Die foto's waren bestquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom haalde je je foto's ook al weer weg?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:33 schreef Bupatih het volgende:
Oeh, nu komen de smileysposts bij gebrek aan verbaal verweer.Ze takelt af!
Omdat ik daar zin in hadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom haalde je je foto's ook al weer weg?
Misschien is ze dan niet meer zo gefrustreerdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:33 schreef Bupatih het volgende:
NEE!!! Nam iemand haar maar eens serieus!![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik gefrustreerd moeten zijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien is ze dan niet meer zo gefrustreerd
Nee, Bupatih.quote:
En ik dacht dat jij mensen nooit op hun uiterlijk pakte, beetje flauw dat je dat nu wel doet.quote:
Ik ben vanavond neit eens echt actief mee aan het doenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef Ovidius het volgende:
Maar ik ben dat rena en Tha_Erik-gedoe ook wel beu eigenlijk.
Het was even leuk. Maar nu niet meer echt.
Ik vind (+t?) het nog steeds behoorlijk leuk andersquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef Ovidius het volgende:
Maar ik ben dat rena en Tha_Erik-gedoe ook wel beu eigenlijk.
Het was even leuk. Maar nu niet meer echt.
Geen idee, ik heb gelukkig geen inzicht in je leven... Maar je komt aardig gefrusteerd overquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrustreerd moeten zijn?Vertel jij het me eens?
Heb je het nou over het feit dat ik niks zei over je toffe kop?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij mensen nooit op hun uiterlijk pakte, beetje flauw dat je dat nu wel doet.
Nee, over rena.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je het nou over het feit dat ik niks zei over je toffe kop?
Ja, jij vindt die foto's blijkbaarquote:
Zo zou jij het schrijven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vindt het nog steeds behoorlijk leuk anders![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gelukkig geen inzicht in je leven... Maar je komt aardig gefrusteerd over
Laatst begon je ook over haar uiterlijk, rekel. En je zei altijd dat je dat niet zou doen. Dus.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, jij vindt die foto's blijkbaar.
Ik niet.
En ik heb gelijk, dus vroeg ik of jij misschien homo was.
Pfff, ik zou dat van haar geen uiterlijk willen noemen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatst begon je ook over haar uiterlijk, rekel. En je zei altijd dat je dat niet zou doen. Dus.
En dat sloeg alleen op mensen, zak hooi!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatst begon je ook over haar uiterlijk, rekel. En je zei altijd dat je dat niet zou doen. Dus.
Matig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, ik zou dat van haar geen uiterlijk willen noemen.
Hoppa, ik heb dus nog steeds niks gezegd over iemands uiterlijk.
NEXT!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, ik zou dat van haar geen uiterlijk willen noemen.
Hoppa, ik heb dus nog steeds niks gezegd over iemands uiterlijk.
NEXT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |