken in je keelgat.
misschien komt er dan wat zinnigers uit tenslotte?
Dat ze genoeg aan haar hoofd heeft, is toch wederom door eigen toedoen, eigen keuzes etc etc.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:36 schreef ChiaraRoma het volgende:
Ik begrijp wat je bedoeld Milagro, maar dan nog vind ik het verkeerd dat iemand zo wordt aangepakt.
Nogmaals ze heeft genoeg aan haar hoofd en dat zijn niet de makkelijkste.
Je kunt ook bedenken dat mensen gevoel hebben en dat dit echt geen opkikker is voor iemand die zwanger is.
Lijkt me geen goed idee iemand zo in deze situatie neer te zetten. trouwens wat voegt het toe?
Dankje.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:42 schreef ChiaraRoma het volgende:
zovty, je doet je naam eer aan.
Dan moet je je vinger in zijn anus stoppen, dan lukt het wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:41 schreef zovty het volgende:
"Help Henk aan een stijve" ofzo?
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:43 schreef Biancavia het volgende:
tvp
Wow , je hebt het na 3 maanden al doorquote:Op zondag 25 juni 2006 15:25 schreef ChiaraRoma het volgende:
Oh Vivi, heb je zoveel stress omdat je moest stoppen met roken?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:39 schreef ChiaraRoma het volgende:
Tof dat je een deel 2 geopend hebt voordat je weggaat. Zaten we net op te wachten
blijf jij nou maar lekker roken MUUS, waarom steek je niet meteen een heel pak peuken in je keelgat.
misschien komt er dan wat zinnigers uit tenslotte?
Doet dat er toe?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:46 schreef Biancavia het volgende:
Ondertussen weet ik trouwens nog steeds niet waar het over gaat.
Ik kijk alleen thrillers en horror.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:46 schreef ChiaraRoma het volgende:
tja, vivi heeft gebruik gemaakt van virtuele "vrienden"door daar haar hart te kunnen luchten.
Soms is het beter te beseffen dat bepaalde dingen niet kunnen, maar ook daar leert iemand van.
Ook jullie neem ik aan.
En Muus, als je het zo walgelijk allemaal vindt, waarom lees je het dan? Ikzelf lees nooit ranzige verhalen die me tegenstaan. Daar snap ik nu niets van.of vind je het allemaal erg spannend?
over die diefstal van de bbq, zie betreffend gesloten want vol topic in Klaagbaakquote:Op zondag 25 juni 2006 15:46 schreef Biancavia het volgende:
Ondertussen weet ik trouwens nog steeds niet waar het over gaat.
Inderdaad!quote:Op zondag 25 juni 2006 15:48 schreef milagro het volgende:
Alles wat wij weten, weten van Vivi zelf, door haar op dit forum gepleurd.
Wat er eventueel aan 2 dames via mail doorgegeven is, is in dit en voorgaand topic nergens vermeld, dus er is geen vertrouwen geschonden.
Ach, daar heb jij, uuuh Vivi wel voor gezorgd, hoor, dat er geen misverstand over kan bestaan, ze plaatst gewoon een foto van Henk in haar fotoboek, en laat die per ongeluk expres dagenlang staan... "oh gut, staat die er nog in, dat is niet de bedoeling..."quote:Op zondag 25 juni 2006 15:49 schreef ChiaraRoma het volgende:
er zijn duizenden Henken op Fok, hoop dat ze zich niet allemaal in het verhaal herkennen:-)
Verder wou ik het hier even bij laten, ik ga lekker een wijntje drinken.
Fijn weekend allemaal (sans rancune)
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:49 schreef ChiaraRoma het volgende:
er zijn duizenden Henken op Fok, hoop dat ze zich niet allemaal in het verhaal herkennen:-)
Oh, ik dacht over Henk en zwanger zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
over die diefstal van de bbq, zie betreffend gesloten want vol topic in Klaagbaak![]()
Nou, om de een of andere reden kwam Vivi in dat topic met die zwangerschap aanzetten, en ja toen kwam het zomaar ineens weer op Henk uitquote:Op zondag 25 juni 2006 15:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht over Henk en zwanger zijn.
Precies. Ze is natuurlijk bang dat haar vertrouwen geschaad wordt, dus zet ze het masker van een kloon op.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
die andere accounts bedoelt ze![]()
Henk zou Vivi waarschijnlijk met de grond gelijk maken. Haar huidige 'vriend' ook waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:55 schreef Xebrozius het volgende:
Heet jij ook Henk toevallig?
Waar staat dat?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:13 schreef ChiaraRoma het volgende:
Fok is er om je verhalen aan kwijt te kunnen.
O jee, mensen houdt uw BBQ's binnen!quote:Op zondag 25 juni 2006 15:49 schreef ChiaraRoma het volgende:
En winkelwagentjes?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O jee, mensen houdt uw BBQ's binnen!
Ja?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:57 schreef renwan het volgende:
de BBQ topic?
Er is altijd wel een reden, milagro, altijd! Dat ze toen nog niet eens wist dat ze zwanger was, omdat het amper was opgedroogd daar beneden of dat er al winkelwagentjes staan van vóór haar zwangerschap heeft daar niets mee te maken. NU is ze zwanger.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, om de een of andere reden kwam Vivi in dat topic met die zwangerschap aanzetten, en ja toen kwam het zomaar ineens weer op Henk uit![]()
Naja Vivi heeft aangegeven deels Italiaans te zijn ( een ontzettende belediging voor het Italiaanse volk, maar dat terzijde). En nu komt er opeens een user met een Italiaanse nickname Vivi verdedigen. Het is wel een beetje triest allemaal. Als je jezelf 'anoniem' gaat verdedigen en je voordoet als een ander. Dan ben je toch wel het toppunt van sneuheid.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Henk zou Vivi waarschijnlijk met de grond gelijk maken. Haar huidige 'vriend' ook waarschijnlijk.
Dus neuh, lijkt me niet.. Vivi zelf of haar moeder, ja, dat kan wel.
Dat is met dit weer niet zo moeilijk he!quote:Op zondag 25 juni 2006 15:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O jee, mensen houdt uw BBQ's binnen!
Het is alsof een mongooltje verteld dat het geen mongooltje is...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef ChiaraRoma het volgende:
btw. ik ben echt vivi niet en zeker geen familie.
Vivi peert hem ook het liefst bij tegengas..quote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef ChiaraRoma het volgende:
jongens en meiden, nog één keer.
Ik vind het de moeite niet waard om er verder op in te gaan.
Het een lokt eht andere uit, nogmaals het voegt NIETS toe!!!!
Ik heb geprobeerd mijn weerzin en irritatie over deze aanpak te ventileren, maar ik heb het idee en gevoel dat het van kwaad toto erger wordt.
Milagro, jij bent nog wel de zinnigste en wijste op dit forum, en jouw reactie is begrijpelijk, je hebt vaak ook hele goede dingen gezegd en je denkt werkelijk ná over dingen voor ze neer te tikken.
vandaar, sans rancune.
Verder mag men stoppen wanneer hij/of /zij wil en aangezien ik het nu voor gezien hou, ga ik dus lekker een wijntje drinken.
Dan vráág je er ook om.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is met dit weer niet zo moeilijk he!![]()
Alhoewel sommige mensen lekker binnen gaan zitten en de barbecue onbeheerd buiten laten staan natuurlijk.
Als je zo stoer bent om dergelijke infomatie op internet te smijten moet je ook de verantwoording er voor nemen, internet is iets anders dan IRL dat weet Vivi dondersgoed. Beetje naief om op zo'n groot forum te denken dat iedereen je vriend isquote:Op zondag 25 juni 2006 15:46 schreef ChiaraRoma het volgende:
tja, vivi heeft gebruik gemaakt van virtuele "vrienden"door daar haar hart te kunnen luchten.
Soms is het beter te beseffen dat bepaalde dingen niet kunnen, maar ook daar leert iemand van.
Ook jullie neem ik aan.
En Muus, als je het zo walgelijk allemaal vindt, waarom lees je het dan? Ikzelf lees nooit ranzige verhalen die me tegenstaan. Daar snap ik nu niets van.of vind je het allemaal erg spannend?
Sans rancune, dat is echt zo'n vivi woordje..quote:Op zondag 25 juni 2006 16:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vivi peert hem ook het liefst bij tegengas..
Dan zit ik hier toch goed.quote:
Je reageert anders precies als Vivi, je gaat weg en komt dan toch nog een reactie geven, want je kan het ergens toch niet hebbenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef ChiaraRoma het volgende:
Ik heb geprobeerd mijn weerzin en irritatie over deze aanpak te ventileren, maar ik heb het idee en gevoel dat het van kwaad toto erger wordt.
Milagro, jij bent nog wel de zinnigste en wijste op dit forum, en jouw reactie is begrijpelijk, je hebt vaak ook hele goede dingen gezegd en je denkt werkelijk ná over dingen voor ze neer te tikken.
vandaar, sans rancune.
Verder mag men stoppen wanneer hij/of /zij wil en aangezien ik het nu voor gezien hou, ga ik dus lekker een wijntje drinken.
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Vivi bij voorbeeld op internet neerplempt, dat Henk geen stijve kan krijgen?
Of beter, wat vindt Henk ervan?
Ik bedoel, dankzij Vivi, weet ik precies waar Henk woont, hoe Henk eruit ziet, zelfs zijn echte naam, en dat Henk dus niet alleen een slappe lul is, maar er ook 1 heeft.
En dan moeten wij discreter zijn, fatsoenlijker zijn, privacy respecteren?![]()
Weet je hoeveel mensen zich bezig hebben gehouden met Vivi en haar gedoetjes? Er zijn tig mensen die keer op keer nuttige posts hebben geplaatst.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef ChiaraRoma het volgende:
vandaar, sans rancune.
Psies en wat vind Treble eigenlijk van dit hele gebeuren?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:05 schreef zovty het volgende:
Maar ondertussen zijn er dus nog steeds geen tieten in beeld geweest.
Dat was toch allemaal al weggehaald?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:06 schreef Sanne het volgende:
Doe eens even een link naar die Henk die geen stijve kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |