Ja?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat maak je me toch altijd blij, Arcee!!![]()
![]()
![]()
quote:Doe jij mee aan de FOK! WK-pool? Check dan hier de tussenstand (actueel t/m vrijdagmiddag 12 uur).
Voor een overzicht van je voorspellingen, zie hier.
Stomme penalty.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook 10 plaatsen gezakt, ArceeKomt ook door die stomme 2-3 van gisteren. Ik had 2-2 en toen kwam er een penalty
![]()
Ja, je gaat een stuk beter dan ik, Arcee!quote:
Dat wou ik er niet mee zeggen, maar inderdaad, ik ga stukken beter dan jij, Jane.quote:
Het kan ook bijna niet slechter. Ik heb al een keer bijna helemaal onderaan gestaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat wou ik er niet mee zeggen, maar inderdaad, ik ga stukken beter dan jij, Jane.
1 plekkie gezaktquote:
inmiddels al in de 300.... ik begon zo goed maar het einde was echt slecht bij mij...quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:58 schreef CittaR het volgende:
verdomme.... van 88e naar 159e.... maarja ik had dan ook duitsland - ecaudor en puerto rico - polen helemaal fout...
engeland zweden had ik 1-1 dus zat ik er net naast en paraguay - t&t had ik dan wel weer helemaal goed
voor morgen heb ik er wel vertrouwen in, ik heb in groep C pas 1 wedstrijd fout gehad (arg - s&m). maar ik denk niet dat iemand had verwacht dat ze met 6-0 zouden winnen...
Ik zit in hetzelfde parketquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:16 schreef Jane het volgende:
Hmmm, ik zie dat ik voorspeld heb dat er 2 Nederlandse coaches naar de 8ste finale gaan. Dat betekent dat ik dus eigenlijk moet hopen dat het Dick niet lukt vanmiddag. Lastig...![]()
Ik expres niet, omdat ik de poule invulde met de gedachte dat Engeland ver zou komen en dan zou hij sowieso niet meer mogen fluiten.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:21 schreef Jane het volgende:
het heeft me gelukkig behoedt voor de keuze van Poll voor de finale.
Ik ook al.. had ook gewoon 3 in moeten vullen..quote:
Ja, als je dat er steeds bij zegt lijkt het nog heel wat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:57 schreef Jane het volgende:
Wow, ik ben wel ff gestegen naar de 444ste plaats!
Niet slecht als je bijna onderaan gestaan hebt.
De officiele eindstand, zoals de Fifa die hanteert, die is geldig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:04 uur schreef Jane het volgende:
Hee, geldt de stand na 90 minuten? Of na verlenging? Of na strafschoppen?
Ja, ik denk het ook, maar het zou leuk zijn om ff bevestiging te krijgen...quote:
Team A goed --> 6 puntenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef Arcee het volgende:
Hoe is de puntentelling van de tweede fase?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |