Ik neem aan dat je het tegen Dizer hebt?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:16 schreef Bupatih het volgende:Hé, lekker wijf!
Kom mee naar pagina vijf!
Pagina drie voor miequote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:16 schreef Bupatih het volgende:Hé, lekker wijf!
Om de reden die Tha_Erik ook zegt. Vergeef mij mijn dommigheidquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] (Wat moet het ánders voorstellen?)
/
Uhuh. Dat is een enorm lekker wijf.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:17 schreef rena het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen Dizer hebt?![]()
Dat zijn grote pagina's.quote:
Ik kon niemand anders bedenken tegen wie je dat zou zeggenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] (Ghallo, jaj ies Toerk?)
/
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]( Whalla sagbi, ik zweertje je weet toch! Ik ben een vette Marokkaan weet je ouwe! Niet een stinkturk shnapje )
/
Als fok! traag is, is het ideaal, aangezien 'ie dan vooral struikelt over nieuwe pagina's openenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zijn grote pagina's.Ik zou een lamme hand krijgen van het scrollen.
Pagina 9quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:16 schreef Bupatih het volgende:Hé, lekker wijf!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:19 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]!
Mijn computer houdt trouwens niet zo van 300ppp.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] ( Pffuuuuuu, iek val op Marokkaantje, weet je. Iek zweer op Allah! )
/
Wat snap je niet?quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]( Zjeg Fatima. Wil jij trouwen. Dan kunnen wij kindertjes maken. Shnapje? Dan krijgt jij en ik meer kinderbijslag en meer huursubshidie..)
/
Ah, nu is het mij geheel duidelijk. Dank.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat snap je niet?Die zin of die smiley?
Die smiley sloeg op Dizer en die zin op sommigen die soms links geven naar topics met 300ppp (posts per pagina). Mijn computer kan daar niet zo goed tegen.
Waarvan 8 serieuze.quote:
Vertelquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarvan 8 serieuze.
En daarvan zijn er maar 2 terecht.
Jijquote:
Voordat ie mod werdquote:
Dat had ik echt nooit achter hem gezochtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voordat ie mod werdDaarna is ie het rechte pad opgegaan
JIJ VUILE KUTHOER!!! IS HET MOEILIJK KIEZEN TUSSEN MIJ EN MAIKEL?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:35 schreef Bupatih het volgende:
En een note van Duiveltja omdat ik Tania leuker vond dan hem.
Neuh, ik zei toch ook 'best pittig'.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
JIJ VUILE KUTHOER!!! IS HET MOEILIJK KIEZEN TUSSEN MIJ EN MAIKEL?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat wordt dus zekerweten een notequote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh, ik zei toch ook 'best pittig'.![]()
Jij heidenquote:
quote:
EN iemand anders heeft hem vermoordquote:
Dat wordt dus zeker wel een note als ik weer mod benquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
EN iemand anders heeft hem vermoord.
Ik heb een BBQ spies door hem geboord.. en iemand anders gooide hem op de BBQ... en toen ie nog steeds leefde... heeft iemand anders hem verdronken.
Ik wou hem eigenlijk onder de biertap leggen en hem een alcoholvergiftiging aandoen en dat opnemen en op geenstijl plaatsen
Jij boefje!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
EN iemand anders heeft hem vermoord.
Ik heb een BBQ spies door hem geboord.. en iemand anders gooide hem op de BBQ... en toen ie nog steeds leefde... heeft iemand anders hem verdronken.
Ik wou hem eigenlijk onder de biertap leggen en hem een alcoholvergiftiging aandoen en dat opnemen en op geenstijl plaatsen
O? Word jij weer modquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wordt dus zeker wel een note als ik weer mod ben!
Vast wel ooit een keer.quote:
Ik vind het een stomme avatar, dus ik zeg er maar niks over!quote:
O zo. Ik schrok alquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het een stomme avatar, dus ik zeg er maar niks over!
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het een stomme avatar, dus ik zeg er maar niks over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |