Samurai pizza cats is eind jaren 80 gemaaktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Samurai Pizza Cats... Dat is echt van een generatie na mijStaat bij mij in hetzelfde rijtje als Pokémon etc.: moderne tekenfilmpoep dus.
Alhoewel ik de humor van Pokémon (vooral het over-the-top "acteerwerk") best tof vind![]()
Hij kwam in Nederland pas in de jaren 90 op TVquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Samurai pizza cats is eind jaren 80 gemaakt![]()
91 ja maar je het is net wijn je moet kijken naar het jaar van productie niet naar het moment dat je het opdrinktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij kwam in Nederland pas in de jaren 90 op TV![]()
Samen met "three little ghosts". Probeer die maar eens te google.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij kwam in Nederland pas in de jaren 90 op TV![]()
Dat is bullshitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
91 ja maar je het is net wijn je moet kijken naar het jaar van productie niet naar het moment dat je het opdrinkt![]()
Neequote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De volgende dag vliegt er een zwart vliegtuigje over die de uit elkaar gereten lichaamsdelen van XcUZ_Me over het dorp uitstrooit. Na nauwkeurig onderzoek bevestigt de plaatselijke arts dat er geen twijfel over bestaat dat XcUZ_Me tijdens het bootongeluk om het leven is gekomen. (Over de rol van het vliegtuigje kan de arts geen nadere uitleg geven.) Ook weet de arts nog met klem te benadrukken dat het een zeer pijnlijke dood betrof.![]()
Deal with it!quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zou ook je tweelingzus kunnen zijn. (of je kloon)![]()
Great Minds Think Alike.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:55 schreef Zhenar het volgende:
Psssst: je kunt nog altijd terugkomen als verloren gewaande tweelingzus!![]()
Jij zat ook in het bootjequote:
Jouw verhaallijn was dat je Dizer om mysterieuze redenen achterna ging naar New York, waar jullie een schokkende ontdekking doen...quote:
Mijn toekomstdroom, wat doe jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij zat ook in het bootje.
Je zal nooit een groot waterskister worden.
Oeh, een verhaallijn op locatiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jouw verhaallijn was dat je Dizer om mysterieuze redenen achterna ging naar New York, waar jullie een schokkende ontdekking doen...![]()
![]()
JA IK WEET DAT DIZZLE AL WEG IS ALS JIJ DAAR AANKOMT, SO WHAT?! HET GAAT OM HET VERHAAL, SLET!![]()
Die mag je zelf bedenkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg Zhenar, wat is jóuw rol eigenlijk binnen deze soap?
Ik ook, bij nader inzien. Die is veel leukerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Maar wat is het nu??
Ik ga voor optie 2
De tofheidquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook, bij nader inzien. Die is veel leuker. Dan kan er tenminste nog een flinke vliegtuigcrash in het geheel worden verwerkt
.
Vlieg je over potentiële doelwitten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik héb al zo'n zin 8 uur in zo'n zenuwenbak te gaan zitten, zonder dat ik denk aan de crash- en terrorisme-mogelijkheden
Mij, ja!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
nog wat gemist hier?!
de eerste die "ja, mij" zegt, krijgt een doodschop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |