Waarom worden de leuke personen er het snelst uitgeschrevenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan raffelen we je verhaallijn terstonds af!!
Je gaat met je nieuwe, mysterieuze lover waterskiën, maar je jaloerse exvriendje (die tevens de plaatselijke pooier is) belaagt jullie, waardoor de boot op de rotsen klapt en explodeert. De lichamen worden niet teruggevonden.
EXIT XcUZ_Me !![]()
Ik was te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weiger het te downloaden tot msn me dwingt.
Die vindt iedereen zo leuk, daarom.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom worden de leuke personen er het snelst uitgeschreven.
De volgende dag vliegt er een zwart vliegtuigje over die de uit elkaar gereten lichaamsdelen van XcUZ_Me over het dorp uitstrooit. Na nauwkeurig onderzoek bevestigt de plaatselijke arts dat er geen twijfel over bestaat dat XcUZ_Me tijdens het bootongeluk om het leven is gekomen. (Over de rol van het vliegtuigje kan de arts geen nadere uitleg geven.) Ook weet de arts nog met klem te benadrukken dat het een zeer pijnlijke dood betrof.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ha! Maar als mijn lichaam nooit gevonden is, kan ik ALTIJD op élk moment weer opduiken.
Per-fect.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:19 schreef Canisfire het volgende:
Ooh als we zo gaan beginnen dan ben ik de Robin/Fay
Ik duik op wanneer het nodig of niet nodig is de verhaallijn een zwakzinnige kan gebruiken.
Daarvoor ben jij hier toch al 24/7 Zhenarquote:
Een extra zwakzinnigequote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daarvoor ben jij hier toch al 24/7 Zhenar![]()
Dat kan ook een teken aan de wand zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Zhenar is niet zwakzinnig. Want die maakt soms gewoon hele ingewikkelde zinnen.
Weet ik veelquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
O ja, Zhenar, wie ben ik eigenlijk? Of is mijn [offline]kortstondige, nietszeggende affaire met Kloontje [/offline]wel genoeg?
?
(Hee, dat werkt echtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hoe roep je Zhenar ook weer op? O ja,!!!!
Thunder, thunder, Thundercats, Hooooooo!
Who cares, je kent Thundercats!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
(Hee, dat werkt echt)
Wie is Airelle?
Je ligt in ieder geval niet (zoals vanouds) tot laat in de middag in je bed te rotten.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je ligt in ieder geval niet (zoals vanouds) tot laat in de middag in je bed te rotten.
ZoalsLeBeau
placht te doen.
![]()
Ach, dat was juist het begin van het einde.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:20 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb god gevonden....
btw thundercats me neus
Samurai pizza cats dat waren pas helden![]()
Samurai Pizza Cats... Dat is echt van een generatie na mijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:20 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb god gevonden....
btw thundercats me neus
Samurai pizza cats dat waren pas helden![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alhoewel ik de humor van Pokémon (vooral het over-the-top "acteerwerk") best tof vind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |