ja heb ik niet, ik zit nu te kijken!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
Bron?
dat is nog niet in beeld geweestquote:
Maar sinds wanneer presenteert ze het dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ja heb ik niet, ik zit nu te kijken!
geen idee joh, ik kijk nooit Luxemburgse kanalenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer presenteert ze het dan?Of is dit de eerste uitzending?
ik geloof het wel jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is Oprah niet begonnen bij Dr. Phill?
Huh? Is dat niet die film met Eddy Murphy als dierendokter?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is Oprah niet begonnen bij Dr. Phill?
het gaat over eten, vrouw!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:28 schreef MissBliss het volgende:
Verdomd, had ik dat nog bijna gemist zeg
Nee je bent in de war, dat is Blue's Cluesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh? Is dat niet die film met Eddy Murphy als dierendokter?
nou, dr phil doet echt veel minder hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh? Is dat niet die film met Eddy Murphy als dierendokter?
typisch he!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
Je kan van haar naam trouwens 'Harpo' maken! [afbeelding]
Als ik haar was zou ik zo m'n bedrijf noemen.
Jezus, wat een geniaal idee zeg. Mail het haar, misschien koopt ze 50 auto's voor je.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
Je kan van haar naam trouwens 'Harpo' maken! [afbeelding]
Als ik haar was zou ik zo m'n bedrijf noemen.
is that right, rambo...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:30 schreef Boondock_Saint het volgende:
Is dat Oprah? Ze komt me wel bekend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |