Er is een wereldquote:
Zó moeilijk is het toch niet om gewoon een beetje normaal te postenquote:
Daarom.quote:
Je hebt gelijk. Je hebt dus goed 'gedunkt'. Dunkt mij? Jeweet?quote:
Nee, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zó moeilijk is het toch niet om gewoon een beetje normaal te posten?
Dude, zulks een toffe taalgrolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je hebt dus goed 'gedunkt'. Dunkt mij? Jeweet?![]()
Oké, sorry.![]()
Zegt hij die zijn halve levensverhaal op het forum plempt in plaats van er met échte mensen over te gaan praten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is een wereld. Met bomen enzo
. En andere mensen.
Waarom niet? Dan pas kom je erachter hoe leuk ShowChat kan zijn. Dan doen wij ook aardig zeg maar.quote:
Waarom, Bupatih, is deze post nodig. Echt, ik vraag het me af. Waarom hala je er iets bij wat totaal hier niets mee te maken heeft, wat zich in een andere tijd afspeelde.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zegt hij die zijn halve levensverhaal op het forum plempt in plaats van er met échte mensen over te gaan praten.
Ik heb dat idee al meerdere malen geopperd aan rena, maar haar verschillende persoonlijkheden waren her er niet unaniem over eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan pas kom je erachter hoe leuk ShowChat kan zijn. Dan doen wij ook aardig zeg maar.
Ik mis Dizer.quote:
Het slaat evenveel als een tang op een varken als deze post van jou:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom, Bupatih, is deze post nodig. Echt, ik vraag het me af. Waarom hala je er iets bij wat totaal hier niets mee te maken heeft, wat zich in een andere tijd afspeelde.
Serieus, dit is echt lager dan dat ik van je gewend ben.
Ga nou niet de heilige uithangen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. En andere mensen.
Had ik nou gelijk met dat 'opletten'quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb dat idee al meerdere malen geopperd aan rena, maar haar verschillende persoonlijkheden waren her er niet unaniem over eens.
Dus omdat je in GC of LIF of whatever wél leuk mee kan posten, is dit trieste gedoe in SHO normaal?quote:
Har har.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. En andere mensen.
Weet ik niet. Zo zou maar kunnen. Ik twijfelde zelf ook nog even.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had ik nou gelijk met dat 'opletten'?
Tuurlijk wel!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had ik nou gelijk met dat 'opletten'?
Alleen probeerde ik met mijn post niet iemand te raken, en jij met jouw post duidelijk wel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het slaat evenveel als een tang op een varken als deze post van jou:
[..]
Ga nou niet de heilige uithangen.
Je mist mijn PI?quote:
Ik heb dat gemist trouwens... Misschien was ik wel buiten ofzo... Met bomen... En echte mensen...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zegt hij die zijn halve levensverhaal op het forum plempt in plaats van er met échte mensen over te gaan praten.
Ach, sodetiefdonderstraalflikker toch een eind op, man.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen probeerde ik met mijn post niet iemand te raken, en jij met jouw post duidelijk wel.
Ja en? Moet ik me maar gedragen naar jullie maatstavenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan pas kom je erachter hoe leuk ShowChat kan zijn. Dan doen wij ook aardig zeg maar.
Whehehehequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist trouwens... Misschien was ik wel buiten ofzo... Met bomen... En echte mensen...
Oeh, ze zit nog in de rebelse fase. Pre-puberteit zeg maar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ja en? Moet ik me maar gedragen naar jullie maatstavenDonder toch op zeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |