wat stond hier????quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:19 schreef rena het volgende:--doe eens normaal. Ga elders aandacht zoeken--
![]()
![]()
Doodsverwensingquote:
Doe eens niet.quote:
Dus je had al wat kunnen oefenen op jezelf voor je naar andere mannen ging.quote:
D'r stond, "babette, ik wil je zo graag.'quote:
Ga je nek breken, achterlijke satanist.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:22 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dus je had al wat kunnen oefenen op jezelf voor je naar andere mannen ging.![]()
![]()
![]()
Deed je dat maar. Is er tenminste nog iemand die vrijwillig naar je kruis duikt.quote:
Damn, jij bent écht keisnelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
[ Bericht 49% gewijzigd door Bupatih op 23-06-2006 23:22 ]
Jezus, wat ben jij ontzettend NIET grappig .quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deed je dat maar. Is er tenminste nog iemand die vrijwillig naar je kruis duikt.
Gelukkig is al meerdere malen gebleken dat niemand waarde hecht aan jouw mening.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:24 schreef rena het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij ontzettend NIET grappig .
Levensverwensing, ban.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:24 schreef babette21 het volgende:
nou, ik vind 't allemaal wel gescheten; ik wens jullie allemaal levend en nu ga ik....
[ en oh wee als ik hier iemand dood aantref he!!!!]
WTF is jouw probleem zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ga je nek breken, achterlijke satanist.![]()
Whehehequote:
Het feit dat ze nog een tijd moet doorgaan met de rotte persoonlijkheid die ze nu heeft?quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deed je dat maar. Is er tenminste nog iemand die vrijwillig naar je kruis duikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |