Juist, hou het maar lekker bij je imaginaire vriendinnetje. Díe is altijd precies wat je wilt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik zal er toch echt niet trots op zijn, als m'n vriendin Sugababes.nl Miss zou worden
Dan is het zo'n kut breezah wijf![]()
Dood aan sugababes![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:06 schreef Sai het volgende:
[..]
Juist, hou het maar lekker bij je imaginaire vriendinnetje. Díe is altijd precies wat je wilt.
Ik ga niet in een kut roeren waar al tig jongens in geweest zijn hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:06 schreef Sai het volgende:
[..]
Juist, hou het maar lekker bij je imaginaire vriendinnetje. Díe is altijd precies wat je wilt.
Om het maar als Theo Maassen te zeggen...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik zal er toch echt niet trots op zijn, als m'n vriendin Sugababes.nl Miss zou worden
Dood aan sugababes![]()
![]()
Het draait gewoon om aandacht. Typische "attention whores". Misschien (een beetje) lekker, maar erg afstotelijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Dood aan sugababes![]()
![]()
Stem op de pedopartij! Kinderen hebben de tijd niet gehad om veel te neuken!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:08 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet in een kut roeren waar al tig jongens in geweest zijn hoor![]()
Je brengt me op slechte idee'enquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Stem op de pedopartij! Kinderen hebben de tijd niet gehad om veel te neuken!
Groetjes,
Martijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |