Dat moet niet, maar het zou wel bevorderlijk zijn voor de sfeer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ja en? Moet ik me maar gedragen naar jullie maatstavenDonder toch op zeg
![]()
Dan had je gewoon sneller moeten posten in het vorige topicquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
Te vroeg, lambal.
Ja, denk dat maarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh, ze zit nog in de rebelse fase. Pre-puberteit zeg maar.
Niks maatstaven, maar je kan toch wel een beetje normaal doen? Dat is het enig wat gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ja en? Moet ik me maar gedragen naar jullie maatstavenDonder toch op zeg
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat moet niet, maar het zou wel bevorderlijk zijn voor de sfeer..
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niks maatstaven, maar je kan toch wel een beetje normaal doen? Dat is het enig wat gevraagd wordt.
Actie > Reactie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:54 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, en jullie doen lekker normaal zeker?
Nee, die zag ik.quote:
Waar denk je dat dat aan ligt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:54 schreef rena het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:
De late avond in ShowChat is net een oude langspeelplaat die blijft hangen met die wederzijdse onaardigheden. Kunnen jullie voor de verandering niet eens een DVD opzetten of zo, met wat originelere fragmenten?![]()
Já!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:54 schreef rena het volgende:
[..]
quote:
Ik zou ervan genieten jou eens in het echt zien reageren op mensen met enkel een gezichtsuitdrukking. Die gezichtjes drukken een intonatie uit.quote:
Ja, maar net niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, sodetiefdonderstraalflikker toch een eind op, man.
Je hebt anders ook zo vaak reacties gepost waarin je mij of Ovidius probeert te raken.
Is het nog steedsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Oeh, het was weer leuk net hier.
Ja, best welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
En alleen omdat ik een "grapje" maakte (hopeloos geflopt, daar niet van)
Soms een blik:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik zou ervan genieten jou eens in het echt zien reageren op mensen met enkel een gezichtsuitdrukking. Die gezichtjes drukken een intonatie uit.![]()
Het boeit niet wat ik zonet heb gepost. Misschien was dat enkel gedaan om je eens wakker te schudden. HELLO?!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar net niet.
En alleen omdat ik een "grapje" maakte (hopeloos geflopt, daar niet van) kom jij met de post over iets waar ik eerst mee zat, en wat ik toen inderdaad op FOK! gepost heb. Iets waar je ondertussen eigenlijk al niets van af weet, je weet helemaal niet of ik er ook echt met iemand over gepraat heb.
Ik vraag me gewoon af waarom jij iets naar boven haalt wat volledig buiten dit alles staat.
Ga dan maar eens goed bij jezelf te rade.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het boeit niet wat ik zonet heb gepost. Misschien was dat enkel gedaan om je eens wakker te schudden. HELLO?!!
Je gedraagt je hier als een heilige die nooit wat fouts zegt over anderen en die ook nooit probeert om iemand te raken.
Terwijl je dat dus wel degelijk hebt geprobeerd met posts richting mij, Ovidius en weet ik veel wie nog meer.
Heb ik al gedaan, maar ik ben perfect dus daar kan het niet aan liggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga dan maar eens goed bij jezelf te rade.
quote:
Als ik hier ben, en jij, en Erik, is het precies altijd rel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:58 schreef rena het volgende:
Het valt wel op dat sommige mensen ineens komen opdagen als er een rel is he?![]()
![]()
Nee, maar zo gedroeg je je wel. Vandaar mijn wakkerschud- / jadezeopmerkingslaatookalseentangopeenvarken-opmerking.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Sorry, maar dat was dan níet mijn bedoeling, om zo "heilig" te lijken.
Hoe je buiten FOK! bent zou ik niet weten, maar als FOK!ker vind ik je verre van perfectquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:59 schreef rena het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar ik ben perfect dus daar kan het niet aan liggen![]()
Ik weet niet wat jij onder 'rel' verstaat?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:00 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Als ik hier ben, en jij, en Erik, is het precies altijd rel.![]()
Bedankt? Wil je dat nu horen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar zo gedroeg je je wel. Vandaar mijn wakkerschud- / jadezeopmerkingslaatookalseentangopeenvarken-opmerking.
Fok! is mijn uitlaatklepquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe je buiten FOK! bent zou ik niet weten, maar als FOK!ker vind ik je verre van perfect. Als je nou eens zou stoppen met je smilie- en halloposts, dan schiet het al een heel stuk op.
Ga jij eens naar de post-school terug.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:01 schreef Ovidius het volgende:
[...]
Ik doe het zelf ook. Maar als réna het doet is het slecht.![]()
![]()
Als ik iets wil, dan vráág ik er wel om of ik zorg ervoor dat ik het krijg.quote:
Nou, ik ben te lui om terug te zoeken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder 'rel' verstaat?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga jij eens naar de post-school terug.!
Uitlaatklepquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:02 schreef rena het volgende:
[..]
Fok! is mijn uitlaatklepDoen hoe ik in het echt niet ben dus
Ik stop nergens mee, fucker
![]()
Je moeder.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Nou, ik ben te lui om terug te zoeken.Het moet niet per se ergens over gaan, gewoon wat doodverwensingen van jouw kant en wat scherpe, gevatte antwoorden van mij, voelen ook aan als een rel.
![]()
Houd jij danook op om voor anderen te denken?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik iets wil, dan vráág ik er wel om of ik zorg ervoor dat ik het krijg.
Dus ga nou niet voor mij denken, want dat gaat mij momenteel nog verdomd goed af.
Legger, hè?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uitlaatklep.
'Goh, laat ik eens legger gaan baggeren in ShowChat, dan voel ik me beter'
Hoe smaakte je boterham?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik iets wil, dan vráág ik er wel om of ik zorg ervoor dat ik het krijg.
Dus ga nou niet voor mij denken, want dat gaat mij momenteel nog verdomd goed af.
Zolang die anderen normaal gaan nadenken, wel ja. Zo niet, dan zie ik het als mijn taak om daar wat aan te doen. Bedanken mag dan later.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd jij danook op om voor anderen te denken?
He, rena heeft het gedacht hequote:
Lekker. Het was er eentje met hagelslag!quote:
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uitlaatklep.
'Goh, laat ik eens legger gaan baggeren in ShowChat, dan voel ik me beter'
Om je eigen grapquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dat is zó fucking voorspelbaar dat ik er van moest lachen.![]()
Trut.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lekker. Het was er eentje met hagelslag!
Mag je dat soort woorden wel gebruiken van je mamaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dat is zó fucking voorspelbaar dat ik er van moest lachen.![]()
Damn, ik ben keijaloers op je, ik heb geen hagelslagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lekker. Het was er eentje met hagelslag!
Maar wie ben jij om voor anderen te bepalden wat normaal nadenken is?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zolang die anderen normaal gaan nadenken, wel ja. Zo niet, dan zie ik het als mijn taak om daar wat aan te doen. Bedanken mag dan later.
Bupatih. Iemand die in staat is om op waarde te schatten wat gepast en niet gepast is.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wie ben jij om voor anderen te bepalden wat normaal nadenken is?
Euh. Ja, hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:06 schreef rena het volgende:
[..]
Mag je dat soort woorden wel gebruiken van je mama![]()
Dan ga je het kopen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, ik ben keijaloers op je, ik heb geen hagelslag.
Eigenlijk wel, het zou stom zijn om een grap te maken die je zelf niet leuk vindt.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, het zou stom zijn om een grap te maken die je zelf niet leuk vindt.
Ik ben het hier mee eens.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, het zou stom zijn om een grap te maken die je zelf niet leuk vindt.
Oh, ja, dat komt niet altijd even duidelijk over.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bupatih. Iemand die in staat is om op waarde te schatten wat gepast en niet gepast is.
Aangenaam.
Ik was eigenlijk juist naar jouw quote over je eigen geflopte grap aan't zoeken.quote:
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja, dat komt niet altijd even duidelijk over.
Ik lach altijd om mijn eigen grapjesquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:
Zulks een doorbraak, jullie zijn het ergens over eensquote:
Maar eigenlijk is het ook de bedoeling dat andere mensen er om lachen.quote:
Ik vond het ook al lovenswaardig.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Zulks een doorbraak, jullie zijn het ergens over eens!
Je bent een genie.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Zulks een doorbraak, jullie zijn het ergens over eens!
Voor jou misschien. Maar lol in je eentje is ook leukquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het ook de bedoeling dat andere mensen er om lachen.
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
Ovidius gaat er ook al vandoor!
Nee, want hij had het me van tevoren al meegedeeld.quote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want hij had het me van tevoren al meegedeeld.
Nu niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
Maar rena, wanneer gaan we ons masterplan onthullen? Over onze van tevoren geplande 'relletjes'?
Jullie hebben ons er in ieder geval prima mee vermaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
Maar rena, wanneer gaan we ons masterplan onthullen? Over onze van tevoren geplande 'relletjes'?
Nou, het was een waar feest.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jullie hebben ons er in ieder geval prima mee vermaakt.
Boefjequote:
Bedankt voor bewezen diensten. Zakje snoep is zoals gebruikelijk onderweg.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want hij had het me van tevoren al meegedeeld.
Jullie moeten mij maar eens inhuren als derde SHO-mod.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bedankt voor bewezen diensten. Zakje snoep is zoals gebruikelijk onderweg.
Jottem!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bedankt voor bewezen diensten. Zakje snoep is zoals gebruikelijk onderweg.
Volgens mij niet, nee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:36 schreef Svensational het volgende:
Bupa, dit klopt toch niet?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Niet dan?
Stukken beter dan een pagina smiliereacties.
HOI?! Jij had de gastmod moeten spelen vanavond!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:41 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Eigenlijk heb ik er een hekel aan als mensen zo een topic binnenkomen hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:41 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Als je moderator zou zijn, zou je op zich wel in aanmerking komen voor de bank. Op dit moment is Buup de schaduwmod van SHO bij afwezigheid van moi ende Cc.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jullie moeten mij maar eens inhuren als derde SHO-mod.
Heyquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:41 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Buup gaat altijd zijn macht misbruiken als jullie er niet zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je moderator zou zijn, zou je op zich wel in aanmerking komen voor de bank. Op dit moment is Buup de schaduwmod van SHO bij afwezigheid van moi ende Cc.
Djeez, ik zei veel eerder hoi terugquote:
Feestje was leuk hequote:
quote:
Iedereen gebruikt opeens het woord subiet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
subiet
Sorryquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Djeez, ik zei veel eerder hoi terug![]()
!
Mijn moeder gebruikt dat al sinds 1956.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt opeens het woord subiet.
Tof..
Waar? Toch niet in SHO?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
HOI?! Jij had de gastmod moeten spelen vanavond!![]()
Dat doen wij ook, dus wat dat betreft ligt hij in de lijn van de huidige SHO-Führersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buup gaat altijd zijn macht misbruiken als jullie er niet zijn.
Ik heb het van 'De Pfaffs'quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt opeens het woord subiet.
Tof..
quote:
Best wel vrolijk liedje zo midden in de nacht!quote:Vader Abraham - Wij zijn de wuppies
Ze hebben geen benen, alleen maar tien tenen
En voeten, zo groot als een mens
Ze hebben geen neus, geen mond en geen oren
Toch hebben wij een grote wens
Dat gauw alle mensen van Wuppies gaan houden
Dan zijn wij zo blij als een kind Dan zullen zij ook van jullie gaan
houden
Zodat u ons ook aardig vindt
refr.:
Wij zijn de Wuppies, wij zijn de Wuppies
Wij zijn de Wuppies, uit 't heelal
Wij zijn de Wuppies, wij zijn de Wuppies
Wij zijn de Wuppies, uit 't heelal
Er zit op hun hoofdjes twee kleine sprieten
Daar kunnen wij alles mee doen
Mee vliegen en landen, 't zijn ook hun handen
Zo'n spriet heet een Wuppieharpoen
De Wuppies, die kunnen door 't luchtruim zweven
We zijn dan als vogels zo vrij
Ze willen dat kind'ren dat ook gaan beleven
Dan maak je de Wuppies blij
refr.
Een Wuppie kan groen zijn, blauw, geel of rood zijn
Maar wij zijn allemaal rond
En dat komt niet van 't eten, dat moet je toch weten
Want, Wuppies, die hebben geen mond
Toch kunnen zij zingen, vliegen en springen
Wij houden van lol en plezier
En daarom zijn zij naar jullie gekomen
En blijven nog heel lang hier
refr.
"Wij zijn de space Wuppies
En gaan jullie al de geheimen vertellen van het heelal
En nemen jullie mee door het wonderlijke luchtruim
Riemen vast, meneer Abraham
Ai, ai, captain
Wuppies!!!"
refr.
Hier zit Christus niet hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Christus ik swing op Edsillia romley
'HEMEL EN AAAAAAAARDE BEWEGENN LADIDADIDAAAAA'quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Christus ik swing op Edsillia romley
Nee gek de nieuwequote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
'HEMEL EN AAAAAAAARDE BEWEGENN LADIDADIDAAAAA'
Zoiets?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
'HEMEL EN AAAAAAAARDE BEWEGENN LADIDADIDAAAAA'
Zoiets?
Ik ga nu slapen, maar morgen, vertel me alles, alles!quote:
Boh gek, nee joh.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Kent niemand de nieuwe single van Edsillia![]()
Ik heb ook een foto voor jequote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, maar morgen, vertel me alles, alles!
Sorry, ik lag te slapenquote:
Lekker geslapen?quote:
Ja, dan kan je wel zeggen ja.quote:
Nou, echt enormquote:
quote:
Grappig he, katten in de fik steken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef BVO het volgende:
Jullie hebben dan ook totááál geen gevoel voor humor.
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Grappig he, katten in de fik steken.
Ik vind katten in de fik steken niet grappig... Oh, wat ben ik humorloosquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef BVO het volgende:
Jullie hebben dan ook totááál geen gevoel voor humor.
Nogmaals, ik zeg nergens dat ik dat vind, leer lezenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind katten in de fik steken niet grappig... Oh, wat ben ik humorloos
Het is toch gebaseerd op dat filmpje... Waarin er een kat in de fik werd gestoken.. Nou dan vind ik de banner die dat promoot niet bijster grappig nee, maar dat zal wel heel humorloos zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg nergens dat ik dat vind, leer lezen.
Tof hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een liefdevol topic.
De TT daarentegen![]()
Ik vind de verwijzing met eenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is toch gebaseerd op dat filmpje... Waarin er een kat in de fik werd gestoken.. Nou dan vind ik de banner die dat promoot niet bijster grappig nee, maar dat zal wel heel humorloos zijn
Ik vind een verwijzing naar ernstige dierenmishandeling niet leuk dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind de verwijzing met eenbest leuk ja, al die kattenknuffelaars die dan direct zo'n stampij maken vind ik enigszins overdreven, sue me
.
Ernstig tofquote:
Oei, succesquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ernstig tof
Ik ga eerst ff 30 minuten uitsloven op de crosstrainer
Wat een grafhoofd.quote:
Dat heeft helemaal niks met kattenknuffelaars of iets dergelijks te maken, maar met normaal omgaan met levende wezensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind de verwijzing met eenbest leuk ja, al die kattenknuffelaars die dan direct zo'n stampij maken vind ik enigszins overdreven, sue me
.
God, heb je haar ook weerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:45 schreef rena het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niks met kattenknuffelaars of iets dergelijks te maken, maar met normaal omgaan met levende wezensAls je zoiets leuk vind dan mogen ze wat mij betreft hetzelfde met jou doen
Kijken of je dan nog zo hard lacht.
![]()
Je zat anders wel op een reactie te wachten, zo snel reageer jequote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:46 schreef BVO het volgende:
[..]
God, heb je haar ook weer. Raaskal maar lekker
.
Ja, ik wilde net al weg gaan, maar ik moest en zou op Rena's reactie wachten, je mening wordt altijd ten zeerste geapprecieerdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:47 schreef rena het volgende:
[..]
Je zat anders wel op een reactie te wachten, zo snel reageer je![]()
hardquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net al weg gaan, maar ik moest en zou op Rena's reactie wachten, je mening wordt altijd ten zeerste geappricieerd.
Maar goed, die weet ik nu, dus ik kan met een gerust hard vertrekken. Toedeloe
.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik gebruik tenminste geen make-up waar dierproeven voor nodig waren!
Rena! Dat uitgerekend jíj dat moet zeggen!quote:
Hoezo dat nou weerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rena! Dat uitgerekend jíj dat moet zeggen!
Verbeterd worden door Rena, veel dommer kan ik me niet voelen.quote:
Omdat jij normaal diegene bent met stomme spel- en grammaticafouten?quote:
Mooi zo. Dan zul je het voortaan wel latenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Verbeterd worden door Rena, veel dommer kan ik me niet voelen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
Hey, doe eens lief tegen elkaar? Anders zet ik een slotje op![]()
Niet dat was ikquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat jij normaal diegene bent met stomme spel- en grammaticafouten?
Sorryquote:
Opbokken, graftak! Jij als newbie moet nog alleen in je eigen subforum moddenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
Hey, doe eens lief tegen elkaar? Anders zet ik een slotje op![]()
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraagquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag
Ignore het kusje op het einde van mijn post danquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opbokken, graftak! Jij als newbie moet nog alleen in je eigen subforum moddenGa toch tags zetten!
Tut tut!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ignore het kusje op het einde van mijn post dan![]()
Whihiquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut!Ik houd nog steeds van je, hoor!
Ik.. en ik gok dat Adelante dat ook heeft gedaanquote:
quote:
Oh, moest dat een tekstballonnetje voorstellenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:04 schreef Bupatih het volgende:
Het ziet er zo kaal uit. Zo zonder tekstballonnetje.
Waarom praatie niet met zijn hoofd?quote:
Omdat ie met zijn piemol praatquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom praatie niet met zijn hoofd?
Hoe kom je op die dingen johquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] (Ghallo, jaj ies Toerk?)
/
Nou ja, bij deze werd ik geïnspireerd door Bob. die met een oranje sjaal op de foto stond als een moslima.quote:
Ik neem aan dat je het tegen Dizer hebt?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:16 schreef Bupatih het volgende:Hé, lekker wijf!
Kom mee naar pagina vijf!
Pagina drie voor miequote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:16 schreef Bupatih het volgende:Hé, lekker wijf!
Om de reden die Tha_Erik ook zegt. Vergeef mij mijn dommigheidquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] (Wat moet het ánders voorstellen?)
/
Uhuh. Dat is een enorm lekker wijf.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:17 schreef rena het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen Dizer hebt?![]()
Dat zijn grote pagina's.quote:
Ik kon niemand anders bedenken tegen wie je dat zou zeggenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] (Ghallo, jaj ies Toerk?)
/
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]( Whalla sagbi, ik zweertje je weet toch! Ik ben een vette Marokkaan weet je ouwe! Niet een stinkturk shnapje )
/
Als fok! traag is, is het ideaal, aangezien 'ie dan vooral struikelt over nieuwe pagina's openenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zijn grote pagina's.Ik zou een lamme hand krijgen van het scrollen.
Pagina 9quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:16 schreef Bupatih het volgende:Hé, lekker wijf!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:19 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]!
Mijn computer houdt trouwens niet zo van 300ppp.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] ( Pffuuuuuu, iek val op Marokkaantje, weet je. Iek zweer op Allah! )
/
Wat snap je niet?quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]( Zjeg Fatima. Wil jij trouwen. Dan kunnen wij kindertjes maken. Shnapje? Dan krijgt jij en ik meer kinderbijslag en meer huursubshidie..)
/
Ah, nu is het mij geheel duidelijk. Dank.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat snap je niet?Die zin of die smiley?
Die smiley sloeg op Dizer en die zin op sommigen die soms links geven naar topics met 300ppp (posts per pagina). Mijn computer kan daar niet zo goed tegen.
Waarvan 8 serieuze.quote:
Vertelquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarvan 8 serieuze.
En daarvan zijn er maar 2 terecht.
Jijquote:
Voordat ie mod werdquote:
Dat had ik echt nooit achter hem gezochtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voordat ie mod werdDaarna is ie het rechte pad opgegaan
JIJ VUILE KUTHOER!!! IS HET MOEILIJK KIEZEN TUSSEN MIJ EN MAIKEL?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:35 schreef Bupatih het volgende:
En een note van Duiveltja omdat ik Tania leuker vond dan hem.
Neuh, ik zei toch ook 'best pittig'.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
JIJ VUILE KUTHOER!!! IS HET MOEILIJK KIEZEN TUSSEN MIJ EN MAIKEL?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat wordt dus zekerweten een notequote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh, ik zei toch ook 'best pittig'.![]()
Jij heidenquote:
quote:
EN iemand anders heeft hem vermoordquote:
Dat wordt dus zeker wel een note als ik weer mod benquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
EN iemand anders heeft hem vermoord.
Ik heb een BBQ spies door hem geboord.. en iemand anders gooide hem op de BBQ... en toen ie nog steeds leefde... heeft iemand anders hem verdronken.
Ik wou hem eigenlijk onder de biertap leggen en hem een alcoholvergiftiging aandoen en dat opnemen en op geenstijl plaatsen
Jij boefje!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
EN iemand anders heeft hem vermoord.
Ik heb een BBQ spies door hem geboord.. en iemand anders gooide hem op de BBQ... en toen ie nog steeds leefde... heeft iemand anders hem verdronken.
Ik wou hem eigenlijk onder de biertap leggen en hem een alcoholvergiftiging aandoen en dat opnemen en op geenstijl plaatsen
O? Word jij weer modquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wordt dus zeker wel een note als ik weer mod ben!
Vast wel ooit een keer.quote:
Ik vind het een stomme avatar, dus ik zeg er maar niks over!quote:
O zo. Ik schrok alquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het een stomme avatar, dus ik zeg er maar niks over!
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het een stomme avatar, dus ik zeg er maar niks over!
Moet jij zeggen met je pauper-icon!quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Voor heel even dacht ik dat je Zhenar wasquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je pauper-icon!Ga toch die Dizer erin zitten, stinkende smegmalul.
()
Heeft 'ie me een keer verteld.quote:
Zhenar is ook al een kloon van mij.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor heel even dacht ik dat je Zhenar was
En het antwoord is nog steeds NEE!
Ik geloof je niet helemaalquote:
Wat bescheidenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ik X-files leuker vind dan mijnzelf![]()
Nee, dat is wel vaker het geval bij jou.quote:
Ja, boeiend. Ik niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ik X-files leuker vind dan mijnzelf![]()
Zullen we verder praten in R&Pquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hoe stom vind jij jezelf eigenlijk dan?
Ik geloof niet in het volk. Het is een samenzweering van de overheid en.... Zullen we verder praten in TRU?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
Ja, boeiend. Ik niet.En het gaat erom wat het volk wil, niet wat jij leuk vindt!
Nee toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat is wel vaker het geval bij jou.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het volk. Het is een samenzweering van de overheid en.... Zullen we verder praten in TRU?
Echt wel! Waarom niet?quote:
Nee, daarom juist!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:00 schreef rena het volgende:
[..]
Echt wel! Waarom niet?Is er een reden dan om je niet te geloven
![]()
Gossie.quote:
Volgens mij heb ik iets...maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:02 schreef MissBliss het volgende:
Hey Dizzle, heb jij volgende week zondag tijd of moet je tennissen?
Ja, een date met MB.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets...maar ik weet het niet zeker.
Wat?quote:
Kamer opruimen en zo...quote:
Je gaat de vrouw uithangen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kamer opruimen en zo...
Boodschappen doen..
Koken...
Laat maar weten als je het weet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets...maar ik weet het niet zeker.
Net als jij dusquote:
You make my dayquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:16 schreef BVO het volgende:
[..]
In het kader vangoed nieuws
: Peiling: coalitie groter dan linkse oppositie
.
Hoezo is dat goed nieuws?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:16 schreef BVO het volgende:
[..]
In het kader vangoed nieuws
: Peiling: coalitie groter dan linkse oppositie
.
Jij.quote:
DM! Vraag het niet! Ik herhaal: vraag het niet!quote:
Whehehehe.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DM! Vraag het niet! Ik herhaal: vraag het niet!
Ik ben het er totaal mee eens, DaMart, back-out while you can. This is the point of no return.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:21 schreef Bupatih het volgende:
DM! Alsjeblieft! Negeer het! Negeer BVO en Airelle! Ga er niet op in!
Dit kan nog erger worden dan de gemiddelde rel!
Wat fijn dat dat moment samenvalt met mijn binnenkomst.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:21 schreef MissBliss het volgende:
Ik kies zo te zien precies het goede moment om er vandoor te gaan!
Ach, ik ben niet links, niet rechts, alleen tegen dit kabinet!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:21 schreef Bupatih het volgende:
DM! Alsjeblieft! Negeer het! Negeer BVO en Airelle! Ga er niet op in!
Dit kan nog erger worden dan de gemiddelde rel!
Wat een kulopmerking zeg. En trouwens: links vs. rechts bestaat echt al heel lang niet meer...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet links, niet rechts, alleen tegen dit kabinet!
Maarrrr ik wel.quote:En verder heb ik geen zin om over politiek te discussiëren vandaag!
Nou zegquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat fijn dat dat moment samenvalt met mijn binnenkomst.
Ik doe niet aan kul. En ook niet aan politieke discussies.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat een kulopmerking zeg. En trouwens: links vs. rechts bestaat echt al heel lang niet meer...
[..]
Maarrrr ik wel.
Veel plezier in POLquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat een kulopmerking zeg. En trouwens: links vs. rechts bestaat echt al heel lang niet meer...
[..]
Maarrrr ik wel.
Too bad for you. Je hebt er zojuist één uitgeloktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kul. En ook niet aan politieke discussies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |