Kutkloon.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
@ Bupatih
Erg leuke reacties ergens op Fok! van jou.![]()
Dequote:Op maandag 19 juni 2006 23:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik reeds Wiskunde B eindexamen gedaan en werk ik sindsdien alleen nog met uber veiligebalpennen
![]()
Tenminste... sindshet incident
![]()
OMG. LIKE FUCKING TELEPATHIE Of iets dergelijks.quote:
Nee.quote:
Herejezus mijn tieten, wat ben je flauw vandaag.quote:
Met kerstviering heeft de leraar op de basisschool mijn potlood nog eens afgepakt omdat ik hem steeds in het waxinelichthoudertje van Chantal stopte!quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met kerstviering heeft de leraar op de basisschool mijn potlood nog eens afgepakt omdat ik hem steeds in het waxinelichthoudertje van Chantal stopte!![]()
Wat zeg je me nou, Zhenar?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Praat me niet van Chantal!
Die hoer verdiende het
![]()
![]()
Ken je Renske toevallig ook? Die zat altijd met een potlood in haar broekje. Ze zei dan dat ze daar haar puntenslijper bewaarde!quote:Op maandag 19 juni 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Praat me niet van Chantal!
Die hoer verdiende het
![]()
![]()
Ik las over 'het waxinelichthoudertje van' heen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met kerstviering heeft de leraar op de basisschool mijn potlood nog eens afgepakt omdat ik hem steeds in het waxinelichthoudertje van Chantal stopte!![]()
Doe dat.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:59 schreef rena het volgende:
Ik zou maar gauw mijn bekkie dicht houden
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:10 schreef rena het volgende:
En het niveau & de humor daalt weer. Zodra bepaalde personen. Op mij na. Dit topic binnen komen![]()
Was tegen X_Mquote:
Wat?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:50 schreef rena het volgende:
[..]
Wat zeg je me nou, Zhenar?GA JE VREEMD?
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:56 schreef rena het volgende:
O herejezus, ik ging net het gras harken met een vork. En toen sprong er een GNMURFO boven op me.![]()
Toen kwam ineens de Here op een hobbelpaard voorbij gereden en toen ging ik naar de hel. Samen met Bupa en MB
![]()
![]()
quote:
Ik ga echt niet naar de helquote:Op maandag 19 juni 2006 23:56 schreef rena het volgende:
O herejezus, ik ging net het gras harken met een vork. En toen sprong er een GNMURFO boven op me.![]()
Toen kwam ineens de Here op een hobbelpaard voorbij gereden en toen ging ik naar de hel. Samen met Bupa en MB
![]()
![]()
Heyquote:
Neequote:
Oeh oeh, gevat hoor!quote:
Ja, sorry. Ik wist niet hoe ik anders moet Re-ageren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |