Vind je het gek?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
Ovidius gaat er ook al vandoor!
Nee, want hij had het me van tevoren al meegedeeld.quote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want hij had het me van tevoren al meegedeeld.
Nu niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
Maar rena, wanneer gaan we ons masterplan onthullen? Over onze van tevoren geplande 'relletjes'?
Jullie hebben ons er in ieder geval prima mee vermaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
Maar rena, wanneer gaan we ons masterplan onthullen? Over onze van tevoren geplande 'relletjes'?
Nou, het was een waar feest.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jullie hebben ons er in ieder geval prima mee vermaakt.
Boefjequote:
Bedankt voor bewezen diensten. Zakje snoep is zoals gebruikelijk onderweg.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want hij had het me van tevoren al meegedeeld.
Jullie moeten mij maar eens inhuren als derde SHO-mod.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bedankt voor bewezen diensten. Zakje snoep is zoals gebruikelijk onderweg.
Jottem!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bedankt voor bewezen diensten. Zakje snoep is zoals gebruikelijk onderweg.
Volgens mij niet, nee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:36 schreef Svensational het volgende:
Bupa, dit klopt toch niet?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Niet dan?
Stukken beter dan een pagina smiliereacties.
HOI?! Jij had de gastmod moeten spelen vanavond!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:41 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Eigenlijk heb ik er een hekel aan als mensen zo een topic binnenkomen hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:41 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Als je moderator zou zijn, zou je op zich wel in aanmerking komen voor de bank. Op dit moment is Buup de schaduwmod van SHO bij afwezigheid van moi ende Cc.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jullie moeten mij maar eens inhuren als derde SHO-mod.
Heyquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:41 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |