Moet jij zeggen met je pauper-icon!quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Voor heel even dacht ik dat je Zhenar wasquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je pauper-icon!Ga toch die Dizer erin zitten, stinkende smegmalul.
()
Heeft 'ie me een keer verteld.quote:
Zhenar is ook al een kloon van mij.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor heel even dacht ik dat je Zhenar was
En het antwoord is nog steeds NEE!
Ik geloof je niet helemaalquote:
Wat bescheidenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ik X-files leuker vind dan mijnzelf![]()
Nee, dat is wel vaker het geval bij jou.quote:
Ja, boeiend. Ik niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ik X-files leuker vind dan mijnzelf![]()
Zullen we verder praten in R&Pquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hoe stom vind jij jezelf eigenlijk dan?
Ik geloof niet in het volk. Het is een samenzweering van de overheid en.... Zullen we verder praten in TRU?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
Ja, boeiend. Ik niet.En het gaat erom wat het volk wil, niet wat jij leuk vindt!
Nee toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat is wel vaker het geval bij jou.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het volk. Het is een samenzweering van de overheid en.... Zullen we verder praten in TRU?
Echt wel! Waarom niet?quote:
Nee, daarom juist!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:00 schreef rena het volgende:
[..]
Echt wel! Waarom niet?Is er een reden dan om je niet te geloven
![]()
Gossie.quote:
Volgens mij heb ik iets...maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:02 schreef MissBliss het volgende:
Hey Dizzle, heb jij volgende week zondag tijd of moet je tennissen?
Ja, een date met MB.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets...maar ik weet het niet zeker.
Wat?quote:
Kamer opruimen en zo...quote:
Je gaat de vrouw uithangen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kamer opruimen en zo...
Boodschappen doen..
Koken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |