Team A goed --> 6 puntenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef Arcee het volgende:
Hoe is de puntentelling van de tweede fase?
Is idd wel zo handig. Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef Jane het volgende:
Kan ik straks ook weer zien wat ik voorspeld heb voor de 8ste finales?
Per vraag, 24 in totaal voor die 2 vragen dus?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:05 schreef Falco het volgende:
De twee vragen over verlengingen en strafschoppen worden beloond met 12 punten, mits ze goed beantwoord zijn.
Euhjaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Per vraag, 24 in totaal voor die 2 vragen dus?
De officiele stand, zoals de Fifa die hanteert, Arcee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:14 schreef Arcee het volgende:
En telt nu de stand na verlenging, zonder eventuele strafschoppen dus?
205 Stuart 253quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef Stuart het volgende:
89 Stuart 223![]()
De wedstrijden van vandaag had ik fout![]()
Juist, de stand na 90 minutenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:15 schreef Jane het volgende:
[..]
De officiele stand, zoals de Fifa die hanteert, Arcee.Je hebt Breuls toch wel gehoord?
En dat kon Breuls niet even zeggen? Want ik ben nog speciaal gaan checken wat overal genoemd staat als uitslag van de finale van '78 en dan staat er toch echt 3-1 hoor. En niet 1-1.quote:
Niet na de verlenging? Dat lijkt me toch sterk, dat de FIFA dat niet doet.quote:
Inderdaad, Arcee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet na de verlenging? Dat lijkt me toch sterk, dat de FIFA dat niet doet.
Maar goed dat ik 't nog ff vroeg, hè Jane?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:28 schreef Jane het volgende:
Inderdaad, Arcee.
Nou, ik heb hem toch al ingevuld hoor. En het blijft toch natte-vinger-werk en het is voor de lol, dus het maakt me niet veel uit, maar ik vind het wel raar dat de verlening niet meetelt bij de 'officiele uitslag'. Kan het me gewoon niet voorstellen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar goed dat ik 't nog ff vroeg, hè Jane?
Oorspronkelijk was het idee de stand na 90 minuten te nemen en volgens mij geldt dat idee nog steeds. Dat staat los natuurlijk van welke regels de FIFA heeftquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:25 schreef Jane het volgende:
[..]
En dat kon Breuls niet even zeggen? Want ik ben nog speciaal gaan checken wat overal genoemd staat als uitslag van de finale van '78 en dan staat er toch echt 3-1 hoor. En niet 1-1.
Dat lijkt me verstandig ja, want het wordt met de minuut onduidelijker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:31 schreef Falco het volgende:
Oorspronkelijk was het idee de stand na 90 minuten te nemen en volgens mij geldt dat idee nog steeds. Dat staat los natuurlijk van welke regels de FIFA heeft. Maar ik zal even 'achter de schermen' nagaan wat we nu precies hanteren...
Hier maar verder, Breuls. Dat is iig wel duidelijk.quote:
Tis mij nu ook niet meer duidelijk hoor. Ging van de uiteindelijke uitslag uit, na verlenging en desnoods strafschoppen dus... Nu mijn pooltje gisteravond al ingevuld vanwege werk...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:23 schreef Jane het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar het is me nu nog niet duidelijk, eigenlijk.
En trouwens, jullie zijn er toch wel van op de hoogte dat de Golden Goal is afgeschaft, he?
Nou das lekker dan...quote:
Inderdaad. Ik vind het prima dat het de stand na 90 minuten is, maar dat had er eigenlijk wel even gelijk bijgezegd mogen worden, want 'normaal' gesproken (andere pools) gaat men naar mijn beste weten altijd uit van de stand na verlenging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:56 schreef zoo het volgende:
[..]
Nou das lekker dan...En kan ik de mijne dan nu opnieuw invullen? (zie eerder berichtje hierboven van mij..)
Dat kan natuurlijk sowieso wel, ook met verlenging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef Svensational het volgende:
Ja, dan zou ik mijnes ook graag opnieuw willen invullen. Heb nergens 0-0 voorspeld, omdat ik dacht dat dat dus niet kon.
Ja, maar met FIFA was het vroeger altijd zo dat als je won door strafschoppen, je met 1-0 wonquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk sowieso wel, ook met verlenging.
Niet om 't weer ingewikkelder te maken.
90 minuten dus. Okee.
Hmm hoor er niets meer over dus ben bang dat we het l*l Haasje zijn...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef Svensational het volgende:
Ja, dan zou ik mijnes ook graag opnieuw willen invullen. Heb nergens 0-0 voorspeld, omdat ik dacht dat dat dus niet kon.
quote:
Ik had ook 2-1 staan voor Duitsland. Viel nogal tegen dat die penalty er niet in gingquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:37 schreef Arcee het volgende:
Ik had lang 2 - 0 voor Duitsland staan, maar toch nog een doelpuntje voor Zweden genoteerd. Nog 10 minuten om die te maken.
Ik had 2-0. Geluk voor me dat Larsson Beckham imiteerde, want daardoor heb ik de wedstrijd de-se goed voorspeld.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had ook 2-1 staan voor Duitsland. Viel nogal tegen dat die penalty er niet in ging
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:26 schreef Arcee het volgende:
Shit, ik had Crespo als éérste doelpuntmaker.
Me too...quote:Op zondag 25 juni 2006 00:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar........ ik had wél Podolski als eerste doelpuntenmaker vanmiddag!
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:07 schreef Jane het volgende:
Wanneer kunnen we voorspellen voor de kwartfinales?
Maar weer es achter de schermen gevraagd...quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:07 schreef Jane het volgende:
Wanneer kunnen we voorspellen voor de kwartfinales?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |