quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:34 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
komt er ook nog een functie om terug te kijken naar wat je hebt ingevuld?
Zijn er eigenlijk wel prijzen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:53 schreef Plastic_Power het volgende:
Ingevuld. Ik neem aan dat de prijzen ook naar de VS verzonden kunnen worden.![]()
Ik hoop het niet, want ik doe alleen voor de lol mee.quote:
Mmm, voetbal kijken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik doe alleen voor de lol mee.
En er is een regel dat crew niet met prijsvragen mee mag doenEn ik wil niet eens een prijs, ik wil gewoon iets leuks te doen hebben tijdens het WK
Ja, dat vind ik dus best heel erg saaiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Mmm, voetbal kijken?
Breien is tegenwoordig weer helemaal hipquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus best heel erg saaien als de tv hier toch aanstaat op de WK wedstrijden dan wil ik het gewoon wat leuker voor mezelf hebben
(en nee, ik kijk liever voetbal samen met mijn vriend dan dat ik iets anders zonder mijn vriend doe
)
Nou, daar zal het spannend van worden. Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:48 schreef Plastic_Power het volgende:
Breien is tegenwoordig weer helemaal hip![]()
Je sarcasme, wat doe jequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, daar zal het spannend van worden. Bedankt voor de tip.
Eenmalig invullen?quote:Je hebt je gegevens al ingevuld. Klik hier om terug te gaan naar de WK-site.
Of 1 waarmee je je pool weer kunt resetten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:34 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
komt er ook nog een functie om terug te kijken naar wat je hebt ingevuld?
Dan heb je dus overal 0-0quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:57 schreef Arcee het volgende:
Eenmalig invullen?
Ik had nog niks ingevuld.
Die moet ik ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of 1 waarmee je je pool weer kunt resetten.
Zal best wel wat van goed zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:14 schreef MissX het volgende:
[..]
Die moet ik ookIk wou ff kijken hoe het werkte allemaal, klikje hier, klikje daar en nu wordt het dus allemaal 0-0.
Samen met MissX op 1.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Jullie hebben dan in deze eerste ronde wel exact dezelfde punten, jij en MissX
Costa Rica zou zo tekenen voor 3 punten en 0 goals tegen in poulefase.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:14 schreef MissX het volgende:
[..]
Die moet ik ookIk wou ff kijken hoe het werkte allemaal, klikje hier, klikje daar en nu wordt het dus allemaal 0-0.
Zéér interessante vraag! Hier wil ik wel een nieuw topic voor zienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef Plastic_Power het volgende:
Costa Rica zou zo tekenen voor 3 punten en 0 goals tegen in poulefase.![]()
Hoe zou in zo'n -hypothetisch mogelijk- geval besloten worden wie naar de 8e finales gaan? Loting, fair play, alfabetisch![]()
Loting is het laatste redmiddel, ik heb laatst een lijst hier gezien over hoe het bepaald wordt, ik ga ff zoeken voor je.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Hoe zou in zo'n -hypothetisch mogelijk- geval besloten worden wie naar de 8e finales gaan? Loting, fair play, alfabetisch![]()
Prestaties in voorronde?. Al zou dat ivm wisselende sterkte van de poules misschien niet eerlijk zijn..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Loting dus. Dat zou even klote zijn. En dan gaan natuurlijk "toevallig" het thuisland en de titelverdediger door (p=.25).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:26 schreef MissX het volgende:
If teams are even on points at the end of group play, the tied teams will be ranked as follows:
1. Goal difference in all group matches
2. Greatest number of goals scored in all group matches
3. Greater number of points obtained in matches between the tied teams
4. Goal difference in matches between the tied teams
5. Greater number of goals scored in matches between the tied teams
6. Drawing of lots (last resort)
Eens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind loting zo oneerlijkdat heeft niets te maken met wie de beste is.
Penalties zijn geweldig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Doe dan alsnog penalties oid. Ook al vind ik penalties altijd al zo jammer, maar altijd beter dan loten.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:00 schreef Falco het volgende:
Als het goed is, wordt er later nog iets in geïmplementeerd, waarbij je alsnog de voorspellingen kan terugzien en veranderen.
Excuses voor het ongemak nu dus.
De kans dat dat gebeurt is ontzettend klein, volgens mij is het lang geleden dat er in het voetbal loting als beslissing is gebruikt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind loting zo oneerlijkdat heeft niets te maken met wie de beste is.
Ja, na dat hele rijtje aan voorafgaande beslissingen wat MissX heeft gepost moet dat ook wel een unicum wezen. Maar toch...hadden ze niet iets eleganters kunnen verzinnen dan een loting. Zoals ik al zei: alsnog penalties schieten oid.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:26 schreef FloggingMolly het volgende:
De kans dat dat gebeurt is ontzettend klein, volgens mij is het lang geleden dat er in het voetbal loting als beslissing is gebruikt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:32 schreef Donaldo het volgende:
Waar slaat dit op, ik ga naar de wk pool en dan staat er
Je hebt je gegevens al ingevuld. Klik hier om terug te gaan naar de WK-site.
zonder dat ik iets heb ingevuld.... :S?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:00 schreef Falco het volgende:
Als het goed is, wordt er later nog iets in geïmplementeerd, waarbij je alsnog de voorspellingen kan terugzien en veranderen.
Bij mij precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:40 schreef Donaldo het volgende:
sorry :p maar volgens mij als je bij mijn ingevulde uitslagen kijkt zal er niks staan
even geduld hebben dus
Hoe lang nog? Nog maar 5 dagen voor 't WK.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:00 schreef Falco het volgende:
Misschien? Ik heb nu nog niks.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:47 schreef oYo het volgende:
Misschien wil je voor de negende wel wat aanpassingen doorvoeren
Lezennnnn.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:30 schreef DJqbl5 het volgende:
zijn er prijzen te winnen?
Hoe bewijs je dat?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij bewijs ik een van de meest originele poules te hebben ingevuld. Deels omdat ik op verrassingen kick en deels omdat ik vragen zo idioot mogelijk wil beantwoorden.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef Nuongirl het volgende:
De pools van Arcee, MissX, Heerlijkheid en Donaldo zijn gereset
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef Nuongirl het volgende:
De pools van Arcee, MissX, Heerlijkheid en Donaldo zijn gereset
Ik ga het doorgevenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:39 schreef RRMH het volgende:
Zou de mijne geresed kunne worden. druk per ongeluk op enter, heb maar paar wedstrijden ingevuld en angola-portugal staat nu op 41-0 ofzo
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Is er al iets meer bekend over of je je voorspellingen ooit nog kunt terugzien?
En/Of met betrekking tot eventuele wisselmogelijkheden?
Niet dat ik geen vertrouwen heb in mijn inzending, maar het is toch leuk om wat te blijven puzzelen
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de mijne per ongeluk opgeslagen toen ik 'm aan het invullen was en nu heb ik alleen poule A ingevuld... zou iemand van de crew hem kunnen ressetten want ik heb wel een mail naar Feedback verstuurd maar weet niet zeker of ie is aangekomen
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De deadline nadert en ik word bang
![]()
dat hopen we dan maar... en anders moet ik het maar met mijn overige 6 pools doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:26 schreef Falco het volgende:
Alleen een admin kan de boel resetten en die is er nu helaas niet. Ik weet verder ook van niks, maar misschien dat er morgen nog wel een uitzondering gemaakt kan worden. Ik zal iig vurig voor je pleiten TheVulture.
ik nietquote:
Ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil graag kunnen zien wat ik zelf heb ingevuld![]()
3-2 dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, 3-1 heb ik sowieso al niet ingevuld
quote:Op zondag 11 juni 2006 00:55 schreef oYo het volgende:
Hoe zien we wat we hebben ingevuld?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:18 schreef Nuongirl het volgende:
Dit weekend gaan we ons uiterste best doen om dat voor elkaar te krijgen
Nee, want die zijn in februari 2004 gewipt.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:28 schreef speknek het volgende:
Maar sowieso, er zijn al heel veel, hele uitgebreide managers geweest. Niet in de laatste plaats de EK2004 pool. Waarom werd die niet gerecycled? Of was dat ook nog van Arjen en Jorma?
Ik doe mee aan de WK-Poule van de KNVB. Sta nu eerste van Nederlandquote:Op maandag 12 juni 2006 20:05 schreef i2Them2 het volgende:
Me broertje doet mee met de wk-poule van de KNVB en staat verdomme boven aan. Hij heeft 3 keer precies de goede uitslag gegokt
. Dus hier thuis win ik ook niet
.
Ha, dat is wel tof jaquote:Op maandag 12 juni 2006 20:14 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik doe mee aan de WK-Poule van de KNVB. Sta nu eerste van Nederland![]()
Heb 3 uitslagen goed voorspeld, door mijn goede inzicht, en vele kennis van het internationale voetbal, sta ik dus eerste. Hier bewijs:
moet je links op de WK Poule Logo klikken![]()
SV Ens Site
Hier screenshot![]()
[afbeelding]
Bij ons in de kroeg ook gelukkig. Mijn enige hoop nog daar... Tenzij Ronaldo er vanavond een stuk of 10 in schiet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:47 schreef TheVulture het volgende:
In sommige pools waar ik aan mee doe is er een poedelprijs... daar maak ik nog wel kans op
Oh.... de hoofdprijs is 'maar' 300 euro... in drank!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef cyberax99 het volgende:
Kijk maar uit anders moet je straks nog extra belasting gaan betalen
Er valt niks te winnen in die KNVB-Poule... Ik sta nu 4de, ik houdt jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef cyberax99 het volgende:
Kijk maar uit anders moet je straks nog extra belasting gaan betalen
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:23 schreef Dixidito het volgende:
Alle eerste wedstrijden zijn voorbij... gaan we nu iets te zien krijgen? Of moeten we wachten tot het hele WK voorbij is voor we weten wie er gewonnen heeft??
http://sport.fok.nl/wk2006/nieuws/25490quote:
Ja dagquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:37 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wk2006/nieuws/25490
Misschien gewoon eens de site waar het allemaal op draait bezoeken en eens te lezen?![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mijn 7de juiste uitslag in 20 wedstrijden. Ik doe het niet slecht.
Nope.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:01 schreef TheVulture het volgende:
zijn de wedstrijden van gisteren daar nu al in verwerktof nog steeds niet?
mooi dan stijg ik nog want ik had NL- IVO goedquote:
quote:28 yosander 125
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:07 schreef TheVulture het volgende:
mooi dan stijg ik nog want ik had NL- IVO goed
Mee eens, ik zal even vragen of het mogelijk is hier iets aan te doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Vooropgesteld, ik vind het super dat Fok! een pool heeft georganiseerd maar ik vind het wel jammer dat de scores pas sinds kort te zien zijn en de standen niet na elke wedstrijd/dag worden ge-update... da's toch de grote charme van zo'n pool wat mij betreft
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Mee eens, ik zal even vragen of het mogelijk is hier iets aan te doen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:10 schreef Nuongirl het volgende:
De pool zal voortaan na elke dag ( niet na elke wedstrijd dus) worden geupdated
![]()
Dan lopen jullie er wel een paar achter...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:10 schreef Nuongirl het volgende:
De pool zal voortaan na elke dag ( niet na elke wedstrijd dus) worden geupdated
![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef Cart_man het volgende:
Wist niet eens dat ik meedeed.
460 Cart_man 97
geupdatedquote:Op zondag 18 juni 2006 11:17 schreef zoo het volgende:
[..]
Dan lopen jullie er wel een paar achter...![]()
383 TheVulture 127quote:Op zondag 18 juni 2006 12:05 schreef Breuls het volgende:
Heb opnieuw een update gedaan, de uitslag van Italie - VS was nog niet verwerkt.
2 wedstrijden helemaal goed en 24 plaatsten gestegen van 58 naar 34.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:02 schreef TheVulture het volgende:
512 TheVulture 117
Twee wedstrijden helemaal goed en dan maar zo'n veertig plaatsen stijgen
Da's netjes dat je Ita-VS goed had.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:08 schreef TheVulture het volgende:
383 TheVulture 127
Dat lijkt er al meer op
quote:
Dat zullen er niet veel zijn, nee. Kan makkelijk idd, als beide landen hun laatste wedstrijd winnen.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:25 schreef TheVulture het volgende:Dat zijn gouden punten, ook in mijn andere pools
Ik ben nog meer spekkoper als de Italianen naar huis gaan en Tsjechie en Ghana doorgaan, dat heeft niemand volgens mij
Vier punten voor het juiste resultaat, twee punten voor het verschil in doelpunten goed --> 6 punten dusquote:Op zondag 18 juni 2006 18:25 schreef CittaR het volgende:
ik had voor japan - kroatie 1-1 voorspeld, krijg ik dan nog punten ook al is het 0-0 geworden?
Dankzij de misser van Kaka in de slotseconden heb ik er wat minderquote:
Sorry, je staat 86e. Frankrijk - Zuid-Korea is pas net verwerkt.quote:
Dan ben ik nog steeds 4 plaatsen gestegen!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sorry, je staat 86e. Frankrijk - Zuid-Korea is pas net verwerkt.
Nu 441equote:
124 Stuart 156quote:Op zondag 18 juni 2006 20:17 schreef Stuart het volgende:
112 Stuart 143
Ik voorspel maar weinig goed zie ik al![]()
![]()
Gaat lekker zeg, van 112 naar 124 en nu:quote:Op maandag 19 juni 2006 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
124 Stuart 156
Blijkbaar kan het nóg slechter en ben ik zelfs gezakt![]()
Zodan, das een megajumpquote:
Ik had een paar wedstrijden helemaal goed voorspeldquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef zoo het volgende:
Zodan, das een megajump![]()
![]()
Ikk evan 220 naar 168... gaat gestaag..![]()
8. Arcee 225quote:
en nu 192stequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:03 schreef Blik het volgende:
253ste met 166 punten, vind het matig
Same here.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Par - T&T wel goed voorspeld
Dat snap ik, anders stond je wel in de top 10, zoals ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:44 schreef Isabeau het volgende:
76ste inmiddelsIk word steeds beter
(ik heb dus geen verstand van voetbal he)
hoe weet je dat? De tussenstand is toch nog niet geupdate?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:44 schreef Isabeau het volgende:
76ste inmiddelsIk word steeds beter
(ik heb dus geen verstand van voetbal he)
69 Neoktheone 206quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk gewoon naar wat ik vandaag sta, jaIk had nog niet gekeken namelijk.
bij deze heb ik mezelf slechtziend verklaardquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
69 Neoktheone 206
70 MTeC 206
71 Llanirev 206
72 Isabeau 206
73 J.M.K 206
74 Wijnbes 206
75 VarsesteR 206
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
69 Neoktheone 206
70 MTeC 206
71 Llanirev 206
72 Isabeau 206
73 J.M.K 206
74 Wijnbes 206
75 VarsesteR 206
Ik heb het gevoel dat zowel Argentinie als Nederland willen verliezenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk eerder dat één van de twee teams expres wil verliezen.
Ja?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat maak je me toch altijd blij, Arcee!!![]()
![]()
![]()
quote:Doe jij mee aan de FOK! WK-pool? Check dan hier de tussenstand (actueel t/m vrijdagmiddag 12 uur).
Voor een overzicht van je voorspellingen, zie hier.
Stomme penalty.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook 10 plaatsen gezakt, ArceeKomt ook door die stomme 2-3 van gisteren. Ik had 2-2 en toen kwam er een penalty
![]()
Ja, je gaat een stuk beter dan ik, Arcee!quote:
Dat wou ik er niet mee zeggen, maar inderdaad, ik ga stukken beter dan jij, Jane.quote:
Het kan ook bijna niet slechter. Ik heb al een keer bijna helemaal onderaan gestaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat wou ik er niet mee zeggen, maar inderdaad, ik ga stukken beter dan jij, Jane.
1 plekkie gezaktquote:
inmiddels al in de 300.... ik begon zo goed maar het einde was echt slecht bij mij...quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:58 schreef CittaR het volgende:
verdomme.... van 88e naar 159e.... maarja ik had dan ook duitsland - ecaudor en puerto rico - polen helemaal fout...
engeland zweden had ik 1-1 dus zat ik er net naast en paraguay - t&t had ik dan wel weer helemaal goed
voor morgen heb ik er wel vertrouwen in, ik heb in groep C pas 1 wedstrijd fout gehad (arg - s&m). maar ik denk niet dat iemand had verwacht dat ze met 6-0 zouden winnen...
Ik zit in hetzelfde parketquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:16 schreef Jane het volgende:
Hmmm, ik zie dat ik voorspeld heb dat er 2 Nederlandse coaches naar de 8ste finale gaan. Dat betekent dat ik dus eigenlijk moet hopen dat het Dick niet lukt vanmiddag. Lastig...![]()
Ik expres niet, omdat ik de poule invulde met de gedachte dat Engeland ver zou komen en dan zou hij sowieso niet meer mogen fluiten.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:21 schreef Jane het volgende:
het heeft me gelukkig behoedt voor de keuze van Poll voor de finale.
Ik ook al.. had ook gewoon 3 in moeten vullen..quote:
Ja, als je dat er steeds bij zegt lijkt het nog heel wat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:57 schreef Jane het volgende:
Wow, ik ben wel ff gestegen naar de 444ste plaats!
Niet slecht als je bijna onderaan gestaan hebt.
De officiele eindstand, zoals de Fifa die hanteert, die is geldig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:04 uur schreef Jane het volgende:
Hee, geldt de stand na 90 minuten? Of na verlenging? Of na strafschoppen?
Ja, ik denk het ook, maar het zou leuk zijn om ff bevestiging te krijgen...quote:
Team A goed --> 6 puntenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef Arcee het volgende:
Hoe is de puntentelling van de tweede fase?
Wat is er niet duidelijk aan dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook, maar het zou leuk zijn om ff bevestiging te krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |