quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:34 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
komt er ook nog een functie om terug te kijken naar wat je hebt ingevuld?
Zijn er eigenlijk wel prijzen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:53 schreef Plastic_Power het volgende:
Ingevuld. Ik neem aan dat de prijzen ook naar de VS verzonden kunnen worden.![]()
Ik hoop het niet, want ik doe alleen voor de lol mee.quote:
Mmm, voetbal kijken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik doe alleen voor de lol mee.
En er is een regel dat crew niet met prijsvragen mee mag doenEn ik wil niet eens een prijs, ik wil gewoon iets leuks te doen hebben tijdens het WK
Ja, dat vind ik dus best heel erg saaiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Mmm, voetbal kijken?
Breien is tegenwoordig weer helemaal hipquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus best heel erg saaien als de tv hier toch aanstaat op de WK wedstrijden dan wil ik het gewoon wat leuker voor mezelf hebben
(en nee, ik kijk liever voetbal samen met mijn vriend dan dat ik iets anders zonder mijn vriend doe
)
Nou, daar zal het spannend van worden. Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:48 schreef Plastic_Power het volgende:
Breien is tegenwoordig weer helemaal hip![]()
Je sarcasme, wat doe jequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, daar zal het spannend van worden. Bedankt voor de tip.
Eenmalig invullen?quote:Je hebt je gegevens al ingevuld. Klik hier om terug te gaan naar de WK-site.
Of 1 waarmee je je pool weer kunt resetten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:34 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
komt er ook nog een functie om terug te kijken naar wat je hebt ingevuld?
Dan heb je dus overal 0-0quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:57 schreef Arcee het volgende:
Eenmalig invullen?
Ik had nog niks ingevuld.
Die moet ik ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of 1 waarmee je je pool weer kunt resetten.
Zal best wel wat van goed zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:14 schreef MissX het volgende:
[..]
Die moet ik ookIk wou ff kijken hoe het werkte allemaal, klikje hier, klikje daar en nu wordt het dus allemaal 0-0.
Samen met MissX op 1.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Jullie hebben dan in deze eerste ronde wel exact dezelfde punten, jij en MissX
Costa Rica zou zo tekenen voor 3 punten en 0 goals tegen in poulefase.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:14 schreef MissX het volgende:
[..]
Die moet ik ookIk wou ff kijken hoe het werkte allemaal, klikje hier, klikje daar en nu wordt het dus allemaal 0-0.
Zéér interessante vraag! Hier wil ik wel een nieuw topic voor zienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef Plastic_Power het volgende:
Costa Rica zou zo tekenen voor 3 punten en 0 goals tegen in poulefase.![]()
Hoe zou in zo'n -hypothetisch mogelijk- geval besloten worden wie naar de 8e finales gaan? Loting, fair play, alfabetisch![]()
Loting is het laatste redmiddel, ik heb laatst een lijst hier gezien over hoe het bepaald wordt, ik ga ff zoeken voor je.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Hoe zou in zo'n -hypothetisch mogelijk- geval besloten worden wie naar de 8e finales gaan? Loting, fair play, alfabetisch![]()
Prestaties in voorronde?. Al zou dat ivm wisselende sterkte van de poules misschien niet eerlijk zijn..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Loting dus. Dat zou even klote zijn. En dan gaan natuurlijk "toevallig" het thuisland en de titelverdediger door (p=.25).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:26 schreef MissX het volgende:
If teams are even on points at the end of group play, the tied teams will be ranked as follows:
1. Goal difference in all group matches
2. Greatest number of goals scored in all group matches
3. Greater number of points obtained in matches between the tied teams
4. Goal difference in matches between the tied teams
5. Greater number of goals scored in matches between the tied teams
6. Drawing of lots (last resort)
Eens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind loting zo oneerlijkdat heeft niets te maken met wie de beste is.
Penalties zijn geweldig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Doe dan alsnog penalties oid. Ook al vind ik penalties altijd al zo jammer, maar altijd beter dan loten.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:00 schreef Falco het volgende:
Als het goed is, wordt er later nog iets in geïmplementeerd, waarbij je alsnog de voorspellingen kan terugzien en veranderen.
Excuses voor het ongemak nu dus.
De kans dat dat gebeurt is ontzettend klein, volgens mij is het lang geleden dat er in het voetbal loting als beslissing is gebruikt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind loting zo oneerlijkdat heeft niets te maken met wie de beste is.
Ja, na dat hele rijtje aan voorafgaande beslissingen wat MissX heeft gepost moet dat ook wel een unicum wezen. Maar toch...hadden ze niet iets eleganters kunnen verzinnen dan een loting. Zoals ik al zei: alsnog penalties schieten oid.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:26 schreef FloggingMolly het volgende:
De kans dat dat gebeurt is ontzettend klein, volgens mij is het lang geleden dat er in het voetbal loting als beslissing is gebruikt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:32 schreef Donaldo het volgende:
Waar slaat dit op, ik ga naar de wk pool en dan staat er
Je hebt je gegevens al ingevuld. Klik hier om terug te gaan naar de WK-site.
zonder dat ik iets heb ingevuld.... :S?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:00 schreef Falco het volgende:
Als het goed is, wordt er later nog iets in geïmplementeerd, waarbij je alsnog de voorspellingen kan terugzien en veranderen.
Excuses voor het ongemak nu dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |