Op jou?quote:
Heb ik het nu een beetje goed gemaakt? (quote:
Een "jar"?! WTF?!!?!?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:15 schreef Svensational het volgende:
LeBeau is al meer dan een jar in ShowChat!
!
Het smaakte naar meer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:18 schreef Zhenar het volgende:LeBeau
![]()
Was Svens cadeautje een beetje te pruimen?![]()
Ja hoor, ik ben niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb ik het nu een beetje goed gemaakt? ( [afbeelding] )
Sory, prten luk me evn nie zo goe merquote:
quote:
Onverzadigbare hoerquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sory, prten luk me evn nie zo goe mer.
Ik wist niet dat die LeBeau al zo lang droog stondquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die LeBeau al zo lang droog stond!
quote:
quote:
Nou, wat hij zegt!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat heeft hij speciaal voor jou opgespaard. Een potente vent als LB heeft daar echt niet veel tijd voor nodig hoor
![]()
Ik ben al weer terug hoorquote:
Maar volgens mij zit je hem stiekem toch te kijken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh mijn god, Holiday in the Sun op TV.. Wat een slechte film zeg.
.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:21 schreef DaMart het volgende:
Ja hoor... zijn de megawuppen hier ook uitverkocht!
Dabennikniequote:
Wat heeft iedereen daar toch meequote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:21 schreef DaMart het volgende:
Ik heb er niks mee, want ik heb er dus geen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:25 schreef rena het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen daar toch meeIk zag ze gisteren bij de AH, maar ik snap niet wat er leuk aan is
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:21 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee, want ik heb er dus geen!
Jij maakt geen vrienden bij de AHquote:
De kleine wuppies zijn ook bijna op. En het wuppiepaarseizoen is pas begin volgend jaar of zo, dus een nieuwe voorraad is niet te verwachten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Ik moet nog steeds twee kleine wuppies om die grote te krijgen. Ik mag wel eens opschieten..
Ik kom er ook bijna nooitquote:
Ik ook niet. Mijn moeder kwam er toevallig, en heeft 3 wuppies uit die bak gevist.... terwijl ze voor nog geen 20 euro boodschappen had gedaan.quote:
Wat stoutquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn moeder kwam er toevallig, en heeft 3 wuppies uit die bak gevist.... terwijl ze voor nog geen 20 euro boodschappen had gedaan.
Nou ja, iemand die bij een andere kassa voor nog minder kocht, kreeg er 6... en dan janken ze bij de AH nog dat die dingen zo snel op zijn!quote:
Kun je niks beters verzinnenquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, iemand die bij een andere kassa voor nog minder kocht, kreeg er 6... en dan janken ze bij de AH nog dat die dingen zo snel op zijn!
Ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de mensen die mijn fotoboek nooit bezoeken,
Nee.quote:maar er toch een korte samenvatting van willen.
Ik ben een slecht meisjequote:
Goh, nog nooit gezien zegquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de mensen die mijn fotoboek nooit bezoeken, maar er toch een korte samenvatting van willen.
Slecht is goed!quote:
Ik kan er in ieder geval geen genoeg van krijgen.quote:
quote:
Leuke Zelfverheerlijkende Breezerfotosoeps!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de mensen die mijn fotoboek nooit bezoeken, maar er toch een korte samenvatting van willen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuke Zelfverheelijkende Breezerfotosoeps!
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuke Zelfverheerlijkende Breezerfotosoeps!
Volgens mij ben je nog steeds dronken, Turkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, verre van hoor. Zoveel alcohol is het niet ingegaan gister, daar was de wedstrijd te spannend voor.
Zal wel per ongeluk geweest zijn.
Maar ze schrijft in het Frans, dat is minstens even erg!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]Seauphie
is allesbehalve een breezer
!
Enquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Seauphie
is allesbehalve een breezer
!
De taal van de liefde, mên!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ze schrijft in het Frans, dat is minstens even erg!![]()
Wie zijn die kindertjes?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ken ik niet, hoewel die ene op Toeps lijktquote:
Wat ben jij toch slim!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor echte liefde heb je geen woorden nodig, laat staan woorden uit zo'n kuttaal als Frans!![]()
In ieder geval sneller dan bij het zien van jouw foto's.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Joh, laat die jongen nou.
Als zijn jonge puberhartje nou sneller gaat kloppen van een paar van die fotootjes, prima toch?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er iemand is die dat inziet!![]()
![]()
NIET!!!quote:
Ik kan er niet wakker van liggenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In ieder geval sneller dan het zien van jouw foto's.
Ik denk eerder dat er wat anders gaat kloppen bij hem.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als zijn jonge puberhartje nou sneller gaat kloppen van een paar van die fotootjes, prima toch?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er wat anders gaat kloppen bij hem.
Nou, als het geen fotosoeps zijn, dan zijn het dus toch Breezersletjes!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NIET!!!
[afbeelding]
Deze wel.! Maar da's duidelijk.
Ja maar... Bupa pesten is ook wel eens leuk!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
'want'?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, als het geen fotosoeps zijn, dan zijn het dus toch Breezersletjes!
...want ze zien er niet uit alsof ze ouder dan 18 zijn
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar... Bupa pesten is ook wel eens altijd leuk!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:28 schreef rena het volgende:
[..]
Je bent ook zo veel toffer dan sommige mensen hier.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar... Bupa is ook wel eens altijd leuk!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
2 redelijk actieve (Fok) sletten hebben elkaar gevonden!
Een vogeltje fluisterde mij in dat MissBliss en Re elkaar tegenwoordig aan nadere onderzoeken onderwerpen.
Precies!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'want'?
Dus omdat ze niet ouder zijn dan 18, zijn het breezersletjes.
Logisch.
Nou ja...ze kunnen Frans en ze hebben smaak. Hoeveel meer bewijs wil je hebben?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies! [afbeelding]
Meisjes onder de 18 zijn per definitie Breezersletjes, tenzij overtuigend bewijs het tegendeel kan bewijzen!![]()
Dat is toch geen nieuws... het bewijs dat MB voor Re uit de kleren ging hebben we al kunnen zien!quote:
Hoi meneer met de toffe avatar.quote:
Er zijn er wel meer voor Re uit de kleren gaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch geen nieuws... het bewijs dat MB voor Re uit de kleren ging hebben we al kunnen zien!![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het vervolg van die fotoserie!![]()
![]()
Meisje van 18. Nee, dank je.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:33 schreef Bupatih het volgende:
En ze zijn alledrie 18! Nou ja, eentje bijna!
quote:
Smaak? Nou moet je geen loze kreten gaan rondstrooien zonder degelijke onderbouwing he!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...ze kunnen Frans en ze hebben smaak. Hoeveel meer bewijs wil je hebben?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Meisje van 18. Nee, dank je.
Gister waren we met 3 meiden van rond de 18 naar een kroeg gegaan om Oranje te kijken. Ik kan ze er zo uitpikken als ze 18 zijn. Qua gedrag en uitspraken over bepaalde zaken zijn ze nog echt guppies.
Ik ben natuurlijk een "oudere" van wel 24 jaren. Been there, done that and got the t-shirt enzo
Super... we gaan vandaag shoppenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi meneer met de toffe avatar.
Hoe is het leven aldaar?
Tsja, maar toen was het nog de schijn van alleen een fotoserie ophouden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:37 schreef DaMart het volgende:
Dat is toch geen nieuws... het bewijs dat MB voor Re uit de kleren ging hebben we al kunnen zien!![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het vervolg van die fotoserie!![]()
![]()
Kritiek? Welnee, ik trek alleen ernstig de motivatie en geestelijke gesteldheid van de meisjes op die foto's in twijfel!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:40 schreef rena het volgende:
DaMart, wat heb jij een kritiek vandaag op Bupa.?
Lijnrechter: "Waarom rent die gast daarzo steeds heen en weer?"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hebben ze ook domme dingen over voetbal gezegd?
De FOK!roddeltante.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsja, maar toen was het nog de schijn van alleen een fotoserie ophouden.
Het is niet bij foto's maken gebleven.
Het vervolg mag dan ook wel achterwege blijven.![]()
Ikke wel!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:44 schreef Duiveltja het volgende:
De FOK!roddeltante.![]()
Ik denk dat ze dan geen pics gemaakt hebben van het vervolg, wellicht wel filmpjes.![]()
Vooral die eerste.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lijnrechter: "Waarom rent die gast daarzo steeds heen en weer?"
Buitenspel: "Waarom fluiten ze steeds af?"
[..]
Nou?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ken ik niet, hoewel die ene op Toeps lijkt!
Mijn fans.quote:
Zou Toeps willen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ken ik niet, hoewel die ene op Toeps lijkt!
Net zoiets als al die vrouwen die seriemoordenaars aanbidden die nooit meer de gevangenis uitkomenquote:
Ik snap de vergelijking niet helemaal, maar ik moest wel lachen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:02 schreef rena het volgende:
[..]
Net zoiets als al die vrouwen die seriemoordenaars aanbidden die nooit meer de gevangenis uitkomen![]()
Als je de vergelijking niet snapt ben je gewoon domquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking niet helemaal, maar ik moest wel lachen.
Goh, Bassie.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
mja, het is haar idd niet
Oi!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef rena het volgende:
[..]
Als je de vergelijking niet snapt ben je gewoon dom![]()
Klopt!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie.
De onderste is mooier.
De waarheid is hardquote:
Verkloot mijn quote eens niet, quotezak!quote:
Als Copycat nu geen kater zou hebben, zou ze het volgende hebben gezegd:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkloot mijn quote eens niet, quotezak!
quote:.
Wat ben je toch ook een woordkunstenaar!
Bupatih = Tering Ongelofelijke Flikker.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
mja, het is haar idd niet
Ik dacht dat je deze wel zou inkoppen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als Copycat nu geen kater zou hebben, zou ze het volgende hebben gezegd:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bupatih = Tering Ongelofelijke Flikker.
Ik wil niet stoken ofzo, maarre ...
Hmm, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deze wel zou inkoppen.
Copycat -->> kater
Get it?
Dat zei van Bommel gister ook nog tegen zo'n Ivoriaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:14 schreef Duiveltja het volgende:
edit: laat maar hangen.
Als je dat nou voortaan op woensdag zegt, hmm?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben jullie donderdag ook de. Catharine Tate Show.
. gezien op Nederland 3?
.
Het is echt hilarisch.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je dat nou voortaan op woensdag zegt, hmm?
Hou jij eigenlijk van anale seks? Dan heb ik het niet gaybagger, maar bij vrouwen?quote:
Schrik!quote:
Neequote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Hou jij eigenlijk van anale seks? Dan heb ik het niet gaybagger, maar bij vrouwen?
Neequote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Schrik!
Al een Lush gevonden?
Veel plezier
Wat ben je dan voor manquote:
Kijk je wel natuurfilms dan?quote:
Ja natuurlijkquote:
Oh, vandaar dat je van grote tv-schermen houd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Maar zoals ik altijd zeg: Als je op dieet bent, danmag je nog wel op de dessert kaart kijken, maar niet bestellen![]()
Doei!quote:
Hallo YouTube.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:40 schreef Svensational het volgende:
Als je dat nou voortaan op woensdag zegt, hmm?
Hoe komt het trouwens dat je bij Google Video heel veel video's niet kunt vinden? Die houden zich wel aan de rechten van de auteur ofzo?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hallo YouTube.
Vooral Lauren is hilarisch..
Als je Absolutely Fabulous en French & Saunders enzo leuk vindt, vind je Catherine Tate gegarandeerd ook top..
Illegaal!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hallo YouTube.
Vooral Lauren is hilarisch..
Als je Absolutely Fabulous en French & Saunders enzo leuk vindt, vind je Catherine Tate gegarandeerd ook top..
Jaloersquote:
Dat vind je zelf.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die van mij is te breed voor dat soort dingen
Leuk onderwerpquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:17 schreef pberends het volgende:
Even spammen hoor: Waarom vinden we asociaal gedrag grappig?
Ben ik niet van je gewendquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:17 schreef pberends het volgende:
Even spammen hoor:
Whehe, je verpest de 1-uur-en-10-minuten schopquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:24 schreef rena het volgende:
Wat een weertje heWij hebben een BBQ met de hele buurt, maar ik verveel me dood
Dus ik zet het maar op een drinken of zo
![]()
Dus IRL vindt ook niemand je aardig?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:24 schreef rena het volgende:
Wij hebben een BBQ met de hele buurt, maar ik verveel me dood
Maar het is het leukst als je dat pas na 1 uur en 9 minuten doet!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Rena, je hebt een mogelijke 1 uur en 10 minutenschop verpest.!
Daar zat ik op te wachten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het is het leukst als je dat pas na 1 uur en 9 minuten doet!
Ik ook dusquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar zat ik op te wachten..
Maar dit is ook goed.
Ergo: atb en ik zijn toffe peren.quote:
Is mijn hobbyquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Rena, je hebt een mogelijke 1 uur en 10 minutenschop verpest.!
Dat welquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus IRL vindt ook niemand je aardig?
Best wel.quote:
Nou en of. Oude vrouwen moet je met respect behandelenquote:
Soms niet hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en of. Oude vrouwen moet je met respect behandelen. Maar u moet nu wel naar bed toe mevrouw
.
Zou de zuster van de thuiszorg dan al langsgeweest zijn?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en of. Oude vrouwen moet je met respect behandelen. Maar u moet nu wel naar bed toe mevrouw
.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:27 schreef babette21 het volgende:
en nu ga ik idd naar bed [want pijn enzo] dus verder bijpraten wordt bij deze tot onbepaalde tijd uitgesteld
Een Belg.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar de CD Urbanus' Plezantste Liedjes!
Ik pas over vijf weken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Over 2 weken zit ik ook in Belgie.
Het toeval!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Over 2 weken zit ik ook in Belgie.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Ik pas over vijf weken.
Waar in België zit jij straks?
Whihi!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:56 schreef Ovidius het volgende:
Kutnederlanders die naar Werchter komen.
Omg, ik ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:56 schreef PeRi het volgende:
Zulks een toeval. Over twee weken zit ik in Brussel. Dit keer echt.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:56 schreef Ovidius het volgende:
Kutnederlanders die naar Werchter komen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:21 schreef PeRi het volgende:
Ik moet altijd zo denken aan Ovide en zijn vrienden.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:37 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Ovide trouwens veel toffer dan O.V.D. Us
quote:
De Dance-versie is nóg toffer!quote:
O.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Staat Kodazuur er ook op? En Jezus is geboren?
QQ'erquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Staat Kodazuur er ook op? En Jezus is geboren?
Waarom hou jij je verborgenquote:
Gekjequote:
Maar ik wel!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
and back up......
zeg, waar slaat dat op: Ghana gewonnen?! daar scoor ik natuurlijk geen punten mee
wij krijgen geen tussenstand, maar ik denk dat ik bij de middenmoot zit...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:50 schreef DaMart het volgende:
Ik ben weer 3 punten uitgelopen op de nummer 2 t/m 15 in de pool op mijn werk!
Pfff, da's gewoon mazzel van hem.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij krijgen geen tussenstand, maar ik denk dat ik bij de middenmoot zit...
stand heb ik pas 1x goed, maar toto bijna altijd....
maar jij had ghana-tsjechië dus goed?? knap hoor
Ik had 1-2 gezegd. In mijn pool krijg je echter 2 punten voor de juiste winnaar, en 1 punt voor ieder team waarvan je het aantal doelpunten goed had. Er zijn dus altijd punten te verdienen. Zo blijft het spannend!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij krijgen geen tussenstand, maar ik denk dat ik bij de middenmoot zit...
stand heb ik pas 1x goed, maar toto bijna altijd....
maar jij had ghana-tsjechië dus goed?? knap hoor
Je krijgt wat?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had 1-2 gezegd. In mijn pool krijg je echter 2 punten voor de juiste winnaar, en 1 punt voor ieder team waarvan je het aantal doelpunten goed had. Er zijn dus altijd punten te verdienen. Zo blijft het spannend!
En in de pool (die ik zelf heb opgesteld en beheer), heb ik altijd de live tussenstanden. Je krijgt
Een quote van Bupatih, omdat ik mijn tekst herschreef en een paar woorden was vergeten weg te halen!quote:
Is dat niet inherent aan voetbalpools? Ik was gewoon de enige die Ghana nog een beetje op waarde wist te schatten!quote:
bij mij verloren ze met 3-0... maar da's vooral omdat ik Tsjechië hoger inschattequote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:08 schreef DaMart het volgende:
Is dat niet inherent aan voetbalpools? Ik was gewoon de enige die Ghana nog een beetje op waarde wist te schatten!![]()
quote:
quote:Ik kwam onlangs gewandeld langs het brugje van de sloot
En ik vond er m’n vriend Theo met een boom aan z’n poot
Ik zei ‘Theoke in godsnaam, wat ben jij van plan’
Hij zei ‘‘k Ga mij hier verdrinken en trek het je niet aan’
Maar Theo met zo’n boomstam ga je toch nooit onder
Dan gaat het nog veel vlugger als j’ er inspringt zonder
Gebruik dan toch een koelkast of een wasmachien
Dan ben je zo verzopen zonder af te zien
En Theoke die knikte ‘het is juist wat je vertelt’
En we trokken toen tesamen naar de vuilnisbelt
Maar wat we daar toen vonden maakte Theoke niet blij
Een opgeblazen binnenband en een lege batterij
We prevelden tesamen onze akte van geloof
En inderdaad, we vonden er een Leuvense stoof
Dat gietijzeren mormel vanachter op de rug
Strompelden we kreunend weerom naar de brug
Theo bond het touwtje heel strakjes rond z’n nek
Hij zei ‘geef me maar een duwtje als ik teken geef vertrek’
Het startsein werd gegeven, ik gaf Theo een stoot
En hij dook met stoof en al in een rode gummiboot
Die toevallig kwam gevaren onder het brugje uit
Met een pasgetrouwde bruidegom en een parelwitte bruid
Het meisje was op slag verlamd, de jongeman werd blind
Van radeloze woede om z’n bruidje teerbemind
De bruidegom heeft Theoke toen naar de keel gegrepen
En heeft ze tien minuten waterdicht geknepen
Maar Theoke die lachte ‘het kan mij niet verschillen
Hoe harder dat je nijpt, hoe liever dat ‘k zou willen’
De bruidegom verbleekte en Theoke werd rood
Het gummibootje kantelde en ze gingen allen dood
En ik was toen heel tevreden, gelukkig en voldaan
Dat ik Theoke, m’n beste vriend, in de nood had bijgestaan
Ik op 3-2quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij mij verloren ze met 3-0... maar da's vooral omdat ik Tsjechië hoger inschatte
maar de dag is nog niet om: Italië-VS heb ik op 2-1, dus 't kan nog
quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:! Toen ik op dit topic klikte, was de laatste reactie nog die van 23:23
Maar toen hij dus bezig was met het laden van de pagina, reageerde rena!
Welk een toeval.
OMFG!!1!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:! Toen ik op dit topic klikte, was de laatste reactie nog die van 23:23
Maar toen hij dus bezig was met het laden van de pagina, reageerde rena!
Welk een toeval.
Ik lied... eh... niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb zojuist een lied geschreven.
Mein gott. Waaroverquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
Leuke tekst.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
Over de liefde.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:55 schreef rena het volgende:
[..]
Mein gott. Waarover? Trek je er volle zalen mee
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor liefde? De herenliefde?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Over de liefde.En ik ga er zeker volle zalen mee trekken.
![]()
![]()
![]()
Nee, liefde die ziek maakt.quote:
Als je maar genoeg Kleenex meeneemt, om je eigen rommel mee op te ruimen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jouw liefde misschienquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, liefde die ziek maakt.
Het nummer heet dan ook heel toepasselijk 'Liefde maakt ziek'.
Ik heb het toch nergens over míjn liefde die ziek maakt!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:58 schreef rena het volgende:
[..]
Jouw liefde misschienDie van mij niet
![]()
Ik kom toch wel binnenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het toch nergens over míjn liefde die ziek maakt!
Pff, zo'n dom iemand als jij weiger ik gewoon de toegang tijdens mijn show.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met wapens?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kom toch wel binnen, en dan leg ik de hele zaal plat
En dan mag jij raden op wat voor manier
![]()
Pas je op dat je geen lamme polsen krijgt!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je gaat op ons zitten?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kom toch wel binnen, en dan leg ik de hele zaal plat
En dan mag jij raden op wat voor manier
![]()
Waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op zondag 18 juni 2006 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas je op dat je geen lamme polsen krijgt!![]()
Ja, met mijn grote piemel.quote:
Mocht je willen, steek jij een tandenstoker maar in een echt sletje.quote:
Omdat ik wijn op heb. En veel ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
JONGENS!!! Die 'volle zaal trekken'/'aftrekken'-combinatie is zó oud!Waarom maken jullie die nog steeds?
Juist, jij bent gewoon jaloers dat jij dat briljante grapje niet hebt gemaakt!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
JONGENS!!! Die 'volle zaal trekken'/'aftrekken'-combinatie is zó oud!Waarom maken jullie die nog steeds?
Jezus, wat ben je stoer.quote:
Yeah right.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juist, jij bent gewoon jaloers dat jij dat briljante grapje niet hebt gemaakt!![]()
Oh, ik dacht eerder aan jij die een hele zaal (het gebouw dus) probeerde weg te sleuren.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik bedenk hem tenminste ter plekke, en ga geen oude grappen herhalen!quote:
Die volle zaal-opmerking ís een oude grap, lamzak!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedenk hem tenminste ter plekke, en ga geen oude grappen herhalen!
Nee, serieus. Ik kan er gewoon níet meer om lachen. De grap is echt zó oud en herhaald door iedereen, dat 'ie gewoon té voorspelbaar is.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef DaMart het volgende:
En je moet toegeven dat hij van een hoger niveau is dan het gemiddelde woordgrapje dat hier voorbij komt in jouw posts.
quote:
Dat bedoelde ik ook. Smell the sarcasm, achterlijke bloempotgladioolquote:
Alsof ik bekend sta om mijn originele grappen, boefke.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik kan er gewoon níet meer om lachen. De grap is echt zó oud en herhaald door iedereen, dat 'ie gewoon té voorspelbaar is.
Omdat jullie in België 'trekken' niet associëren met 'met de hand seksueel bevredigen'?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eerder aan jij die een hele zaal (het gebouw dus) probeerde weg te sleuren.
Waarom dacht ik niet aan seks? [afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Moet het hier altijd over seks gaan?.
.
.
Ik wel, hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat jullie in België 'trekken' niet associëren met 'met de hand seksueel bevredigen'?
Ik heb het dan ook niet alleen over jou.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof ik bekend sta om mijn originele grappen, boefke.
Inclusief jezelf dus.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet alleen over jou.
Maar om iedereen die die grap ooit gemaakt heeft.
Ik had hem nog nooit gebruikt, ja, verlepte schoenzool!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die volle zaal-opmerking ís een oude grap, lamzak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |