quote:Op maandag 19 juni 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
Jean d’Orange en Ridder Graniet zijn trouwens één en dezelfde!
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb topic 1 tm van 4 van Kasta gelezen... moet ik de rest ook allemaal lezen of kan ik door naar het laatste deel?
Linkje?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb topic 1 tm van 4 van Kasta gelezen... moet ik de rest ook allemaal lezen of kan ik door naar het laatste deel?
quote:
Wie ik?quote:
Groeit er bij jou ook een plant uit je hoofd?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie ik?Dit is mijn originele account, hoor.
Ze moet dood.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Die heeft overduidelijk wat chromosoompjes teveel.
quote:
In US, 10 topics ofzo in de slotjeslijst.. niet te missenquote:
Het liefst met behulp van lange naalden met kleine, nare weerhakenquote:
Ik moet zeggen Zhenar, soms heb je werkelijk sublieme ideeënquote:Op maandag 19 juni 2006 20:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het liefst met behulp van lange naalden met kleine, nare weerhaken![]()
Inso!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:11 schreef Insomaniac het volgende:
KLOONTJE DE REUZENKIND HEB KEILEKKERE IJSEN!
Ik heb twee nummers geluisterd en ben toen maar weer gestoptquote:Op maandag 19 juni 2006 22:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat is dat dramatisch slecht, FOK!radio..
Goed, omdat je dit hebt gepost:quote:Op maandag 19 juni 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
hoi trouwenshoe is het met mijn fokvriendjes en -vriendinnetjes?!
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
ik kots opklonen
en ik kots nog veel harder of
Kloontje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een kotswijf is dat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh en de TT is dus automatisch ook zum kotzen![]()
![]()
maar nu is wel heel m'n toetsenbord besmeurd met m'n maaginhoudquote:Op maandag 19 juni 2006 22:25 schreef Zhenar het volgende:
Goed, omdat je dit hebt gepost:
Ja, daar had ik ook al last vanquote:Op maandag 19 juni 2006 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar nu is wel heel m'n toetsenbord besmeurd met m'n maaginhoud
Maikuuuuuuuuul is erop, net zo sneu als op FOK!.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb twee nummers geluisterd en ben toen maar weer gestopt![]()
![]()
me too.... en die krengen kunnen dus niet in de afwasmachine [niet dat ik die hebquote:Op maandag 19 juni 2006 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, daar had ik ook al last van. En ik heb een laptop
.
Hoi.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
ik kots opklonen
Kloontje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een kotswijf is dat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
oeh "Boys on the side" heeft z'n eeuwige jankmoment bereikt![]()
good old Royquote:Every time I look into your lovely eyes,
I see a love that money just cant buy.
One look from you, I drift away.
I pray that you are here to stay.
Anything you want, you got it.
Anything you need, you got it.
Anything at all, you got it.
Baby!
Every time I hold you I begin to understand,
Everything about you tells me Im your man.
I live my life to be with you.
No one can do the things you do.
Baby!
Anything you want
Anything you need
Anything at all
Im glad to give my love to you.
I know you feel the way I do.
Baby!
Anything you want, you got it
Anything you need, you got it
Anything at all, you got it
Baby
Anything at all
Baby
You got it
HEY!!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
ik kots opklonen
Kloontje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een kotswijf is dat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk he, zoveel domheid in één topic?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoek nog 's meer van die sukkels op...
krijg spontaan zin om m'n grote fok!vriendin op te sporenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heerlijk he, zoveel domheid in één topic?.
Wie is dat dan? Haaibaaike?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
krijg spontaan zin om m'n grote fok!vriendin op te sporen
Pff, die zit tegenwoordig toch alleen maar in MEN en WK.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
krijg spontaan zin om m'n grote fok!vriendin op te sporen
btwquote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb 1 van die Land van Ooit Kloontjes ooit ontmoet in een bar. Beetje tegen haar aan gaan hangen en wat met haar geknuffeld, was wel oke!
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb 1 van die Land van Ooit Kloontjes ooit ontmoet in een bar. Beetje tegen haar aan gaan hangen en wat met haar geknuffeld, was wel oke!
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
btw
Het was niet die TV-variant. En scheeuwen deed ze ook niet want ik had mijn kans laten schieten...Zoals vaak.![]()
Stom stom stom stom stom.![]()
Ik had eerst 3-1 volgens mij.quote:
Dat is een hele andere als toen bij Kindernetquote:Op maandag 19 juni 2006 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Die heeft overduidelijk wat chromosoompjes teveel.
Op dit forum nog niet...Als je mij bedoeld?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij ben jij zelf ook een kloontje!
quote:
ik had 2-0, dus dat was snel verkekenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
Ik had eerst 3-1 volgens mij.Maar toen veranderde ik het in 4-0
Ben jij... een nieuw personage hier?!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Op dit forum nog niet...Als je mij bedoeld?![]()
dat hoort zo Zhen, vlak voor de zomercliffhanger duikt er altijd een onbekend figuur op.....quote:
In WK begint haar zwakzinnigheid gewoon irritant te wordenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Pff, die zit tegenwoordig toch alleen maar in MEN en WK..
Kennelijk, hoewel ik ontdekte dat mijn naam Odysseuzzz al als Odysseus bestaat hier.quote:
Ik heb haaibaaike nog gepest vandaagquote:Op maandag 19 juni 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hoort zo Zhen, vlak voor de zomercliffhanger duikt er altijd een onbekend figuur op.....
maarrrrrrr dat blijkt dan weer mééstal een oude bekende te zijn
Dada?!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hoort zo Zhen, vlak voor de zomercliffhanger duikt er altijd een onbekend figuur op.....
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
babettequote:Op maandag 19 juni 2006 23:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bokkenlul![]()
pesten is gemeen
lieflijk treiteren is
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Op dit forum nog niet...Als je mij bedoeld?![]()
Wie ik?????quote:Op maandag 19 juni 2006 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zodra 'ie over politiek begint, weten we dat het óf die muhammed_dinges is, óf Airelle.
Slaap wel.quote:
Is dát de zomercliffhanger?quote:
We zullen het morgenochtend wetenquote:
Vet!quote:
Wazzup bitch?quote:
Adios amigaquote:
Lichte vorm van dyslectie...deal er maar mee... of ik ga je naam verkeerd schrijven, Bupatih. Kun je dat in je Quote lijstje zetten.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
Hij kan in ieder geval geen Nederlands.
[..]
Neuh, want dat is niks bijzonders.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Lichte vorm van dyslectie...deal er maar mee... of ik ga je naam verkeerd schrijven, Bupatih. Kun je dat in je Quote lijstje zetten.![]()
Buithap - De lekkere trek na een bankberovingquote:
Ik zal jou eens lekker trekken, ouwe smeerpijp.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Buithap - De lekkere trek na een bankberoving![]()
Oké. Ik houd weer van je.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja bitch dat weet ik ook wel, ik was toch al aan 't editten.....damn
![]()
Gore slet!quote:Op maandag 19 juni 2006 23:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal jou eens lekker trekken, ouwe smeerpijp.
quote:Toffe dingen doen is leuk!
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
Waarom worden mijn prachtige tekeningen zomaar genegeerd alsof ik rena een melaatse ben?
[/verkapt-geef-mij-nou-godverdorie-eens-aandacht-stelletje-kneuzen-post]
Ja leukquote:Op maandag 19 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
Waarom worden mijn prachtige tekeningen zomaar genegeerd alsof ik rena een melaatse ben?
Wat interesseren mij die kuttekeningen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
Je meent er niks van, vuil secreet!quote:
Gelukkig heb ik reeds Wiskunde B eindexamen gedaan en werk ik sindsdien alleen nog met uber veiligequote:Op maandag 19 juni 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je meent er niks van, vuil secreet!Ik hoop dat je een passer in je oog krijgt en dat een potlood je luchtpijp blokkeert!
Kutkloon.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
@ Bupatih
Erg leuke reacties ergens op Fok! van jou.![]()
Dequote:Op maandag 19 juni 2006 23:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik reeds Wiskunde B eindexamen gedaan en werk ik sindsdien alleen nog met uber veiligebalpennen
![]()
Tenminste... sindshet incident
![]()
OMG. LIKE FUCKING TELEPATHIE Of iets dergelijks.quote:
Nee.quote:
Herejezus mijn tieten, wat ben je flauw vandaag.quote:
Met kerstviering heeft de leraar op de basisschool mijn potlood nog eens afgepakt omdat ik hem steeds in het waxinelichthoudertje van Chantal stopte!quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met kerstviering heeft de leraar op de basisschool mijn potlood nog eens afgepakt omdat ik hem steeds in het waxinelichthoudertje van Chantal stopte!![]()
Wat zeg je me nou, Zhenar?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Praat me niet van Chantal!
Die hoer verdiende het
![]()
![]()
Ken je Renske toevallig ook? Die zat altijd met een potlood in haar broekje. Ze zei dan dat ze daar haar puntenslijper bewaarde!quote:Op maandag 19 juni 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Praat me niet van Chantal!
Die hoer verdiende het
![]()
![]()
Ik las over 'het waxinelichthoudertje van' heen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met kerstviering heeft de leraar op de basisschool mijn potlood nog eens afgepakt omdat ik hem steeds in het waxinelichthoudertje van Chantal stopte!![]()
Doe dat.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:59 schreef rena het volgende:
Ik zou maar gauw mijn bekkie dicht houden
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:10 schreef rena het volgende:
En het niveau & de humor daalt weer. Zodra bepaalde personen. Op mij na. Dit topic binnen komen![]()
Was tegen X_Mquote:
Wat?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:50 schreef rena het volgende:
[..]
Wat zeg je me nou, Zhenar?GA JE VREEMD?
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:56 schreef rena het volgende:
O herejezus, ik ging net het gras harken met een vork. En toen sprong er een GNMURFO boven op me.![]()
Toen kwam ineens de Here op een hobbelpaard voorbij gereden en toen ging ik naar de hel. Samen met Bupa en MB
![]()
![]()
quote:
Ik ga echt niet naar de helquote:Op maandag 19 juni 2006 23:56 schreef rena het volgende:
O herejezus, ik ging net het gras harken met een vork. En toen sprong er een GNMURFO boven op me.![]()
Toen kwam ineens de Here op een hobbelpaard voorbij gereden en toen ging ik naar de hel. Samen met Bupa en MB
![]()
![]()
Heyquote:
Neequote:
Oeh oeh, gevat hoor!quote:
Ja, sorry. Ik wist niet hoe ik anders moet Re-ageren!quote:
Een Re-te scherpe Re-actie!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik wist niet hoe ik anders moet Re-ageren! [afbeelding]
Er bestaan geen stomme vragen. Er bestaan alleen Bupatih.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo Odysseuzzz. Nieuw hier?
Stomme vraag, ik heb me ingelezen![]()
En je bent geen kloon?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Er bestaan geen stomme vragen. Er bestaan alleen Bupatih.
![]()
Dat klopt, op dit forum heb ik geen kloons.quote:
Ik zeker niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat klopt, op dit forum heb ik geen kloons.![]()
En ik wil ook even kijken hoe lang ik dat kan volhouden. Zijn trouwens alle andere users kloons van Bupatih?![]()
Mijn cliffhanger is mislukt Zhenarquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bupatih onder kloons post
Hoi, leuke hobbies heb je.quote:
Ja, ik ben ook een theorie aan het fabriceren sinds zijn geui(t)te vermoede(n) dat ik een kloontje zou zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeker niet.
Ik denk niet dat Bupatih onder kloons post, al zie ik 'm er wel voor aan. Paltos zou een Bupakloon kunnen zijn, maarPaltos gaat nu verder onder de naam Ovidius.
Maar dat zijn mijn speculaties.
Ben ik niet schattigquote:
Ik weiger het te downloaden tot msn me dwingtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:21 schreef PeRi het volgende:
Hm, dat nieuwe msn is eng.
Dan raffelen we je verhaallijn terstonds af!quote:
Ha! Maar als mijn lichaam nooit gevonden is, kan ik ALTIJD op élk moment weer opduikenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan raffelen we je verhaallijn terstonds af!!
Je gaat met je nieuwe, mysterieuze lover waterskiën, maar je jaloerse exvriendje (die tevens de plaatselijke pooier is) belaagt jullie, waardoor de boot op de rotsen klapt en explodeert. De lichamen worden niet teruggevonden.
EXIT XcUZ_Me !![]()
Waarom worden de leuke personen er het snelst uitgeschrevenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan raffelen we je verhaallijn terstonds af!!
Je gaat met je nieuwe, mysterieuze lover waterskiën, maar je jaloerse exvriendje (die tevens de plaatselijke pooier is) belaagt jullie, waardoor de boot op de rotsen klapt en explodeert. De lichamen worden niet teruggevonden.
EXIT XcUZ_Me !![]()
Ik was te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weiger het te downloaden tot msn me dwingt.
Die vindt iedereen zo leuk, daarom.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom worden de leuke personen er het snelst uitgeschreven.
De volgende dag vliegt er een zwart vliegtuigje over die de uit elkaar gereten lichaamsdelen van XcUZ_Me over het dorp uitstrooit. Na nauwkeurig onderzoek bevestigt de plaatselijke arts dat er geen twijfel over bestaat dat XcUZ_Me tijdens het bootongeluk om het leven is gekomen. (Over de rol van het vliegtuigje kan de arts geen nadere uitleg geven.) Ook weet de arts nog met klem te benadrukken dat het een zeer pijnlijke dood betrof.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ha! Maar als mijn lichaam nooit gevonden is, kan ik ALTIJD op élk moment weer opduiken.
Per-fect.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:19 schreef Canisfire het volgende:
Ooh als we zo gaan beginnen dan ben ik de Robin/Fay
Ik duik op wanneer het nodig of niet nodig is de verhaallijn een zwakzinnige kan gebruiken.
Daarvoor ben jij hier toch al 24/7 Zhenarquote:
Een extra zwakzinnigequote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daarvoor ben jij hier toch al 24/7 Zhenar![]()
Dat kan ook een teken aan de wand zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Zhenar is niet zwakzinnig. Want die maakt soms gewoon hele ingewikkelde zinnen.
Weet ik veelquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
O ja, Zhenar, wie ben ik eigenlijk? Of is mijn [offline]kortstondige, nietszeggende affaire met Kloontje [/offline]wel genoeg?
?
(Hee, dat werkt echtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hoe roep je Zhenar ook weer op? O ja,!!!!
Thunder, thunder, Thundercats, Hooooooo!
Who cares, je kent Thundercats!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
(Hee, dat werkt echt)
Wie is Airelle?
Je ligt in ieder geval niet (zoals vanouds) tot laat in de middag in je bed te rotten.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je ligt in ieder geval niet (zoals vanouds) tot laat in de middag in je bed te rotten.
ZoalsLeBeau
placht te doen.
![]()
Ach, dat was juist het begin van het einde.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:20 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb god gevonden....
btw thundercats me neus
Samurai pizza cats dat waren pas helden![]()
Samurai Pizza Cats... Dat is echt van een generatie na mijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:20 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb god gevonden....
btw thundercats me neus
Samurai pizza cats dat waren pas helden![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alhoewel ik de humor van Pokémon (vooral het over-the-top "acteerwerk") best tof vind![]()
Samurai pizza cats is eind jaren 80 gemaaktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Samurai Pizza Cats... Dat is echt van een generatie na mijStaat bij mij in hetzelfde rijtje als Pokémon etc.: moderne tekenfilmpoep dus.
Alhoewel ik de humor van Pokémon (vooral het over-the-top "acteerwerk") best tof vind![]()
Hij kwam in Nederland pas in de jaren 90 op TVquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Samurai pizza cats is eind jaren 80 gemaakt![]()
91 ja maar je het is net wijn je moet kijken naar het jaar van productie niet naar het moment dat je het opdrinktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij kwam in Nederland pas in de jaren 90 op TV![]()
Samen met "three little ghosts". Probeer die maar eens te google.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij kwam in Nederland pas in de jaren 90 op TV![]()
Dat is bullshitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
91 ja maar je het is net wijn je moet kijken naar het jaar van productie niet naar het moment dat je het opdrinkt![]()
Neequote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De volgende dag vliegt er een zwart vliegtuigje over die de uit elkaar gereten lichaamsdelen van XcUZ_Me over het dorp uitstrooit. Na nauwkeurig onderzoek bevestigt de plaatselijke arts dat er geen twijfel over bestaat dat XcUZ_Me tijdens het bootongeluk om het leven is gekomen. (Over de rol van het vliegtuigje kan de arts geen nadere uitleg geven.) Ook weet de arts nog met klem te benadrukken dat het een zeer pijnlijke dood betrof.![]()
Deal with it!quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zou ook je tweelingzus kunnen zijn. (of je kloon)![]()
Great Minds Think Alike.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:55 schreef Zhenar het volgende:
Psssst: je kunt nog altijd terugkomen als verloren gewaande tweelingzus!![]()
Jij zat ook in het bootjequote:
Jouw verhaallijn was dat je Dizer om mysterieuze redenen achterna ging naar New York, waar jullie een schokkende ontdekking doen...quote:
Mijn toekomstdroom, wat doe jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij zat ook in het bootje.
Je zal nooit een groot waterskister worden.
Oeh, een verhaallijn op locatiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jouw verhaallijn was dat je Dizer om mysterieuze redenen achterna ging naar New York, waar jullie een schokkende ontdekking doen...![]()
![]()
JA IK WEET DAT DIZZLE AL WEG IS ALS JIJ DAAR AANKOMT, SO WHAT?! HET GAAT OM HET VERHAAL, SLET!![]()
Die mag je zelf bedenkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg Zhenar, wat is jóuw rol eigenlijk binnen deze soap?
Ik ook, bij nader inzien. Die is veel leukerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Maar wat is het nu??
Ik ga voor optie 2
De tofheidquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook, bij nader inzien. Die is veel leuker. Dan kan er tenminste nog een flinke vliegtuigcrash in het geheel worden verwerkt
.
Vlieg je over potentiële doelwitten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik héb al zo'n zin 8 uur in zo'n zenuwenbak te gaan zitten, zonder dat ik denk aan de crash- en terrorisme-mogelijkheden
Mij, ja!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
nog wat gemist hier?!
de eerste die "ja, mij" zegt, krijgt een doodschop![]()
HOUD JE BEK EENS!quote:
De kans is nog groter dat je vandaag door een meteoriet wordt getroffen. Dus zanik niet!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik héb al zo'n zin 8 uur in zo'n zenuwenbak te gaan zitten, zonder dat ik denk aan de crash- en terrorisme-mogelijkheden
Idd... omdat we geen constructieve bijdrage meer leverden ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
nou moe, ze hebben dat geile postzegeltopic gesloten??!?
Jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
nou moe, ze hebben dat geile postzegeltopic gesloten??!?
terwijl ik vannacht nog 38 opties had bedacht om rechtsboven op de envelop te plakkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:16 schreef Zhenar het volgende:
Idd... omdat we geen constructieve bijdrage meer leverden ofzo!!!!1!111
mja dat lijkt me een topic om beter te mijden zolang ik op 't werk zitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoewel ik net wel een post van hetzelfde licht in het condoomtopic in SEX zag, die moet ik nog eens even nader bestuderen op kansloosheid.
nee man..... op SC zíjn helemaal geen zwijgzame typesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
Aha!! Dus Airelle is een een zwijgzaam type.
![]()
Ik heb wel haar fan-tas-tische website gevonden: http://vivoo.0catch.com/quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat lijkt me een topic om beter te mijden zolang ik op 't werk zit
Is New York niet 1 groot doelwit?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vlieg je over potentiële doelwitten?![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De kans is nog groter dat je vandaag door een meteoriet wordt getroffen. Dus zanik niet!![]()
Soaptechnischerwijs zou het wel interessant zijn als je vliegtuig zou worden getroffen door een meteoriet!quote:
IK WIL UIT DE SOAP!!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Soaptechnischerwijs zou het wel interessant zijn als je vliegtuig zou worden getroffen door een meteoriet!![]()
Gezien de verhaallijn komt dat dan ook goed uitquote:
ik kom niet verder dan blz.1 maar dat zegt al genoeg....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wel haar fan-tas-tische website gevonden: http://vivoo.0catch.com/
én: dan hebben we weer ruimte voor een echtequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gezien de verhaallijn komt dat dan ook goed uit.
Die foto's...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan blz.1 maar dat zegt al genoeg....
quote:
Jammerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:43 schreef buzzer het volgende:
beetje jammer, maar dit topic is te ver ontspoord om het nog op de rails te krijgen.
ik heb ook 'n paar van die halve gothictypjes op m'n caseload... misschien zit er wat voor je bijquote:
Tss.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Middag.
Ja! Gezellig samen met Mien Dobbelsteenquote:
Die aandachtsvragende kut-PI natuurlijkquote:
Sorry, heur.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Die aandachtsvragende kut-PI natuurlijk.
Zo van, VRAAAAAAAAAAG ME HOE HET MET ME GAAAT EN WAT ER AAN DE HAND IS!!!!!
Vóór die verhaallijn danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gezien de verhaallijn komt dat dan ook goed uit.
Ik was ooit een kloon van Bupatih.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeker niet.
Ik denk niet dat Bupatih onder kloons post, al zie ik 'm er wel voor aan. Paltos zou een Bupakloon kunnen zijn, maarPaltos gaat nu verder onder de naam Ovidius.
Maar dat zijn mijn speculaties.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:03 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Ik was ooit een kloon van Bupatih.Maar nu niet meer!
![]()
Kutkloon.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:06 schreef Bupatih het volgende:
Maar Odysseuzzz is wel een kloon van mij.
Spannend. Jij maakt wat mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:08 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb laatst nog met een zeer geheime kloon een topic gepost in ONZ!
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent veel toffer als je gewoon géén klonen hebt.
Damn right.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat hij zegt.quote:
Hij wordt alleen een beetje ondergewaardeerd!quote:
Nee! Als ik had gewild dat jullie wisten wie het is, had ik het wel gezegd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg gewoon wie het is, Buithap, dan hebben we dat ook gehad.
En ultiem tof als je een kloon béntquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kijk eens wat ik met je miezerige woordje deed, Bupatih! Niet echt iets voor jou(wquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
Andijvei, andijvy, andijvi, andeivei, andeivie.
![]()
Fuifduif?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij wordt alleen een beetje ondergewaardeerd!
Lieve kijkers, BVO mag er dan weinig zijn, maar wanneer hij langskomt kun je zeker zijn van een paar heerlijke recht-voor-zijn-raap-opmerkingen, daar waar sneue types die verdienenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Die aandachtsvragende kut-PI natuurlijk.
Zo van, VRAAAAAAAAAAG ME HOE HET MET ME GAAAT EN WAT ER AAN DE HAND IS!!!!!
Que?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik met je miezerige woordje deed, Bupatih! Niet echt iets voor jou(w) om te doen, he?
![]()
![]()
Nou, zelfs onder een kloon zal ik zulke zielige reacties niet posten!quote:
Sneue types?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lieve kijkers, BVO mag er dan weinig zijn, maar wanneer hij langskomt kun je zeker zijn van een paar heerlijke recht-voor-zijn-raap-opmerkingen, daar waar sneue types die verdienen![]()
BVO
![]()
Whehe, heb hem toevallig net in mn fotoboek weer, hij is echt obsessed johquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, zelfs onder een kloon zal ik zulke zielige reacties niet posten!
Ik hoop het wel, ja.quote:
De Dance-versie?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:33 schreef Ovidius het volgende:
Ik heb de remix van Un monde parfait.
In welk opzicht ben jij volgens hem afwijkend dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, heb hem toevallig net in mn fotoboek weer, hij is echt obsessed joh
Niet met mij, maar met 'afwijkend seksueel gedrag' dan [wat ik trouwens niet vertoon hoor]
Maar bedoel je nou dat nummer dat ik je had gestuurd?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:36 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik kom m'n benen niet meer stilhouden, laat ik het zo zeggen.![]()
Nee, het heet gewoon ilona - un monde parfait, maar het is wel geremixed. Jij hebt helemaal niets gestuurd, je msn viel uit, of zo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar bedoel je nou dat nummer dat ik je had gestuurd?
'tres bien avec ilona - un monde parfait (furios edit rmx)'
O, en ik maar denken dat ik aan jou moest bewijzen dat ik niet jou kloon was.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?'Niet echt iets voor jou om te doen, hè'?
Wát doen?
Oh, ja!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:40 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Nee, het heet gewoon ilona - un monde parfait, maar het is wel geremixed. Jij hebt helemaal niets gestuurd, je msn viel uit, of zo.![]()
Je bént ook mijn kloon.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, en ik maar denken dat ik aan jou moest bewijzen dat ik niet jou kloon was.![]()
Ben je niet gewoon geblokkeerd ofzo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:40 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Nee, het heet gewoon ilona - un monde parfait, maar het is wel geremixed. Jij hebt helemaal niets gestuurd, je msn viel uit, of zo.![]()
Mijn schouder of zo, bedoel je? Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon geblokkeerd ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |