Moet jij zeggen met je pauper-icon!quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Voor heel even dacht ik dat je Zhenar wasquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je pauper-icon!Ga toch die Dizer erin zitten, stinkende smegmalul.
()
Heeft 'ie me een keer verteld.quote:
Zhenar is ook al een kloon van mij.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor heel even dacht ik dat je Zhenar was
En het antwoord is nog steeds NEE!
Ik geloof je niet helemaalquote:
Wat bescheidenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ik X-files leuker vind dan mijnzelf![]()
Nee, dat is wel vaker het geval bij jou.quote:
Ja, boeiend. Ik niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ik X-files leuker vind dan mijnzelf![]()
Zullen we verder praten in R&Pquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hoe stom vind jij jezelf eigenlijk dan?
Ik geloof niet in het volk. Het is een samenzweering van de overheid en.... Zullen we verder praten in TRU?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
Ja, boeiend. Ik niet.En het gaat erom wat het volk wil, niet wat jij leuk vindt!
Nee toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat is wel vaker het geval bij jou.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het volk. Het is een samenzweering van de overheid en.... Zullen we verder praten in TRU?
Echt wel! Waarom niet?quote:
Nee, daarom juist!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:00 schreef rena het volgende:
[..]
Echt wel! Waarom niet?Is er een reden dan om je niet te geloven
![]()
Gossie.quote:
Volgens mij heb ik iets...maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:02 schreef MissBliss het volgende:
Hey Dizzle, heb jij volgende week zondag tijd of moet je tennissen?
Ja, een date met MB.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets...maar ik weet het niet zeker.
Wat?quote:
Kamer opruimen en zo...quote:
Je gaat de vrouw uithangen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kamer opruimen en zo...
Boodschappen doen..
Koken...
Laat maar weten als je het weet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets...maar ik weet het niet zeker.
Net als jij dusquote:
You make my dayquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:16 schreef BVO het volgende:
[..]
In het kader vangoed nieuws
: Peiling: coalitie groter dan linkse oppositie
.
Hoezo is dat goed nieuws?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:16 schreef BVO het volgende:
[..]
In het kader vangoed nieuws
: Peiling: coalitie groter dan linkse oppositie
.
Jij.quote:
DM! Vraag het niet! Ik herhaal: vraag het niet!quote:
Whehehehe.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DM! Vraag het niet! Ik herhaal: vraag het niet!
Ik ben het er totaal mee eens, DaMart, back-out while you can. This is the point of no return.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:21 schreef Bupatih het volgende:
DM! Alsjeblieft! Negeer het! Negeer BVO en Airelle! Ga er niet op in!
Dit kan nog erger worden dan de gemiddelde rel!
Wat fijn dat dat moment samenvalt met mijn binnenkomst.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:21 schreef MissBliss het volgende:
Ik kies zo te zien precies het goede moment om er vandoor te gaan!
Ach, ik ben niet links, niet rechts, alleen tegen dit kabinet!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:21 schreef Bupatih het volgende:
DM! Alsjeblieft! Negeer het! Negeer BVO en Airelle! Ga er niet op in!
Dit kan nog erger worden dan de gemiddelde rel!
Wat een kulopmerking zeg. En trouwens: links vs. rechts bestaat echt al heel lang niet meer...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet links, niet rechts, alleen tegen dit kabinet!
Maarrrr ik wel.quote:En verder heb ik geen zin om over politiek te discussiëren vandaag!
Nou zegquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat fijn dat dat moment samenvalt met mijn binnenkomst.
Ik doe niet aan kul. En ook niet aan politieke discussies.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat een kulopmerking zeg. En trouwens: links vs. rechts bestaat echt al heel lang niet meer...
[..]
Maarrrr ik wel.
Veel plezier in POLquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat een kulopmerking zeg. En trouwens: links vs. rechts bestaat echt al heel lang niet meer...
[..]
Maarrrr ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |