wat is het nu kan het nu wel.. of kan het nu niet?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoor dat kan, je kan ook gewoon je supermarktzegeltjes gebruiken.
Ja joh, postzegels zijn puur envelopdecoratie. Dienen verder nergens toequote:Op maandag 19 juni 2006 22:35 schreef VivOo. het volgende:
[..]
wat is het nu kan het nu wel.. of kan het nu niet?![]()
Meid, het antwoord is nee, meer reacties heb je niet nodig.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:37 schreef VivOo. het volgende:
o wacht.. dat was niet serieus bedoelt..
alleen serieuze reacties aub
het kan wel, maar dan moet je het wel even toelichten aan TPG, dus bv op de envelop erbij zetten "lieve postbode, mijn Nederlandse postzegels zijn op, wilt u svp een uitzondering maken en deze Franse zegels verder negeren"....quote:Op maandag 19 juni 2006 22:35 schreef VivOo. het volgende:
wat is het nu kan het nu wel.. of kan het nu niet?![]()
Serieus?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:38 schreef Ovidius het volgende:
Euh.. Jullie zijn fout.. Sinds de EU kan je gewoon alle Europese postzegels in Europese landen gebruiken.
Dus plak die maar gewoon op je brief. Togolese postzegels mogen hier ook.
Oké, even voor de duidelijkheid: HET KAN GEWOON.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:37 schreef VivOo. het volgende:
o wacht.. dat was niet serieus bedoelt..
alleen serieuze reacties aub
nou weet ik het helemaal niet meerquote:Op maandag 19 juni 2006 22:38 schreef Ovidius het volgende:
Euh.. Jullie zijn fout.. Sinds de EU kan je gewoon alle Europese postzegels in Europese landen gebruiken.
Dus plak die maar gewoon op je brief. Togolese postzegels mogen hier ook.
Dat dus en verzin eens een normale TT graag.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
het kan wel, maar dan moet je het wel even toelichten aan TPG, dus bv op de envelop erbij zetten "lieve postbode, mijn Nederlandse postzegels zijn op, wilt u svp een uitzondering maken en deze Franse zegels verder negeren"....
supermarktzegels doen het idd ook prima![]()
Je kan natuurlijk ook gewoon 39 eurocent in muntgeld op je envelop plakken, dat werkt ookquote:Op maandag 19 juni 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
het kan wel, maar dan moet je het wel even toelichten aan TPG, dus bv op de envelop erbij zetten "lieve postbode, mijn Nederlandse postzegels zijn op, wilt u svp een uitzondering maken en deze Franse zegels verder negeren"....
supermarktzegels doen het idd ook prima![]()
Oh! Maar Spanje heeft net gescoord, dus die van Tunesië mogen ook een paar dagen.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's dus niet waar, Togo is namelijk uitgeschakeld door Zwitserland vanmiddag....![]()
Neen.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:39 schreef VivOo. het volgende:
[..]
nou weet ik het helemaal niet meer
kan het nou wel of niet!
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon 39 eurocent in muntgeld op je envelop plakken, dat werkt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |