Ja, maar waarom steeds ShowChat kiezen om ze te ventileren? Flikker op naar R&P ofzo.quote:
Ach, dit is toch wel een gevalletje 'erger'.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
Pubers MB, pubers.
Zelfmoordtopics zijn niet toegestaan in R&P, dat weet je best.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar waarom steeds ShowChat kiezen om ze te ventileren? Flikker op naar R&P ofzo.
Ik krijg bijna medelijdenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het feit dat ze nog een tijd moet doorgaan met de rotte persoonlijkheid die ze nu heeft?
Ernstig gevalletjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
Pubers MB, pubers.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het feit dat ze nog een tijd moet doorgaan met de rotte persoonlijkheid die ze nu heeft?
Ik wou haar ook niet naar ONZ sturen, zielig voor jouquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfmoordtopics zijn niet toegestaan in R&P, dat weet je best.
Dat jij het internet nou zo serieus neemtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijdenBijna he?!
[..]
Ernstig gevalletje
Jawel, zowel Bupatih als ik heeft een hilarische opmerking kunnen bedenken als antwoord op jouw sarcastische opmerking.quote:
Nee, hoor!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou haar ook niet naar ONZ sturen, zielig voor jou
Altijd positief blijven, altijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, dit is toch wel een gevalletje 'erger'.!
Heb je de neiging dan? Ik juich het toequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfmoordtopics zijn niet toegestaan in R&P, dat weet je best.
Blijf je maar verschuilen achter dat lamme excuus, labiel stuk vreten!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Dat jij het internet nou zo serieus neemt![]()
Kom toch niet af met die crap.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom haalde je je foto's ook al weer weg?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom haalde je je foto's ook al weer weg?
Omdat ze het internet niet serieus nam.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom haalde je je foto's ook al weer weg?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Je irriteert me gewoon, dus dat meld ik even
HOMOquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk.Nu zie ik nóg beter in hoe gelukkig ik mezelf moet prijzen met zo'n toffe kop en persoonlijkheid als de mijne.
![]()
En de jouwe.
En die van MB.
En die van Sven.Nou ja, die heeft alleen een toffe persoonlijkheid.
En die van Ovidius.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Blijf je maar verschuilen achter dat lamme excuus, labiel stuk vreten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |