Team A goed --> 6 puntenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef Arcee het volgende:
Hoe is de puntentelling van de tweede fase?
Is idd wel zo handig. Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef Jane het volgende:
Kan ik straks ook weer zien wat ik voorspeld heb voor de 8ste finales?
Per vraag, 24 in totaal voor die 2 vragen dus?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:05 schreef Falco het volgende:
De twee vragen over verlengingen en strafschoppen worden beloond met 12 punten, mits ze goed beantwoord zijn.
Euhjaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Per vraag, 24 in totaal voor die 2 vragen dus?
De officiele stand, zoals de Fifa die hanteert, Arcee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:14 schreef Arcee het volgende:
En telt nu de stand na verlenging, zonder eventuele strafschoppen dus?
205 Stuart 253quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef Stuart het volgende:
89 Stuart 223![]()
De wedstrijden van vandaag had ik fout![]()
Juist, de stand na 90 minutenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:15 schreef Jane het volgende:
[..]
De officiele stand, zoals de Fifa die hanteert, Arcee.Je hebt Breuls toch wel gehoord?
En dat kon Breuls niet even zeggen? Want ik ben nog speciaal gaan checken wat overal genoemd staat als uitslag van de finale van '78 en dan staat er toch echt 3-1 hoor. En niet 1-1.quote:
Niet na de verlenging? Dat lijkt me toch sterk, dat de FIFA dat niet doet.quote:
Inderdaad, Arcee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet na de verlenging? Dat lijkt me toch sterk, dat de FIFA dat niet doet.
Maar goed dat ik 't nog ff vroeg, hè Jane?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:28 schreef Jane het volgende:
Inderdaad, Arcee.
Nou, ik heb hem toch al ingevuld hoor. En het blijft toch natte-vinger-werk en het is voor de lol, dus het maakt me niet veel uit, maar ik vind het wel raar dat de verlening niet meetelt bij de 'officiele uitslag'. Kan het me gewoon niet voorstellen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar goed dat ik 't nog ff vroeg, hè Jane?
Oorspronkelijk was het idee de stand na 90 minuten te nemen en volgens mij geldt dat idee nog steeds. Dat staat los natuurlijk van welke regels de FIFA heeftquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:25 schreef Jane het volgende:
[..]
En dat kon Breuls niet even zeggen? Want ik ben nog speciaal gaan checken wat overal genoemd staat als uitslag van de finale van '78 en dan staat er toch echt 3-1 hoor. En niet 1-1.
Dat lijkt me verstandig ja, want het wordt met de minuut onduidelijker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:31 schreef Falco het volgende:
Oorspronkelijk was het idee de stand na 90 minuten te nemen en volgens mij geldt dat idee nog steeds. Dat staat los natuurlijk van welke regels de FIFA heeft. Maar ik zal even 'achter de schermen' nagaan wat we nu precies hanteren...
Hier maar verder, Breuls. Dat is iig wel duidelijk.quote:
Tis mij nu ook niet meer duidelijk hoor. Ging van de uiteindelijke uitslag uit, na verlenging en desnoods strafschoppen dus... Nu mijn pooltje gisteravond al ingevuld vanwege werk...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:23 schreef Jane het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar het is me nu nog niet duidelijk, eigenlijk.
En trouwens, jullie zijn er toch wel van op de hoogte dat de Golden Goal is afgeschaft, he?
Nou das lekker dan...quote:
Inderdaad. Ik vind het prima dat het de stand na 90 minuten is, maar dat had er eigenlijk wel even gelijk bijgezegd mogen worden, want 'normaal' gesproken (andere pools) gaat men naar mijn beste weten altijd uit van de stand na verlenging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:56 schreef zoo het volgende:
[..]
Nou das lekker dan...En kan ik de mijne dan nu opnieuw invullen? (zie eerder berichtje hierboven van mij..)
Dat kan natuurlijk sowieso wel, ook met verlenging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef Svensational het volgende:
Ja, dan zou ik mijnes ook graag opnieuw willen invullen. Heb nergens 0-0 voorspeld, omdat ik dacht dat dat dus niet kon.
Ja, maar met FIFA was het vroeger altijd zo dat als je won door strafschoppen, je met 1-0 wonquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk sowieso wel, ook met verlenging.
Niet om 't weer ingewikkelder te maken.
90 minuten dus. Okee.
Hmm hoor er niets meer over dus ben bang dat we het l*l Haasje zijn...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef Svensational het volgende:
Ja, dan zou ik mijnes ook graag opnieuw willen invullen. Heb nergens 0-0 voorspeld, omdat ik dacht dat dat dus niet kon.
quote:
Ik had ook 2-1 staan voor Duitsland. Viel nogal tegen dat die penalty er niet in gingquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:37 schreef Arcee het volgende:
Ik had lang 2 - 0 voor Duitsland staan, maar toch nog een doelpuntje voor Zweden genoteerd. Nog 10 minuten om die te maken.
Ik had 2-0. Geluk voor me dat Larsson Beckham imiteerde, want daardoor heb ik de wedstrijd de-se goed voorspeld.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had ook 2-1 staan voor Duitsland. Viel nogal tegen dat die penalty er niet in ging
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:26 schreef Arcee het volgende:
Shit, ik had Crespo als éérste doelpuntmaker.
Me too...quote:Op zondag 25 juni 2006 00:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar........ ik had wél Podolski als eerste doelpuntenmaker vanmiddag!
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:07 schreef Jane het volgende:
Wanneer kunnen we voorspellen voor de kwartfinales?
Maar weer es achter de schermen gevraagd...quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:07 schreef Jane het volgende:
Wanneer kunnen we voorspellen voor de kwartfinales?
En? Al resultaat?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:25 schreef Falco het volgende:
Maar weer es achter de schermen gevraagd...
Het kan weer: http://www.fok.nl/wk2006/quote:
Flikker toch een kuteind op met je kutsmilies, niemand verplicht je om mee te doenquote:Op zondag 2 juli 2006 02:16 schreef Stuart het volgende:
Nou, binnenkort nog even de halve finales invullen en daarna de finale. Hebben we dat ook weer gehad
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:25 schreef Arcee het volgende:
Nu al te laat? Vreemd, wedstrijd begint pas om 21:00 uur.
Als je gewoon leest had je het kunnen weten.quote:Via deze link kun je je voorspellingen voor de derde ronde invullen. Let op: je kan dit alléén doen als je ook hebt meegedaan aan de eerste fase van het spel! Aangezien de eerste wedstrijd van de halve finales morgen al begint, kun je tot dinsdag 4 juli 17.00u je voorspellingen invullen. Na het invullen en versturen van het formulier kun je je voorspellingen niet meer wijzigen, dus controleer goed wat je invult!
Misschien een domme vraag, maar waar lees je dat? Bij mij staat er nog steeds Tweede Ronde en ik heb wel gerefreshed.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Als je gewoon leest had je het kunnen weten.
gerefreshtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:35 schreef Jane het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar lees je dat? Bij mij staat er nog steeds Tweede Ronde en ik heb wel gerefreshed.
Ja ja, Arcee... I know, but I just don't give a fuck today, okay?quote:
Dat had ik wel gelezen, maar ik vind het dus vreemd dat 't niet tot 21:00 uur is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:30 schreef Svensational het volgende:
Als je gewoon leest had je het kunnen weten.
But of course, Jane.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:30 schreef Jane het volgende:
Ja ja, Arcee... I know, but I just don't give a fuck today, okay?
Reageer dan niet zo verbaasdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat had ik wel gelezen, maar ik vind het dus vreemd dat 't niet tot 21:00 uur is.
Sorry, ik zal het nooit meer doen.quote:
Nou je ava nog updatenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:54 schreef Nuongirl het volgende:
[Upd]De FOK! WK-pool is weer open!
Zie update
die oude weerquote:
Niet die award, maar die andere jaquote:
Dankequote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:54 schreef Nuongirl het volgende:
[Upd]De FOK! WK-pool is weer open!
Zie update
En wat heeft dit verder dan te maken met het topic? Of kom je alleen maar om mensen af te zeiken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Flikker toch een kuteind op met je kutsmilies, niemand verplicht je om mee te doen.
Kom jij alleen maar om als een mongool te posten?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat heeft dit verder dan te maken met het topic? Of kom je alleen maar om mensen af te zeiken?
2 dagen ernaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:24 schreef Stuart het volgende:
Wanneer kunnen de laatste uitslagen worden ingevuld voor de finale en 3e/4e plaats![]()
Zo te zien kan er nog niet voorspeld worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:24 schreef dwerg het volgende:
Heb ik iets gemist en kan er weer voorspeld worden?
De hele WK pool is (zo) geen flikker meer aan! Het wordt niet meer bijgewerkt, stemmen is niet mogelijk of slechts enkele uren waar het voorheen enkele dagen was.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo te zien kan er nog niet voorspeld worden.
Ja, dat geldt hetzelfde voor jou.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:09 schreef Stuart het volgende:
Begin niet aan een WK pool als je te belazerd bent om het af te maken. Dit is gewoon ronduit triest![]()
jij weet dus precies hoe het allemaal werkt. Knap om te horenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
De hele WK pool is (zo) geen flikker meer aan! Het wordt niet meer bijgewerkt, stemmen is niet mogelijk of slechts enkele uren waar het voorheen enkele dagen was.
Erg matig dat als Nederland wordt uitgeschakeld de organisatie niet afmaakt waaraan is begonnen![]()
Begin niet aan een WK pool als je te belazerd bent om het af te maken. Dit is gewoon ronduit triest![]()
Je bent een trema vergetenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:36 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
jij weet dus precies hoe het allemaal werkt. Knap om te horen
Er zijn inderdaad dingen fout gegaan (niemand zegt ook dat dat niet zo is), en die zullen zeker geevalueerd worden, maar dat heeft geen fuck te maken met dat Nederland is uitgeschakeld.
Alsof het allemaal zó ontzettend moeilijk is. Technische hoogstandjes hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:36 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
jij weet dus precies hoe het allemaal werkt. Knap om te horen
Er zijn inderdaad dingen fout gegaan (niemand zegt ook dat dat niet zo is), en die zullen zeker geevalueerd worden, maar dat heeft geen fuck te maken met dat Nederland is uitgeschakeld.
Er is ook niemand die zegt dat er wél iets fout is gegaan. De oorverdovende stiltes van jullie kant zijn irritanter dan het geraaskal van Stuart in dit topic.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:36 schreef Nuongirl het volgende:
Er zijn inderdaad dingen fout gegaan (niemand zegt ook dat dat niet zo is)
Omdat wij niets konden melden. Voor ons is het ook niet leuk om telkens te zeggen: Ja sorry, maar er kan nog niets worden ingevuld.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:27 schreef dwerg het volgende:
[..]
Er is ook niemand die zegt dat er wél iets fout is gegaan. De oorverdovende stiltes van jullie kant zijn irritanter dan het geraaskal van Stuart in dit topic.
I know dat je het niet lullig bedoeld. En wat betreft de punten die nog niet zijn geupdated: Dat schijnt een erg lastige klus te zijn , vandaar dat die nog niet zijn bijgeschreven. Breuls zou er dit weekend iig naar kijken, als hij tijd had.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:43 schreef dwerg het volgende:
Kijk, dat is een helder antwoord. Ik bedoel het ook niet lullig, maar zeg het dan gewoon.
Dude, jij bent degene die zichzelf hier belachelijk loopt te makenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:12 schreef Stuart het volgende:
Oooh, en Sven, reageer jij ook maar weer even uitermate dom. Dat past immers goed bij je!
Same here.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:13 schreef Schuifpui het volgende:
Zal wel niet veel goeds zijn, aangezien ik sinds de groepsfasen geen wedstrijd meer goed heb voorspeld volgens mij.
Zo snel? Denk het niet hoor, reken op nog maar een jaartje of 2!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:46 schreef Kieran het volgende:
Spannend hoor. Misschien komt de uitslag wel al over een paar maanden![]()
Als het gaat lukken zou het inderdaad leuk zijn als dat nog vóór het EK van 2008 gebeurdquote:Op zondag 16 juli 2006 01:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zo snel? Denk het niet hoor, reken op nog maar een jaartje of 2!
Het is allemaal nog zo ver hehquote:Op zondag 16 juli 2006 02:03 schreef Kieran het volgende:
[..]
Als het gaat lukken zou het inderdaad leuk zijn als dat nog vóór het EK van 2008 gebeurd
mail me eens op nuongirl@fok.nl, want de prijs is dus wel verstuurd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:19 schreef Luutgaert het volgende:
he, nu was ik 3e geworden en zou ik als een prijs een verrassing krijgen maar heb em nog niet ontvangen, is de verrassing dat ik helemaal geen prijs krijg?![]()
mail verstuurdquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:20 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
mail me eens op nuongirl@fok.nl, want de prijs is dus wel verstuurd.
Nummer 8 is netter.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo, toch op nummer 9.
Best netjes
De uitslag was er meer dan een maand geleden al he.quote:Op zondag 3 september 2006 01:11 schreef Jane het volgende:
Fijn dat de uitslag er toch gekomen is voor het volgende WK, trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |