Ja, maar waarom steeds ShowChat kiezen om ze te ventileren? Flikker op naar R&P ofzo.quote:
Ach, dit is toch wel een gevalletje 'erger'.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
Pubers MB, pubers.
Zelfmoordtopics zijn niet toegestaan in R&P, dat weet je best.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar waarom steeds ShowChat kiezen om ze te ventileren? Flikker op naar R&P ofzo.
Ik krijg bijna medelijdenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het feit dat ze nog een tijd moet doorgaan met de rotte persoonlijkheid die ze nu heeft?
Ernstig gevalletjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
Pubers MB, pubers.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het feit dat ze nog een tijd moet doorgaan met de rotte persoonlijkheid die ze nu heeft?
Ik wou haar ook niet naar ONZ sturen, zielig voor jouquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfmoordtopics zijn niet toegestaan in R&P, dat weet je best.
Dat jij het internet nou zo serieus neemtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijdenBijna he?!
[..]
Ernstig gevalletje
Jawel, zowel Bupatih als ik heeft een hilarische opmerking kunnen bedenken als antwoord op jouw sarcastische opmerking.quote:
Nee, hoor!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou haar ook niet naar ONZ sturen, zielig voor jou
Altijd positief blijven, altijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, dit is toch wel een gevalletje 'erger'.!
Heb je de neiging dan? Ik juich het toequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfmoordtopics zijn niet toegestaan in R&P, dat weet je best.
Blijf je maar verschuilen achter dat lamme excuus, labiel stuk vreten!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Dat jij het internet nou zo serieus neemt![]()
Kom toch niet af met die crap.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom haalde je je foto's ook al weer weg?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom haalde je je foto's ook al weer weg?
Omdat ze het internet niet serieus nam.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Je irriteert me gewoon, dus dat meld ik even
HOMOquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk.Nu zie ik nóg beter in hoe gelukkig ik mezelf moet prijzen met zo'n toffe kop en persoonlijkheid als de mijne.
![]()
En de jouwe.
En die van MB.
En die van Sven.Nou ja, die heeft alleen een toffe persoonlijkheid.
En die van Ovidius.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Blijf je maar verschuilen achter dat lamme excuus, labiel stuk vreten!
Die foto's waren bestquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:33 schreef Bupatih het volgende:
Oeh, nu komen de smileysposts bij gebrek aan verbaal verweer.Ze takelt af!
Omdat ik daar zin in hadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien is ze dan niet meer zo gefrustreerdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:33 schreef Bupatih het volgende:
NEE!!! Nam iemand haar maar eens serieus!![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik gefrustreerd moeten zijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien is ze dan niet meer zo gefrustreerd
Nee, Bupatih.quote:
En ik dacht dat jij mensen nooit op hun uiterlijk pakte, beetje flauw dat je dat nu wel doet.quote:
Ik ben vanavond neit eens echt actief mee aan het doenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef Ovidius het volgende:
Maar ik ben dat rena en Tha_Erik-gedoe ook wel beu eigenlijk.
Het was even leuk. Maar nu niet meer echt.
Ik vind (+t?) het nog steeds behoorlijk leuk andersquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef Ovidius het volgende:
Maar ik ben dat rena en Tha_Erik-gedoe ook wel beu eigenlijk.
Het was even leuk. Maar nu niet meer echt.
Geen idee, ik heb gelukkig geen inzicht in je leven... Maar je komt aardig gefrusteerd overquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrustreerd moeten zijn?Vertel jij het me eens?
Heb je het nou over het feit dat ik niks zei over je toffe kop?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij mensen nooit op hun uiterlijk pakte, beetje flauw dat je dat nu wel doet.
Nee, over rena.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je het nou over het feit dat ik niks zei over je toffe kop?
Ja, jij vindt die foto's blijkbaarquote:
Zo zou jij het schrijven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vindt het nog steeds behoorlijk leuk anders![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gelukkig geen inzicht in je leven... Maar je komt aardig gefrusteerd over
Laatst begon je ook over haar uiterlijk, rekel. En je zei altijd dat je dat niet zou doen. Dus.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, jij vindt die foto's blijkbaar.
Ik niet.
En ik heb gelijk, dus vroeg ik of jij misschien homo was.
Pfff, ik zou dat van haar geen uiterlijk willen noemen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatst begon je ook over haar uiterlijk, rekel. En je zei altijd dat je dat niet zou doen. Dus.
En dat sloeg alleen op mensen, zak hooi!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatst begon je ook over haar uiterlijk, rekel. En je zei altijd dat je dat niet zou doen. Dus.
Matig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, ik zou dat van haar geen uiterlijk willen noemen.
Hoppa, ik heb dus nog steeds niks gezegd over iemands uiterlijk.
NEXT!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, ik zou dat van haar geen uiterlijk willen noemen.
Hoppa, ik heb dus nog steeds niks gezegd over iemands uiterlijk.
NEXT!
Je zakt af naar rena-niveau, Buup. Doe het niet, daar ben je te tof voorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat sloeg alleen op mensen, zak hooi!
En omdat ik Spinvis kut vind, mag ik niet in dat lijstje?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk.Nu zie ik nóg beter in hoe gelukkig ik mezelf moet prijzen met zo'n toffe kop en persoonlijkheid als de mijne.
![]()
En de jouwe.
En die van MB.
En die van Sven.Nou ja, die heeft alleen een toffe persoonlijkheid.
En die van Ovidius.
Da's wat ik dacht. Geef gewoon toe dat zelfs jij niet altijd even edelmoedig handelt.quote:
Ach, gewoon een beetje normaal meeposten zou al veel aan mn mening veranderen, maar kennelijk moet je persé alle aandacht hebben, prima.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:38 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, en je kunt iemand ook zo goed analyseren via een account op een of ander forum he? Heb je enige ambitie tot psycholoog? Ik zou het je niet aanraden namelijk, je hebt zo weinig mensenkennis
![]()
![]()
Oké, gedrocht. (Zo moet het toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:40 schreef rena het volgende:
[..]En sowieso, ik weet best dat ik niet moeders mooiste ben (:D
![]()
Zeg maar, gedrocht
) dus orgineel zou je sowieso niet meer zijn.
![]()
Owned.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:41 schreef MissBliss het volgende:
En over mijn mensenkennis kan jij denk ik ook niet oordelen
Jij was er niet bij. Vandaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En omdat ik Spinvis kut vind, mag ik niet in dat lijstje?
Ja, sorry.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zakt af naar rena-niveau, Buup. Doe het niet, daar ben je te tof voor.
Kom maar opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, gedrocht. (Zo moet het toch?)
En er is altijd een originele manier te verzinnen om iemand te beschrijven, hoor.
Ja, kom je nu mee.quote:
Kijk jij eens verder dan SHO danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, gewoon een beetje normaal meeposten zou al veel aan mn mening veranderen, maar kennelijk moet je persé alle aandacht hebben, prima.
En over mijn mensenkennis kan jij denk ik ook niet oordelen
Niemand wil mij, dus wat heb ik daar aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:43 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik had je al een keer beschreven, geloof ik.
Iets over rug, hoer, wallen.
Die negeer ik heel sneaky.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:43 schreef Ovidius het volgende:
Er staat nog een reactie van me open, Bupatih.
Luister jij naarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, kom je nu mee.Net wanneer Sven me op de sodeflikker geeft dat ik niet meer over iemands 'uiterlijk' mag beginnen!
Op letten dunkt mij. Maar ik kan het mishebben.quote:
Joah, ik ben bereid om naar ieder waardig mens te luisteren.quote:
Waarom zou ik?quote:
Je bent een ware basketballer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op letten dunkt mij. Maar ik kan het mishebben.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je bent wel altijd snel op je teentjes getrapt. Ook buiten SHO.
WTFBBQquote:
Er is een wereldquote:
Zó moeilijk is het toch niet om gewoon een beetje normaal te postenquote:
Daarom.quote:
Je hebt gelijk. Je hebt dus goed 'gedunkt'. Dunkt mij? Jeweet?quote:
Nee, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zó moeilijk is het toch niet om gewoon een beetje normaal te posten?
Dude, zulks een toffe taalgrolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je hebt dus goed 'gedunkt'. Dunkt mij? Jeweet?![]()
Oké, sorry.![]()
Zegt hij die zijn halve levensverhaal op het forum plempt in plaats van er met échte mensen over te gaan praten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is een wereld. Met bomen enzo
. En andere mensen.
Waarom niet? Dan pas kom je erachter hoe leuk ShowChat kan zijn. Dan doen wij ook aardig zeg maar.quote:
Waarom, Bupatih, is deze post nodig. Echt, ik vraag het me af. Waarom hala je er iets bij wat totaal hier niets mee te maken heeft, wat zich in een andere tijd afspeelde.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zegt hij die zijn halve levensverhaal op het forum plempt in plaats van er met échte mensen over te gaan praten.
Ik heb dat idee al meerdere malen geopperd aan rena, maar haar verschillende persoonlijkheden waren her er niet unaniem over eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan pas kom je erachter hoe leuk ShowChat kan zijn. Dan doen wij ook aardig zeg maar.
Ik mis Dizer.quote:
Het slaat evenveel als een tang op een varken als deze post van jou:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom, Bupatih, is deze post nodig. Echt, ik vraag het me af. Waarom hala je er iets bij wat totaal hier niets mee te maken heeft, wat zich in een andere tijd afspeelde.
Serieus, dit is echt lager dan dat ik van je gewend ben.
Ga nou niet de heilige uithangen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. En andere mensen.
Had ik nou gelijk met dat 'opletten'quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb dat idee al meerdere malen geopperd aan rena, maar haar verschillende persoonlijkheden waren her er niet unaniem over eens.
Dus omdat je in GC of LIF of whatever wél leuk mee kan posten, is dit trieste gedoe in SHO normaal?quote:
Har har.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. En andere mensen.
Weet ik niet. Zo zou maar kunnen. Ik twijfelde zelf ook nog even.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had ik nou gelijk met dat 'opletten'?
Tuurlijk wel!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had ik nou gelijk met dat 'opletten'?
Alleen probeerde ik met mijn post niet iemand te raken, en jij met jouw post duidelijk wel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het slaat evenveel als een tang op een varken als deze post van jou:
[..]
Ga nou niet de heilige uithangen.
Je mist mijn PI?quote:
Ik heb dat gemist trouwens... Misschien was ik wel buiten ofzo... Met bomen... En echte mensen...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zegt hij die zijn halve levensverhaal op het forum plempt in plaats van er met échte mensen over te gaan praten.
Ach, sodetiefdonderstraalflikker toch een eind op, man.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen probeerde ik met mijn post niet iemand te raken, en jij met jouw post duidelijk wel.
Ja en? Moet ik me maar gedragen naar jullie maatstavenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan pas kom je erachter hoe leuk ShowChat kan zijn. Dan doen wij ook aardig zeg maar.
Whehehehequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist trouwens... Misschien was ik wel buiten ofzo... Met bomen... En echte mensen...
Oeh, ze zit nog in de rebelse fase. Pre-puberteit zeg maar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ja en? Moet ik me maar gedragen naar jullie maatstavenDonder toch op zeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |