Vet!quote:
Wazzup bitch?quote:
Adios amigaquote:
Lichte vorm van dyslectie...deal er maar mee... of ik ga je naam verkeerd schrijven, Bupatih. Kun je dat in je Quote lijstje zetten.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
Hij kan in ieder geval geen Nederlands.
[..]
Neuh, want dat is niks bijzonders.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Lichte vorm van dyslectie...deal er maar mee... of ik ga je naam verkeerd schrijven, Bupatih. Kun je dat in je Quote lijstje zetten.![]()
Buithap - De lekkere trek na een bankberovingquote:
Ik zal jou eens lekker trekken, ouwe smeerpijp.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Buithap - De lekkere trek na een bankberoving![]()
Oké. Ik houd weer van je.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja bitch dat weet ik ook wel, ik was toch al aan 't editten.....damn
![]()
Gore slet!quote:Op maandag 19 juni 2006 23:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal jou eens lekker trekken, ouwe smeerpijp.
quote:Toffe dingen doen is leuk!
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
Waarom worden mijn prachtige tekeningen zomaar genegeerd alsof ik rena een melaatse ben?
[/verkapt-geef-mij-nou-godverdorie-eens-aandacht-stelletje-kneuzen-post]
Ja leukquote:Op maandag 19 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
Waarom worden mijn prachtige tekeningen zomaar genegeerd alsof ik rena een melaatse ben?
Wat interesseren mij die kuttekeningen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
Je meent er niks van, vuil secreet!quote:
Gelukkig heb ik reeds Wiskunde B eindexamen gedaan en werk ik sindsdien alleen nog met uber veiligequote:Op maandag 19 juni 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je meent er niks van, vuil secreet!Ik hoop dat je een passer in je oog krijgt en dat een potlood je luchtpijp blokkeert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |