Op jou?quote:
Heb ik het nu een beetje goed gemaakt? (quote:
Een "jar"?! WTF?!!?!?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:15 schreef Svensational het volgende:
LeBeau is al meer dan een jar in ShowChat!
!
Het smaakte naar meer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:18 schreef Zhenar het volgende:LeBeau
![]()
Was Svens cadeautje een beetje te pruimen?![]()
Ja hoor, ik ben niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb ik het nu een beetje goed gemaakt? ( [afbeelding] )
Sory, prten luk me evn nie zo goe merquote:
quote:
Onverzadigbare hoerquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sory, prten luk me evn nie zo goe mer.
Ik wist niet dat die LeBeau al zo lang droog stondquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die LeBeau al zo lang droog stond!
quote:
quote:
Nou, wat hij zegt!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat heeft hij speciaal voor jou opgespaard. Een potente vent als LB heeft daar echt niet veel tijd voor nodig hoor
![]()
Ik ben al weer terug hoorquote:
Maar volgens mij zit je hem stiekem toch te kijken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh mijn god, Holiday in the Sun op TV.. Wat een slechte film zeg.
.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:21 schreef DaMart het volgende:
Ja hoor... zijn de megawuppen hier ook uitverkocht!
Dabennikniequote:
Wat heeft iedereen daar toch meequote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:21 schreef DaMart het volgende:
Ik heb er niks mee, want ik heb er dus geen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:25 schreef rena het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen daar toch meeIk zag ze gisteren bij de AH, maar ik snap niet wat er leuk aan is
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:21 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee, want ik heb er dus geen!
Jij maakt geen vrienden bij de AHquote:
De kleine wuppies zijn ook bijna op. En het wuppiepaarseizoen is pas begin volgend jaar of zo, dus een nieuwe voorraad is niet te verwachten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Ik moet nog steeds twee kleine wuppies om die grote te krijgen. Ik mag wel eens opschieten..
Ik kom er ook bijna nooitquote:
Ik ook niet. Mijn moeder kwam er toevallig, en heeft 3 wuppies uit die bak gevist.... terwijl ze voor nog geen 20 euro boodschappen had gedaan.quote:
Wat stoutquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn moeder kwam er toevallig, en heeft 3 wuppies uit die bak gevist.... terwijl ze voor nog geen 20 euro boodschappen had gedaan.
Nou ja, iemand die bij een andere kassa voor nog minder kocht, kreeg er 6... en dan janken ze bij de AH nog dat die dingen zo snel op zijn!quote:
Kun je niks beters verzinnenquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, iemand die bij een andere kassa voor nog minder kocht, kreeg er 6... en dan janken ze bij de AH nog dat die dingen zo snel op zijn!
Ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de mensen die mijn fotoboek nooit bezoeken,
Nee.quote:maar er toch een korte samenvatting van willen.
Ik ben een slecht meisjequote:
Goh, nog nooit gezien zegquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de mensen die mijn fotoboek nooit bezoeken, maar er toch een korte samenvatting van willen.
Slecht is goed!quote:
Ik kan er in ieder geval geen genoeg van krijgen.quote:
quote:
Leuke Zelfverheerlijkende Breezerfotosoeps!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de mensen die mijn fotoboek nooit bezoeken, maar er toch een korte samenvatting van willen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuke Zelfverheelijkende Breezerfotosoeps!
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuke Zelfverheerlijkende Breezerfotosoeps!
Volgens mij ben je nog steeds dronken, Turkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, verre van hoor. Zoveel alcohol is het niet ingegaan gister, daar was de wedstrijd te spannend voor.
Zal wel per ongeluk geweest zijn.
Maar ze schrijft in het Frans, dat is minstens even erg!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]Seauphie
is allesbehalve een breezer
!
Enquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Seauphie
is allesbehalve een breezer
!
De taal van de liefde, mên!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ze schrijft in het Frans, dat is minstens even erg!![]()
Wie zijn die kindertjes?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ken ik niet, hoewel die ene op Toeps lijktquote:
Wat ben jij toch slim!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor echte liefde heb je geen woorden nodig, laat staan woorden uit zo'n kuttaal als Frans!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |